dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa cięcia elektroerozyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-01-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO ul. Szczęśliwicka 34 02-353 Warszawa powiat: Warszawa tel.: (+48) 22 57 22 100, fax: (+48) 22 822 72 09, 573338502 mateusz.idziak@udt.gov.pl https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/423977 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (+48) 22 57 22 |
Termin składania ofert: | 2024-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa cięcia elektroerozyjnego na potrzeby przygotowania materiałów do badań Small Punch Test (SPT) Opis postępowania: W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na usługę cięcia elektroerozyjnego na potrzeby przygotowania materiałów do badań Small Punch Test (SPT). Dostarczane przez zamawiającego materiały w postaci sferycznego wycinka materiału zwanego dalej próbka, wg rys. 1 i 2 w załączeniu (wymiary wynikowe w zakresie: grubość 2,5÷3,5 mm, średnica 22÷30mm), należy pociąć wg schematu (rys.3) na plasterki o grubościach jak na rysunku, z wykorzystaniem metody cięcia elektroerozyjnego. Materiał należy poddać cięciu elektroerozyjnemu, zachowując warunki obróbki zapewniające uniknięcie umocnienia przez zgniot i uniknięcie nagrzania materiału mogącego zmienić jego właściwości mechaniczne. Uwaga: Nie ma możliwości spawania dostarczonego materiału lub stosowania innych procesów mogących wpłynąć na strukturę materiału. Ilość cięć w zależności od grubości dostarczonego materiału (różne grubości próbki) Próbki typu A o grubości 2,5÷3mm - ilość cięć 2 Próbki typu B o grubości 3÷3,5mm - ilość cięć 3 Gatunek materiału: stale 15HMF, 14MoV i pokrewne. Do wyceny należy przyjąć jednostkową uśrednioną cenę cięcia próbki typu A i B. Oferta powinna zawierać koszt jednostkowy cięcia próbki: ... zł (uśredniony koszt cięcia próbek typu A i B) Szacunki dotyczące zamówienia: Szacunkowy podział typu próbek objętych usługą próbki typu A = 50% próbki typu B = 50% Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Zamawiający wymaga: -warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; -termin realizacji zlecenia - do 7 dni roboczych -maksymalna wartość wynagrodzenia Wykonawcy w ramach umowy nie przekroczy kwoty: 20 000,00 zł netto (jest to górna granica zobowiązania i nie musi być wykorzystana. Zleceniobiorca nie ma obowiązku zlecenia usług na całą zaproponowaną ofertę, co nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Zleceniobiorcy) -termin obowiązywania umowy - od podpisania przez Strony do 31.12.2024 r. lub do wyczerpania się górnej kwoty. -rozliczenie będzie się odbywać po każdorazowym wykonaniu usługi, na podstawie protokołu zdawczo odbiorczego i prawidłowo wystawionej faktury VAT. -termin związania ofertą wynosi: min 60 dni Załączniki do pobrania/zapoznania się: "Ogólne Warunki umów" (OWU) stanowiące integralną część umowy proszę pobrać z zakładki "Regulacje i Procedury" eB2B - Regulacje i procedury - Regulaminy - pobierz "Ogólne Warunki Zleceń" (OWZ) stanowiące integralną część zlecenia proszę pobrać z zakładki "Regulacje i Procedury" eB2B - Regulacje i procedury - Regulaminy - pobierz "Oświadczenie" dotyczące klauzul społecznych proszę pobrać z zakładki "Regulacje i Procedury" eB2B - Regulacje i procedury - Regulaminy - pobierz Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) - wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 2) - wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 3) - wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. Grupa asortymentowa: Dokument nr: CZ-OUDT12-11/24 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/423977 Etapy i terminy Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia 1 Etap składania ofert 2024-01-19 10:30 2024-01-24 10:30 Miejsce i termin realizacji: -termin realizacji zlecenia - do 7 dni roboczych Wymagania: Warunki składania oferty w postępowaniu Sposób składania ofert: Wartość Rodzaj ceny: Cena brutto Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania Termin związania ofertą: dni Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie Domyślna waluta: Kontakt: W przypadku pytań: - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Pytania/Informacje" lub pod nr tel. 511-891-317 Marek Nowak marek.nowak@udt.gov.pl / Kinga Kurnyta, tel. 789-103-653, kinga.kurnyta@udt.gov.pl / Natalia Wilkosz, tel. 517-886-591, natalia.wilkosz@udt.gov.pl Zamawiający Zastrzega, że nie musi odpowiadać na pytania jeśli wpłyną później niż 24h przed zakończeniem postępowania. - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Eb2b +48 22 428 19 28 czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 16:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024