Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
16z dziś
5972z ostatnich 7 dni
23008z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie okresowych kontroli budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie okresowych kontroli budynków

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W KIELCACH
ul. Sandomierska 105
25-324 Kielce
powiat: Kielce
tel. 41 364 26 13, tel. 41 36 42 632
ias.kielce@mf.gov.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 364 26 13, t
Termin składania ofert: 2024-01-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Izba Administracji Skarbowej w Kielcach zaprasza do składania ofert w postępowaniu dotyczącym udzjelenia zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) na:
Wykonywanie okresowych kontroli budynków Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, których obowiązek przeprowadzania wynika z art. 62 ustawy Prawo budowlane
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonywaniu okresowych kontroli 17 obiektów budowlanych Zamawiającego zlokalizowanych na terenie województwa świętokrzyskiego, których obowiązek przeprowadzania wynika z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) zwanej dalej ustawą Prawo Budowlane oraz usunięciu zanieczyszczeń z przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych -zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych
i terenów (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719) w dalszej treści zwanym Rozporządzeniem MSWiA.
2. Szczegółowe informacje dotyczące obiektów budowlanych i instalacji wraz z harmonogramem kontroli znajdują się w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, który stanowić będzie jednocześnie załącznik do umowy.
3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie:
1) rocznych kontroli okresowych obiektów budowlanych z uwzględnieniem instalacji
i urządzeń służących ochronie środowiska - art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Prawo budowlane;
2) pięcioletnich kontroli okresowych obiektów budowlanych - art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane;
3) pięcioletnich kontroli okresowych instalacji elektrycznych i piorunochronnych - art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane;
4) rocznych kontroli okresowych instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) - art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budowlane;
5) usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych:
a) dymowych i spalinowych raz na 6 miesięcy - § 34 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia MSWiA;
b) wentylacyjnych raz w roku - § 34 ust. 2 Rozporządzenia MSWiA.
4. W ramach kontroli okresowych Wykonawca zobowiązany jest wykonać w szczególności:
1) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli;
2) w zakresie kontroli obiektów budowlanych (z uwzględnieniem parkingu, jeśli występuje na obiekcie):
a) ocenę estetyki obiektu budowlanego i jego otoczenia,
b) sprawdzenie stanu technicznego budynku i jego elementów, z uwzględnianiem wieku obiektu budowlanego, trwałości zastosowanych materiałów, jakości wykonawstwa budowlanego, prowadzonej gospodarki remontowej w czasie jego eksploatacji oraz szkodliwego wpływu czynników atmosferycznych,
c) sprawdzenie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego,
d) ocenę sprawności urządzeń infrastruktury obiektu budowlanego;
3) w zakresie instalacji:
a) badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemienia instalacji i aparatów,
b) przeprowadzenie rocznej kontroli instalacji gazowej;
4) w zakresie przewodów kominowych:
a) przeprowadzenie okresowej kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych),
b) czyszczenie i udrożnienie przewodów, w tym:
- dymowych i spalinowych raz na 6 miesięcy,
- wentylacyjnych raz w roku.
5. Wszelkie czynności będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności:
1) ustawą Prawo budowlane;
2) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego (Dz. U. z 2022 r. póz. 2778);
3) Rozporządzeniem MSWiA;
4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022 r. póz. 1225);
5) Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną.
6. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

CPV: 71356100-9

Dokument nr: 2601-ILN.261.3.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć:
a) poprzez przesłanie podpisanych skanów wymaganych dokumentów na adres e-mail ias.kielce@mf.gov.pl
lub
b) w formie elektronicznej, tj. poprzez podpisanie wymaganych dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłanie na adres e-mail ias.kielce@mf.gov.pl
Wykonawca, może podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy dokument oddzielnie lub utworzyć tzw. ,,paczkę" dokumentów elektronicznych (skompresowanie pliku) - zaleca się stosowanie formatu ,,zip"- a następnie podpisać ją kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub
c) w formie papierowej w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, przy Ul. Sandomierskiej 105, pokój nr 3 (kancelaria).
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26 stycznia 2024 r.
Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do siedziby Zamawiającego przed jego upływem.
Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie obowiązywać od dnia podpisania do 31 grudnia 2024 r.
Terminy kontroli dla poszczególnych obiektów określone zostały w Załączniku nr 1
zapytania ofertowego, który stanowić będzie jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy.

Wymagania:
II. INFORMACJA O PROWADZONYM POSTĘPOWANIU I STOSOWANIU PRZEPISÓW.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł. Stosownie do art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - zwanej w dalszej treści ustawą Pzp, w niniejszym zamówieniu nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
7. Zaleca się, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w rozdziale XI niniejszego Zapytania ofertowego.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w ust. 3.
2. Warunki udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają niezbędne kwalifikacje i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz
zapewnią realizację usług przez osoby posiadające:
a) uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
b) aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
c) odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (w tym uprawnienia do stacji TRAFO),
d) kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim - w odniesieniu do przewodów dymowych lub grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych lub uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności - w odniesieniu do przewodów kominowych oraz do kominów przemysłowych, kominów wolno stojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych,
e) kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych i gazowych, dla osób przeprowadzających kontrole staniu instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych.
2) nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
3. Na podstawie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania Wykonawcy składają oświadczenie na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wykaz pracowników, którzy będą realizować przedmiot umowy sporządzony wg. Załącznika nr 3 do umowy oraz kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia, o których mowa w ust. 2 pkt 1 dla tych osób.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻNIA OFERTY. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez tego Wykonawcę.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
5. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach rejestrowych Wykonawcy lub przez osobę/osoby posiadające odpowiednie pełnomocnictwo. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego np. z imienną pieczątką lub z podaniem imienia
i nazwiska.
Oferta oraz wszystkie dokumenty składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji które Wykonawca, składając ofertę zastrzeże na podstawie ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), jako tajemnicę przedsiębiorstwa.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cena oferty jest ceną ryczałtową. Wykonawca oblicza cenę oferty według własnej kalkulacji.
2. W cenie ofertowej Wykonawca ujmuje całość kosztów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i w pełnym zakresie wynikającym z zapytania ofertowego, w tym warunków określonych we wzorze umowy, jak również innych kosztów nie ujętych
w tych dokumentach, ale koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami prawa wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca w cenie ofertowej zobowiązany jest ująć wszelkie obciążenia o charakterze publicznoprawnym związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności podatek od towarów i usług w wysokości wynikającej z właściwych przepisów.
4. Obliczoną zgodnie z powyższymi wymaganiami cenę należy wpisać liczbowo i słownie
w formularzu ofertowym we właściwym miejscu dla części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
5. Podana cena musi być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywać się w walucie polskiej w złotych (PLN).
IX. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Jako kryterium wyboru najkorzystniej oferty w niniejszym postępowaniu przyjmuje się kryterium ceny z wagą 100 %, przy spełnionych warunkach wynikających z niniejszego zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Zamawiający dokona badania ofert pod względem formalnym, co do zgodności z warunkami zapytania ofertowego.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Złożone oferty mogą podlegać dalszym negocjacjom lub Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, w szczególności gdy:
a) cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia,
b) jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
c) zaistnieje prawdopodobieństwo uzyskania w wyniku negocjacji korzystniejszej oferty,
- zasady przeprowadzenia negocjacji oraz składania ofert dodatkowych ustali Zamawiający uwzględniając zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
4. Zamawiający wybierze Wykonawcę, który spełnia warunki wynikające z niniejszego zapytania oraz zaoferował najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia.
5. Oferta niezgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym zostanie odrzucona. Zamawiający odrzuci też ofertę Wykonawcy, który nie spełni określonych w Rozdziale V ust. 2 warunków udziału w postępowaniu lub będzie podlegał wykluczeniu na podstawie Rozdziału V ust. 3.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego:
- w przypadku gdy cena złożonej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- w przypadku zmiany okoliczności, które powodują że kontynuacja prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie leży w interesie publicznym lub w inny sposób koliduje z zasadą oszczędnego i celowego gospodarowania środkami publicznymi.
7. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8. Informacja o wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego oraz przesłana drogą elektroniczną do Wykonawców, którzy złożyli oferty.
9. Umowa z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zawarta na warunkach, jakie wynikają ze złożonej oferty i załączonego wzoru umowy-Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Kontakt:
PRZEDSTAWICIELE ZAMAWIAJĄCEGO UPOWAŻNIENI DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Przedstawicielem Zamawiającego upoważnionym do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami jest Pani Ewa Bryk, tel. 41 36 42 632, e-mail: ewa.bryk@mf.gov.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.