Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1261z dziś
7590z ostatnich 7 dni
25563z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi polegającej na cięciach pielęgnacyjnych koron drzew

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi polegającej na cięciach pielęgnacyjnych koron drzew

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koronowie
ul. Dworcowa 55
86-010 Koronowo
powiat: bydgoski
tel. 52 382 23 53
zamowienia2@spzoz.koronowo.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Koronowo
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 52 382 23 53
Termin składania ofert: 2024-01-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie usługi polegającej na cięciach pielęgnacyjnych koron drzew na terenie działki nr 645
położonej przy Ul. Dworcowej 55, 86-010 Koronowo
ZAPROSZENIE DO WZIĘCIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na usługi pn.
Wykonanie usługi polegającej na cięciach pielęgnacyjnych koron drzew na terenie działki nr 645 położonej przy Ul. Dworcowej 55,86-010 Koronowo
Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na cięciach pielęgnacyjnych koron drzew na terenie działki nr 645 położonej przy Ul. Dworcowej 55,86-010 Koronowo
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:
1) Cięciach pielęgnacyjnych koron drzew na działce nr 645 poprzez: korektę korony drzewa tj. usunięcie posuszu w koronach, usunięcie suchych i połamanych gałęzi, prześwietlenie korony czyli usunięcie gałęzi krzyżujących się ze sobą w taki sposób, aby zapewnić
dostateczny dostęp powietrza oraz słońca do wnętrza korony, podcięcie korony drzew (od dołu pnia) i usunięcie gałęzi kolidujących z budynkami usługowymi na nieruchomości sąsiedniej (zgodnie z oznaczeniem graficznym) - na 10 sztukach drzew; skrócenie korony 3 drzew od 25% do 30% (zgodnie z oznaczeniem graficznym) - na 3 sztukach drzew;
2) Uporządkowaniu terenu po przeprowadzonych pracach (wywiezienie gałęzi, wygrabienie itp.) oraz usunięcie starej sterty gałęzi 500x100x250 cm = 12,5 m3.
Drzewa wytypowane do korekty mają obwód pnia od 90-230cm (załącznik nr la ,,obwody drzew"), w większości są zlokalizowane przy granicy sąsiedniej działki i zlokalizowanego tam budynku usługowego (gałęzie kolidują z budynkami usługowymi usytuowanymi na nieruchomości sąsiedniej) oraz przy garażach należących do SPZOZ Koronowo (9 szt); 1 szt drzewo zlokalizowane jest przy budynku administracji SPZOZ Koronowo, przy drodze (działka nr 644).
Drzewa nie są zlokalizowane przy liniach elektrycznych i telekomunikacyjnych oraz przy budynkach mieszkalnych. Są to duże i stare drzewa.
Nie zezwala się wykonania redukcji ponad 30% objętości korony. Drzewo po zabiegu nie może utracić funkcji życiowych w ciągu trzech lat po wykonaniu zabiegu. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi konsekwencje w przypadku, gdy z jego winy drzewo po wykonanym zabiegu uschnie. Wszystkie cięcia powinny być wykonane narzędziami ostrymi, które zostawiają gładkie rany.
Drzewa są wskazywane przez Zamawiającego na załączonej dokumentacji fotograficznej.
3. Wykonawca obowiązany jest:
1) wykonywać usługę z zachowaniem szczególnej ostrożności i zasad bhp w trakcie wykonywania prac z uwagi na warunki terenowe i drogowe;
2) wykonywać usługę przy użyciu urządzeń i sprzętu niezbędnego do należytego wykonania prac, tj.:
a) wymogi osobowe:
dysponować co najmniej jedną osobą z uprawnieniami operatora pilarki,
dysponować co najmniej jedną osobą z uprawnieniami operatora podnośnika koszowego,
dysponować co najmniej jedną osobą z uprawnieniami prawo jazdy kat. C ; lub
dysponować co najmniej jedną osobą wykonującą usługę metodą arborystyczną (alpinistyczną)
b) wymogi sprzętowe:
dysponowanie pilarkami spalinowymi minimum 1 sztuka;
dysponowanie podnośnikiem koszowym - 1 szt.; lub
dopuszcza się dysponowanie odpowiednim sprzętem do wykonania usługi metodą arborystyczną (alpinistyczną)
Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.
4. Wykonawca w trakcie realizacji usługi odpowiada za:
1) właściwe przygotowanie i zabezpieczenie organizacyjno - techniczne terenu na czas wykonywania usługi, w szczególności zapewnienie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, ruchu pieszych, obiektów budowlanych i infrastrukturalnych;
2) naprawę, odbudowę zniszczonych bądź uszkodzonych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia urządzeń i obiektów oraz doprowadzenie miejsca realizacji
usługi do stanu poprzedniego;
3) zapewnienie odpowiedniej ilości osób posiadających stosowne uprawnienia do wykonywania prac oraz odpowiedniejilości sprzętu, która pozwoli na sprawne, bezpieczne i terminowe wykonanie prac;
4) uporządkowanie terenu, w tym wywóz, utylizację lub zagospodarowanie gałęzi, konarów, pni, itp.
5. Usługa musi być wykonana w sposób zapewniający pełne bezpieczeństwo pracownikom pracującym przy wycince/przycince, jak i osobom trzecim, mogącym znaleźć się w pobliżu robót. W efekcie wykonywania usługi nie może ulec zniszczeniu mienie właściciela działki, ani właścicieli działek sąsiadujących z nieruchomością nr 645.

Dokument nr: ZP.26.1.2.2024

Otwarcie ofert: Rozdział VII Miejsce i termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi bez udziału Oferentów, w siedzibie Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ul. Dworcowa 55, 86-010 Koronowo dnia 26.01.2024r. o godz. 10:15.

Składanie ofert:
Rozdział VI Miejsce i termin składania oferty
1. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 wraz z kompletem wymaganych załączników na adres mailowy Zamawiającego: zamowienia2@spzoz.koronowo.pl (data i godz. wpływu - 26.01.2024r. godz. 10:00).
2. Oferta przesłana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej będzie potraktowana jako złożona w terminie, jeżeli wpłynie do Zamawiającego z dniem składania ofert tj.: 26.01.2024r. do godz.: 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział IV Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Niniejsze postanowienie określa zasady i tryb udzjelenia zamówienia w procedurze zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000,00 zł. netto. Postępowanie dotyczy zamówienia, którego udzielenie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.1710)- zwane zamiennie ,,n.p.z.p.".
Rozdział II Postanowienia ogólne
1. Zamawiający zaprasza do składania ofert w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z treścią zaproszenia i zgodnie z nią złożyć ofertę.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta spełnia wymagania określone w niniejszym postępowaniu.
4. Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Wykonawca musi zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do opracowania oferty oraz podpisania umowy.
5. Strona internetowa Zamawiającego, na której publikowane są informacje dotyczące niniejszego postępowania: www.bip.koronowo.pl
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu składania ofert, otwarcia oraz rozstrzygnięcia postępowania bez podawania przyczyny.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą Wykonawcy), o czym poinformowani zostaną wszyscy Wykonawcy składający ofertę oraz do poprawy oczywistych omyłek pisarskich.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ofert z dwoma Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.
Rozdział V Opis przygotowania i składania oferty
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub uzupełnienia treści zaproszenia. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania ofert www.bip.koronowo.pl
2. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferta musi spełniać wszystkie wymagania określone w zaproszeniu i zawierać:
1) dane o Oferencie: nazwę/ imię i nazwisko, adres siedziby, wpis do rejestru działalności gospodarczej albo rejestru przedsiębiorców oraz wskazanie osoby upoważnionej do reprezentacji,
2) proponowaną kwotę wynagrodzenia za realizację zamówienia, przedstawioną w sposób wskazany w formularzu ofertowym,
3) informacje dodatkowe określone w formularzu ofertowym.
5. Oferta musi zawierać wszystkie załączniki i dokumenty wymagane w zaproszeniu. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami zaproszenia.
6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa ( Dz. U z 2022 r., poz. 835). Zamawiający wymaga oświadczenia własnego wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej wg załącznika nr 4.
7. Do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy dot. spełniania warunków - załącznik nr 3.
8. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, podpisana przez osoby uprawnione do działania w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, lub umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego

pełnomocnictwa. Oferta składana w formie elektronicznej winna stanowić przesłane dokumenty w formie PDF, stanowiący załącznik podpisany przez osobę upoważnioną.
9. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy dostarczyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
10. Wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
11. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania, wskazywać pełnomocnika oraz wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Ustanowione pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących danego Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę.
13. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki powinny być parafowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę (osoby upoważnione).
14. W przypadku gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania muszą być oznaczone klauzulą: ,,Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.llust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.2022 r. póz. 1233) i dołączone do oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
15. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przekazać na adres mailowy: zamowienia2@spzoz.koronowo.pl
Oferta w tytule powinna zawierać nazwę postępowania tj. ,,Wykonanie usługi polegającej na cięciach pielęgnacyjnych koron drzew na terenie działki nr 645 położonej przy ul. Dworcowej 55, 86-010 Koronowo".
16. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składania ofert. Zmianę lub wycofanie oferty należy sporządzić z zachowaniem wymogów dotyczących sporządzenia oferty oraz przekazać przy pomocy środków komunikacji elektronicznej na adres mailowy zamowienia2@spzoz.koronowo.pl z dopiskiem oznaczonym określeniami: ,,Zmiana oferty" lub ,,Wycofanie oferty".
17. Złożone w postępowaniu oferty po ich otwarciu nie podlegają zwrotowi. Wykonawca nie może po otwarciu ofert żądać zwrotu czy zmiany dokumentów będących częścią oferty.
18. Oferty złożone po terminie będą zwracane bez otwierania.
19. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
20. Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie wybrana najkorzystniejsza oferta spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany wg kryteriów określonych w rozdziale VIII zaproszenia.
4) Cenę oferty należy podać w następujący sposób: odpowiednio wypełnić formularz ofertowy (cenowy) zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1.
5) Cena oferty i jej elementy składowe winny być określone w walucie polskiej. Zamawiający przyjmuje do transakcji rozliczeniowych jedynie PLN. Łączna cena brutto oferty winna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
6) Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą umowy będą w złotych polskich. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7) Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie ww. kryteriów.
8) Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji.
3. Sposób oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów @.
5. Kryteria oceny ofert i wymagane warunki są jawne i nie podlegają zmianie w toku postępowania ofertowego.
Rozdział IX Rozstrzygniecie postępowania i zawarcie umowy
1. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zaproszeniu i zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o podane w rozdziale VIII zaproszenia kryteria wyboru.
2. Ogłoszenie rozstrzygnięcia postępowania ukaże się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.koronowo.pl
3. Zamawiający zawrze umowę, wg wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do zaproszenia z Oferentem, którego oferta nie ulegała odrzuceniu oraz została uznana za najkorzystniejszą.
4. Informacja o dokumentach wymaganych przed podpisaniem umowy: W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, należy złożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców lub kopię tej umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (osoba/y reprezentująca/e Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osoba/y upoważniona/e do reprezentowania Wykonawcy).
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania przed dniem podanym jako dzień złożenia oferty, gdy nastąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub zawarcie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć oraz/lub do przesunięcia/ przedłużenia terminu składania ofert i terminu ogłoszenia rozstrzygnięcia postępowania.

Kontakt:
Rozdział X Korespondencja
1. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: zamowienia2@spzoz.koronowo.pl
2. Osobą upoważnioną do kontaktów z Oferentami jest p. Dorota Kłobuchowska (specjalista ds. zamówień publicznych) tel. 798 544 196, e-mail: zamowienia2@spzoz.koronowo.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.