Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1212z dziś
7078z ostatnich 7 dni
24260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usług kominiarskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług kominiarskich

Data zamieszczenia: 2024-01-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz
powiat: Nowy Sącz
tel. (+48 18) 415 30 02 fax (+48 18) 415 37 01
artur.oleksy@strazgraniczna.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Sącz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (+48 18) 415 30
Termin składania ofert: 2024-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu (Zamawiający) zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na realizację zadania pn. ,,Wykonanie w 2024 r. usług kominiarskich (czyszczenia przewodów kominowych oraz rocznego sprawdzenia stanu technicznego sprawności urządzeń kominowych i podłączeń: spalinowych i wentylacyjnych) w obiektach w Zakopanem przy Al. Przewodników Tatrzańskich 3 , w Tarnowie przy Ul. Zbylitowskiej 9, w Nowym Sączu przy Ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, przy Ul. Węgierskiej 188 oraz przy Al. Wolności 40 "
II. Określenie przedmiotu zamówienia.
1. Wykonanie usług kominiarskich (czyszczenia przewodów kominowych oraz rocznego sprawdzenia stanu technicznego sprawności urządzeń kominowych i podłączeń: spalinowych i wentylacyjnych) w obiektach w Zakopanem przy Al. Przewodników Tatrzańskich 3 , w Tarnowie przy Ul. Zbylitowskiej 9, w Nowym Sączu przy Ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, przy Ul. Węgierskiej 188 oraz przy Al. Wolności 40 w ilościach i terminach określonych w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.
2. Czyszczenia przewodów polegające na usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów oraz sprawdzenie ich drożności wykonywane będzie raz w roku w stosunku do przewodów wentylacyjnych oraz dwa razy do roku (po i przed sezonem grzewczym) w stosunku do przewodów spalinowych.
3. Przeprowadzenie raz w roku kompleksowej kontroli (przeglądu) polegającego na sprawdzeniu stanu technicznego sprawności i drożności przewodów zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. Z powyższych czynności przeprowadzający kontrolę mistrz kominiarski sporządzi protokół przeglądu oddzielnie dla każdego budynku wraz ze szkicem orientacyjnym przewodów kominowych.
4. Osoby przeprowadzające kontrolę powinny posiadać kwalifikacje mistrza kominiarskiego.
5. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71356100-9 - usługi kontroli technicznej, 90915000 - 4 usługi czyszczenia pieców i kominów.

CPV: 71356100-9, 90915000 - 4

Dokument nr: 1/BiON/24

Składanie ofert:
VI. Termin i sposób składania ofert.
1. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 31 stycznia 2024 r. do godz. 11:00.
Oferta otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpatrywana.
2. Miejsce składania ofert (tylko pocztą elektroniczną): Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu, Ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz.
3. Sposób składania ofert: opieczętowaną i podpisaną ofertę należy zeskanować i przesłać mailem na adres: artur.oleksy@strazgraniczna.pl
4. Wykonawca powinien potwierdzić otrzymanie oferty mailem przez Zamawiającego pod numerem telefonu: 18 415 30 80 (kontakt od poniedziałku do piątku w godz- 8:00 -14:00).

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.

Wymagania:
I. Tryb postępowania:
1. Postępowanie prowadzone będzie w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz.U.2019.1740-j.t.) oraz niniejsze zapytanie ofertowe.
2. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego.
IV. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej.
1. Cena ogółem brutto - 100 %.
2. Za najkorzystniej szą ofertę zostanie uznana oferta, w której Wykonawca przedstawi najniższą cenę.
V. Sposób przygotowania ofert.
1. Każdy Wykonawca może złożyć 1 ofertę.
2. Oferta ma być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 oraz w rozbiciu na poszczególne elementy wyszczególnione w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wykonanie wszelkich prac i czynności oraz zawrzeć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia, na które składa ofertę, jak również zawrzeć wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
7. Termin związania ofertą - 60 dni od upływu terminu składania ofert.
VII. Warunki realizacji zamówienia.
1. Przy realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się z Wykonawcą droga mailową oraz za pomocą telefonów.
2. Zamawiający zapewni ze swojej strony bieżącą współpracę oraz gotowość do udzielania dodatkowych informacji i wyjaśnień odnośnie problemów i wątpliwości mogących się pojawić na etapie realizacji zamówienia.
3. Płatność za wykonane usługi będzie realizowana przelewem w terminie 21 dni od dnia otrzymania od Wykonawcy prawidłowo wystawionej faktury VAT, z wykorzystaniem mechanizmu podzielonej płatności (mpp).
4. W przypadku gdy podany na fakturze rachunek bankowy nie spełnia warunków mpp, opóźnienie w dokonaniu płatności nie będzie stanowiło dla Wykonawcy podstawy do żądania od Zamawiającego odsetek lub innych roszczeń z tytułu dokonania nieterminowej płatności.
VIII. Pozostałe warunki.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udzjelenia zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji.
2. Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wybrania najkorzystniejszej oferty, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom postępowania.
3. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego zapytania przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia ewentualnych zmian zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Oddziału i będą wiążące przy składaniu ofert.
6. Zamawiający zastrzega możliwość poprawy oczywistych omyłek rachunkowych w złożonych ofertach.
7. Zamawiający zastrzega, iż zawiera umowy na podstawie wzorów umów stosowanych w Karpackim Oddziale SG.
8. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
9. Z postępowania zostaną wyłączone podmioty o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
IX. Pozostałe warunki.
2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający umieści na stronie internetowej znajdującej się pod adresem:
http://www.karpacki.strazgraniczna.pl/ko/zamowienia-publiczne/zapytania-ofertowe

Uwagi:
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej określanych jako ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych pozyskanych w przedmiotowym postępowaniu bezpośrednio od osób fizycznych jest Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu, ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz,
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Karpackim Oddziale S G j est Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mail: iod.woi.kaosg@strazgraniczna.pl,
c) ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i realizacji umowy,
d) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
e) ww. dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
f) obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym postępowaniu) dotyczących tych osób jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszą realizacją umowy,
g) na stronie internetowej Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania, zostanie umieszczona informacja o udzieleniu zamówienia, która obejmuje dane firmy i ofertę cenową,
h) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
i) osoby fizyczne, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu posiadają:
- na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do własnych danych osobowych,
- na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania własnych danych osobowych*,
- na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO,
j) osobom fizycznym, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
1. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami z ramienia Zamawiającego:
Artur Oleksy: artur.oleksy@strazgraniczna.pl nr tel. 18 415 30 80 (kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00).

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.