Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac geodezyjnych - podziałów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac geodezyjnych - podziałów

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Myszków
ul.Kościuszki 26
42-300 Myszków
powiat: myszkowski
telefon:. (34) 313 26 82 wew. 187, telefon:. (34) 313 26 82 wew. 110
m.sytniewska@miastomyszkow.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Myszków
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon:. (34) 313 2
Termin składania ofert: 2024-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty na wykonanie poniżej opisanego zamówienia publicznego:
1. Nazwa zamówienia: Wykonanie prac geodezyjnych - podziałów.

6. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Podział nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami- wykonanie podzia-
łu dla 5 nieruchomości (wydzielenie do 4 działek)
W ramach podziału należy:
a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu w trybie ustawy o gospodarce nierucho-
mościami,
b) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem
i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wie-
czystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy
synchronizacyjne,
c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowni-
ków wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących
z nimi,
d) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu
zamówienia następujące materiały:
projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaści-
cieli działek); przyjęte do PODGiK w Myszkowie,
kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz.,
kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz.,
kserokopie protokołu granicznego 1 egz.;
2) Wznowienie granic nieruchomości - wykonanie wznowienia dla 2 nieruchomości
W ramach wznowienia granic należy przygotować i przekazać Zamawiającemu
po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały:
kserokopie zawiadomień o wznowieniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz.,
kserokopie protokołu granicznego 1 egz.,
kserokopie szkicu polowego 1 egz.;
3) Rozgraniczenia nieruchomości - wykonanie rozgraniczenia dla 5 nieruchomości.
W
ramach
rozgraniczenia
należy
przygotować
i
przekazać
Zamawiającemu
po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały:
kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz.,
kserokopie wezwań do stawiennictwa na gruncie (wraz z potwierdzeniem) 1 egz.,
kserokopie protokołu granicznego 1 egz.,
kserokopie szkicu polowego 1 egz.;
4) Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych - wykaz dla 4 nieruchomości.
1W ramach wykazu zmian danych ewidencyjnych należy przygotować i przekazać Zamawiającemu po
wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały:
wykaz zmian danych ewidencyjnych w 2 egz.;
5) Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego - wykaz dla 1 nieruchomości.
W ramach wykazu synchronizacyjnego należy przygotować i przekazać Zamawiającemu
po wykonaniu przedmiotu zamówienia następujące materiały:
wykaz synchronizacyjny w 2 egz.;
6) Wykonanie wykazu zmian danych ewidencyjnych polegającego na połączeniu
działek znajdujących się w jednej księdze wieczystej - wykonanie wykazu dla 1 nieruchomości.
W ramach wykazu zmian danych ewidencyjnych polegających na połączeniu działek znajdujących
się w jednej księdze wieczystej należy przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu
przedmiotu zamówienia następujące materiały:
wykaz zmian danych ewidencyjnych w 2 egz.;
7) Stabilizacja punków granicznych znakami granicznymi - dla 10 punktów.
W ramach stabilizacji należy zastabilizować wskazane punkty granicznikami betonowymi
z podcentrem, w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki
stalowe, geopunkty, itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Po wykonaniu
powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu oraz przedłoży
protokół z utrwalenia wyznaczonych punktów.
8) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego odcinka drogi gminnej ulicy Nadrzecznej
obejmujący działkę ozn. nr 1644/2 obręb Mrzygłód.
Szacunkowa ilość działek do podziału - 1.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
a) Wydzielić i sporządzić projekt podziału działki gruntu zajętej pod pas drogowy
w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące
administrację
publiczną
(Dz.U.
Nr
133
poz
872
z
późniejszymi
zmianami).
Na projekcie umieścić uwagę o treści: Podziału działki dokonano wg stanu użytkowania na dzień 31
grudnia 1998 r, zgodnie z dyspozycją art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowa-
dzające ustawy reformujące administrację publiczną. Kolor zielony - granice ewidencyjne działek.
Kolor czerwony - granica pasa drogowego - stan faktyczny na dzień 31.12.1998 r (linia podziału).
b) Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli, użytkow-
ników
wieczystych,
władających
i
użytkowników
działek
objętych
pomiarem
i działek graniczących z nimi.
c) Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów
mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem:
przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod
uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu
i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa.
d) W przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów
lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów
wykonać wykazy synchronizacyjne.
e) Przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia na-
stępujące materiały:
projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicie-
li działek),
wykazy zmian danych ewidencyjnych po 2 egz.,
kserokopie badań KW lub zbioru dokumentów w 1 egz.,
poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności,
w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej,
kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w1 egz.,
kserokopię protokołu granicznego 1 egz.,
kserokopie szkiców polowych 1 egz.,
w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub
zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów
2należy przekazać wykazy synchronizacyjne w 3 egz.
f) Uczestniczyć
w
wizjach
terenowych
na
podstawie
pisemnego
zawiadomienia
od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przy-
padkach.

Dokument nr: NU.271.30.2024.MS

Otwarcie ofert: 19. Termin otwarcia ofert (w przypadku ofert składanych w formie pisemnej należy dodatkowo podać
miejsce otwarcia ofert):
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. w Myszkowie przy Ul. Kościuszki nr 26 w pokoju
nr 155, dnia 29.01.2024 r. o godz. 10.15

Składanie ofert:
18. Sposób oraz termin składania ofert (w przypadku ofert składanych w formie pisemnej należy dodatkowo
podać miejsce składania ofert):
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Myszkowie przy Ul. Kościuszki nr 26 w pokoju
2 (biuro podawcze) do dnia 29.01.2024 r., do godz. 10.00 pod rygorem nierozpatrzenia oferty złożonej
po tym terminie, bez względu na przyczyny niezachowania terminu. Ofertę należy składać w dwóch
kopertach lub opakowaniu, które uniemożliwią zapoznanie się z treścią oferty przed terminem otwarcia
4ofert. Koperta zewnętrzna lub opakowanie nie powinny zawierać danych wykonawcy, jedynie adres
zamawiającego oraz dopiski: OFERTA - NR SPRAWY - NAZWA ZAMÓWIENIA, NIE
OTWIERAĆ DO GODZ. 10.15

Miejsce i termin realizacji:
10. Termin wykonania zamówienia: 29.11.2024 r.

Wymagania:
3. Komórka organizacyjna Urzędu Miasta Myszkowa prowadząca postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego: Wydział Nieruchomości i Urbanistyki.
4. Strona internetowa prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
bip.miastomyszkow.pl w zakresie informacji na temat zamówienia
5. Informacja wskazującą link do pobrania Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości
mniejszej niż 130.000,00 zł w Urzędzie Miasta Myszkowa, zgodnie z którym prowadzone będzie
przedmiotowe postepowanie: http://bip.miastomyszkow.pl/?a=12101
7. Rodzaj zamówienia (dostawa, usługa, robota budowlana): usługa
8. Informacja o wymaganiach stawianych przedmiotowi zamówienia, jeżeli zamawiający stawia takie
wymagania:
Przedmiot umowy oraz materiały wyjściowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa, w tym ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.
1752 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów
technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywa-
nia i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
oraz w taki sposób aby nie utrudniały uczciwej konkurencji.
Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy na okres 36
miesięcy. Wykonawca obowiązany jest do odpowiedzialności względem Zamawiającego z tytułu rękojmi
za wady przedmiotu umowy powstałe w okresie 24 miesięcy trwania rękojmi.
9. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych, jeżeli zamawiający wymaga potwierdzenia
spełniania wymagań przedmiotowych: nie dotyczy
11. Podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli zamawiający
przewiduje wykluczenia wykonawców:
W zakresie podstaw określonych w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.). - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
12. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli zamawiający wymaga
od wykonawców biorących udział w postępowaniu spełniania warunków udziału:
Wykonawca winien posiadać:
1) Posiadania wiedzy i doświadczenia: warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca załączy
do oferty:
a) wykaz usług wraz z poświadczeniem w formie dokumentów potwierdzających należyte
wykonanie usługi polegające na wykonaniu prac geodezyjnych odpowiadających przedmiotowi
zamówienia nieruchomości o łącznej ich wartości brutto wynoszącej co najmniej 50 000,00 zł,
od organów administracji publicznej za okres ostatnich pięciu lat.
b) wykaz osób,
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej 2 osoby, w tym:
przynajmniej 1 osobę posiadającą niezbędne do wykonania zamówienia uprawnienia
geodezyjne w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku
Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.) -
poprzez podanie: imion i nazwisk osób, uprawnień zawodowych, zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami;
2) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia: warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca załączy do ofert wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (uprawnienia
zawodowe), doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi
osobami. Z wykazu musi wynikać, że Wykonawca dysponuje do realizacji przedmiotu zamówienia
osobami, które posiadają uprawnienia geodezyjne wymagane przepisami Prawa geodezyjnego
i kartograficznego.
3) Posiadania najpóźniej w dniu podpisania umowy opłaconej polisy, a w przypadku jej braku
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z terminem
ważności dokumentu co najmniej do dnia 29.11.2024 r. - na sumę ubezpieczenia równą, co
najmniej wartości kontraktu. Zamawiający dopuszcza posiadanie przez Wykonawcę aktualnie
opłaconej polisy a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia - z terminem ważności dokumentu krótszym niż termin realizacji
zamówienia o wartości sumy ubezpieczeniowej nie niższej niż wartość kontraktu, jeżeli
3Wykonawca dodatkowo złoży oświadczenie o zachowaniu ciągłości ubezpieczenia przez
Wykonawcę co najmniej do dnia 29.11.2024 r.
4) Posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającą na należyte wykonanie przedmiotu
zamówienia,
5) Zapoznania się z opisem zamówienia: w tym z terminem i sposobem płatności,
6) Złożyć w terminie ofertę.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda
od Wykonawcy następujących dokumentów:
1) wykaz usług, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
2) wykaz osób, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
3) oświadczenie o sytuacji ekonomicznej pozwalającej na wykonanie przedmiotu
zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.
13. Wykaz podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia Wykonawcy
o
niepodleganiu
wykluczeniu
-
załącznik nr 4
do
zapytania
ofertowego.
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie oświadczenie
o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z tych Wykonawców
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 8
do zapytania ofertowego.
4) Posiadania najpóźniej w dniu podpisania umowy opłaconej polisy, a w przypadku jej braku
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z terminem
ważności dokumentu co najmniej do dnia 29.11.2024 r. - na sumę ubezpieczenia równą, co najmniej
wartości kontraktu. Zamawiający dopuszcza posiadanie przez Wykonawcę aktualnie opłaconej
polisy a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia - z terminem ważności dokumentu krótszym niż termin realizacji zamówienia
o wartości sumy ubezpieczeniowej nie niższej niż wartość kontraktu, jeżeli Wykonawca dodatkowo
złoży oświadczenie o zachowaniu ciągłości ubezpieczenia przez Wykonawcę co najmniej do dnia
29.11.2024 r.
14. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie się
komunikował z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporządzania, wysyłania i obierania korespondencji elektronicznej, jeżeli zamawiający zamierza
stosować w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego środki komunikacji elektronicznej:
nie dotyczy

16. Termin związania ofertą: 30 dni

17. Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę przygotować zgodnie z załączonym wzorem

20. Sposób obliczenia ceny:
Zgodnie z załączonym wzorem oferty Wykonawcy

21. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru oferty, spośród ofert przygotowanych zgodnie z niniejszym zapytaniem,
jako oferty o najniższej cenie ofertowej i spełniającej warunki określone w zapytaniu ofertowym.
22. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi Wykonawcę
o terminie zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. Wykonawca powinien:
1) wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
2) osobiście zgłosić się w wyznaczonym terminie.
23. Projektowane postanowienia umowy lub wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego:

Kontakt:
15. Wskazanie osób upoważnionych po stronie zamawiającego do komunikowania się z wykonawcami:
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest:
1) Pani Katarzyna Grzywna, Pracownik Wydziału Nieruchomości i Urbanistyki Urzędu Miasta
Myszkowa, ul. Kościuszki nr 26, pokój nr 201, telefon:. (34) 313 26 82 wew. 134; w godzinach
pracy Urzędu Miasta Myszkowa, k.grzywna@miastomyszkow.pl
2) Pani Beata Stecz, Pracownik Wydziału Nieruchomości i Urbanistyki Urzędu Miasta
Myszkowa, ul. Kościuszki nr 26, pokój nr 208, telefon:. (34) 313 26 82 wew. 110; w godzinach
pracy Urzędu Miasta Myszkowa, m.furman@miastomyszkow.pl
- w sprawach dotyczących procedury postępowania jest:
Pani Mariola Sytniewska, Pracownik Wydziału Nieruchomości i Urbanistyki Urzędu Miasta
Myszkowa, ul. Kościuszki nr 26, pokój nr 155, telefon:. (34) 313 26 82 wew. 187; w godzinach
pracy Urzędu Miasta Myszkowa, m.sytniewska@miastomyszkow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.