Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace remontowo - konserwatorskie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace remontowo - konserwatorskie

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Bartłomieja Apostoła w Troszynie
ul. Juliusza Słowackiego 10
07-405 Troszyn
powiat: ostrołęcki
tel. 535 100 385
parafia.troszyn@poczta.fm
Województwo: mazowieckie
Miasto: Troszyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 535 100 385
Termin składania ofert: 2024-02-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
I. NAZWA ZAMÓWIENIA
Prace remontowo - konserwatorskie przy zabytkach Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Bartłomieja Apostoła w Troszynie.
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
VI. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
l. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Prace remontowo -konserwatorskie przy zabytkach Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Bartłomieja Apostoła w Troszynie.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część I Prace remontowo- konserwatorskie w Kościele pw. Św. Bartłomieja Apostoła w Troszynie - izba pamięci
W ramach zadania należy wykonać prace remontowo-konserwatorskie w zakresie obejmującym m.in. : wzmocnienie konstrukcji stropu, wymianę elementów podłóg z desek podłogowych, wykonanie posadzek na parterze, piaskowanie powierzchni muru, spoinowanie murów z cegły, instalacje elektryczne, itp. Ponadto zostaną wykonane także prace dokumentacyjne: m.in. inwentaryzacja obiektu i wstępny opis, opracowanie programu konserwatorskiego, opracowanie dokumentacji konserwatorskiej. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Ul. Juliusza Słowackiego 10, 07-405 Troszyn Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Przedmiar robót (Załącznik Nr 1.5. do zapytania ), który ma charakter poglądowy i może stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę,
2) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Część II Prace konserwatorskie Figury Matki Boskiej.
W ramach zadania należy wykonać: prace renowacyjne figury oraz prace dokumentacyjne:
m. in. inwentaryzację obiektu i wstępny opis, opracowanie programu konserwatorskiego, opracowanie dokumentacji konserwatorskiej. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Ul. Juliusza Słowackiego 10, 07-405 Troszyn
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Przedmiar robót (Załącznik Nr II.5. do zapytania ), który ma charakter poglądowy i może stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę,
2) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Część III Prace remontowo- konserwatorskie plebanii w Troszynie.
W ramach zadania należy wykonać: konserwacja pokrycia dachowego, konserwacja drewnianych ścian plebanii, uzupełnienie i miejscowo odtworzenie brakujących lub uszkodzonych elementów detalu architektonicznego, oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Ul. Juliusza Słowackiego 10, 07-405 Troszyn Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Przedmiar robót (Załącznik Nr III.5. do zapytania ), który ma charakter poglądowy i może stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę,
2. Równoważność
Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, lub przedmiarach robót, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny".
Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia lub przedmiarach robót przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Oferowane przez Wykonawców rozwiązania równoważne muszą mieć parametry nie gorsze, niż wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia lub przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania są równoważne lub lepsze jak wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarach robót.
3. Podział zamówienia na części.
3.1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części: 3.
Część I: Prace remontowo- konserwatorskie w Kościele pw. Św. Bartłomieja Apostola w Troszynie - izba pamięci
Część II: Prace konserwatorskie Figury Matki Boskiej
Część III: Prace remontowo- konserwatorskie plebanii w Troszynie.
3.2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia
3.3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Źródła finansowania: Niniejsze zadanie inwestycyjne dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków- wstępna promesa nr RPOZ/2022/4934/PolskiLad oraz ze środków Budżetu Gminy Troszyn.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzjelenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
7. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
8. Nieruchomości, których dotyczy zamówienie zlokalizowane są w Troszynie, przy Ul. Juliusza Słowackiego 10. Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem, celem poznania specyfiki zamówienia. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z Zamawiającym.
9. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania, informując o tym Wykonawców.
10. Końcowy odbiór robót dokonywany będzie przez przedstawicieli Zamawiającego i Gminy Troszyn ( Wnioskodawcy), przy udziale Wykonawcy.

CPV: 45100000-8, 45000000-7, 45400000-1

Dokument nr: 1/2024

Otwarcie ofert: 8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 lutego 2024r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
XII. TERMIN , SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 19 lutego 2024 r. do godz. 11:00.
2. Oferty należy złożyć wyłącznie w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
3. Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - Parafia Rzymskokatolicka pw. Św.
Bartłomieja Apostoła w Troszynie, Ul. Juliusza Słowackiego 10,07-405 Troszyn / kancelaria/
4. O terminie złożenia oferty decyduje data oraz godz. jej złożenia w miejscu określonym w pkt 3 a nie data nadania bądź sporządzenia oferty.

Miejsce i termin realizacji:
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Części I - III zamówienia należy zrealizować w terminie do 31 sierpnia 2024r.

Wymagania:
ROZDZIAŁ III. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.).
2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust 6 Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. 2023 poz. 1610 z późn. zm.).
IV. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Wnioskodawcy - Gminy Troszyn: https://www.troszvn.pl/bip w zakładce pn..Przetargi i oferty.
V. CEL ZAMÓWIENIA
Celem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-konserwatorskich przy zabytkach należących do Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Bartłomieja Apostola w Troszynie, wpisanych do gminnej ewidencji zabytków tj:
1. Kościół Rzymskokatolicki pw. św. Bartłomieja Apostoła w Troszynie uwzględniony na karcie nr 32 gminnej ewidencji zabytków, murowany z kamienia polnego, wybudowany w stylu romańskim w latach 1956 - 1975.
2. Figura Matki Boskiej uwzględniona w karcie nr 45 gminnej ewidencji zabytków, zlokalizowana przy kościele parafialnym. Figura jest z piaskowca a jej powstanie datuje się na 1907 rok.
3. Plebania uwzględniona w karcie nr 42 gminnej ewidencji zabytków zlokalizowana przy kościele parafialnym. Budynek drewniany, jednokondygnacyjny z 1920 roku. Ściany oszalowane deskami, dach kryty blachą, otwory drzwiowe poprzedzone drewnianymi, otwartymi gankami.
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie w zakresie robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem.
W odniesieniu do części I zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę na obiekcie zabytkowym, wpisanym do gminnej ewidencji zabytków lub do rejestru zabytków na kwotę minimum 100 000,00zł brutto każda,
W odniesieniu do części II zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 łat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę na obiekcie zabytkowym wpisanym do gminnej ewidencji zabytków lub do rejestru zabytków na kwotę minimum 50 000,00zł brutto każda,
W odniesieniu do części III zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę na obiekcie zabytkowym wpisanym do gminnej ewidencji zabytków lub rejestru zabytków na kwotę minimum 200 000,00zł brutto każda,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie danej części zamówienia we wskazanym terminie,
e) zagwarantują, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla części, na którą Wykonawca składa ofertę wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
2. Powyższe warunki uznaje się za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w powyższym zakresie oraz przedłoży dokumenty szczegółowe, których Zamawiający wymaga w treści niniejszego zapytania.
3. Warunek wskazany w pkt b) uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w powyższym zakresie oraz przedłoży, jako załącznik do oferty Wykaz wykonanych robót, potwierdzający spełnienie powyższego warunku, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót uwzględnionych w wykazie np. referencje, protokoły odbioru. Niniejszy dokument należy złożyć odrębnie dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę.
IX . OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia tj. na I i/lub II i/lub III część zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według części I-III.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania.
4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
5. Ofertę składa się na formularzu ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania, odpowiednio dla części I i/ lub II i/lub III zamówienia.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć :
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w pkt 5 ppkt 5 lit a-d formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania
2) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych zawarte w pkt 5 ppkt 7 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania
3) wykaz wykonanych robót, zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania, sporządzony odrębnie dla części, na którą/ które Wykonawca składa ofertę/oferty
4) klauzulę dotyczącą ochrony danych osobowych zgodnie z RODO, zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania,
5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych wykonawcy (jeżeli dotyczy).
6.Oferta oraz składane z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji, wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Jeżeli uprawnienie do reprezentowania Oferenta przez osobę/osoby podpisującą/e ofertę nie wynika z odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w niniejszym postępowaniu np. do podpisania oferty.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Zamawiający jest uprawniony do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów wymaganych do złożenia wraz z ofertą , wskazanych w zapytaniu ofertowym lub do wezwania Wykonawcy do wyjaśnień treści oferty, jeżeli ich treść budzi wątpliwość w kontekście wymogów zapytania.
X. KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie o muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka, która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które nie podlegają odrzuceniu :
3. Oferty, które nie zostały odrzucone, zostaną ocenione przez Zamawiającego odrębnie w części I, w części II oraz w części III zamówienia w oparciu o następujące kryteria:
Cena oferty (C)- waga kryterium -waga 100%
4. Kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie zamówienia, wpisanej przez Wykonawcę Formularz Ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Liczba punktów w kryterium ,,Cena" (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:
C = -^-x 100 C oc
Gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena oferty Cn - najniższa oferowana cena Coc - cena oferty ocenianej
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w danej części zamówienia.
7. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że w danej części zamówienia zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotycząca poszczególnych zamówienia zostanie upubliczniona na stronie internetowej: Wnioskodawcy - Gminy Troszyn: https://www.troszyn.pl/bip
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
1. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
2. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie. W przypadku wystąpienia rozbieżności w podanej kwocie w liczbach i słownie, za prawidłową uznaje się kwotę wyrażoną słownie.
3. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, dane przedstawione w zapytaniu, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opis przedmiotu zamówienia, jego zakres, wizję lokalną, w przypadku jej przeprowadzenia, koszty wykonania w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów.
4. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
5. Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych -jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia.
5. Ofertę należy złożyć w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np . koperta) zaadresowanym i opisanym :
Nadawca:
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).
Adresat: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Bartłomieja Apostoła w Troszynie, ul. Juliusza Słowackiego 10, 07-405 Troszyn
OFERTA NA ZADANIE PN.: Prace remontowo - konserwatorskie przy zabytkach Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Bartłomieja Apostoła w Troszynie Część/Części.
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
19.02.2024r. godz. 12:00
6. Oferty złożone po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego pozostaną bez rozpatrzenia.
7. Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.
XIII. ZAKRES WYKLUCZENIA
1. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą następujące oświadczenie w tym zakresie:
Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
XIV. INFORMACJE DODATKOWE.
1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zgodnie ze swoim wyborem dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zastrzega sobie prawo do:
1) odstąpienia od zapytania ofertowego lub jego unieważnienia bez podania przyczyny lub przerwania postępowania na każdym etapie;
2) odstąpienia od zawarcia umowy na realizację przedmiotu umowy bez podawania przyczyny;
3) przedłużenia terminu składania ofert oraz terminu związania ofertą;
4) zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert informując o tym wykonawców;
5) wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, w wyznaczonym terminie Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
5. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Wykonawcy stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z
prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
6. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem.
7. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
8. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a terminem zakończenia data zgłoszenia zakończenia robót budowlanych Zamawiającemu.
9. Ewentualne roboty zamienne, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia muszą zostać wykonane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej oraz wymagają zgody Zamawiającego.
10. Przyjmuje się, że robotami zamiennymi są roboty ujęte w opisie przedmiotu zamówienia, przewidziane do wykonania wg odpowiedniej technologii i z konkretnych materiałów i urządzeń, lecz za zgodą zamawiającego wykonane w innej technologii, z innych materiałów i przy zastosowaniu innych urządzeń.
11. Przez zamówienie dodatkowe należy rozumieć takie zamówienie, które nie zostało ujęte w opisie przedmiotu zamówienia określający przedmiot zamówienia podstawowego oraz objęte treścią zapytania ofertowego a jego wykonanie jest niezbędne do zapewnienia prawidłowości całego zamówienia, a Wykonawca nie był w stanie ich przewidzieć, z zastrzeżeniem pkt. 12 i 13. Zakres wskazanych robót musi wynikać ze sporządzonego i zatwierdzonego protokołu konieczności wystąpienia robót.
12. Ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym, a są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają, uznaje się, że wykonawca robót dysponując opisem przedmiotu zamówienia powinien przewidzieć je jako konieczne do wykonania mimo, że opis przedmiotu zamówienia literalnie ich nie wymienia. De facto roboty te są ściśle związane z przedmiotem zamówienia. Wynika to z zawodowego charakteru wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych czynności i przypisanego do nich określonego poziomu wiedzy i doświadczenia zawodowego. Tego typu roboty muszą zostać zrealizowane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej.
13. Za roboty dodatkowe nie można uznać robót, które wynikają z wykonania większych ilości robót, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia wskazanego na etapie zapytania ofertowego, gdyż w istocie to roboty, które stanowią przedmiot zamówienia. W interesie Wykonawcy leży
własna ocena robót budowlanych przewidzianych do wykonania oraz uwzględnienie wszelkich innych okoliczności które mogą mieć wpływ na cenę. Takie roboty Wykonawca ma obowiązek wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej.
14. Wszelkie ewentualne kosztorysy wykonywane w trakcie prowadzonych robót w przypadku wystąpienia ewentualnych robót zamiennych lub dodatkowych, których nie da się oszacować na etapie przygotowania oferty leżą po stronie Wykonawcy.
XV. ZAPŁATA WYNAGRODZENIA
1. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie w całości po należytej realizacji przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót na rachunek bankowy Wykonawcy w dwóch transzach zgodnie z poniższym:
a) I transza - nie więcej niż 2% wartości inwestycji w terminie do 7 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
b) II transza - pozostała należność w ciągu do 21 dni, po otrzymaniu wypłaty dotacji z BGK w ramach realizacji projektu z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Jeżeli Wykonawca realizuje przedmiot umowy przy udziale podwykonawców, to mają zastosowanie następujące postanowienia:
1) Podział wynagrodzenia dla poszczególnych podwykonawców będzie przedmiotem rozliczeń pomiędzy nimi a Wykonawcą.
2) Za działania i zaniedbania podwykonawców, Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego jak za postępowanie własne.
XVI. LISTA DOKUMENTÓW/ OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
1. Formularz ofertowy - złożony zgodnie ze wzorem - wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2. Wykaz wykonanych robót - wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, który należy przedłożyć odrębnie dla każdej części zamówienia.
3. Klauzula dotycząca ochrony danych osobowych zgodnie z RODO, zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli dotyczy.

Kontakt:
II. OSOBA DO KONTAKTU:
Ks. Krzysztof Wierzchoń - Proboszcz Parafii
tel. 535 100 385, e-mail: parafia.troszyn@poczta.fm

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.