Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5963z ostatnich 7 dni
22999z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa urządzeń budowlanych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa urządzeń budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Staszica 24
35-051 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 17/ 87 53 102
przetargitt@mpecrzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. 17/ 87 53 102
Termin składania ofert: 2024-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest: ,,DOSTAWA urządzeń budowlanych" z podziałem na trzy części.
1. Część 1: DOSTAWA zamiatarki do ciągnika rolniczego
1.1 Szczegółowe dane przedmiotu zamówienia i jego zakres określa: Załącznik nr 1A (Formularz ,,Oferta Część 1") oraz Załącznik nr IB (Formularz ,,Specyfikacja/Opis") do SWZ.
1.2 Termin gwarancji jakości na oferowane urządzenie: min. 12 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru.
1.3 Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
a) być wolne od wad, fabrycznie nowe, nieużywane, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 r.
b) posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty, deklaracje w tym deklarację CE, charakterystyki produktu oraz instrukcje obsługi w języku polskim,
c) posiadać dokumentację techniczno-ruchową i dokumentację gwarancyjną w języku polskim.
d) posiadać dokumentację gwarancyjną i serwisową.
1.4 Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania przewidziane w:
- Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r., póz. 215),
- Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń używanych na zewnątrz pomieszczeń w zakresie emisji hałasu do środowiska (Dz. U. 2005 nr 263 póz. 2202),
- Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. 2008 nr 199 póz. 1228).
1.5 Wykonawca na swój koszt przeprowadzi instruktaż, co najmniej dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi codziennej urządzenia oraz wystawi dokumenty potwierdzające ten instruktaż.
2. Część 2: DOSTAWA agregatu prądotwórczego do zamontowania na przyczepce
2.1 Szczegółowe dane przedmiotu zamówienia i jego zakres określa: Załącznik nr 2A (Formularz ,,Oferta Część 1") oraz Załącznik nr 2B (Formularz ,,Specyfikacja/Opis") do SWZ.
2.2 Termin gwarancji jakości na silnik oferowanego urządzenia: min. 24 miesiące w przypadku silników ON oraz min. 36 miesięcy w przypadku silników Pb, licząc od daty protokolarnego odbioru.
2.3 Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
e) być wolne od wad, fabrycznie nowe, nieużywane, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 r.
f) posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty, deklaracje w tym deklarację CE, charakterystyki produktu oraz instrukcje obsługi w języku polskim,
g) posiadać dokumentację techniczno-ruchową i dokumentację gwarancyjną w języku polskim.
h) posiadać dokumentację gwarancyjną i serwisową.
2.4 Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania przewidziane w:
- Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r., póz. 215),
- Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń używanych na zewnątrz pomieszczeń w zakresie emisji hałasu do środowiska (Dz. U. 2005 nr 263 póz. 2202),
- Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. 2008 nr 199 póz. 1228).
2.5 Pierwszy obowiązkowy przegląd techniczny urządzenia wymagany przez Producenta w okresie trwania gwarancji, który powinien wykonać autoryzowany serwis, odbywa się na koszt Wykonawcy. Obejmuje to również koszty robocizny, dojazdów lub dostarczenia urządzenia do serwisu, materiałów.
2.6 Wykonawca na swój koszt przeprowadzi instruktaż, co najmniej dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi codziennej urządzenia oraz wystawi dokumenty potwierdzające ten instruktaż.
3. Część 3: DOSTAWA kompletu spawalniczego
3.1 Szczegółowe dane przedmiotu zamówienia i jego zakres określa Załącznik nr 3 do SWZ (Formularz ,,Oferta").
3.2 Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
a) być fabrycznie nowe, nieużywane, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą jego dostarczenia do Zamawiającego,
b) posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty, deklaracje w tym deklarację CE, charakterystyki produktu oraz instrukcje obsługi w języku polskim,
c) posiadać dokumentację techniczno-ruchową i dokumentację gwarancyjną w języku polskim.
3.3 Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania przewidziane w:
- Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r., póz. 215),
- Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń używanych na zewnątrz pomieszczeń w zakresie emisji hałasu do środowiska (Dz. U. 2005 nr 263 póz. 2202),
- Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. 2008 nr 199 póz. 1228).
3.4 Termin gwarancji jakości na oferowane urządzenie: 36 miesięcy, licząc od daty jego protokolarnego odbioru.
3.5 Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Rzeczpospolitej Polskiej z dojazdem do miejsca postoju urządzenia.
3.6 Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy firmy, modelu, wersji lub symbole Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności zamienników spoczywa na Wykonawcy, w szczególności za pomocą kart katalogowych

CPV: 34921000-9, 31122000-7, 42662100-5, 42670000-3

Dokument nr: KZP-1/253/TTZ/12/24

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w 30.01.2024 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego (w MPEC - Rzeszów Sp. z o. o., przy Ul. Staszica 24 w Rzeszowie).

Składanie ofert:
Miejsce oraz termin składania ofert.
1.1. Oferty sporządzone ściśle wg wymagań określonych w Rozdziale VII SWZ, należy przesłać w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres e-mail: przetargitt@mpecrzeszow.pl lub złożyć pisemnie na adres MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. Ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów.
1.2. Termin wpływu ofert do siedziby Zamawiającego (niezależnie od wybranej przez Wykonawcę, wymienionej wyżej, formy składania) upływa dnia 30.01.2024 r. o godz. 11:00

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia:
1.1 do 60 dni od daty zawarcia umowy - dotyczy Części 1 i Części 2.
1.2 do 3 tygodni od daty zawarcia umowy - dotyczy Części 3.
2. Miejsce dostawy:
2.1 Baza Transportu i Sprzętu Zamawiającego w Rzeszowie przy Ul. ks. Józefa Sondeja 15, w
dni robocze od poniedziałku - piątku, w godz.ch od 8:00 do 14:00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu - dotyczy Części 1 i Części 2.
2.2 Magazyn MPEC- Rzeszów Sp. z o.o., Ul. Baczyńskiego 5 w Rzeszowie
w godz.ch od 8:00 -14:00, po uprzednim telefonicznym powiadomieniu o dostawie - dotyczy Części 3.

Wymagania:
IŁ TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Do prowadzenia niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 wraz z późn. zm.), zwaną dalej ,,Ustawą". Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wewnętrznym MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. na dostawy, usługi i roboty budowlane, wprowadzony Zarządzeniem Prezesa Zarządu nr 5/2008, zwaną dalej ,,Regulaminem" oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej ,,SWZ"
Ww. Regulamin zamieszczony jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem wskazanym w Rozdziale I
NEGOCJACJE:
Zamawiający może przeprowadzić negocjacje z Wykonawcą/ami, który /rży złożyli ofertę w postępowaniu na zasadach określonych w §30 ust. 6-8 Regulaminu.
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
SWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.mpecrzeszow.pl
VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie § 7 ust. 1 i 2 Regulaminu.
1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilnej i konsorcjum) i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 1.1 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy wspólnie. Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 1.2.
VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
Zamawiający w tym postępowaniu nie wymaga wnoszenia wadium.
1.3. Celem zapewnienia poufności Wykonawca składający ofertę poprzez jej wysłanie drogą elektroniczną na adres e-mail przetargitt@mpecrzeszow.pl jest zobowiązany do wysłania na ten sam adres e-mail odrębnej wiadomości po terminie składania ofert (Rozdział XI pkt 1.2 SWZ), a przed terminem otwarcia ofert (Rozdział XI pkt 2.1 SWZ) w której wskaże klucz do odszyfrowania pliku z ofertą. W przypadku braku przekazania klucza lub przekazania błędnego klucza lub przekazania Zamawiającemu klucza po terminie otwarcia ofert, oferta Wykonawcy zostanie pominięta jako złożona nieprawidłowo.
2.2. W trakcie otwarcia ofert Zamawiający odczyta: nazwę (firmę), adres Wykonawcy, cenę oferty. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2.3. Informacje, o których mowa w pkt 2.2. Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej, a także przekazuje Wykonawcom, na ich wniosek.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.