lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
mazowieckie (Białobrzegi)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-01-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Tomaszów Mazowiecki ul. Prezydenta I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Mazowiecki powiat: tomaszowski (mazowiecki) tel. (44} 724 55 73, (44) 724-55-73 sekretariat@gminatomaszowmaz.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Tomaszów Mazowiecki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (44} 724 55 73, |
Termin składania ofert: | 2024-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg zarządzanych przez Gminę Tomaszów Mazowiecki w roku 2024 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Nazwa zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg zarządzanych przez Gminę Tomaszów Mazowiecki w roku 2024 3. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy: Zadanie nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych (rakowin, spękań, ubytków o głębokości do 4,0 em) - remonterem metodą ciśnieniową w technologii grysów i emulsji Przewidywany zakres rzeczowy: - remont cząstkowy emulsją i grysami bazaltowymi - ok. 140 Mg Zadanie nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych o głębokości powyżej 4,0 cm (bez obcinania krawędzi) - masą mineralno-bitumiczną Przewidywany zakres rzeczowy: - remont cząstkowy masą mineralno-bitumiczną - ok. 25 Mg Technologia wykonania remontów cząstkowych powinna być zgodna z postanowieniami STWiOR. Specyfikacja: Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja warunków zamówienia: http://bip.gminatomaszowmaz.pl/ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: nie później niż do 02.02.2024 r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2024 r. Wymagania: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie SEKCJA III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, dotyczące: 1.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku 1.2. zdolności technicznej i zawodowej, A. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem co najmniej jednej osoby, która będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia, legitymującej się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostaną jej powierzone tj. osoba: - do pełnienia funkcji kierownika budowy, w specjalności inżynieryjnej drogowej. - posiadająca wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z art. 12, 13, 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. póz. 290 ze zm.), - posiadającą co najmniej 3 lata doświadczenia - liczonego od dnia uzyskania uprawnień budowlanych, Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentu pn. ,,Wykaz osób" - formularz załącznik nr 2 do S.W.Z. B. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem, polegającym na wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - minimum dwóch robót polegających na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi w ilości nie mniejszej niż 140 Mg - łącznie uzupełnianych ubytków oraz - minimum dwóch robót polegających na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą mineralno-bitumiczną w ilości nie mniejszej niż 25 Mg - łącznie uzupełnianych ubytków. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentu pn .,,Wykaz robót budowlanych" - formularz załącznik nr 3 do S.W.Z. C. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje sprzętem w ilości: - co najmniej jedną szczotką mechaniczną, - co najmniej jedna zagęszczarką mechaniczną lub jednym walcem statycznym samojezdnym, - co najmniej jednym remonterem drogowym ciśnieniowym, - co najmniej jednym samochodem samowyładowczym Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentu pn. ,,Wykaz sprzętu" - formularz załącznik nr 4 do S.W.Z. SEKCJA IV. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty: 1.1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - formularz załącznik nr 2 do S.W.Z. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. 1.2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - formularz załącznika nr 3 do S.W.Z. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. 1.3. Wykaz sprzętu dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - formularz załącznika nr 4 do S.W.Z. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. SEKCJA V. INFORMACJE OGÓLNE 1. Tryb udzjelenia zmówienia: przetarg publiczny 2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena 3. Projektowane postanowienia umowy: 1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia: 1.1. zostanie zawarta w formie pisemnej, 1.2. mają do niej zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia zawiera załącznik nr 5 - projekt umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w projekcie umów Termin związania ofertą: [30 dni licząc od dnia składania ofert] |
© eurobudowa.pl 2004-2024