Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5956z ostatnich 7 dni
22992z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utworzenie placu rekreacyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utworzenie placu rekreacyjnego

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ostrówek
Ostrówek-Kolonia 32
21-102 Ostrówek
powiat: lubartowski
tel. 81 85 62 002
sekretariat@ostrowek.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Ostrówek
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 81 85 62 002
Termin składania ofert: 2024-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Projekt pn. ,,Utworzenie placu rekreacyjnego w miejscowości Cegielnia."
Zapytanie ofertowe na wykonanie przedmiotu zamówienia pn. ,,Utworzenie placu rekreacyjnego w miejscowości Cegielnia."
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Utworzenie placu rekreacyjnego w miejscowości Cegielnia", na działce nr 61 obręb geodezyjny Kamienowola. Zakres prac obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych oraz elementów wyposażenia placu zabaw zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Na wyposażenie placu zabaw składają się następujące elementy:
WYPOSARZENIE - PLAC ZABAW
1) zestaw sprawnościowy (drabinka skośna ze ścianką wspinaczkową, przeplotnia linowa, drabinka pozioma, drążek poziomy) - 1 szt.
2) walec - 1 szt.
3) tablica do malowania i gra 0/X - 1 szt.
4) bujak - 1 szt.
5) karuzela krzyżowa czteroramienna - 1 szt.
6) huśtawka wagowa poczwórna - 1 szt.
7) huśtawka wahadłowa potrójna - 1 szt.
8) ławka z oparciem - 2 szt.
WYPOSAŻENIE - SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ
9) krzesło do wyciskania i wyciąg górny na słupie - 1 szt.
10) prasa nożna i wioślarz na słupie - 1 szt.
11) twister stojący i siedzący na słupie - 1 szt.
12) rower i jeździec na słupie - 1 szt.
13) orbitrek i narciarz na słupie - 1 szt.
14) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku w miejscach wskazanych rysunkiem planu (PZT) - ok. 99 m2
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę urządzeń wg rodzaju i ilości podanej w projekcie i specyfikacji technicznej,
2) prace przygotowawcze przy wytyczeniu elementów zagospodarowania,
3) korytowanie, zagęszczenie i inne prace przygotowawcze terenu pod projektowane nawierzchnie,
4) roboty ziemne polegające na wykonaniu wykopów pod fundamenty,
5) wykonanie fundamentów pod urządzenia zabawowe i elementy małej architektury wg projektu,
6) montaż urządzeń i małej architektury wg projektu,
7) wykonanie nawierzchni bezpiecznej zgodnie z rysunkiem planu,
8) rozplantowanie ziemi z wykopów po terenie działki, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
9) prace porządkowe.
4. Informacje na temat szczegółowego określenia zakresu przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót, projekcie zagospodarowania terenu, załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, a tym samym stanowią jego integralną część. Minimalne wymagania dla materiałów określono w załączniku nr 1.
5. Wszystkie zestawy powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany zestaw nie może być wcześniej używana. Wszystkie zestawy powinny zawierać atesty, certyfikaty itp. które Wykonawca dostarczy przed podpisaniem umowy.
6. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych zestawów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem i montażem na koszt własny. Zestawy będą dostarczone na działkę o nr ewid. 61 - obręb Kamienowola.
7. Przedmiar robót załączony do zapytania ofertowego maj charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości prac. Z uwagi na to, że umowa będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia prac większej ilości prac w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to
uznane za prace dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych prac koniecznych do wykonania wynikających z przedmiaru nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości prac do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu.
8. Zaprojektowane urządzenia są rozwiązaniami przykładowymi. Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów opisanych w projekcie. Dopuszcza się odstępstwo od wymiarów urządzeń ?5%. W wypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów ,,równoważnych", gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma równe lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe oraz atest.
9. Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, zgodnych z elementami wskazanymi w projekcie.
10. Nie dopuszcza się zastosowania gorszej jakości zamienników projektowanych urządzeń.
11. Razem z ofertą Wykonawca powinien przedstawić karty techniczne projektowanych urządzeń, bądź urządzeń równoważnych celem porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Zaproponowane karty techniczne urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcji poszczególnych urządzeń zabawowych.
12. Wykonawca, składając ofertę równoważną, zobowiązany jest dołączyć do oferty koncepcję zagospodarowania terenu stanowiącą potwierdzenie, że oferowane produkty spełniają założenia projektu, bez powiększenia powierzchni placu oraz pod warunkiem zachowania odpowiednich stref bezpiecznych oferowanych urządzeń.
13. Poszczególne urządzenia zabawowe powinny być zgodne z normą PN-EN 1176.
14. Sprzęt rekreacyjny powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, jak również powinien być zgodny z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów.
15. Urządzenia powinny być rozmieszczone z zachowaniem stref bezpieczeństwa, zgodnie z rysunkiem planu.
16. Sposób posadowienia i montażu musi być zgodny z instrukcją producenta urządzeń.
17. Urządzenia powinny być trwale związane z gruntem poprzez fundamenty betonowe.
18. Urządzenia powinny być montowane w sposób zapobiegający przypadkowemu lub celowemu odkryciu fundamentu i mocowania.
19. Nie dopuszcza się możliwości wykonywania robót przez Podwykonawców.
20. Zamawiający wymaga udzjelenia minimum 5-letniego okresu gwarancji.

CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45112700-2, 45112723-9, 45111200-0, 45233250-6, 45113000-2

Dokument nr: IR.271.1.2024

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (nie dopuszcza się składania ofert za pomocą faksu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej).
2. Oferty należy dostarczyć osobiście, kurierem lub przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Ostrówek, Ostrówek-Kolonia 32, 21-102 Ostrówek, pokój nr 26, w terminie do dnia 23 stycznia 2024 r. do godz. 10:00.
3. Decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane i rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie przewidziano do realizacji w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy.

Wymagania:
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie przekraczające równowartości kwoty 130 000 zł netto, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), zgodnie z Zarządzeniem Nr 15/2021 Wójta Gminy Ostrówek z dnia 12 lutego 2021 roku.
3. Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności.
4. Zapytanie ofertowe zostało opublikowane na stronie oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
https://ugostrowek.bip.lubelskie.pl/index.php?id=217&action=details&document id=1973 016
Na ww. stronach internetowych prowadzonego postępowania będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia treści zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający informuje, iż zamówienie ,,Utworzenie placu rekreacyjnego w miejscowości Cegielnia" realizowane jest w ramach poddziałania ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania ,, Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem w zakresie: 4.6 Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 3 niniejszego Zapytania ofertowego). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia kserokopii dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku na każdym etapie postępowania;
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 3 niniejszego Zapytania ofertowego);
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 3
1 Załącznika nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego):
Doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej
2 roboty budowlane polegające na wykonaniu, budowie lub rozbudowie placu zabaw (wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, załączeniem dowodów określających czy te inwestycje zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego inwestycje były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty), każda o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto, z których każda polegała na wykonaniu, budowie lub rozbudowie placu zabaw (W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji, w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
4) Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym i technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 3 niniejszego Zapytania ofertowego).
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w rozdziale IV punkt 1 - załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
3) Wykaz robót budowlanych, o których mowa w rozdziale IV punkt 1 podpunkt 3 wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego inwestycje były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty poświadczające wykonania robót o podobnym zakresie jaki zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia (np. referencje, poświadczenie wykonania itp.);
3. Zamawiający wymaga aby razem z ofertą Wykonawca przedstawił karty techniczne projektowanych urządzeń, bądź urządzeń równoważnych celem porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Zaproponowane karty techniczne urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcji poszczególnych urządzeń zabawowych.
4. Zamawiający informuje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył kart technicznych projektowanych urządzeń, bądź urządzeń równoważnych lub złożone karty techniczne projektowanych urządzeń, bądź urządzeń równoważnych są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Postanowień pkt 4 w rozdziale IV zapytania ofertowego nie stosuje się, jeżeli karty techniczne projektowanych urządzeń służące potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia kart technicznych projektowanych urządzeń, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści kart technicznych projektowanych urządzeń.
7. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie
prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia, (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia)
8. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 7 w rozdziale IV zapytania ofertowego oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie zamówienia zawarte są w Projekcie Umowy.
V. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium najniższej zaoferowanej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia - najniższa cena otrzyma maksymalną ilość punktów. Kryterium: cena - 100 punktów.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z uzyskana liczbą 100 punktów. Punktacja będzie obliczana poprzez podzielenie ceny najniższej spośród złożonych ofert niepodlegający eh odrzuceniu przez cenę badanej oferty i pomnożenie otrzymanej liczby przez 100. Otrzymany wynik będzie liczbą punktów, jaką dana oferta otrzyma. Oferta z największą liczbą punktów będzie uznana za najkorzystniejszą.
Wg wzoru:
gdzie:
Pc- ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto
3. Ocenie będzie podlegać cena za całość zamówienia brutto, wyliczona w formularzu
ofertowym.
4. W ofercie należy podać cenę netto, brutto oraz stawkę podatku VAT. Podana cena będzie obowiązywała w całym okresie trwania umowy. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Cenę należy podać w polskich złotych.
5. Cenę należy obliczyć uwzględniając zakres zamówienia określony w zapytaniu ofertowym i załącznikach uwzględniając ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewiedzieć w chwili zawierania umowy.
6. Cenę ofertową należy wyliczyć według kalkulacji własnej. Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym.
7. Kwoty wyliczone przez Wykonawcę stanowią zapłatę za pracę wykonaną i zakończoną pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane, zawarte we wszystkich częściach niniejszego zapytania ofertowego i Umowie. Kwota winna więc zawierać wszystkie nieprzewidziane wydatki oraz ryzyko związane z koniecznością wykonania całości prac objętych Umową.
8. Cenę ofertową należy podać w formularzu ofertowym (wg załącznika nr 1). Obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zarówno przy kwotach netto jaki i brutto) przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
9. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe w treści oferty z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek w następujący sposób:
1) w przypadku rozbieżności pomiędzy ceną brutto oferty podaną liczbą a podaną słownie Zamawiający przyjmuje, że prawidłowo podano zapis liczbowy, który odpowiada właściwemu obliczeniu ceny.
2) niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
10. Ocena oferty zostanie dokonana na podstawie podanego przez oferentów maksymalnego wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której zostanie podana najniższa cena maksymalna za przedmiot zamówienia.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
12. W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy pod warunkiem, że wartość oferty nie przekracza kwoty posiadanych na ten cel środków finansowych.
13. Jeżeli Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę dokona rezygnacji z podpisania umowy lub uchyla się z podpisania umowy Zamawiający wybiera drugą w kolejności ofertę najkorzystniejszą z pozostałych ofert, która uzyskała najwyższą ilość punktów, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
14. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do złożenia oferty dodatkowej w wyznaczonym terminie z oferentami którzy podali w ofercie taką samą najniższą cenę za przedmiot zamówienia. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykluczenia z postępowania:
1) Wykonawcy, z którym Zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę z powodu nienależycie wykonanej umowy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania oraz jeżeli dowiedzie z innych źródeł, że Wykonawca jest nierzetelny lub nie wykonał należycie umowy na rzecz podmiotów publicznych;
2) Wykonawcy, który przedstawił nie zgodne z przedmiotem zamówienia karty techniczne, rysunki i opisy charakteryzujące dostarczane wyposażenie placu zabaw;
3) Wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. 2022 póz. 2309) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2022 r. póz. 1520 z późń. zm );
16. Zamawiający nie będzie oceniał ofert i odrzuci oferty jeżeli:
1) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
2) zostanie złożona po terminie składania ofert,
3) zostanie złożona przez oferenta niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym,
4) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
5) nie będzie zawierała wszystkich wymaganych załączników.
17. W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzjelenia przez
Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
18. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie
postępowania o udzielenie zamówienia.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
3. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
4. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej. Złożenie jej w innej formie spowoduje jej odrzucenie.
5. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres wskazany w rozdziale VI pkt 2 zapytania.
6. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
1) Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego) -
w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w rozdziale IV punkt 1 - załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
3) Wykaz robót budowlanych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego oraz dowody dotyczące wskazanych w wykazie robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone,
4) Karty techniczne projektowanych urządzeń, bądź urządzeń równoważnych celem porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Zaproponowane karty techniczne urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcji poszczególnych urządzeń zabawowych.
5) Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót będący załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - jeśli dotyczy.
7) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty - jeśli dotyczy.
8) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.
7. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej.
8. Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty.
9. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazywać, że zastrzeżone informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, okresu gwarancji zawartych w ofercie.
10. Oferta wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone: nazwa (firmy), adres Wykonawcy, zaadresowane następująco:
Gmina Ostrówek
Ostrówek - Kolonia 32, 21-102 Ostrówek
OFERTA NA:
,,Utworzenie placu rekreacyjnego w miejscowości Cegielnia."
Nie otwierać przed 23.01.2024 r. godz. 10:00
11. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i ofert częściowych.
12. Koszty przygotowania i przekazania oferty na adres Zamawiającego obciążają Wykonawcę.
13. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty będą obciążały Wykonawcę.
14. Żadna z ofert nie może być zmodyfikowana po upływie terminu składania ofert.
15. Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać wyłącznie przed upływem terminu do składania ofert. Zmianę lub wycofanie oferty musi być opisane jak w pkt. 10 oraz dodatkowo oznaczone słowami ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
16. Modyfikacje ofert składane między terminem składania ofert i terminem związania z ofertą nie będą rozpatrywane.
IX. ZMIANY UMOWY.
1. Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 5 do zapytania ofertowego.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, które zostały przedstawione w § 14 Projektu Umowy.
X. INNE DOKUMNETY I INFORMACJE
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje udziela wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od udzjelenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługi lub roboty budowlane, polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.
4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych od daty otwarcia ofert.
6. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o przedłużenie terminu związania ofertą na określony, dodatkowy okres czasu. Wykonawca może odmówić spełnienia prośby Zamawiającego. W takim przypadku może on wycofać swoją ofertę.
7. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta będzie kompletna i uzyska największą liczbę punktów oraz będzie spełniała warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
8. Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego z wybranym Wykonawcom w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
9. Zgodnie z arf 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r. póz. 1666 ze zm.) Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
10. Podstawą wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru końcowego podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.
11. Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego Wykonawcy (pocztą lub drogą mailową), który złożył ofertę oraz umieszczona zostanie na stroni internetowej Zamawiającego
https://ugostrowek.bip.lubelskie.pl/index.php?id=217&action=details&document id=1973 016 .
Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów.
13. Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom bez otwierania.
14. Wszelkie niezbędne informacje dotyczące zapytania ofertowego pn. ,,Utworzenie placu rekreacyjnego w miejscowości Cegielnia" znajduje się na stronie internetowej: https://ugostrowek.bip.lubelskie.pl/index.php?id=217&action=details&document id=1973 016
Zamawiający udzieli wyjaśnień dotyczących treści zapytania ofertowego niezwłocznie, jednak nie później niż 5 dni przed upływem terminu składania ofert.
15. Treść pytań dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami zamawiającego publikowana jest na stronach internetowych wymienionych w rozdziale I pkt. 4.
16. Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku w opublikowanym zapytaniu ofertowym zostaną uwzględnione informację o zmianie. Informacja ta zawierać będzie datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego a także opis dokonanych zmian. Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.

Kontakt:
VIII. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
1. Dodatkowych informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela Włodzimierz Kołton e-mail: w.kolton@ostrowek.pl, nr tel. 81 856 27 39 lub Magda Szumiec email: m.szumiec@ostrowek.pl, nr tel. 81 856 27 80.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.