Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa znaków, słupków do znaków i elementów oznakowania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa znaków, słupków do znaków i elementów oznakowania

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach
ul. Ostrowiecka 15
27-200 Starachowice
powiat: starachowicki
tel. 0 41 273 02 20/fax 41 273 02 28
sekretariat@zdp-starachowice.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Starachowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 0 41 273 02 20/
Termin składania ofert: 2024-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert

Zamówienie poniżej kwoty 130 000,00 złotych

Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach zaprasza do złożenia oferty na:

,,Dostawę znaków, słupków do znaków i elementów oznakowania do Zarządu Dróg Powiatowych z siedzibą w Starachowicach".

I. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Starachowicach znaków drogowych (ostrzegawczych, zakazu, nakazu, informacyjnych), foliowanych folią odblaskową I-generacji i II generacji na podkładzie ocynkowanym, tabliczek informacyjnych, znaków kierunku i miejscowości (tablice jednostronne, z folii I generacji, wykonane na jednym podkładzie, oprawiona w ramkę), tablic prowadzących, luster, słupków do znaków i pozostałych elementów oznakowania.

Szczegółowy asortyment planowanych dostaw zawiera załącznik nr 2 ,,Formularz cenowy".

2. Ilości podane w załączniku nr 2 -,,Formularz cenowy" są ilościami
przewidywanymi do realizacji w czasie trwania umowy.

3. Minimalny zakres zamówienia do realizacji to 75% wartości zamówienia.
Pozostałe 25% zależy od potrzeb Zamawiającego i może nie być zrealizowane lub może być realizowane w mniejszym zakresie.

4. Zamawiający wskazuje, że w przypadku gdy zrealizowane dostawy będą odbiegać od ilości podanych w załączniku nr 2, Wykonawca otrzyma zapłatę wynikającą z przemnożenia ilości faktycznie dostarczonych elementów (znaków, tablic, słupków) przez ceny jednostkowe podane w ofercie i nie przysługują Wykonawcy z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

CPV: 44423400-5

Dokument nr: ZP.2512.05.2024

Składanie ofert:
V. TERMIN SKŁADANIA ofert

Oferty należy składać w terminie do dnia 30.01.2024 w siedzibie Zamawiającego w Zarządzie Dróg Powiatowych w Starachowicach (27-200 Starachowice, Ul. Ostrowiecka 15), do godz. 15:00 (godz. pracy Urzędu 7.00 - 15.00) lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat@zdp-starachowice.pl.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin wykonania

1. Termin realizacji zamówienia - do 30 listopada 2024 r.
2. Zasady realizacji dostaw.

2.1 Dostawy będą realizowane na pisemne zamówienie Zamawiającego,
przekazane e-mailem.
2.2 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować dostawę w ciągu 14 dni
kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia.

2.3 Minimalna partia dostawy zamówionych elementów (znaków, tablic, słupków) będzie obejmować 20 szt.

2.4 Termin dostaw awaryjnych (pilnych) (do 10 szt.), wynosi 3 dni robocze od złożenia zamówienia (telefonicznie lub e -mailem).
Przewiduje się ,że liczba dostaw awaryjnych (pilnych) w ciągu trwania umowy nie przekroczy dwóch (2).

2.5 Dostarczenie i rozładunek elementów objętych dostawą do siedziby Zamawiającego, może odbywać się tylko w dni robocze w godz.ch od 7:00 do 14:30 przy obecności przedstawiciela Zamawiającego.

Wymagania:
III. Przygotowanie oferty

1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Cenę oferty należy podać w ,,Formularzu oferty,, tj: załączniku nr 1.
3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym również koszty dostawy oraz rozładunku elementów objętych realizowaną dostawą do siedziby ZDP w Starachowicach.
4. Cenę należy wyliczyć w formularzu cenowym - załącznik nr 2, gdzie Wykonawca poda ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji oraz obliczy cenę za całość zamówienia. Suma wartości wszystkich pozycji stanowi cenę netto. Następnie do wyliczonej ceny netto należy doliczyć podatek od towarów i usług VAT w obowiązującej wysokości. Wyliczona w oparciu o ,,formularz cenowy" cena winna być przeniesiona wprost do Formularza oferty - załącznik nr 1.
5. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (np. Krajowy Rejestr Sądowy, ewidencja działalności gospodarczej) lub innym dokumencie.
6. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie określać zasady umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej zgodność z oryginałem (kopia powinna być poświadczona notarialnie).
7. Do ofert należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy) lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w przypadku Wykonawcy będącego przedsiębiorcą, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do właściwego rejestru.
8. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie obowiązują na czas
trwania umowy i nie będą podlegały zmianie.
9. Formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą.

IV. Wykluczenie z postępowania

1. Uwzględniając przesłanki wykluczenia z art. 7 ust.1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego poza Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.) wyklucza się:

a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006) i rozporządzeniu 269/2014 ( Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014)albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

2. Wykluczenie następuje na okres trwania ww. okoliczności.

3. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z formularzem oferty oświadczenie uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

VI. Tryb udzielania zamówienia:
1. Niniejsze postepowanie zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023. 1605 z późn. zm.) - ,,Ustawa" nie podlega przepisom Ustawy .
2. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego (www.zdp-starachowice.pl).
VII. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia całości postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia bez podania przyczyn.
W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Uwagi:
INFORMACJA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:

o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych, 27-200 Starachowice ul. Ostrowiecka 15;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.2512.05.2024 pn. Dostawa znaków, słupków do znaków i elementów oznakowania do Zarządu Dróg Powiatowych z siedzibą w Starachowicach", prowadzonym poza Ustawą
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.);
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz nie może naruszać integralności zgromadzonej w postępowaniu dokumentacji.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.