Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
22999z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Malowanie oznakowania poziomego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Malowanie oznakowania poziomego

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Nowy Tomyśl
ul. Poznańska 33
64-300 Nowy Tomyśl
powiat: nowotomyski
Tel. 61 44 26 644, Tel. 61 44 26 607
zamowienia@nowytomysl.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Nowy Tomyśl
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 61 44 26 644, T
Termin składania ofert: 2024-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Malowanie oznakowania poziomego na terenie gminy Nowy Tomyśl

Gmina Nowy Tomyśl zaprasza do składania ofert w postępowaniu o zamówienie publiczne
o wartości poniżej progu określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) przeprowadzone zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie wydatkowania środków publicznych w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu oraz gminnych jednostkach organizacyjnych, których wartość szacunkowa jest mniejsza niż kwota 130 000 zł netto stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 1131/2024 Burmistrza Nowego Tomyśla z dnia 04 stycznia 2024 r.

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego jezdni ulic i parkingów miejskich na terenie gminy Nowy Tomyśl, zgodnie z warunkami ich umieszczenia na drogach, na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.).
2. Oznakowanie poziome należy wykonać cienkowarstwowego białą farbą drogową (atestowaną) na sieci ulic gminnych utwardzonych oraz parkingach. W celu uzyskania efektu odblaskowego należy zastosować mikrokule szklane w ilości 0,2- 0,3 kg/m2.
3. Zakres prac obejmuje:
- oczyszczenie powierzchni;
- malowanie znaków poprzecznych, przejścia dla pieszych i miejsc parkingowych.
4. Przedmiot Umowy wykonany zostanie z materiałów zakupionych i dostarczonych przez Wykonawcę.
5. W ramach zmówienia Wykonawca wykona szacunkowo:

a) malowanie cienkowarstwowe - kolor biały - 7500 m2
b) malowanie - kolor niebieski i czerwony - 1100 m2
c) likwidacja oznakowania poziomego - 500 m2
6. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis zawarty został w załącznikach nr 2, 5 i 6 do zapytania.

CPV: 45233221-4, 45233270-2

Dokument nr: ZP.271-001.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 29.01.2024 r. godz. 10:30

Składanie ofert:
IX. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Zamawiający wymaga złożenia oferty wyłącznie w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres e-mailowy Zamawiającego: zamowienia@nowytomysl.pl do dnia
29.01.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia będzie realizowany do 30.06.2024 r.

Wymagania:
II. OPIS WYMAGAŃ:

1. Realizację odnowy istniejącego oznakowania poziomego Wykonawca winien rozpocząć maksymalnie 5 dni od podpisania umowy.
a) odnowa istniejącego oznakowania poziomego obejmuje malowanie nie tylko przejść dla pieszych, ale również miejsc postojowych w ciągu dróg gminnych, których oznakowanie winno być poprzedzone odpowiednią informacją lub ogłoszeniem, mającym na celu usunięcie pojazdów na czas malowania. Powyższe działania podejmie Wykonawca we własnym zakresie.
b) Wykonawca winien odnowić wszystkie znaki podłużne, strzałki i inne symbole poziomego oznakowania znajdujące się w pasie drogowym danej ulicy (mechanicznie lub ręcznie).
c) Zamawiający wymaga, aby roboty w centrum miasta Nowy Tomyśl, na głównych ciągach komunikacyjnych były wykonywane po godzinie 18.00
2. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację nowego oznakowania poziomego, które Wykonawca powinien wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych w terminie 7 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
3. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie.
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za rozliczenia Wykonawcy z podwykonawcami.
5. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
6. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia, a jej treść musi odpowiadać treści zapytania.
7. W celu przygotowania oferty Wykonawca może posłużyć się wzorami formularzy będącymi załącznikami do niniejszego zapytania lub przygotować własne formularze pod warunkiem, iż swoją treścią będą one odpowiadały formularzom będącym załącznikami do zapytania.

III. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu;
c) nie są w stanie likwidacji ani też nie ogłosili upadłości;
d) nie zalegają z uiszczeniem opłat publicznoprawnych, podatków, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - warunek potwierdzany oświadczeniem, że nie posiada zaległości z tytułu ww. należności (opłaty publiczno-prawne, podatki, składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń pracowniczych).

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.).

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie oznakowania poziomego o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.

Zamawiający zastrzega, iż przez roboty budowlane rozumie wykonanie robót budowlanych lub usług w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.

W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) Oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do zapytania, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.

Oferent musi spełniać wszystkie wyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, które oceniane są zero - jedynkowo (według formuły: spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków udziału w postępowaniu będzie skutkowało odrzuceniem Oferty Wykonawcy.
W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

V. WARUNKI PLATNOŚCI
Warunki płatności zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
VI. INNE ISTOTNE WARUNKI PRZYSZŁEJ UMOWY:
Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

VII. KRYTERIA WYBORU OFERT:

1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich wagami

Lp.
Kryterium
Waga
1.
Cena
100%

Kryterium nr 1 - Cena 100 % - C
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. Maksymalną liczbę punktów 100 otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

Cena brutto oferty najtańszej
C= ( ---------------------------------------------------- x 100) x waga kryterium x 100 %
Cena brutto oferty ocenianej

gdzie: C - wartość punktowa badanej oferty

(wynik działania zaokrąglony zostanie do 2 miejsc po przecinku)

2. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.
3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wynikającą z przyjętego kryterium oceny ofert.
6. Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone oferty otrzymają taką samą liczbę punktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia oferty dodatkowej.
8. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY :
1. Oferta musi być w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku sporządzania oferty przez osobę (osoby) inne niż uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z właściwego rejestru bądź wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) wymagane jest dołączenie stosownego pełnomocnictwa.

2. Wykonawca składając ofertę, składa następujące dokumenty:
a) Formularz Ofertowy - według załączonego wzoru (zał. nr 1 do zapytania ofertowego);
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia - według załączonego wzoru (zał. nr 3 do zapytania ofertowego);
c) Wykaz robót budowlanych wraz z dowodami;
d) Pełnomocnictwo do złożenia oferty (jeżeli dotyczy).

3. Cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia.
a) Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 oferowanej ceny za wykonanie zamówienia.
b) Zaoferowana cena jest ceną ryczałtową i musi zawierać wszelkie koszty wykonawcy związane z prawidłową i właściwą realizacją przedmiotu zamówienia, przy zastosowaniu obowiązujących norm, z uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. Wykonawca umieszcza uzyskane wartości (netto, brutto, podatek VAT) w formularzu ofertowym. Cenę brutto oblicza się poprzez dodanie do ceny netto właściwej stawki VAT.
c) Cena winna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
d) Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w złotych polskich (PLN).
e) Wykonawca dla przedmiotu zamówienia może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.
f) Zaproponowana przez wykonawcę cena przedmiotu zamówienia jest stała i nie podlega zmianom w trakcie realizacji umowy.
g) Stawka podatku VAT określana jest zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
h) Jeżeli w postępowaniu złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
4. Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Oferty należy składać drogą elektroniczną. Liczy się data wpływu oferty
(tj. zarejestrowania oferty na serwerze poczty elektronicznej Zamawiającego).

Zamawiający wymaga złożenia oferty wyłącznie w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres e-mailowy Zamawiającego: zamowienia@nowytomysl.pl do dnia
29.01.2024 r. do godz. 10:00 z adnotacją w tytule wiadomości:

Oferta na
Malowanie oznakowania poziomego na terenie gminy Nowy Tomyśl

Przez złożenie oferty w formie elektronicznej, Zamawiający rozumie przesłanie na wskazany adres e-mail, formularza ofertowego wraz z załącznikami
tj. wypełnionego i podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Zamawiający wymaga złożenia oferty sporządzonej w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.

6. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym z zastrzeżeniem pkt. 7
7. Zamawiający w toku badania i oceny ofert wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia.
8. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
9. Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu, jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów. Oferta może zostać uznana za zawierającą rażąco niską cenę w szczególności w sytuacji kiedy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości szacunkowej zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert
10. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.
11. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu podlegają odrzuceniu.
12. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania.
13. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
14. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
15. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
16. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji uznać należy nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Ustawy.
17. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

Uwagi:
18. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
18.1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, urzad@nowytomysl.pl;
- z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu można się skontaktować pod nr tel. 61 4426650, e-mail: j.kimstacz@nowytomysl.pl
18.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
18.3. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
18.4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
18.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
18.6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
18.7. Niezależnie od postanowień pkt 18.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
18.8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.
18.9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
18.10. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
18.11. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.
18.12. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
18.13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

Kontakt:
X. OSOBA UPOWAZNIONA DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
imię i nazwisko: Mieczysław Geisler
Tel. 61 44 26 644
w terminach w godzinach pracy Zamawiającego

imię i nazwisko: Rafał Kornosz
Tel. 61 44 26 607
w terminach w godzinach pracy Zamawiającego

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.