Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7159z ostatnich 7 dni
22897z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa drogi gminnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA DOBROMIERZ
pl. Wolności 24
58-170 Dobromierz
powiat: świdnicki
ug@dobromierz.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/877099
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Dobromierz
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa drogi gminnej nr 112337D w miejscowości Czernica
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Przebudowa drogi publicznej nr 112337D w obszarze działki nr 294/1 i 289/4 obręb Czernica w zakresie:
1) przebudowa drogi gminnej 112337D o długości 79,97 m. Droga posiadać będzie jezdnię o szerokości 4,50 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70. Robotami ponadto objęte będą: skrzyżowanie z drogą powiatową 2794D na działce ewidencyjnej 289/4, obręb: obręb: 0003 Czernica. Powierzchnia nawierzchni jezdni drogi gminnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70- 390.10 m2
2) Przebudowie drogi gminnej 112337D o długości 664,07 m. Droga posiadać jezdnię o szerokości 4,50 - 5,00 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 ograniczoną krawężnikiem betonowym. Robotami ponadto objęte będą: chodniki, zjazdy zwykłe na działkach ewidencyjnych 294/1, 289/4, obręb: 0003 Czernica.
Powierzchnia nawierzchni jezdni drogi gminnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 2923.00 m2
Powierzchnia nawierzchni jezdni zjazdów z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 72.20 m2
Powierzchnia nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 432.70 m2
Powierzchnia nawierzchni chodnika z kostki betonowej - 1234.70 m2
Powierzchnia nawierzchni jezdni zjazdów z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 124.40 m2
3) Budowa linii kablowej niskiego napięcia o napięciu znamionowym 0.4 kV oświetlenia drogowego włącznie z doświetleniem przejścia dla pieszych na działkach ewidencyjnych na działkach ewidencyjnych 294/1, 289/4, 290/5, obręb: 0003 Czernica.
Inwestycja położona jest w części na terenie historycznego układu ruralistycznego wsi Czernica oraz w strefie obserwacji archeologicznej dla średniowiecznej wsi w granicach średniowiecznego siedliska, tj. obszarów ujętych w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Dobromierz. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić badania archeologiczne, które będą nadzorowały roboty ziemne (wraz z uzyskaniem decyzji na prowadzenie badań i złożeniem sprawozdania).
Zakres robót obejmuje ponadto geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym:
1) Wykonawca dostarczy mapę zasadniczą z naniesionymi zmianami, zatwierdzoną przez Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, w skali 1:500, w wersji: - papierowej - 1 egz. ; - elektronicznej - 1 egz. (cała sekcja o następujących parametrach: skan w rozdzielczości min. 300 DPI, kolor 2 bity (czarno - białe), cała sekcja mapy, przycięta do ramki, zapis w postaci pliku TIFF na płycie CD)
3) treść mapy nie może zostać przysłonięta przez inne elementy umieszczone na mapie np. pieczątki, linie określające obszar opracowania, metryki, zamalowania itp.
3.1 Zakres robót obejmuje również inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
1) wykonanie, uzgodnienie oraz zatwierdzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, oznakowanie placu budowy,
2) wykonanie badań archeologicznych, w tym: uzyskanie decyzji - pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, przeprowadzenie badań archeologicznych, złożenie sprawozdania z badań do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
3) organizację zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
4) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne,
5) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem,
6) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót,
7) inne czynności wynikające ze specyfiki danych robót.
Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

CPV: 45233200-1, 45100000-8,45316110-9,45232130-2

Dokument nr: 2024/BZP 00052783, ZP.271.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-05 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje w SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/877099
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-05 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Wymagania:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych)
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 5 marca 2024 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BGŻ BNP PARIBAS S.A., Oddział Operacyjny w Świdnicy, ul. Różana 1 numer rachunku 44 2030 0045 1110 0000 0203 2530. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego)
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Przebudowa drogi publicznej nr 112337D w obszarze działki nr 294/1 i 289/4 obręb Czernica w zakresie:
1) przebudowa drogi gminnej 112337D o długości 79,97 m. Droga posiadać będzie jezdnię o szerokości 4,50 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70. Robotami ponadto objęte będą: skrzyżowanie z drogą powiatową 2794D na działce ewidencyjnej 289/4, obręb: obręb: 0003 Czernica. Powierzchnia nawierzchni jezdni drogi gminnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70- 390.10 m2
2) Przebudowie drogi gminnej 112337D o długości 664,07 m. Droga posiadać jezdnię o szerokości 4,50 - 5,00 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 ograniczoną krawężnikiem betonowym. Robotami ponadto objęte będą: chodniki, zjazdy zwykłe na działkach ewidencyjnych 294/1, 289/4, obręb: 0003 Czernica.
Powierzchnia nawierzchni jezdni drogi gminnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 2923.00 m2
Powierzchnia nawierzchni jezdni zjazdów z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 72.20 m2
Powierzchnia nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 432.70 m2
Powierzchnia nawierzchni chodnika z kostki betonowej - 1234.70 m2
Powierzchnia nawierzchni jezdni zjazdów z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 124.40 m2
3) Budowa linii kablowej niskiego napięcia o napięciu znamionowym 0.4 kV oświetlenia drogowego włącznie z doświetleniem przejścia dla pieszych na działkach ewidencyjnych na działkach ewidencyjnych 294/1, 289/4, 290/5, obręb: 0003 Czernica.
Inwestycja położona jest w części na terenie historycznego układu ruralistycznego wsi Czernica oraz w strefie obserwacji archeologicznej dla średniowiecznej wsi w granicach średniowiecznego siedliska, tj. obszarów ujętych w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Dobromierz. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić badania archeologiczne, które będą nadzorowały roboty ziemne (wraz z uzyskaniem decyzji na prowadzenie badań i złożeniem sprawozdania).
Zakres robót obejmuje ponadto geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym:
1) Wykonawca dostarczy mapę zasadniczą z naniesionymi zmianami, zatwierdzoną przez Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, w skali 1:500, w wersji: - papierowej - 1 egz. ; - elektronicznej - 1 egz. (cała sekcja o następujących parametrach: skan w rozdzielczości min. 300 DPI, kolor 2 bity (czarno - białe), cała sekcja mapy, przycięta do ramki, zapis w postaci pliku TIFF na płycie CD)
3) treść mapy nie może zostać przysłonięta przez inne elementy umieszczone na mapie np. pieczątki, linie określające obszar opracowania, metryki, zamalowania itp.
3.1 Zakres robót obejmuje również inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
1) wykonanie, uzgodnienie oraz zatwierdzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, oznakowanie placu budowy,
2) wykonanie badań archeologicznych, w tym: uzyskanie decyzji - pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, przeprowadzenie badań archeologicznych, złożenie sprawozdania z badań do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
3) organizację zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
4) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne,
5) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem,
6) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót,
7) inne czynności wynikające ze specyfiki danych robót.
Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeśli wykaże, że:,
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. polegające na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o długości minimum 500 mb.
Jako zrealizowane zamówienia potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający rozumie robotę budowlaną zrealizowaną (czyli zakończoną i odebraną protokołem częściowym lub końcowym) polegającą na wykonaniu roboty budowlanej, o której mowa powyżej. W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w ,,Wykazie wykonanych robót budowlanych" wyodrębnić rodzajowo i wielkościowo roboty o których mowa powyżej,
b) Dysponuje następującymi osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
1) Kierownik budowy branży drogowej - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wydane na podstawie ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru przy realizacji robót drogowych.
2) Kierownik budowy branży elektrycznej - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej, wydane na podstawie ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru przy realizacji robót elektrycznych.
Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazana osoba nie posiada biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) na język polski, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej jak w Załączniku nr 6 do SWZ;
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 ustawy Pzp jak w Załączniku nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót wykonanych przez Wykonawcę załączono do SWZ - Załącznik nr 4a.
d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego załączono do SWZ - Załącznik nr 4.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych)
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 5 marca 2024 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BGŻ BNP PARIBAS S.A., Oddział Operacyjny w Świdnicy, ul. Różana 1 numer rachunku 44 2030 0045 1110 0000 0203 2530. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje zawarte w załączniku nr 1 do SWZ - Projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-03-05

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.