Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie placu zabaw

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie placu zabaw

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Trzebinia
Marszałka Piłsudskiego 14
32-540 Trzebinia
powiat: chrzanowski
327111045
przetargi@um.trzebinia.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Trzebinia
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 327111045
Termin składania ofert: 2024-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie zadań inwestycyjnych pn.:
Zadanie 1.
PS Nr 1 - wykonanie placu zabaw
Zadanie 2.
SP Nr 3 - wykonanie placu zabaw
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1.
PS Nr 1 - wykonanie placu zabaw w zakresie:
1. Niwelacja i wyrównanie terenu
2. Wykonanie fundamentów urządzeń
3. Montaż maty gumowej przerostowej - 66 m2
4. DOSTAWA i montaż elementów placu zabaw:
a) Zestaw zabawowy (Rafik seria City Basic)
b) Huśtawka ważka ,,Pieski"
c) Huśtawka ważka ,,Króliczki"
d) Bujak sprężynowy ,,Wyścigówka"
e) Bujak sprężynowy ,,Kwiatuszek"
f) Bujak sprężynowy ,,Hipcio"
g) Bujak sprężynowy ,,Króliczki"
h) Huśtawka podwójna koszyczek, siedzisko płaskie
i) Huśtawka podwójna bocianie gniazdo
5. Przekopanie gleby i wykonanie trawników darniowych - 180 m2
6. Wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu
7. Obsługa geodezyjna (tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem
na mapy zasadnicze).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a. projekt budowlany
b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
c. przedmiar robót.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe;
b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
c. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
d. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
e. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów
powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
f. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;
g. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.
Zamawiający przyjmuje ryczałtowa formę wynagrodzenia. Załączone do SWZ przedmiary robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objętych przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy interpretować przedmiarów jako ścisłego
odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego określenia wartości i zakresu zadania.
Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną
dokumentacją projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, pomocniczym
przedmiarze robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
Zadanie 2.
SP Nr 3 - wykonanie placu zabaw w zakresie:
1. Przygotowanie i zabezpieczenie terenu
2. Roboty ziemne
3. Wykonanie schodów terenowych - 4,71 m2
4. Wykonanie trawników dywanowych siewem, z nawożeniem - 135 m2
5. DOSTAWA i montaż elementów placu zabaw:
a) Zestaw zabawowy
b) Bujak (samochód)
c) Huśtawka wahadłowa drewniana podwójna
d) Huśtawka wahadłowa
e) Piaskownica sześciokątna z bali
6. DOSTAWA i montaż elementów małej architektury:
a) Ławki z oparciem
b) Kosz na śmieci
7. Wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu
8. Obsługa geodezyjna (tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem
na mapy zasadnicze)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a. projekt budowlany
b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
c. przedmiar robót.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe;
b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
c. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
d. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
e. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów
powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
f. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;
g. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realiza-cji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.
Zamawiający przyjmuje ryczałtowa formę wynagrodzenia. Załączone do SWZ przedmiary robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objętych przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy interpretować przedmiarów jako ścisłego
odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego określenia wartości i zakresu zadania.
Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną
dokumentacją projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, pomocniczym
przedmiarze robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
Kod CPV: 45100000-8, 45112700-2, 37535200-9, 45112723-9

CPV: 45100000-8, 45112700-2,37535200-9,45112723-9

Dokument nr: 2024/BZP 00051242, BR.RIR.271.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-05 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa2f049d-b69e-11ee-b628-1a85378e6c0a
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Przedmiotowe postępowanie jest
prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia
(https://ezamowienia.gov.pl/pl/) oraz w uzasadnionych przypadkach poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do
komunikacji").
Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie
pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości
(przycisk ,,dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem ws. komunikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. poz.
2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone,
zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby,
podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się
uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnętrzny).
2) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do
komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
4) Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia.
5) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
6) Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail (przetargi@um.trzebinia.pl) za wyjątkiem składania i wycofania
oferty, jeśli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające komunikację przez platformę e-Zamówienia.
Każdorazowo przy przesyłaniu przez email Wykonawca musi uzasadnić zaistnienie takiej okoliczności i odpowiednio ją
udokumentować. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać
konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy:
złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont
podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
7) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
8) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej ,,oferty, wnioski i prace
konkursowe".
9) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB
(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Powyższe i dalsze szczegółowe uregulowania dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji
elektronicznej zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Uprzejmie informujemy, że:
o administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Trzebini, Ul. Marszałka Piłsudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia,
o dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@um.trzebinia.pl, podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; o dane osobowe są udostępniane
następującym kategoriom odbiorców:
podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa,
podmiotom serwisującym nasze systemy informatyczne,
podmiotom świadczącym nam usługi prawne, audytowe, doradcze, o dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
o osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania
ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych,
o obowiązek podania danych wynika z Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
o administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym dane osobowe nie podlegają profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji
wyżej wymienionego zadania oraz w okresie późniejszym jeśli wymagają tego odrębne przepisy prawa. Obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym i warunkiem zawarcia umowy
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany. Państwa dane możemy przekazywać innym organom publicznym i podmiotom, przy
czym dokonujemy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań lub umowa. Mają Państwo prawo
dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, przenoszenia danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Jeżeli
przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, mają Państwo prawo do jej cofnięcia. Mają Państwo
ponadto prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie
Państwa danych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) - RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-05 10:30
Miejsce składania ofert: platforma e-zamowienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.