wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa toalet |
Data zamieszczenia: | 2024-01-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gmina Prabuty ul. Kwidzyńska 2 82-550 Prabuty powiat: kwidzyński tel/fax. 55 278 20 01, tel. 55 262 41 70 biuro@prabuty.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Prabuty |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel/fax. 55 278 20 0 |
Termin składania ofert: | 2024-01-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa toalet w świetlicy wiejskiej w Sypanicy, gmina Prabuty ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT zapraszamy do złożenia oferty na: ,,PRZEBUDOWA TOALET ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SYPANICY, GMINA PRABUTY" III. Rodzaj zamówienia: Robota budowlana Opis przedmiotu zamówienia: IV. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa świetlicy wiejskiej w Sypanicy, gmina Prabuty polegająca na wydzieleniu dwóch toalet, pomieszczenia gospodarczego oraz przeniesienia schodów scenowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót. 3. Warunki realizacji zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do Zaproszenia - projekt umowy. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, w szczególności przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. Dokument nr: IZP/2/2024/EK Otwarcie ofert: 3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 26.01.2024 r. o godz. 12.05. w Urzędzie Miasta i Gminy Prabuty, Ul. Kwidzyńska 2, 82 - 550 Prabuty Składanie ofert: X. Forma, miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: 1. Ofertę należy złożyć pisemnie (osobiście, listownie) w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Prabuty, 82-550 Prabuty, Ul. Kwidzyńska 2, Biuro Obsługi Ludności, parter budynku, nie później niż do dnia 26.01.2024 r. do godz. 12:00. 2. Kopertę należy dodatkowo oznaczyć w następujący sposób: Oferta na: ,,Przebudowa toalet świetlicy wiejskiej w Sypanicy, gmina Prabuty". Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: V. Wymagany termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od podpisania umowy. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie o wartości poniżej kwoty 130 000 zł, stosownie do art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), prowadzone w zgodnie z Zarządzeniem nr 107/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Prabuty z dnia 12 września 2022 r. sprawie zmiany regulaminu wydatkowania środków publicznych z budżetu Miasta i Gminy Prabuty, na zamówienia nie objęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Zawartość oferty: VII. Ofertę stanowi Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do Zaproszenia VIII. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Ceną oferty jest to kwota podana w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do Zaproszenia. 2. Cena oferty jest ceną ryczałtową i powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. 3. Cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres 30 dni liczonych wraz z upływem terminu składania ofert. IX. Kryterium oraz opis sposobu wybory oferty najkorzystniejszej: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium: CENA - 100 % 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę nie będzie rozpatrywana żadna ze złożonych przez niego ofert 5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. 6. Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert. XI. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający może unieważnić prowadzone postępowanie w następujących przypadkach: 1. W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty spełniające warunki udziału i wymagania Zamawiającego, 2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. XII. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z podaniem ceny wybranej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.prabuty.pl/zamówienia publiczne/zamówienia do 130 000 zł. XIII. Warunki podpisania umowy: 1. W wyznaczonym terminie Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w treści zgodnej z załączonym wzorem - Załącznik Nr 2 do Zaproszenia i na warunkach złożonej oferty, 2. Warunkiem podpisania umowy będzie przedłożenie przez Wykonawcę: 1) Wyceny robót (kosztorysu ofertowego), która to uwzględniać powinien całkowity zakres i koszt robót jaki jest do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia Uwagi: XIV. Obowiązki informacyjne wynikające z RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej RODO, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty, którego siedzibą jest Urząd Miasta i Gminy w Prabutach, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, tel. 55 278 20 02, email: biuro@prabuty.pl. 2. Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@prabuty.pl lub listownie na adres: Urząd Miasta i Gminy w Prabutach, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty. 3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO lub przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na budowę chodnika wzdłuż ulicy Kolejowej w Prabutach. 4. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w celu wskazanym powyżej Pani/Pana dane mogą być udostępnione innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być: a) podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie przepisów prawa, b) organy ochrony prawnej (m.in. sądy, organy ścigania, inne podmioty publiczne) w związku z prowadzonym postępowaniem, c) podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, d) pracownicy, którzy są upoważnieni do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. 5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z RODO oraz powszechnymi i szczególnymi przepisami prawa obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej i nie są przekazywane poza Unię Europejską. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Przysługuje Pani/Panu, w stosunku do przetwarzanych przez nas danych osobowych, prawo do: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia lub rozszerzenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych osobowych. 8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe i jest warunkiem realizacji obowiązków ustawowych przez Administratora. 9. Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych jest nieprawidłowe przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej w rozumieniu art. 4 pkt. 26 RODO. 11. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. Kontakt: VI. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Prabutach, ul. Kwidzyńska 2, pok. Nr 14 lub telefonicznie pod numerem tel. 55 262 41 70. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Ewelina Komoszyńska, tel. 55 262 41 70, e- mail: e.komoszynska@prabuty.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024