dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
śląskie (Herby)
dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Jarosław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie czystości działek i nieużytków gminnych, koszenie traw oraz oczyszczanie przyległych chodników |
Data zamieszczenia: | 2024-01-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Kędzierzyn-Koźle ul. Grzegorza Piramowicza 32 47-200 Kędzierzyn-Koźle powiat: kędzierzyńsko-kozielski Telefon: +48 774034450 zp@kedzierzynkozle.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Kędzierzyn-Koźle |
Wadium: | w Siwz |
Nr telefonu: | Telefon: +48 7740344 |
Termin składania ofert: | 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie czystości działek i nieużytków gminnych, koszenie traw oraz oczyszczanie przyległych chodników w okresie 24 miesięcy 1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z utrzymaniem czystości na 248 niezagospodarowanych działkach gminnych, zlokalizowanych na różnych osiedlach miasta Kędzierzyna-Koźla o łącznej powierzchni 5383,75 ara, utrzymaniem zimowym oraz czystości na chodnikach przylegających do działek o powierzchni 22,36 arów, a także utrzymywanie 333 mb żywopłotów na terenie Kędzierzyna-Koźla. UWAGA! Ilość i powierzchnia działek oraz żywopłotów może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Wykaz działek gminnych określa załącznik nr 1 do umowy, który podlegać będzie comiesięcznej aktualizacji. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonywanie prac porządkowych tj. zbieranie śmieci, liści, suchych gałęzi do 12 cm średnicy - ich zagospodarowanie zgodnie z Ustawą o odpadach, czynności muszą być wykonane minimum 2 razy w miesiącu, 2) koszenie traw wyłącznie w terminach i na działkach wskazanych pisemnie przez Zamawiającego - w okresie od 15 kwietnia do 30 października, w zależności od warunków atmosferycznych oraz potrzeb, ilość koszeń oraz termin wykoszenia w danym miesiącu ustalany będzie z Zamawiającym, przy czym cała wskazana powyżej powierzchnia będzie wykoszona w ciągu roku min. 2 razy, 3) strzyżenie żywopłotów (załącznik nr 2 do umowy), w miesiącach: maj - czerwiec, wrzesień oraz zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach, 4) zamiatanie i oczyszczanie chodników przyległych (wykaz w załączniku nr 3 do umowy), minimum 1 raz w miesiącu (przez cały rok), a w okresie zimowym (od 01.11. do 31.03.) - odśnieżanie i zwalczanie śliskości, 4 razy w miesiącu lub wg potrzeb. Ustala się następujące zasady zimowego utrzymania chodników przyległych do działek: a) do godz. po ustąpieniu opadów śniegu przystąpić należy do odśnieżania i zwalczania śliskości chodników przyległych do terenów działek, b) w przypadku intensywnych ciągłych opadów śniegu należy przystąpić do odśnieżania chodników przyległych do terenów zielonych do 3 godzin od rozpoczęcia opadów, c) niezwłocznie po zakończeniu utrudnień, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu piasek należy uprzątnąć z utrzymywanych chodników, d) wymagania określone w pkt a), b) i c) nie obowiązują w godz. od 22:00 do 4:00 rano. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: koszenie traw. Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy. 4. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych 5. Część zamówienia 5.1 Techniczny ID partii: LOT-0001 Tytuł: Utrzymanie czystości działek i nieużytków gminnych, koszenie traw oraz oczyszczanie przyległych chodników w okresie 24 miesięcy Opis: 1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z utrzymaniem czystości na 248 niezagospodarowanych działkach gminnych, zlokalizowanych na różnych osiedlach miasta Kędzierzyna-Koźla o łącznej powierzchni 5383,75 ara, utrzymaniem zimowym oraz czystości na chodnikach przylegających do działek o powierzchni 22,36 arów, a także utrzymywanie 333 mb żywopłotów na terenie Kędzierzyna-Koźla. UWAGA! Ilość i powierzchnia działek oraz żywopłotów może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Wykaz działek gminnych określa załącznik nr 1 do umowy, który podlegać będzie comiesięcznej aktualizacji. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonywanie prac porządkowych tj. zbieranie śmieci, liści, suchych gałęzi do 12 cm średnicy - ich zagospodarowanie zgodnie z Ustawą o odpadach, czynności muszą być wykonane minimum 2 razy w miesiącu, 2) koszenie traw wyłącznie w terminach i na działkach wskazanych pisemnie przez Zamawiającego - w okresie od 15 kwietnia do 30 października, w zależności od warunków atmosferycznych oraz potrzeb, ilość koszeń oraz termin wykoszenia w danym miesiącu ustalany będzie z Zamawiającym, przy czym cała wskazana powyżej powierzchnia będzie wykoszona w ciągu roku min. 2 razy, 3) strzyżenie żywopłotów (załącznik nr 2 do umowy), w miesiącach: maj - czerwiec, wrzesień oraz zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach, 4) zamiatanie i oczyszczanie chodników przyległych (wykaz w załączniku nr 3 do umowy), minimum 1 raz w miesiącu (przez cały rok), a w okresie zimowym (od 01.11. do 31.03.) - odśnieżanie i zwalczanie śliskości, 4 razy w miesiącu lub wg potrzeb. Ustala się następujące zasady zimowego utrzymania chodników przyległych do działek: a) do godz. po ustąpieniu opadów śniegu przystąpić należy do odśnieżania i zwalczania śliskości chodników przyległych do terenów działek, b) w przypadku intensywnych ciągłych opadów śniegu należy przystąpić do odśnieżania chodników przyległych do terenów zielonych do 3 godzin od rozpoczęcia opadów, c) niezwłocznie po zakończeniu utrudnień, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu piasek należy uprzątnąć z utrzymywanych chodników, d) wymagania określone w pkt a), b) i c) nie obowiązują w godz. od 22:00 do 4:00 rano. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: koszenie traw. Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy. 4. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Wewnętrzny identyfikator: ZP.271.1.3.2024.AJ Główna klasyfikacja (cpv): 90600000 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane CPV: 90600000 Dokument nr: 00039110-2024, ZP.271.1.3.2024.AJ Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 2024-02-23+01:00 12:00:00+01:00 Miejsce: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443 Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443, Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-23+01:00 11:45:00+01:00 Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 DAY Miejsce i termin realizacji: Szacowany okres obowiązywania Data początkowa: 2024-04-01+02:00 Okres obowiązywania: 24 MONTH Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Gmina Kędzierzyn-Koźle Numer rejestracyjny: 7492055601 Departament: Wydział Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Grzegorza Piramowicza 32 Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle Kod pocztowy: 47-200 Podpodział krajowy (NUTS): Opolski (PL524) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Daniel Bul, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle E-mail: zp@kedzierzynkozle.pl Telefon: +48 774034450 Adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/ Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443 Profil nabywcy: https://e-propublico.pl/ Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2024