Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja oświetlenia |
Data zamieszczenia: | 2024-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Zaręby Kościelne ul. Kowalska 14 07-323 Zaręby Kościelne powiat: ostrowski Tel /fax + 48 86 2706004 ugzar@onet.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Zaręby Kościelne |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel /fax + 48 86 270 |
Termin składania ofert: | 2024-01-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.: ,, Konserwacja oświetlenia na terenie gminy Zaręby Kościelne 99 Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zaręby Kościelne w 33 miej scowościach, - konserwacja oświetlenie zewnętrznego na budynku Urzędu Gminy przy Ul. Kowalskiej 14, - konserwacja oświetlenia zewnętrznego na budynku komunalnym wraz oświetleniem terenu przy Ul. Kowalskiej 16A. 2. Zestawienie czynności wchodzących w zakres konserwacji : - zapewnienie świecenia w ustalonych godz.ch punktów świetlnych objętych zamówieniem, - utrzymanie we właściwym stanie technicznym urządzeń oświetlenia przez dokonywanie czynności takich jak: - wymiana eksploatacyjna źródeł światła, - czyszczenie opraw i kloszy, - wymiana dławików, kondensatorów, układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych, - prostowanie przekrzywionych opraw oraz przekręcanie wysięgników do pozycji prawidłowej, - wymiana stateczników - wymiana tabliczek słupowych, - wymiana uszkodzonych bezpieczników, - wymiana uszkodzonych wkładek topikowych, - wymiana uszkodzonych główek bezpiecznikowych, - wymiana podstaw bezpiecznikowych, - wymiana i dokręcanie zacisków prądowych, - lokalizacja uszkodzeń i awarii w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej, - czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych, - wymiana zamknięć (drzwiczek) słupowych, - wymiana opasek zabezpieczających, - poprawianie opasek słupowych, - wymiana wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych w stacjach w obwodach oświetlenia drogowego, - wymiana przewodów w tablicach oświetleniowych, - wymiana listew zaciskowych, - wymiana styczników w tablicach oświetleniowych, - wymiana i regulacja zegarów oraz czujników sterujących oświetleniem - obcinanie gałęzi drzew wchodzących w kolizję z urządzeniami oświetlenia. 3. Czas reakcji i usuwanie awarii: -usuwanie awarii i usterek na całych obwodach do 24 godzin od zgłoszenia, - naprawa opraw, lamp oświetleniowych oraz wykonanie czynności określonych w pkt. 1-cztery dni od dnia zgłoszenia (ilość opraw, lamp objęta zgłoszeniem min. 3). 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w swojej ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6. Rodzaj zamówienia: usługa Dokument nr: RGK.271.0.2.2024 Otwarcie ofert: 11. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.01.2024r godz. 10:05 Po otwarciu ofert zostanie zamieszczona informacja na stronie internetowej z informacja z otwarcia. Składanie ofert: 6) Ofertę należy złożyć do dnia 25.01.2024 r. do godz. 10:00: -osobiście w Urzędzie Gminy w Zarębach Kościelnych Ul. Kowalska 14 pok. Nr 8 , przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Zarębach Kościelnych Ul. Kowalska 14, 07 -323 Zaręby Kościelne lub emailem na adres : ugzar@onet.pl Koperta winna zawierać zapis ,,oferta na ,, Konserwacja oświetlenia na terenie gminy Zaręby kościelne " Miejsce i termin realizacji: 8. Termin wykonania zamówienia: Termin realizacji zamówienia - konserwacja - do 31.01.2025r Wymagania: 7. Informacje dodatkowe: 1) , Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 2) . Wymagany termin płatności faktury 30 dni. 9. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zapytaniu ofertowym może wziąć udział Wykonawca, który: a. nie podlega wykluczeniu jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. b. spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj. - posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. - posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wy nika to z odrębnych przepisów: - znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia: - posiada zdolności techniczne lub zawodowe umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomic jakości. 10. Opis sposobu przygotowania oferty 1) Jedyną formą złożenia oferty j est forma pisemna. 2) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, winna być napisana na maszynie do pisania, komputerze albo też ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane. 3) Ofertę należy przygotować z wykorzystaniem załącznika nr 1 do zaproszenia 4) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5) Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę upoważnioną). 12. Kryteria oceny oferty: cena - 100%. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą cenę zostanie podpisana umowa. 13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni 14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana w taki sam sposób w jaki opublikowane zostało niniejsze zaproszenie . 15. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wykonawcy, którego ofertę wybrano. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2. 16. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia postępowania. 17. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia. W okresie trwania niniejszej procedury, tzn, od przekazania niniejszego zaproszenia do upływu terminu związania ofertą wykonawcom przysługuje w każdym czasie uprawnienie dotyczące poinformowania zamawiającego o niezgodnej czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, którą powinien wykonać . W takiej informacji wykonawca powinien podać który artykuł ustawy Pzp lub innego aktu prawnego został naruszony, w szczególności Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02). W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców. Zamawiający proceduje w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminujący. |
© eurobudowa.pl 2004-2024