dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa sieci wodociągowej |
Data zamieszczenia: | 2024-01-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
AQUA S.A 1 Maja 23 43-300 Bielsko-Biała powiat: Bielsko-Biała +48 33 8280310, +48 33 8280266 marek.pysz@aqua.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/183917 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bielsko-Biała |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 33 8280310, +48 |
Termin składania ofert: | 2024-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamówienie na roboty budowlane pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej w Pisarzowicach i Starej Wsi." Powstaje w kontekście naboru FENX.02.05-IW.01-001/23 - Nabór na dofinansowanie projektów które dotyczą budowy i modernizacji infrastruktury niezbędnej do ujęcia, uzdatniania, magazynowania i dystrybucji wody. Część 1 Rozbudowa sieci wodociągowej w Pisarzowicach i Starej Wsi. Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej w Pisarzowicach i Starej Wsi. Zadanie obejmuje rejon Ul. Czernichowskiej, Wilczej, Zajęczej, Bukowej, Jastrzębiej, Leśnej i Sosnowej w Pisarzowicach oraz w Ul. Granicznej w Starej Wsi. Zadanie swoim zakresem obejmuje wszystkie roboty objęte dokumentacją projektową , w tym m.in.: 1. Budowę sieci wodociągowej z rur PE100 RC SDR11 PN16 Dz125 mm o długości ok. L= 2026 mb, w tym metodą bezwykopową 1403 m 2. Budowę sieci wodociągowej z rur PE100 RC SDR11 PN16 Dz110 mm o długości ok. L= 3 mb, 3. Budowę sieci wodociągowej z rur PE100 RC SDR11 PN16 Dz90 mm o długości ok. L= 1376 mb, w tym metodą bezwykopową 537 m 4. Budowę sieci wodociągowej z rur PE100 RC SDR11 PN16 Dz75 mm o długości ok. L= 3 mb, 5. Budowę sieci wodociągowej z rur PE100 RC SDR11 PN16 Dz63 mm o długości ok. L= 797 mb, w tym metodą bezwykopową 275 m 6. Budowę sieci wodociągowej z rur PE100 RC SDR11 PN16 Dz50 mm o długości ok. L= 108 mb, w tym metodą bezwykopową 31 m 7. Przebudowę przyłączy wodociągowych nie wykonanych z PE (od sieci wodociągowej do zestawu wodomierzowego) do 22 budynków 8. Przełączenia istniejących przyłączy wykonanych z PE nieprzewidzianych do wymiany 9. Budowę sięgaczy wodociągowych wraz z zabudową zasuwy domowej, 10. Łączna długość przyłączy wodociągowych nowych i przełączeń istniejących zaprojektowana jest z rur PE100 RC SDR11 PN16 Dz40 mm i wynosi ok. L= 572 mb. 11. Zabudowę dodatkowych sięgaczy wodociągowych nieprzewidzianych w projekcie, celem przyszłego podłączenia kolejnych nieruchomości, w przypadku złożenia pisemnego wniosku przez właściciela parceli sąsiadującej z inwestycją (po akceptacji takiego wniosku przez ,,AQUA" S.A.), 12. Przebudowę węzłów wodomierzowych w budynkach wraz z montażem zaworów antyskażeniowych oraz reduktorów ciśnienia (jeżeli są przewidziane w projekcie), 13. Połączenia węzłów wodomierzowych z wewnętrzną instalacją wodociągową w budynkach, 14. Zabudowę zasuw, hydrantów, punktów pomiarowych i tabliczek oznaczeniowych 15. Odtworzenie terenu działek do stanu sprzed rozpoczęcia robót, 16. Odtworzenie nawierzchni dróg, chodników, miejsc postojowych oraz poboczy, 17. Przekroczenia potoków, rowów melioracyjnych oraz wykonanie przewiertów, 18. Odtworzenie rowów, poboczy, przepustów i zieleni izolacyjnej, 19. Przewierty - na wskazanych w projekcie odcinkach sieci/przyłączy. 20. Lokalizacja rur ochronnych - na wskazanych w projekcie odcinkach, 21. Odtworzenie wszelkich elementów zagospodarowania naruszonych podczas budowy, 22. Likwidację starej armatury wodociągowej oraz tabliczek oznaczeniowych, 23. Likwidacja - unieczynnienie oraz demontaż likwidowanej sieci wodociągowej i przyłączy (prace demontażowe wraz z kosztami transportu zdemontowanego uzbrojenia do magazynu), 24. Aktualizację wszelkich uzgodnień, których termin upłynął, bądź upłynie w okresie trwania umowy, a są niezbędne do realizacji robót. 25. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej. Sumaryczna długość budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla ww. zakresu wynosi: ok. 4 885 mb. Okres gwarancji 36 miesięcy CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233142-6 Dokument nr: 2024-62089-183917, GZM/PW/004/24 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-02-13 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat bielski Gmina Wilamowice Miejscowość Pisarzowice adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat bielski Gmina Wilamowice Miejscowość Stara Wieś Dolna Termin wykonania zamówienia WYMAGANY termin realizacji: do 18 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Brak zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy a) przedłużenie terminu realizacji Umowy w następujących przypadkach: -zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub/i robót rodzajowo zamiennych, -zaistnienia konieczności zmiany kolejności wykonania robót budowlanych, -zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, -zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, -zaistnieją okoliczności siły wyższej , oraz inne rzeczywiste przyczyny zewnętrzne niezależne od Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac , lub będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, m.in. konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Technicznej (ST), -wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w tym z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, -wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, -gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, -gdy zachodzi potrzeba uzyskania dodatkowych uzgodnień, opinii, badań, pozwoleń, -w przypadku natrafienia przez Wykonawca na urządzenia uprzednio niezinwentaryzowane uniemożliwiające planowe wykonanie robót, -jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, -zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności odmienne od przyjętych w specyfikacji technicznej warunki geologiczne lub warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, -koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia Umowy, -wprowadzenie samoistnych zmian do Umowy, które wpływają na termin wykonania zamówienia, -konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w ST wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy, -zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie. b) wprowadzenia zmian technicznych i technologicznych w przedmiocie, w przypadku gdy wystąpi: -konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ST w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy, -odmienne od przyjętych w ST warunków geologicznych skutkujące niemożliwością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, -konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, -powstania możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia, c)wprowadzenie zmian osobowych wynikających z: -zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SWZ, -rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie WYKONAWCY. d) wprowadzenie zmian w zakresie sposobu organizacji spełnienia świadczenia: -zmiana procedury odbioru Przedmiotu Umowy, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego, -zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez STRONY w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. d) wprowadzenie zmian w zakresie sposobu organizacji spełnienia świadczenia: -zmiana procedury odbioru Przedmiotu Umowy, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego, -zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez STRONY w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. e) wprowadzenie zmian podmiotowych: -zastąpienie dotychczasowego Wykonawcy innym podmiotem, który przejmując wszelkie obowiązki dotychczasowego wykonawcy wykona Umowę na warunkach nie gorszych oraz wykaże że nie zachodzą wobec niego przesłanki wykluczenia z postępowania i spełnia tak jak dotychczasowy wykonawca warunki udziału w postępowaniu, -zastąpienie dotychczasowego Wykonawcy innym podmiotem, który przejmie szczegółowo wskazane obowiązki dotychczasowego Wykonawcy wykona Umowę na warunkach nie gorszych oraz wykaże że nie zachodzą wobec niego przesłanki wykluczenia z postępowania, jeśli dotychczasowy wykonawca zgodzi się na potrącenie ze swojego wynagrodzenia kar umownych, a także na ponoszenie odpowiedzialności odszkodowawczej wobec zamawiającego i innych podmiotów, które poniosły szkodę wskutek nie wykonania lub nieprawidłowego wykonania obowiązków przez podmiot, który przejął obowiązki Wykonawcy Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - roboty budowlane polegające na: budowie, przebudowie sieci wodociągowej o długości co najmniej 1.000,00 m; należy przedstawić co najmniej jedno (1) zadanie, które Wykonawca zrealizował Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Dysponowanie osobą odpowiednią do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada odpowiednie uprawnienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Nie zaleganie z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 2. Nie podleganie wykluczeniu z uwagi na zakaz konfliktu interesów (zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo) Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany do złożenia n/wym. oświadczeń i dokumentów: a) Wypełniony Formularz Ofertowy, b) odpis lub informacja Krajowego Rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, c) Oświadczenia pozostałe, d) Oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, e) Informacja na temat zakazu konfliktu interesów, f) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - robót budowlanych odpowiadające swoim charakterem i złożonością zadaniom stanowiącym przedmiot zamówienia; wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, g) wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia (kierownik robót budowlanych) wraz z podaniem ich kwalifikacji zawodowych. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-01-19 Data ostatniej zmiany 2024-01-19 11:24:00 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 100% cena oferty Kontakt: Osoby do kontaktu Marek Pysz tel.: +48 33 8280310 e-mail: marek.pysz@aqua.com.pl Izabela Nowak tel.: +48 33 8280266 e-mail: izabela.nowak@aqua.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024