Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
46z dziś
5958z ostatnich 7 dni
21697z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i utrzymanie w stanie stałej sprawności eksploatacyjnej Urządzeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i utrzymanie w stanie stałej sprawności eksploatacyjnej Urządzeń

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Totalizator Sportowy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
ul. Targowa 25
03-725 Warszawa
powiat: Warszawa
przetarg672DZK2023@totalizator.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO PRZETARGU
NA KONSERWACJĘ I UTRZYMANIE W STAŁEJ SPRAWNOŚCI EKSPLOATACYJNEJ
ZASILACZY UPS
3. Opis Przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem Umowy jest konserwacja i utrzymanie w stanie stałej sprawności eksploatacyjnej
Urządzeń, zainstalowanych w Lokalizacjach Zamawiającego oraz świadczenie usług Gwarancji
Jakości szczegółowo opisanych w § 4 Umowy.
3.2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
3.2.1. wykonywanie przeglądów technicznych (konserwacja) w terminach uzgodnionych
z koordynatorem Zamawiającego oraz zgodnie z zakresem okresowej konserwacji opisanych
w Umowie;
3.2.2. wykonywanie napraw awaryjnych i usuwanie usterek oraz innych prac serwisowych,
niezbędnych do utrzymania w stanie stałej sprawności eksploatacyjnej Urządzeń;
3.2.3. udzielenie 36 miesięcznej Gwarancji na wykonane usługi;
3.2.4. wykonanie innych świadczeń objętych Umową.
3.3. Szczegółowe warunki realizacji Przedmiotu zamówienia określa Umowa.
3.4. W wyniku postępowania Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową z maksymalnie
3 Wykonawcami, którzy złożą najkorzystniejsze oferty zgodnie z zasadami określonymi
w punkcie 11 Zaproszenia.
4. Termin wykonania Przedmiotu zamówienia
4.1 Umowa ramowa zostanie zawarta na okres 36 miesięcy od dnia wejście w życie Umowy,
tj. od dnia jej podpisania.
4.2 Po upływie 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, a następnie co każde kolejne 12 miesięcy, na
pisemny wniosek Wykonawcy, ceny o których mowa w Cenniku Usług oraz Cenniku na
podstawowe części zamienne mogą być podwyższone maksymalnie o średnioroczny wskaźnik
wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu
Statystycznego z roku poprzedzającego rok, w którym zaczyna obowiązywać następny 12
miesięczny okres obowiązywania Umowy. Uzgodniona zmiana zostanie wprowadzona do Umowy
aneksem.
4.3 Umowa może zostać przedłużona pod warunkiem należytego, w ocenie Zamawiającego,
wywiązania się przez Wykonawcę z Umowy. Umowa może być przedłużona w formie pisemnego
aneksu maksymalnie dwukrotnie - każdorazowo na okres maksymalnie 12 kolejnych miesięcy.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało żądanie zawarcia aneksu przedłużającego okres
obowiązywania Umowy.

Składanie ofert:
8.1. Oferty należy składać w terminie do dnia 30.01.2024 roku do godz. 12.00.
Oferty można składać:
1) osobiście, pocztą lub przesyłką kurierską na adres zamawiającego: Totalizator Sportowy
Sp. z o.o., Ul. Targowa 25, 03-728 Warszawa, bądź osobiście w recepcji, w holu głównym
siedziby zamawiającego lub
2) drogą elektroniczną na adres email wskazany w pkt 1.5.

Wymagania:
1.2. Podstawowe informacje o Totalizatorze Sportowym Sp. z o.o. i jego produktach znajdują się na
stronach www.lotto.pl, www.totalizator.pl
1.3. Totalizator Sportowy Sp. z o.o. posiada status dużego przedsiębiorcy, w rozumieniu art. 4 pkt 6
ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach
handlowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 711).
1.4. Ogólne zasady obowiązujące w prowadzonym przetargu określa Załącznik nr 1.
1.5. Adres email dla spraw dotyczących postępowania: przetarg672DZK2023@totalizator.pl
1.6. Zaproszenie wraz z Załącznikami jest do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego
(www.totalizator.pl/ współpraca/przetargi/nr sprawy 672/DZK/2023).
1.7. Dopuszcza się:
1) udział podwykonawców przy wykonaniu Przedmiotu umowy. Wykonawca odpowiada za
działania i zaniechania podwykonawców jak za działania i zaniechania własne.
1.8. Nie dopuszcza się:
1) możliwości składania ofert częściowych - Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
obejmującą całość Przedmiotu zamówienia realizowanego w oparciu o Umowę ramową,
2) możliwości składania ofert wariantowych, tj. ofert przewidujących odmienny niż określony
w Umowie ramowej sposób wykonania Przedmiotu zamówienia,
3) dokonywania przez Wykonawców zmian w treści załączonych do Zaproszeniu Załączników,
z wyjątkiem uzupełnienia ich o wymagane dane,
4) wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
2. Definicje
2.1. Dni robocze - oznaczają każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00
do 15:00, z wyjątkiem świąt lub innych dni ustawowo wolnych od pracy
w Rzeczypospolitej Polskiej;
2.2. Formularz oferty - formularz, zgodnie z którym Wykonawcy zobowiązani są złożyć Ofertę
w Postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2;
2.3. Gwarancja Jakości - zobowiązanie Wykonawcy do nieodpłatnej naprawy Urządzeń
w okresie 36 miesięcy od dnia obustronnego podpisania Protokołu Odbioru;
2.4. Lokalizacje - miejsce realizacji Przedmiotu Umowy będące Oddziałem Zamawiającego. Wykaz
Lokalizacji określa Załącznik nr 3 do Umowy;
2.5. Oferta - oferta w rozumieniu kodeksu cywilnego, składana przez Wykonawcę zgodnie
z wymogami określonymi w Zaproszeniu, podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji
Wykonawcy, na realizację Przedmiotu zamówienia;
2.6. Urządzenie - zasilacz UPS; ByPass i inne urządzenia niezbędne do prawidłowej pracy UPS-a
wraz z kartą sieciową;
2.7. Umowa- umowa, którą Zamawiający zamierza zawrzeć z wybranym Wykonawcą na zasadach
określonych w Postępowaniu, zawierająca warunki i zasady, na jakich wybrany Wykonawca
zrealizuje Przedmiot zamówienia, a której wzór stanowi Załącznik nr 5.
Umowa może zostać uzupełniona o postanowienia nieujęte w jej istotnych postanowieniach lub
w inny sposób zmodyfikowana, jednak z tym zastrzeżeniem, że uzupełnienia lub inne
modyfikacje nie będą w sposób istotny odbiegać od treści Zaproszenia;
2.8. Wykonawca - podmiot, który oferuje na rynku wykonywanie zakresu objętego Przedmiotem
zamówienia i ubiega się o zawarcie Umowy albo z którym zawarto Umowę;
2.9. Załącznik - dokument tak nazwany i o ile wyraźnie nie wskazano, że mowa jest o załączniku do
Umowy, należy przyjąć, że chodzi o załącznik do Zaproszenia;
5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych
warunków
5.1. Umowa ramowa może zostać zawarta z wykonawcą, który spełnia następujące warunki:
5.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności obejmującej Przedmiot zamówienia
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
5.1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie przy realizacji zamówień tożsamych z
Przedmiotem zamówienia, tj. wykaże, że w okresie ostatnich 36 miesięcy, licząc od
terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym
okresie) należycie zrealizował 4 zamówienia których przedmiotem była konserwacja i/lub
serwis urządzeń zasilających UPS o wartości co najmniej 100 000 zł brutto łącznie,
5.1.3. dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu
zamówienia, dającymi gwarancję realizacji usług serwisowych na warunkach określonych
w § 4 Umowy,
5.1.4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe
wykonanie Przedmiotu zamówienia tj.: terminowo realizuje zobowiązania
publicznoprawne wobec właściwych organów podatkowych i Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych,
5.1.5. zaakceptuje bez zastrzeżeń wzór umowy ramowej i w razie dokonania wyboru jego
oferty wyraża zgodę na zawarcie umowy zgodnej z treścią tego wzoru w Załączniku nr 5
do Zaproszeniu,
5.1.6. przedłoży kopię polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej, kontraktowej
i deliktowej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą z sumą ubezpieczeniową
nie mniejszą niż 750 000 zł obejmującą szkody w mieniu Zamawiającego będącym
przedmiotem wykonywanych prac z limitem nie mniejszym niż 500 000 zł lub złoży
oświadczenie, że w przypadku dokonania wyboru jego oferty ubezpieczy się od
odpowiedzialności cywilnej na taka kwotę, zgodnie z wymogami określonymi w umowie.
5.2. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 5.1, będzie dokonywana ,,metodą spełnia lub nie
spełnia", w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
5.3. Nie dopuszcza się wykazywania się przez wykonawcę doświadczeniem osób trzecich.
6. Oświadczenia i dokumenty oraz inne materiały składane przez Wykonawców
6.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
Lp. Dokumenty, oświadczenia, materiały:
1) Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2.
2) Aktualny na dzień składnia oferty odpis lub zaświadczenie (wydruk) z właściwego dla
Wykonawcy rejestru (KRS/CEIDG) oraz pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik.
3) Wykaz zamówień należycie wykonanych w okresie ostatnich 36 miesięcy, licząc od terminu
składania Ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) spełniających wymogi
wskazane w punkcie 5.1.2 Zaproszenia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3, wraz
z informacjami wymaganymi zgodnie z tym Załącznikiem i dokumentami potwierdzającymi
należytą realizację wskazanych zamówień wraz z montażem (np. referencje wystawione
przez kontrahenta, protokoły odbioru potwierdzone przez kontrahenta, faktury
z potwierdzeniem wpłat itd.)
4) Oświadczenie, według wzoru w Załączniku nr 6, że dysponuje potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu zamówienia, dającymi gwarancję realizacji usług
serwisowych na warunkach określonych w § 6 umowy w tym Opis Serwisu gwarancyjnego
producenta, uwzględniający zakres Serwisu określony przez Zamawiającego w § 2 Umowy,
którym zostanie objęty Sprzęt wraz z listą punktów serwisowych producenta i/lub listą
autoryzowanych serwisów partnerów producenta Sprzętu, mogących świadczyć na rzecz
Zamawiającego Serwis gwarancyjny w przypadku awarii i usterki Sprzętu.
5) Zaświadczenie lub oświadczenie własne według wzoru w Załączniku nr 4 o terminowym
realizowaniu zobowiązań publicznoprawnych wobec właściwych organów podatkowych i
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Zaświadczenie powinno być wystawione przez właściwy
organ nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert, a oświadczenie
powinno być aktualne na dzień składania Ofert.
6) Parafowany wzór umowy ramowej stanowiący Załącznik nr 5.
7) Wykonawca, zgodnie z punktem 5.1.6 Zaproszenia, przedłoży kopię polisy OC spełniającej
wymagane warunki lub złoży oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty ubezpieczy
się od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z wymogami, według wzoru w Załączniku nr 7.
8) Oświadczenie, według wzoru w Załączniku nr 8 (Klauzula dotycząca przetwarzania danych
osobowych).
6.2. Wykonawca może dodatkowo złożyć:
lp. Dokumenty
1) oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 9 (nieobligatoryjne), w przypadku, gdy Wykonawca
chce wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie kontrahentów
zamawiającego zapraszanych do udziału organizowanych w postępowaniach zakupowych.
7. Opis sposobu przedstawienia ceny w ofercie
7.1. Ceny jednostkowe zaoferowane przez wykonawcę muszą być podane w złotych polskich -
wyrażenie ceny oferty w walutach obcych lub odwołanie się do tych walut spowoduje uznanie
oferty za nieważną i odrzucenie jej bez dalszego rozpatrywania.
7.2. Ceny jednostkowe należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7.3. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji Przedmiotu
zamówienia.
7.4. Wykonawca nie może w Formularzu Oferty zaoferować rażąco niskiej ceny.
7.5. w przypadku, gdy cena w Formularzu Oferty zostanie podana z inną dokładnością niż wymagana,
wówczas:
a) dla podanej większej liczby miejsc po przecinku, Zamawiający przyjmie dwa miejsca bez
dokonywania zaokrągleń,
b) dla podanego jednego miejsca po przecinku lub braku cyfr po przecinku, Zamawiający
przyjmie cyfrę zero w odpowiednie miejsce.
8.2. Pytania o wyjaśnienie treści Zaproszenia należy kierować na adres email wskazany w pkt 1.5
Zaproszeniu, w terminie do dnia 26.01.2024 roku do godz. 12.00. Pytania, które wpłyną po tym
terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
8.3. Okres związania ofertą wynosi 90 dni od upływu terminu złożenia oferty.
8.5. Wszelkie zmiany dokonywane przed upływem terminu składania ofert w treści Zaproszenia oraz
odpowiedzi na pytania (bez ujawniania źródła zapytania) będą komunikowane na stronie
internetowej Zamawiającego, w miejscu udostępnienia Zaproszenia (pkt 1.6). Odpowiedzi na
pytania będą również niezwłocznie przekazane Wykonawcy, który zwrócił się z pytaniami.
Udzielone odpowiedzi stanowią wyjaśnienia lub mogą stanowić uzupełnienie treści Zaproszenia.
9.2. Ofertę uważa się za złożoną w terminie, jeżeli:
1) składana w formie papierowej zostanie doręczona i odebrana przez zamawiającego do dnia i
godziny określonej jako ostateczny termin na złożenie oferty.
2) składana drogą elektroniczną wpłynie na skrzynkę zamawiającego na adres email wskazany
w Zaproszeniu do dnia i godziny określonej jako ostateczny termin na złożenie oferty.
9.3. Przed upływem terminu do składania ofert, można wycofać złożoną ofertę zachowując prawo do
złożenia nowej oferty w wymaganym terminie, z zastrzeżeniem iż prawo to nie przysługuje
Wykonawcy, który złożył ofertę drogą elektroniczną i przekazał hasło przed upływem terminu
składania ofert lub nie zaszyfrował Formularza Oferty.
9.4. Oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być złożone przed upływem terminu na składanie ofert,
w formie przesłanego oświadczenia podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji
Wykonawcy podpisem elektronicznym lub skanu podpisanego oświadczenia na adres e-mail
wskazany w Zaproszeniu.
9.5. Nie ma możliwości wycofania oferty i wprowadzania zmian w ofercie po upływie ostatecznego
terminu składania ofert.
10. Sposób przygotowania oferty
10.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na realizację całości Przedmiotu zamówienia.
10.2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, dokumentowej jako skany podpisanych dokumentów
lub elektronicznej, z użyciem odpowiednio: kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
zaawansowanego podpisu elektronicznego, podpisu wygenerowanego przy pomocy platform
dedykowanych do uwierzytelniania podpisów, zgodnie z wymogami zawartymi w Zaproszeniu.
Podpisy powinny być złożone w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej.
10.3. Nie jest dopuszczalne dokonywanie zmian w treści Załączników do Zaproszeniu, z wyjątkiem
uzupełnienia ich o wymagane dane.
10.4. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
10.5. W przypadku, gdy Oferta składana jest w formie pisemnej:
1) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zapieczętowana
pieczęciami firmowymi Wykonawcy i należy na niej umieścić napis o treści:
,,Oferta - Przetarg nieograniczony nr 672/DZK/2023
NA KONSERWACJĘ I UTRZYMANIE W STAŁEJ SPRAWNOŚCI EKSPLOATACYJNEJ
ZASILACZY UPS
Dostarczyć do: Robert Słodziński
2) Wszelkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginałach albo w kserokopiach
poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentacji
wykonawcy, z tym że formularz oferty i oświadczenia Wykonawcy składane są wyłącznie
w oryginale.
3) Dokumenty składające się na ofertę powinny być zszyte (oprawione, zbindowane itp.).
10.6. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w formie dokumentowej lub elektronicznej:
1) Ofertę należy przekazać na adres email wskazany w pkt 1.5, wpisując w tytule, że oferta
dotyczy przetargu nieograniczonego i podając numer przetargu.
2) Oferta składana drogą elektroniczną może zawierać skany podpisanych dokumentów
w formacie *.pdf lub dokumenty podpisane elektronicznie (kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, zaawansowanym podpisem elektronicznym, podpisem wygenerowanym przy
pomocy platform dedykowanych do uwierzytelniania podpisów). W przypadku przesyłanych
kopii dokumentów podpis Wykonawcy potwierdza zgodność z oryginałem.
3) Formularz oferty /Formularz oferty po negocjacjach powinien być zaszyfrowany poprzez
zabezpieczenie pliku hasłem zgodnie ze standardowymi funkcjonalnościami programów
obsługujących pliki *.pdf. Zaleca się, aby hasło składało się z od 10 do 12 znaków
zawierających co najmniej: po jednej dużej i jednej małej literze, co najmniej jednej cyfrze i co
najmniej jednym znaku specjalnym (tzw. silne hasło).
4) Hasło do zaszyfrowanych plików oferty powinno być przekazane w ciągu 30 minut po upływie
terminu składania ofert.
5) W sytuacji, gdy wykonawca przekaże niezaszyfrowany formularz oferty lub hasło zostanie
przekazane przed upływem terminu na składanie ofert, Wykonawca traci prawo do zmiany
oferty dozwolonej do dnia upływu terminu na składanie ofert.
6) Oferta złożona drogą elektroniczną podlega odrzuceniu, jeżeli:
a) Wykonawca nie przekaże zamawiającemu hasła do odszyfrowania Formularza Oferty
w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, nie dłuższym niż 24 godziny przypadające
na Dni Robocze liczone od upływu terminu składania ofert,
b) przekazane hasło nie pozwala na odszyfrowanie oferty.
7) Zaleca się, aby Wykonawca przesłał informację o zamiarze złożenia oferty drogą
elektroniczną z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym, co pozwoli zminimalizować
ewentualne ryzyko techniczne związane z wykorzystaniem poczty elektronicznej do złożenia
oferty.
10.7. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości
co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób,
może on zażądać przedstawienia oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii
dokumentu.
10.8. Złożone oferty są traktowane jako poufne i nie są udostępniane innym wykonawcom z wyjątkiem
informacji określonych w pkt 10.9 poniżej.
10.9. Wykonawcom, którzy złożyli oferty w terminie może zostać przekazana informacja o złożonych
Ofertach obejmująca:
a) nazwę (firmę) i adres (siedzibę) Wykonawcy,
b) łączny koszt przeglądów,
c) koszt 1 roboczogodziny,
d) łączny koszt części zamiennych.
10.10. Ofertę należy sporządzić w języku polskim zgodnie z wymogami określonymi w Zaproszeniu.
10.11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że zamawiający jest uprawniony do
zażądania również dostarczenia dokumentów przetłumaczonych przez tłumacza przysięgłego.
10.12. Poprawki dokonywane w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisami
osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
11. Kryteria oceny ofert i zasady dokonania wyboru oferty
11.1. Oferty będą oceniane na podstawie poniższych kryteriów:
11.1.1. Łączny koszt przeglądów (Px) - waga kryterium - max 70 punktów.
W ramach kryterium Px zamawiający będzie przyznawał punkty za zaoferowaną w Formularzu
ofertowym łączną cenę oferty netto za przeglądy w trakcie trwania Umowy.
Obliczenie punktów w kryterium ,,Łączna koszt przeglądów" zostanie dokonane w oparciu
o następujący wzór:
Px =
Najniższy trzyletni koszt przeglądów
X
Koszt przeglądów w ocenianej ofercie 70
11.1.2. Koszt 1 roboczogodziny (Rbx) -waga kryterium -max 15 pkt
W ramach kryterium Rbx zamawiający będzie przyznawał punkty za zaoferowany najniższy koszt 1
roboczogodziny.
Obliczenie punktów w kryterium ,,Koszt 1 roboczogodziny" zostanie dokonane w oparciu o następujący
wzór:
Rbx =
Najniższy koszt roboczogodziny
X
Koszt roboczogodziny z ocenianej oferty 15
11.1.3. Łączny koszt części zamiennych (Cx) - waga kryterium - max 15 pkt
W ramach kryterium Cx zamawiający będzie przyznawał punkty za najniższy sumaryczny koszt dla
wskazanych części zamiennych.
Obliczenie punktów w kryterium ,,Łączny koszt części zamiennych" zostanie dokonane w oparciu
o następujący wzór:
Cx =
Najniższa wartość sumy cen części zamiennych
X
Wartość sumy części zamiennych w ocenianej ofercie 15
11.2. Liczba punktów przyznana w ramach kryteriów Px , Rbx i Cx zostanie zsumowana i suma ta
stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
11.3. Zamawiający zamierza rozstrzygnąć Postępowanie poprzez dokonanie wyboru maksymalnie
3 Wykonawców, których Oferty spełnią wymagania opisane w Zaproszeniu.
11.4. W przypadku, gdy Zamawiający przeprowadzi negocjacje stosownie do postanowień punktu
14 Załącznika nr 1, zostanie dokonana ponowna ocena Ofert złożonych po negocjacjach
w oparciu o kryteria określone w punkcie 11.
11.5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru Oferty zgodnie z pkt. 11.4 powyżej, ze
względu na to że dwie lub więcej Ofert uzyskały taką samą liczbę punktów, co uniemożliwia
Zamawiającemu dokonanie wyboru, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
Oferty do złożenia Ofert dodatkowych, zawierających jedynie zmianę wysokości oferowanych
cen. Wykonawcy, składając Oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w złożonych pierwotnie Ofertach.
11.6. Informacje o dokonanych ocenach nie są udostępniane.

Uwagi:
12. Ochrona Danych Osobowych
12.1. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Totalizator Sportowy Sp. z o.o.
stanowią Załącznik nr 8.
12.2 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w imieniu Totalizatora Sportowego sp. z o.o.,
w stosunku do wszystkich osób, których dane osobowe przekazał w związku z ofertą oraz
w przypadku wyboru Wykonawcy na podstawie umowy, obowiązek informacyjny stanowiący
Załącznik nr 8, jednocześnie wskazując siebie jako źródło pochodzenia danych osobowych oraz
poinformować o zakresie przekazanych danych do Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.

Kontakt:
8.4. Osobą do kontaktów z Wykonawcami jest: Robert Słodziński , e-mail: wskazany w pkt 1.5.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.