Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup mebli biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup mebli biurowych

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Województwo Lubuskie/Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
ul. Aleja Niepodległości 36
65-042 Zielona Góra
powiat: Zielona Góra
683231927
a.krzaczkowska@rops.lubuskie.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/183915
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: 683231927
Termin składania ofert: 2024-01-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
FERS.04.13-IP.06-0001/23 - Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego

Część 1
Zakup mebli biurowych
Budżet

20000,00 PLN
Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Wydział Koordynacji Włączenia Społecznego w związku z realizowanym projektem pn. ,,Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" z Działania 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków EFS Plus, zaprasza do składania ofert na zadanie pn.: Zakup mebli biurowych( biurka 8 szt., kontenery 8 szt., szafy aktowe 3 szt., fotele obrotowe 3 szt.) obejmujący transport, wniesienie, montaż mebli w siedzibie Zamawiającego oraz uprzątnięcie i wywiezienie opakowań po dostarczonych meblach. Przed przygotowaniem oferty cenowej Wykonawca powinien przeprowadzić wizytę lokalną w siedzibie Zamawiającego w celu przygotowania projektu aranżacji wnętrza z uwzględnieniem oferowanego asortymentu.
Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych( biurka 8 szt., kontenery 8 szt., szafy aktowe 3 szt., fotele obrotowe 3 szt.) obejmujący transport, wniesienie, montaż mebli w siedzibie Zamawiającego oraz uprzątnięcie i wywiezienie opakowań po dostarczonych meblach. Przed przygotowaniem oferty cenowej Wykonawca
powinien przeprowadzić wizytę lokalną w siedzibie Zamawiającego w celu przygotowania projektu aranżacji wnętrza z uwzględnieniem oferowanego asortymentu.
IV. Parametry przedmiotu zamówienia:
1. BIURKO - 8 szt.
Wymiary: 140 cm (szer.) x 80 cm (gł.) x 72 cm - 78 cm (wys.) / kolor: brzoza polarna
Blat biurka wykonany z płyty wiórowej trójwarstwowej, dwustronnie melaminowanej o grubości 25mm. Krawędzie blatu zabezpieczone obrzeżem PCV/ABS o grubości 2mm. Rama o przekroju prostokątnym wykonana z rury 40x20mm biegnąca po obwodzie blatu biurka, składająca się z czterech profili mocowanych z nogą przy pomocy śrub metrycznych. Nogi biurka wykonane z rury stalowej o średnicy 60mm. Stelaż oraz nogi posiadają otwory montażowe. Regulatory plastikowe z zakresem regulacji 720-780mm schowane za osłoną w kolorze popielatym. Stelaż malowany proszkowo.
Biurko musi posiadać:
- ważny atest higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH,
- ważny atest higieniczny na obrzeże ABS,
- ważny certyfikat Instytutu Nadzoru Technicznego o spełnianiu wymagań zawartych w PN-EN 527-1:2011 i PN-EN 527-2+A1:2019-08,
- producent mebli musi posiadać ważny certyfikat ISO 9001:2015 w systemie zarządzania jakością w zakresie projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych oraz wykonywanych na indywidualne zamówienia Klientów.
2. KONTENER - 8 szt. Wymiary: 41 cm (szer.) x 46 cm (gł.) x 58,5 cm (wys.) / kolor: brzoza polarna
Kontener wykonany z płyty wiórowej trójwarstwowej, dwustronnie melaminowanej. Dna szuflad wykonane z płyty grubości 12mm, pozostałe elementy wykonane z płyty grubości 18mm. Plecy kontenera wpuszczane między boki i wieńce. Krawędzie wieńca górnego zabezpieczone obrzeżem ABS o grubości 2mm, pozostałe
krawędzie oklejone ABS 0,8mm. Szuflady z bokami metalowymi osadzone na prowadnicach rolkowych długości 400mm z wysuwem 3/4 . Wysokość szuflad - 86mm.
Zamek centralny z możliwością zastosowania klucza Master. Kluczyki numerowane z możliwością ich domówienia. Kontener osadzony na kółkach skrętnych, plastikowych w kolorze czarnym. Uchwyty o rozstawie 128mm i długości całkowitej 152 mm w kształcie litery ,,C" malowane proszkowo.
Kontener musi posiadać:
- ważny atest higieniczny na obrzeże ABS,
- producent mebli musi posiadać ważny certyfikat ISO 9001:2015 w systemie zarządzania jakością w zakresie projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych oraz wykonywanych na indywidualne zamówienia Klientów.
3. SZAFA AKTOWA - 3 szt.
Wymiary: 80 cm (szer.) x 42 cm (gł.) x 189 cm (wys.) / kolor: brzoza polarna
Wieniec górny, dolny oraz półki wykonane są z płyty wiórowej trójwarstwowej, dwustronnie melaminowanej o grubości 25mm. Pozostałe elementy szafy wykonane
z płyty grubości 18mm. Krawędzie wieńca górnego i dolnego zabezpieczone obrzeżem PCV/ABS o grubości 2mm. Pozostałe krawędzie oklejone PCV/ABS 2mm.
Szafa wyposażona w cztery półki aktowe. Każda z półek jest elementem konstrukcyjnym, jest zakotwiczona poprzez zastosowanie okuć, które działają na zasadzie złącz mimośrodowych. Drzwi zamontowane na zawiasach z cichym domykiem i kątem otwarcia 110 stopni, wytrzymałość zawiasów - 80 tysięcy cykli.
Montaż i demontaż zawiasów bez użycia narzędzi - system CLICK. Zamek baskwilowy trzypunktowy z możliwością zastosowania klucza Master. Kluczyki
numerowane z możliwością ich domówienia. Uchwyty o rozstawie 128 mm i długości całkowitej 152mm w kształcie litery ,,C" malowane proszkowo. Szafa osadzona na regulatorach z tworzywa sztucznego, w kolorze czarnym i możliwością ich regulacji z wnętrza szafy, regulator h-30mm i fi 50m.
Szafa musi posiadać:
- ważny atest higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH,
- ważny atest higieniczny na obrzeże ABS,
- ważny certyfikat TUV - PN-EN 14073-2:2006,
- producent mebli musi posiadać ważny certyfikat ISO 9001:2015 w systemie zarządzania jakością w zakresie projektowanie, produkcja i sprzedaż mebli biurowych oraz wykonywanych na indywidualne zamówienia Klientów.
4. FOTEL OBROTOWY - 3 szt.
Wymiary fotela: szerokość siedziska 505mm, regulowana głębokość siedziska w zakresie: 430-480mm, wysokość siedziska regulowana w zakresie: 450-570mm,
wysokość podłokietników regulowana w zakresie: 195-265mm, wysokość całkowita fotela regulowana w zakresie: 1145-1320, zagłówek regulowany w zakresie: 145-190mm. Kolor: czarny. Fotel wyposażony ma być w mechanizm ruchowy Synchro Plus, gdzie po zwolnieniu blokady wybranej pozycji, oparcie wychyla się w ruchu skoordynowanym z siedziskiem naśladując ruch Użytkownika w fotelu, gwarantując mu podparcie pleców w każdej pozycji. Zakres ruchu oparcia jest głębszy i szybszy aniżeli ruch siedziska. Opór, jaki stawia oparcie podczas ruchu jest regulowany, co pozwala dostosować go do wagi Użytkownika. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość blokady wybranej pozycji wychylenia oparcia i siedziska poprzez ruch dźwigni umieszczonej pod siedziskiem. Mechanizm umożliwia również regulację głębokości siedziska, a więc jego odległości od oparcia. Dzięki tej właściwości, funkcje oparcia będą dostępne zarówno dla niskich, jak i wysokich użytkowników. Funkcja ANTI-Shock zapobiega gwałtownemu uderzeniu oparcia w plecy użytkownika po zwolnieniu wybranej pozycji wychylenia.
Fotel ma być wyposażony w podłokietniki regulowane w dwóch płaszczyznach: góra - dół - umożliwia ergonomiczne dopasowanie wysokości do wzrostu użytkownika. Odpowiednie ułożenie przedramienia pod kątem 90 stopni względem tułowia odciąża mięśnie pleców podczas wielogodzinnej pracy. Zakres regulacji wysokości podłokietnika to 7 cm oraz przód - tył - regulacja długości nakładki pozwala na odpowiednie dopasowanie do długości przedramienia.
Podstawa jezdna fotela to pięcioramienna czarna podstawa nylonowa z kółkami. Oparcie fotela o stałej wysokości, tapicerowane oddychającą trudnopalną siatką
Runner o wysokiej odporności na ścieralność (70 tyś cykli Martindalea). Wyposażone w podpórkę lędźwiową o regulowanej wysokości.
Siedzisko fotela wykonane jest z pianki wyściełającej produkowanej w technologii wylewania, co znacznie zwiększa jej trwałość i odpowiednią sprężystość nawet po wielu latach. Gęstość pianki to ok. 69 kg/m3.
Regulacja głębokości siedziska (odległości od oparcia) pozwoli skorzystać z funkcji oparcia i wyeliminuje ucisk na uda bez względu na wzrost Użytkownika.
Zagłówek fotela ma być tapicerowany, wyposażony w regulację góra dół oraz zmienny kąt położenia podpórki pod głowę.
Gwarancja na fotel to min. 36 miesięcy.
Fotel musi posiadać Atest Wytrzymałości i Bezpieczeństwa Użytkowania wydany przez PUR "Remodex" Zakład Badań i Wdrożeń Przemysłu Meblarskiego.
Tapicerka fotela musi posiadać:
- sprawozdanie z badań zapalności mebli wg PN-EN 1021-1:2014 i PN-EN 1021-2:2014,
- atest higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny.
V. Informacja o realizacji przedmiotu zamówienia w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej:
Przedmiot zamówienia realizowany jest przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze w ramach projektu pn. Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego", działanie 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego w ramach FERS 2021-2027
współfinansowanego ze środków EFS Plus , w ramach typu projektów pn. Działania ROPS w zakresie usług społecznych, pomocy społecznej, ES i aktywnej integracji, służące włączeniu społecznemu, realizowane na poziomie wojewódzkim.

CPV: 39130000-2

Dokument nr: 2024-59792-183915, ROPS.V.5.5.2024.KH

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-01-26

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-02

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość
II. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej przy Al. Niepodległości 36 w Zielonej Górze.
III. Termin realizacji: Zamówienie będzie realizowane w okresie od lutego 2024 r. do marca 2024 r. DOSTAWA powinna zostać zrealizowana w godz.ch pracy Zamawiającego, tj. od 7:30 do 15:30, z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

Wymagania:
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-01-19
Data ostatniej zmiany
2024-01-19 10:54:37

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
cena - 100 %

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Agnieszka Krzaczkowska
tel.: 683231927
e-mail: a.krzaczkowska@rops.lubuskie.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.