zachodniopomorskie (Dziwnów)
śląskie (Żory)
zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
dolnośląskie (Lubin)
pomorskie (Słupsk)
podkarpackie (Jawornik Polski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kruszywa betonowo - ceglanego oraz kruszywa łamanego |
Data zamieszczenia: | 2024-01-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łobżenica Sikorskiego 7 89-310 Łobżenica powiat: pilski urzad@lobzenica.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/877430 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Łobżenica |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup materiałów na modernizację dróg gruntowych 2024 ,,DOSTAWA kruszywa betonowo - ceglanego oraz kruszywa łamanego" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa kruszywa i piasku zgodnie z zapisami SWZ w szczególności w zakresie: a) dostawy z rozładunkiem kruszywa łamanego, o frakcji 0-31,5 mm, uzyskanego w wyniku przekruszenia surowca skalnego litego, z rozładunkiem w miejsca oddalone od siedziby Zamawiającego do 15 km, w ilości 900 ton, b) dostawy z rozładunkiem kruszywa betonowo - ceglanego o frakcji 0-63 mm, o maksymalnej zawartości wagowej do 10 % cegły, z rozładunkiem w miejsca oddalone od siedziby Zamawiającego do 15 km, w ilości 2000 ton. c) dostawy z rozładunkiem piasku suchosianego 0-4 mm, z rozładunkiem w miejsce oddalone od siedziby Zamawiającego do 15 km, w ilości 250 ton. CPV: 14212200-2 Dokument nr: 2024/BZP 00054777, RZI-PZ.271.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-01-31 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/877430 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-01-31 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 ); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert na podstawie art. 97 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Łobżenicy nr konta: 65 8938 0006 0000 1397 2000 0017 z dopiskiem ,,Wadium-RZI-PZ.271.1.2024". Jeżeli wadium będzie wnoszone z innego konta niż konto Wykonawcy należy w tytule wpisać ,,Wadium-RZI-PZ.271.1.2024 oraz nazwę Wykonawcy" Zgodnie z SWZ SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RZI-PZ.271.1.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa kruszywa i piasku zgodnie z zapisami SWZ w szczególności w zakresie: a) dostawy z rozładunkiem kruszywa łamanego, o frakcji 0-31,5 mm, uzyskanego w wyniku przekruszenia surowca skalnego litego, z rozładunkiem w miejsca oddalone od siedziby Zamawiającego do 15 km, w ilości 900 ton, b) dostawy z rozładunkiem kruszywa betonowo - ceglanego o frakcji 0-63 mm, o maksymalnej zawartości wagowej do 10 % cegły, z rozładunkiem w miejsca oddalone od siedziby Zamawiającego do 15 km, w ilości 2000 ton. c) dostawy z rozładunkiem piasku suchosianego 0-4 mm, z rozładunkiem w miejsce oddalone od siedziby Zamawiającego do 15 km, w ilości 250 ton. 4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wykonania pojedyńczego zlecenia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu art. 57 ustawy PZP. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej dwa zadania, które polegały na dostawie kruszywa betonowego- ceglanego lub kruszywa łamanego, w ilości nie mniejszej niż 2 800 ton każda oraz wykaże, że dostawa ta została wykonana w sposób należyty oraz prawidłowo ukończona, b) Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum trzema samochodami samowyładowczymi 3 lub 4 osiowymi z możliwością regulacji zsypu o ładowności min. 15 ton. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 ); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert na podstawie art. 97 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Łobżenicy nr konta: 65 8938 0006 0000 1397 2000 0017 z dopiskiem ,,Wadium-RZI-PZ.271.1.2024". Jeżeli wadium będzie wnoszone z innego konta niż konto Wykonawcy należy w tytule wpisać ,,Wadium-RZI-PZ.271.1.2024 oraz nazwę Wykonawcy" Zgodnie z SWZ 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zgodnie z SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z SWZ i projektowanymi postanowieniami umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wykonania pojedyńczego zlecenia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024