Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1212z dziś
7078z ostatnich 7 dni
24260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-01-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w Bobrownikach
ul. Krasnoglińska 1B
08-500 Ryki
powiat: rycki
tel. 508 170 240
radoslaw.bagrowski@ryki.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Ryki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 508 170 240
Termin składania ofert: 2024-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Parafia Rzymsko-Katolicka
pw. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny
w Bobrownikach
reprezentowana przez
Proboszcza
ks. Dariusza Cabaja
zaprasza do złożenia oferty na
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa instalacji
odnawialnych źródeł energii na potrzeby Parafii Rzymsko - katolickiej pw.
Nawiedzenia NMP w Bobrownikach realizowanego w ramach zadania
,,Modernizacja zabytkowego kościoła w Bobrownikach na cele kulturalne".
Operacja dofinansowana jest z Programu Rozwoju
Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Parafia Rzymsko-katolicka pw. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny
w Bobrownikach zwana dalej "Zamawiającym"
zleca
usługę Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa
instalacji odnawialnych źródeł energii na potrzeby Parafii Rzymsko-
katolickiej pw. Nawiedzenia NMP w Bobrownikach.
1.2. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszym Zapytaniem
Ofertowym i złożyć ofertę zgodnie z jego wymaganiami.
Rozdział 2
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad
zadaniem inwestycyjnym o nr PNNMP nr 01/2023 pn.: ,,Budowa instalacji
odnawialnych źródeł energii na potrzeby Parafii Rzymsko-katolickiej pw.
Nawiedzenia NMP w Bobrownikach realizowanego w ramach zadania
,,Modernizacja zabytkowego kościoła w Bobrownikach na cele kulturalne"
Zadanie nr 1 - dla domu parafialnego w Bobrownikach o mocy 10,0 kW (moc
przyłączeniowa dla budynku 14 kW);
Zadanie nr 2 - dla budynku kościoła w Bobrownikach o mocy 30,0 kW (moc
przyłączeniowa dla budynku 30,7 kW);
2.2. W ramach niniejszego zamówienia, nadzór inwestorski obejmuje branże
elektryczną.
2.3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2.1 został szczegółowo określony w
załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
2.4. Zadanie inwestycyjne o którym mowa w pkt. 2.1. swoim zakresem obejmuje w
szczególności:
a) montaż konstrukcji mocującej na gruncie pod panele fotowoltaiczne;
b) montaż modułów fotowoltaicznych monokrystalicznych;
c) montaż inwertera fotowoltaicznego na konstrukcji wsporczej paneli;
d) montaż optymalizatorów mocy;
e) podłączenie strony DC do inwertera fotowoltaicznego i przeprowadzenie
odpowiednich pomiarów elektrycznych stringów;
f) podłączenie strony AC do rozdzielni głównej obiektu, na którego potrzeby
zbudowana będzie instalacja fotowoltaiczna;
g) zawiadomienie organu Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z wynikającymi
przepisami;
Dokładne informacje dotyczące prac dostępne są na stronie internetowej w dziale
https://umryki.bip.lubelskie.pl/ (zamówienia publiczne - rejestr zamówień publicznych
-symbol przetargu: WIR.271.37.2021
adres inwestycji: Ul. Krasnoglińska 1B, 08-500 Ryki dz. nr 3581/2 obręb
Bobrowniki;
2.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2.7. Zamawiający informuje, że operacja dofinansowana jest z Programu
Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
3.1. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania robót
budowlanych, wraz z odbiorami końcowymi i przeglądami oraz odbiorami w
okresie gwarancyjnym.
UWAGA:
1) Szacowany termin realizacji robót budowlanych to 3 miesiące od dnia
podpisania umowy, jednak wykonawca usługi nadzoru inwestorskiego nie jest
związany tym terminem, bowiem wykonuje swoje obowiązki do momentu
odbioru robót, zaś obowiązki związane z okresem gwarancyjnym wykonanych
robót do końca tego okresu, a w przypadku niewykonania, do momentu
ustalenia wysokości wzajemnych roszczeń pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą robót.
2) Terminy, o którym mowa w pkt. 1 mogą ulec zmianie w przypadku przedłużenia
terminu wykonania umowy Wykonawcy robót budowlanych;
3) Okres gwarancyjny dla robót, nad którymi pełniony będzie nadzór wynosić będzie
60 miesięcy od daty odbioru ostatecznego.
3.2. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania robót
budowlanych

CPV: 71520000-9, 71247000-1, 71540000-5

Dokument nr: 2/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.01.2024r. o godz. 13:00 w siedzibie:
Urząd Miejski w Rykach
ul. Karola Wojtyły 29
08-500 Ryki

Składanie ofert:
Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 6.12 należy złożyć w
terminie do dnia 30.01.2024r. do godz. 12:00
a) Pocztą tradycyjną lub osobiście na adres:
Urząd Miejski w Rykach
ul. Karola Wojtyły 29
08-500 Ryki
z dopiskiem: PNNMP 2/2024 - OFERTA na sprawowanie usługi pełnienia
nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa instalacji
odnawialnych źródeł energii na potrzeby Parafii Rzymsko - katolickiej
pw. Nawiedzenia NMP w Bobrownikach.
b) Elektronicznie na adres e-mail: radoslaw.bagrowski@ryki.pl
tytuł wiadomości powinien brzmieć: PNNMP 2/2024 - OFERTA na
sprawowanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją
zadania pn.: Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na potrzeby
Parafii Rzymsko - katolickiej pw. Nawiedzenia NMP w Bobrownikach.

Wymagania:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA
Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4.1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie:
4.1.1. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie
dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję: Inspektora nadzoru
inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń
elektrycznych
i
elektroenergetycznych
posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub inne
odpowiadające przepisom prawa, w tym odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów) - w zakresie odpowiadającym przedmiotowi
zamówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia
budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych;
Uwaga:
1) Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku
korzystania z podmiotów udostępniających Wykonawca lub
minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie
lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać
pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu
wskazane w pkt. 4.1.1 lit. a).
2) Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać
osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła
kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie,
równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z
właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia
2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.) oraz
ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023r. poz. 551).
4.1.2. Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia odpowiedzialnych za nadzorowanie robót, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg
wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego).
4.1.
4.2.
4.3.
4.4.
PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy:
1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
2) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu,
Zamawiający ma prawo zbadać podstawy wykluczenia i spełnianie
warunków udziału w postępowaniu jedynie wobec wykonawcy, którego
oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż ,,stosowna sytuacja", wystąpi wyłącznie
w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej,
Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te
zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. Ze
zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów
przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
? zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
?
?
?
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia;
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;
czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej,
zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Rozdział 5
DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW
5.1.W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wszyscy
Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -
wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego) - w
odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.1.1.,
b) kopię uprawnień budowlanych osób skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do
kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia ww. dokumenty składane są przez Wykonawcę
(Wykonawców) wykazującego (wykazujących) spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
2) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty
te odnoszą się do podmiotu spełniającego warunki udziału
warunków udziału w postępowaniu, na zasoby którego powołuje się
Wykonawca.
5.2.
5.3.Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 5.1 lub innych
dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania dokumenty są
niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego
wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia
lub do udzielania wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba
że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień
oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie
postępowania.
Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe
pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie wskazanym
przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega
odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Rozdział 6
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
6.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty
spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
6.2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu oraz
dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
6.3. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania Ofertowego
6.4. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona czytelnie
6.5. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu
muszą być parafowane przez wykonawcę.
6.6. Oferta musi być podpisana przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą
wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym
rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
6.7. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub
wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa,
pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
6.8. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy
dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku
innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
6.9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
6.10. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno
ponumerowane.
6.11. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana
lub parafowana przez wykonawcę.
6.12. Oferta musi zawierać:
a) Formularz ofertowy - (Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego)
- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy
podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców
składających ofertę wspólną.
b) Dokumenty wymagane w rozdziale 5 Zapytania Ofertowego (Załącznik nr
3 do Zapytania Ofertowego)
c) Pełnomocnictwo - o ile dotyczy;
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy w oryginale (lub
kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza)
dołączyć do oferty - wszelka korespondencja dotycząca niniejszego
postępowania prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
składane są w taki sposób, aby wynikało, że łącznie są spełnianie przez
wszystkich wykonawców
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez
pełnomocnika.
Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną w terminie
wskazanym w pkt. 7.1. na adres wskazany w pkt 7.1. Uwaga! Decydujące
znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu dla ofert składanych
pisemnie ma data i godzina wpływu oferty, a nie data jej wysłania przesyłką
pocztową, kurierską lub pocztą elektroniczną.
Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty, pod warunkiem,
że zamawiający otrzyma zawiadomienie o wprowadzeniu zmian do oferty przed
upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi
być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym
oznaczeniem ,,ZMIANA".
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę,
poprzez złożenie powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną
do reprezentowania wykonawcy. Powiadomienie o wycofaniu oferty musi być
złożone
według
takich
samych
zasad,
jak
składana
oferta,
z dodatkowym oznaczeniem ,,WYCOFANIE OFERTY".
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
8.1.
8.2.
8.3.
8.4.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę, na realizację zamówienia. Wykonawca
określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny
butto za wykonanie całego zamówienia. Cenę podaną w formularzu oferty
Wykonawca wylicza w oparciu o Zaproszenie do składania ofert wraz z
załącznikami.
Cena ofertowa to cena ryczałtowa należna wykonawcy za wykonanie
przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje ryzyko
Wykonawcy i jego odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ilości prac oraz
materiałów, robocizny i sprzętu koniecznych do wykonania Przedmiotu umowy.
Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto,
jaką poniesie na realizację przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie będzie płatne zgodnie z projektem umowy (Załącznik Nr 4
do Zapytanie Ofertowego).
Rozdział 9
BADANIE OFERT
9.1.
9.2.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytania Ofertowego,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
? niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
Rozdział 10
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG
TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
10.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną
odrzucone przez Zamawiającego.
10.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria
i ich znaczenie:
L. p.KryteriumZnaczenie
procentowe
kryterium
1Oferowana cena (C)100%
Maksymalna liczba
punktów, jakie może
otrzymać oferta za
dane kryterium
100 pkt
10.3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych
kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
10.4. Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
PN
PC = ------- x 100 pkt
PB
gdzie,
P C - ilość punktów za kryterium cena,
P N - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
P B - cena oferty badanej.
W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe
oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny
odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony
do dwóch miejsc po przecinku.
10.5. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą
ilość punktów w powyższym kryterium.
Rozdział 11
OCENA OFERT, OGŁOSZENIA WYNIKÓW, UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
11.1. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału
w postępowaniu określonych Rozdziale 4 Zapytania Ofertowego.
11.2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie złożona w niewłaściwej formie;
b) jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego;
c) jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji;
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
11.3. Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty,
jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.
11.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
11.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty
wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń,
wykazów, danych i informacji.
11.6. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby
punktów, Zamawiający zwróci się do nich o przedstawienie nowej oferty.
11.7. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza.
11.8. Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania
w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego
braku na fax lub adres pocztowy).
11.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania
w przypadkach uzasadnionych, w szczególności:
a) jeżeli najniższa oferta przekroczy cenę zakontraktowaną w budżecie
Zamawiającego;
b) z innych ważnych powodów.
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY
ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
12.1. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego. O terminie i godzinie
podpisania umowy, Wykonawca powiadomiony zostanie za pośrednictwem
poczty elektronicznej lub telefonicznie.
12.2. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę możliwe jest
podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
12.3. Przez odmowę zawarcia umowy Zamawiający rozumie przesłanie przez
wykonawcę pisma informującego o tym fakcie lub nie stawienie się w miejscu
i terminie wyznaczonym do zawarcia umowy, a także nie odesłanie w
wyznaczonym terminie podpisanej umowy w przypadku zawierania jej w trybie
korespondencyjnym.
12.4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Wykonawcy mogą zostać
wezwani do złożenia umowy regulującej ich współpracę.
12.5. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedkłada: dokumenty
zaświadczające, że osoba wyznaczona przez Wykonawcę do pełnienia funkcji
inspektora nadzoru posiada czynne uprawnienia budowlane.
Rozdział 13
POSTANOWIENIA UMOWY
13.1. Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę,
której istotne postanowienia zawarto we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do
Zapytania Ofertowego.
13.2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie
zawarta umowa, o której mowa w pkt. 13.1.
Rozdział 14
OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ I ZMIAN TREŚCI ZAPYTANIA
14.1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie
treści Zapytania Ofertowego.
14.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści
Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja
o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie
przekazana w formie elektronicznej Wykonawcom.
14.3. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść
Zapytania Ofertowego.
14.4. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zapytania Ofertowego jest niezbędny dodatkowy
czas na wprowadzenia zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin
składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano Zapytania
Ofertowe.
14.5. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zapytania Ofertowego a treścią
udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji
zawierającej późniejsze oświadczenie zamawiającego.
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI,
OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU
15.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie
zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywają się za pośrednictwem operatora pocztowego
w rozumieniu ustawy z dnia 2 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z
2023 r. poz. 1640), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy w dnia 18 lipca 2002
r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
15.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane
w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego
potwierdzenia faktu ich otrzymania.
15.3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez
wykonawcę, zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez
zamawiającego na adres email, podany przez wykonawcę, została mu doręczona
w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
15.4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować
na adres:
Gmina Ryki
ul. Karola Wojtyły 29
08-500 Ryki
Adres poczty elektronicznej: radoslaw.bagrowski@ryki.pl
15.5. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem wykonawcy powinni
posługiwać się znakiem postępowania: PNNMP nr 02/2024

Uwagi:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
16.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których
dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego
pn.
Sprawowanie
usługi
kompleksowego
nadzoru
inwestorskiego
zadania pn. ,,Remont i konserwacja więźby dachowej oraz wymiana pokrycia
dachu w kościele rzymskokatolickim pw. WNMP w Puchaczowie",
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
dotyczących Wykonawcy;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o
ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z Zapytaniem ofertowym oraz nie narusza integralności
protokołu oraz jego załączników;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO1;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych
osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
15.6. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Radosław
Bagrowski.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.