dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie kompleksowego malowania klatek schodowych |
Data zamieszczenia: | 2024-01-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Na Skarpie " w Toruniu Ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6 87-100 Toruń powiat: Toruń Tel: 56 648 67 84 do 6 Fax: 56 648 61 00 smnaskarpie@smnaskarpie.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | 1 000 zł |
Nr telefonu: | Tel: 56 648 67 84 do |
Termin składania ofert: | 2024-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie: kompleksowego malowania 3 klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy Ul. Śląskiego 6c-6e w nieruchomości Jacek na osiedlu ,,Na Skarpie" w Toruniu. CZĘŚĆ II: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe malowanie 3 klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy Ul. Śląskiego 6c-6e w nieruchomości Jacek na osiedlu ,,Na Skarpie" w Toruniu. 2. Zakres prac został określony w załączniku nr 1 do umowy. 3. Przetarg jest organizowany w oparciu o dostępny na stronie internetowej Zamawiającego ,,Regulamin organizowania i przeprowadzania przetargów na wykonanie robót w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Na Skarpie" w Toruniu". Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.02.2024 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: 1. TERMIN SKŁADANIA ofert ustala się do dnia 20.02.2024 r. do godz. 11:00. 2. Ofertę zapakowaną i oznaczoną zgodnie z ust. 4 należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Toruniu przy Ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6. 4. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: ,,Przetarg -malowanie klatek schodowych". Miejsce i termin realizacji: CZĘŚĆ III: TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wymagany termin wykonania zamówienia - do końca lipca 2024 roku. Przy określaniu terminu rozpoczęcia prac należy uwzględnić 14 dni od daty przetargu na podpisanie umowy. Wymagania: CZĘŚĆ IV: WYKAZ OŚWIADCZEŃ POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK POSTAW DO WYKLUCZENIA W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr la do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. CZĘŚĆ VI: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w mBank S.A. nr konta: 22 1140 2088 00005970 8100 1001. Wadium uznaje się za skuteczne wniesione z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium podlega utracie w razie cofnięcia oferty po upływie terminu składania ofert lub w razie uchylenia się Wykonawcy, który wygrał przetarg od zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 2). 4. Wadium w wysokości wpłaconej (bez odsetek) podlega zwrotowi, zgodnie z obowiązującym Regulaminem organizowania i przeprowadzania przetargów na wykonanie robót w Spółdzielni Mieszkaniowej Na Skarpie w Toruniu. CZĘŚĆ VII: OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a. Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr la, b. Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego*/zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej* (dokumenty wystawione lub z potwierdzoną aktualnością nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty) *załaczvć właściwe c. Referencje inwestorów potwierdzające wykonywanie w poprzednich 2 latach prac objętych przetargiem, określające rodzaj i miejsce wykonywanych robót, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, określające czy te roboty zostały wykonane należycie (w ustalonym terminie i jakościowo dobrze), d. Dowód wpłaty wadium. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie. 3. Kserokopie dokumentów należy poświadczyć własnoręcznym podpisem -za zgodność z oryginałem. Pozostałe dokumenty należy przekazać podpisane przez Wykonawcę lub odpowiednią instytucję. 4. Zaleca się, aby cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona oraz zawierała spis treści. 5. Poprawki lub zmiany w ofercie powinny być parafowane przez osobę upoważnioną do złożenia oferty. CZĘŚĆ IX: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY 1. Kryteria, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert: Cena robót netto 95 % Okres gwarancji 5 % 2. Zamawiający ma prawo nie rozpatrywać ofert złożonych przez Wykonawców, którzy otrzymali negatywną opinię odnośnie wcześniej wykonywanych prac na rzecz Zamawiającego, wykonywali w sposób niewłaściwy w zakresie terminowości, jakości lub fachowości. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana do realizacji przedmiotu zamówienia uchyla się od zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonej umowie (załącznik nr 2), Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. CZĘŚĆ X: WZÓR UMOWY I INFORMACJE DOTYCZĄCE UMOWY 1. Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ i j est j ego integralną częścią. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zawrze umowę z Zamawiającym na warunkach określonych we wzorze umowy. Kontakt: CZĘŚĆ V: INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Strony mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną za wyjątkiem oferty (żal. nr 1) oraz oświadczeń (zał. nr la), które muszą być złożone w formie pisemnej. 2. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w/s przetargu są: a. Malwina Fikier - Referent ds. rozliczeń - w sprawach formalnych, tel. (56) 648-67-84 wew. 219, b. Dariusz Pol cyn - Inspektor Nadzoru - w sprawach technicznych, tel. (56) 648-63-36, 508 206 733. |
© eurobudowa.pl 2004-2024