Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
476z dziś
6382z ostatnich 7 dni
22120z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rewitalizacja części miejscowości

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rewitalizacja części miejscowości

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA JEZIORZANY
ul. Rynek 22
21-146 Jeziorzany
powiat: lubartowski
przetargi.jeziorzany@jeziorzany.eu
https://jeziorzany.ezamawiajacy.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Jeziorzany
Wadium: 25 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rewitalizacja części miejscowości Jeziorzany
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. ,,Rewitalizacja części miejscowości Jeziorzany". Projekt
obejmuje rewitalizację części miejscowości Jeziorzany - budynku drewnianego zlokalizowanego w centrum Jeziorzan oraz
zagospodarowanie terenu pełniącego funkcje parku - skweru zielonego. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: przebudowę
budynku dawnej siedziby przedszkola samorządowego - docieplenie ścian wraz z wymianą stolarki okiennej, wymianę
dachu przy zachowaniu elementów charakterystycznych dla tego budynku (ganek - wejście od strony północnej jako
element odtworzony w swojej pierwotnej formie), budowę ogrodu zimowego od strony rzeki Wieprz, przebudowę
pomieszczeń i wyposażenie obiektu w niezbędny sprzęt, montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z pompą ciepła jako
ekologicznego i energooszczędnego źródła ciepła, montaż energooszczędnego oświetlenia, dostosowanie obiektu do
potrzeb osób niepełnosprawnych, zagospodarowanie terenu wokół budynku. Budynek będzie pełnił funkcje społeczno -
kulturalne, znajdzie się w nim muzeum gminy Jeziorzany. Miejsce to stanie się również miejscem spotkań dla mieszkańców
zrzeszonych w stowarzyszeniach i kołach gospodyń wiejskich w celu realizacji swoich zadań statutowych - np. promocja
gminy i regionu, przygotowanie potraw, wystaw, spektakli, wydarzeń muzycznych, realizowanie hobby itp. -
zagospodarowanie parku - skweru zielonego - wykonaniu placu z zachowaniem istniejącej zieleni, wykonanie tablicy i
gablot wystawienniczych, wykonanie elementów małej architektury (ławek, koszy na śmieci), wykonanie oświetlenia
energooszczędnego. Park po rewitalizacji będzie pełnić funkcje: reprezentacyjne - możliwość realizacji imprez przez gminę i
inne podmioty np. stowarzyszenia, uroczystości o charakterze oficjalnym, historycznym.

CPV: 45000000-7, 45111300-1

Dokument nr: 2024/BZP 00052936, PN.271.01.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-05 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jeziorzany.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej lub poczty elektronicznej
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę zapisu wiadomości na serwerze
odbiorczym. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje
się datę ich rejestracji na Platformie.
3. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Jeziorzany;
https://jeziorzany.ezamawiający.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca po wybraniu opcji
,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie
,,zarejestruj się".
5. Wiadomość potwierdzająca aktywację konta zostanie przesłana na adres e-mail użyty podczas rejestracji w ciągu 6 godzin
roboczych od przesłania wniosku do akceptacji. Istnieje również możliwość potwierdzenia danych na wniosku rejestracyjnym za
pomocą podpisu elektronicznego. Po przesłaniu wniosku do weryfikacji pojawi się okno z komunikatem oraz pomarańczowym
przyciskiem ,,podpisz wniosek", za pomocą którego można potwierdzić dane wprowadzone na wniosku rejestracyjnym używając
podpisu elektronicznego. Rejestracja konta następuje automatycznie również poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w
potwierdzeniu, lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje telefonicznie konto zostanie aktywowane w
ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
6. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę
przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja".
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem
Platformy Zakupowej Przez opcję ,,zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki ,,Korespondencja": w celu zadania pytania Zamawiającemu,
Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane
Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka
Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy
"pytanie wysłane".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy JEZIORZANY;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
inspektor@cbi24.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. ,,Rewitalizacja części
miejscowości Jeziorzany".

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://jeziorzany.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-05 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https:/jeziorzany.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN.271.01.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. ,,Rewitalizacja części miejscowości Jeziorzany". Projekt
obejmuje rewitalizację części miejscowości Jeziorzany - budynku drewnianego zlokalizowanego w centrum Jeziorzan oraz
zagospodarowanie terenu pełniącego funkcje parku - skweru zielonego. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: przebudowę
budynku dawnej siedziby przedszkola samorządowego - docieplenie ścian wraz z wymianą stolarki okiennej, wymianę
dachu przy zachowaniu elementów charakterystycznych dla tego budynku (ganek - wejście od strony północnej jako
element odtworzony w swojej pierwotnej formie), budowę ogrodu zimowego od strony rzeki Wieprz, przebudowę
pomieszczeń i wyposażenie obiektu w niezbędny sprzęt, montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z pompą ciepła jako
ekologicznego i energooszczędnego źródła ciepła, montaż energooszczędnego oświetlenia, dostosowanie obiektu do
potrzeb osób niepełnosprawnych, zagospodarowanie terenu wokół budynku. Budynek będzie pełnił funkcje społeczno -
kulturalne, znajdzie się w nim muzeum gminy Jeziorzany. Miejsce to stanie się również miejscem spotkań dla mieszkańców
zrzeszonych w stowarzyszeniach i kołach gospodyń wiejskich w celu realizacji swoich zadań statutowych - np. promocja
gminy i regionu, przygotowanie potraw, wystaw, spektakli, wydarzeń muzycznych, realizowanie hobby itp. -
zagospodarowanie parku - skweru zielonego - wykonaniu placu z zachowaniem istniejącej zieleni, wykonanie tablicy i
gablot wystawienniczych, wykonanie elementów małej architektury (ławek, koszy na śmieci), wykonanie oświetlenia
energooszczędnego. Park po rewitalizacji będzie pełnić funkcje: reprezentacyjne - możliwość realizacji imprez przez gminę i
inne podmioty np. stowarzyszenia, uroczystości o charakterze oficjalnym, historycznym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek dotyczący doświadczenia tj. warunek dotyczący wykonania, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 zadania
polegającego na budowie i/albo przebudowie obiektu budowlanego wartości robót min. 4 000 000,00 zł brutto.
2. warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. warunek dotyczący dysponowania:
o osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -
budowlanej,
o osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz
o osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz
o osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z opisem dział VIII SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25 000,00 PLN . szczegóły wniesienia wadium opisane w dziale Xiii SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w
umowie:
1) zmiana terminu wykonania umowy, w przypadkach:
a) przestojów lub opóźnień zależnych od Zamawiającego - zmiana o czas przestoju, opóźnienia zależnego od
Zamawiającego,
b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i zostać potwierdzony przez inspektora w dzienniku budowy - zmiana o udokumentowany czas występowania warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, c) poleceń wydawanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego lub nadzór autorski mających wpływ na termin wykonania, lecz nie wynikających z uchybień Wykonawcy - zmiana o termin przewidziany przez inspektora nadzoru na wykonanie polecenia, d) wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które wymagały wstrzymania wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę - zmiana o czas, w którym Wykonawca nie mógł wykonywać robót, e) wystąpienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w stosunku do danych wynikających z dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego, co spowodowało wstrzymanie wykonywania robót budowlanych, zmianę dokumentacji projektowej lub zwiększenie zakresu robót lub wprowadzenie rozwiązań zamiennych, f) wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej - termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie, g) konieczności uzyskania decyzji, uzgodnień i/lub opinii mogących spowodować wstrzymanie robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - zmiana o czas, w którym Wykonawca nie mógł wykonywać robót, związany z oczekiwaniem na uzyskanie decyzji, uzgodnień lub opinii, h) zwiększenia zakresu przedmiotu umowy (udzielenia robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp lub zwiększenia zakresu na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp),
i) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji zamówienia, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych
okoliczności. Do okoliczności, o których mowa w zdaniu powyżej, zaliczyć należy w szczególności przypadek wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od Wykonawcy losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Przypadkami siły wyższej są m.in.: powódź, pożar, trzęsienie ziemi i inne klęski żywiołowe, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii
elektrycznej, epidemie, promieniowanie lub skażenia, katastrofy komunikacyjne lub budowlane, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne (zbrojne).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-03-05

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.