Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa altan rekreacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa altan rekreacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy w Kobielach Wielkich
ul. Reymonta 79
97-524 Kobiele Wielkie
powiat: radomszczański
tel.: 44 681-44-12, tel. 510 283 8370
katarzyna.falda@op.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Kobiele Wielkie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 44 681-44-12,
Termin składania ofert: 2024-01-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE na realizację
Projektu współfinansowanego w ramach Poddziałania ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania ,,Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego programem w zakresie : Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury
turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
pn.: ,,BUDOWA ALTAN REKREACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH: CADÓWEK. CIESZATKI, ŁOWICZ, KOBIELE WIELKIE. ZRABIEC. GMINA KOBIELE WIELKIE".
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa altan rekreacyjnych w miejscowościach: Cadówek -obręb Cadów, działka ewidencyjna nr 355/2, Cieszątki - obręb Cieszątki - działka ewidencyjna nr 212/3, Łowicz - obręb Orzechów, działka ewidencyjna nr 21, Kobiele Wielkie - obręb Kobiele Wielkie, działka ewidencyjna nr 43/11, Zrąbiec - obręb Zrąbiec, działka ewidencyjna nr 348/2.
Projekt obejmuje wykonanie następujących prac analogicznie w każdej z 5 ww. lokalizacji:
1. Roboty przygotowawcze:
o wykonanie fundamentów pod słupy altany (12 szt.),
o wykonanie podbudowy pod kostkę brukową (powierzchnia 36m2),
o osadzenie obrzeży (24 mb)
o wyłożenie kostki brukowej betonowej o grubości 6cm na powierzchni 36m2 - kolor, rodzaj wybrany przez Zamawiającego.
2. Montaż altany rekreacyjnej drewnianej o następujących wymiarach i wymaganiach technicznych w każdej z 5 ww. lokalizacji:
1) Materiał: drewno sosnowe/ świerkowe suszone
2) Impregnacja: dwukrotna impregnacja drewnochronem - kolor wybrany przez Zamawiającego
3) Poszycie dachowe: dach czterospadowy, gont bitumiczny firmy IKO- kolor/wzór wybrany przez zamawiającego
4) Orynnowanie system Bryza
5) Wymiary altany:
- rozmiar po obrysie podstawy 5 x 5 m,
- rozmiar po obrysie dachu 5,4 x 5,4 m,
- wysokość ściany około 2m oraz wysokość w szczycie ok. 3m,
- słupy nośne 12x12 em,
- grubość kantówek na dach 40 x 80 mm, 100 x 120 mm,
- grubość desek dach 20 mm,
- wymiar desek zabudowy 20 x 50 mm,
- 2 wejścia
3. Zakup i montaż mebli ogrodowych drewnianych do altany w każdej z 5 ww. lokalizacji: po 2szt. stoły o wym. (szer. x dł. x wys.) 1x2x0,75m oraz 4 szt. ławki z oparciami o wym. (szer. x dł. x wys.) 0,45x2x0,45 m;
4. Zakup i montaż kosza do segregacji odpadów (konstrukcja drewniana o wymiarach (wys. x
szer. x dł.) 80 x 100 x 50 cm, dwukrotna impregnacja drewnochronem - kolor wybrany przez Zamawiającego i 3 pojemniki metalowe po 50 l);
5. Zakup i montaż tablicy informacyjnej z regulaminem określającym zasady i warunki
korzystania z obiektu oraz promującej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 i informującej o przyznaniu wsparcia przez Lokalną Grupę Działania Region Włoszczowski w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju, o treści wskazanej przez Zamawiającego, wykonanej z dibondu, laminowanej o wym. 100 x 100 cm.
Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1, który zawiera przedmiar robót budowlanych.

Otwarcie ofert: 3. Sesja otwarcia ofert odbędzie się w dn. 26 stycznia 2024 r. o godz. 15:15 w siedzibie Zamawiającego - Stowarzyszenie na rzecz rozwoju Gminy Kobiele Wielkie ,,W kolebce Reymonta", Ul. Reymonta 75, 97-524 Kobiele Wielkie.

Składanie ofert:
V. Miejsce i termin składania ofert i otwarcia ofert:
1. Oferty należy przygotować w formie pisemnej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania, podpisać czytelnie i dostarczyć w formie papierowej (osobiście lub za pomocą operatora pocztowego) w terminie do dnia: 26 stycznia 2024 r. do godz. 15:00 w siedzibie zamawiającego - Stowarzyszenie na rzecz rozwoju Gminy Kobiele Wielkie ,,W kolebce Reymonta", Ul. Reymonta 75, 97-524 Kobiele Wielkie.
2. O zachowaniu powyższego terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie od zawarcia umowy do 29.03.2024 r.

Wymagania:
III. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują:
1. uprawnieniami do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
IV. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. CENA-80%
Cena brutto najniższej oferty (zł)
,,CENA" = -------------------------------------- x 100,00 pkt. x 80%
Cena brutto oferty badanej (zł)
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium CENA to 80 pkt.
2. OKRES GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY - 20%
Przy ocenie dodatkowej gwarancji najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najdłuższy okres gwarancji wg. następującej punktacji:
o oferowana długość okresu gwarancji 3 lata (gwarancja podstawowa) - 0 pkt
o oferowana długość okresu gwarancji 4 lata - 10 pkt
o oferowana długość okresu gwarancji 5 lat i więcej - 20 pkt
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium OKRES GWARANCJI to 20 pkt.
Przy czym:
1) Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji 3 lata.
2) Okres gwarancji powinien zostać podany w latach.
3) Okres gwarancji liczony jest od daty odbioru końcowego.
4) W przypadku braku wskazania w ofercie okresu gwarancji oferta podlegać będzie odrzuceniu.
5) Szczegółowe wymagania gwarancji określone zostały w załączniku nr 9 do wzoru umowy.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
i została uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej specyfikacji).
Łączna ilość punktów = punkty uzyskane w kryterium ,,CENA" + punkty uzyskane w kryterium ,,OKRES GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY"
Wyliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według zasady matematycznej, iż wartości 1-4 zaokrągla się w dół, a wartości 5-9 zaokrągla się w górę.
VI. Zawartość oferty - informacje dodatkowe
1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Wszelkie zawiadomienia, wnioski oraz informacje zamawiający oraz wykonawca mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty.
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu drugim, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
Koperta /opakowanie zawierające ofertę powinna być opatrzona nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz opisana w sposób następujący:
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU GMINY KOBIELE WIELKIE
,,W KOLEBCE REYMONTA" ul. Reymonta 75 97-524 Kobiele Wielkie Oferta do postępowania :
,,BUDOWA ALTAN REKREACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH: CADÓWEK, CIESZĄTKI, ŁOWICZ, KOBIELE WIELKIE, ZRĄBIEC. GMINA KOBIELE WIELKIE",
Nie otwierać przed 26.01.2024 r. godz. 15:15
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Cena oferty winna być obliczona przy założeniu, że umowa przewiduje wynagrodzenie w formie ryczałtu, którego definicję określa art. 632 Kodeksu cywilnego.
11. W formularzu ofertowym należy podać cenę netto, cenę brutto oraz podatek VAT za wykonanie zamówienia.
12. Wszystkie kwoty powinny być podane w złotych polskich.
13. Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo i słownie.
14. Cena musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z odpowiednim zaokrągleniem matematycznym, iż wartości 1-4 zaokrągla się w dół, a wartości 5-9 zaokrągla się w górę.
15. Dla porównania ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną cenę brutto obejmującą podatek od towarów i usług (VAT) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
VII. Warunki wykluczenia:
1. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) członkostwie w Stowarzyszeniu na rzecz rozwoju Gminy Kobiele Wielkie ,,W kolebce Reymonta";
b) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
c) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
d) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
VIII. Odrzuceniu podlegają oferty:
1. złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym. Oferty takie zamawiający niezwłocznie zwraca oferentom;
2. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
3. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym;
4. niezawierające wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń, pomimo wezwania do uzupełnienia lub wyjaśnień złożonych dokumentów;
5. wskazujące rażąco niską cenę.
IX. Informacja dotycząca składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
X. Zmiany w umowie
1. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego określono w Załączniku nr 7
2. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego.
3. Zamawiający nie dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. Zmiany te nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym.
5. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
6. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić pod rygorem nieważności na piśmie i zawierać uzasadnienie.
7. Nie jest możliwe dokonywanie zmian w umowie polegających na zmniejszeniu zakresu świadczenia wykonawcy w stosunku do zobowiązania zawartego w ofercie.
XI. Wybór oferty, podpisanie umowy:
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z punktacją przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny i łączną punktacją, Zamawiający informuje niezwłocznie wykonawców którzy złożyli oferty oraz zamieści informację w miejscu publicznie dostępnym w swojej
2. Zamawiający informuje ponadto potencjalnych wykonawców o wykonawcach, którzy zostali wykluczeni podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a także o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i powodach odrzucenia oferty,
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnieniu postępowania - informuje wówczas wykonawców, którzy złożyli oferty podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4. Zamawiający przedłoży wybranemu Wykonawcy projekt Umowy w terminie 7 dni od poinformowania go o wyborze oferty. Zawarcie Umowy powinno nastąpić w okresie związania ofertą. Zamawiający określi termin i miejsce podpisania umowy.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny.
6. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty.
7. Osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Kontakt:
3. Dane kontaktowe:
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju Gminy Kobiele Wielkie ,,W kolebce Reymonta", ul. Reymonta 75, 97-524 Kobiele Wielkie, tel. 510 283 8370
adres e-mail: katarzyna.falda@op.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.