zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
pomorskie (Słupsk)
śląskie (Żarnowiec)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-01-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w Bobrownikach ul. Krasnoglińska 1B 08-500 Ryki powiat: rycki tel. 508 170 240 radoslaw.bagrowski@ryki.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Ryki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 508 170 240 |
Termin składania ofert: | 2024-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w Bobrownikach reprezentowana przez Proboszcza ks. Dariusza Cabaja zaprasza do złożenia oferty na Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na potrzeby Parafii Rzymsko - katolickiej pw. Nawiedzenia NMP w Bobrownikach realizowanego w ramach zadania ,,Modernizacja zabytkowego kościoła w Bobrownikach na cele kulturalne". Operacja dofinansowana jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Parafia Rzymsko-katolicka pw. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w Bobrownikach zwana dalej "Zamawiającym" zleca usługę Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na potrzeby Parafii Rzymsko- katolickiej pw. Nawiedzenia NMP w Bobrownikach. 1.2. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszym Zapytaniem Ofertowym i złożyć ofertę zgodnie z jego wymaganiami. Rozdział 2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym o nr PNNMP nr 01/2023 pn.: ,,Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na potrzeby Parafii Rzymsko-katolickiej pw. Nawiedzenia NMP w Bobrownikach realizowanego w ramach zadania ,,Modernizacja zabytkowego kościoła w Bobrownikach na cele kulturalne" Zadanie nr 1 - dla domu parafialnego w Bobrownikach o mocy 10,0 kW (moc przyłączeniowa dla budynku 14 kW); Zadanie nr 2 - dla budynku kościoła w Bobrownikach o mocy 30,0 kW (moc przyłączeniowa dla budynku 30,7 kW); 2.2. W ramach niniejszego zamówienia, nadzór inwestorski obejmuje branże elektryczną. 2.3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2.1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. 2.4. Zadanie inwestycyjne o którym mowa w pkt. 2.1. swoim zakresem obejmuje w szczególności: a) montaż konstrukcji mocującej na gruncie pod panele fotowoltaiczne; b) montaż modułów fotowoltaicznych monokrystalicznych; c) montaż inwertera fotowoltaicznego na konstrukcji wsporczej paneli; d) montaż optymalizatorów mocy; e) podłączenie strony DC do inwertera fotowoltaicznego i przeprowadzenie odpowiednich pomiarów elektrycznych stringów; f) podłączenie strony AC do rozdzielni głównej obiektu, na którego potrzeby zbudowana będzie instalacja fotowoltaiczna; g) zawiadomienie organu Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z wynikającymi przepisami; Dokładne informacje dotyczące prac dostępne są na stronie internetowej w dziale https://umryki.bip.lubelskie.pl/ (zamówienia publiczne - rejestr zamówień publicznych -symbol przetargu: WIR.271.37.2021 adres inwestycji: Ul. Krasnoglińska 1B, 08-500 Ryki dz. nr 3581/2 obręb Bobrowniki; 2.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.7. Zamawiający informuje, że operacja dofinansowana jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 3.1. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania robót budowlanych, wraz z odbiorami końcowymi i przeglądami oraz odbiorami w okresie gwarancyjnym. UWAGA: 1) Szacowany termin realizacji robót budowlanych to 3 miesiące od dnia podpisania umowy, jednak wykonawca usługi nadzoru inwestorskiego nie jest związany tym terminem, bowiem wykonuje swoje obowiązki do momentu odbioru robót, zaś obowiązki związane z okresem gwarancyjnym wykonanych robót do końca tego okresu, a w przypadku niewykonania, do momentu ustalenia wysokości wzajemnych roszczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót. 2) Terminy, o którym mowa w pkt. 1 mogą ulec zmianie w przypadku przedłużenia terminu wykonania umowy Wykonawcy robót budowlanych; 3) Okres gwarancyjny dla robót, nad którymi pełniony będzie nadzór wynosić będzie 60 miesięcy od daty odbioru ostatecznego. 3.2. Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania robót budowlanych CPV: 71520000-9, 71247000-1, 71540000-5 Dokument nr: 2/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.01.2024r. o godz. 13:00 w siedzibie: Urząd Miejski w Rykach ul. Karola Wojtyły 29 08-500 Ryki Składanie ofert: Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 6.12 należy złożyć w terminie do dnia 30.01.2024r. do godz. 12:00 a) Pocztą tradycyjną lub osobiście na adres: Urząd Miejski w Rykach ul. Karola Wojtyły 29 08-500 Ryki z dopiskiem: PNNMP 2/2024 - OFERTA na sprawowanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na potrzeby Parafii Rzymsko - katolickiej pw. Nawiedzenia NMP w Bobrownikach. b) Elektronicznie na adres e-mail: radoslaw.bagrowski@ryki.pl tytuł wiadomości powinien brzmieć: PNNMP 2/2024 - OFERTA na sprawowanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na potrzeby Parafii Rzymsko - katolickiej pw. Nawiedzenia NMP w Bobrownikach. Wymagania: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie: 4.1.1. Zdolność techniczna lub zawodowa: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji: a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję: Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub inne odpowiadające przepisom prawa, w tym odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych; Uwaga: 1) Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 4.1.1 lit. a). 2) Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023r. poz. 551). 4.1.2. Sposób oceny warunku: Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za nadzorowanie robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego). 4.1. 4.2. 4.3. 4.4. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, 2) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający ma prawo zbadać podstawy wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu jedynie wobec wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż ,,stosowna sytuacja", wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: ? zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; ? ? ? sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Rozdział 5 DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW 5.1.W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego) - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.1.1., b) kopię uprawnień budowlanych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składane są przez Wykonawcę (Wykonawców) wykazującego (wykazujących) spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty te odnoszą się do podmiotu spełniającego warunki udziału warunków udziału w postępowaniu, na zasoby którego powołuje się Wykonawca. 5.2. 5.3.Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 5.1 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Rozdział 6 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 6.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę. 6.2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 6.3. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania Ofertowego 6.4. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona czytelnie 6.5. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez wykonawcę. 6.6. Oferta musi być podpisana przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 6.7. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty. 6.8. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6.10. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. 6.11. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana lub parafowana przez wykonawcę. 6.12. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy - (Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. b) Dokumenty wymagane w rozdziale 5 Zapytania Ofertowego (Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego) c) Pełnomocnictwo - o ile dotyczy; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy w oryginale (lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) dołączyć do oferty - wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania prowadzona będzie z pełnomocnikiem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składane są w taki sposób, aby wynikało, że łącznie są spełnianie przez wszystkich wykonawców W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną w terminie wskazanym w pkt. 7.1. na adres wskazany w pkt 7.1. Uwaga! Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu dla ofert składanych pisemnie ma data i godzina wpływu oferty, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową, kurierską lub pocztą elektroniczną. Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma zawiadomienie o wprowadzeniu zmian do oferty przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym oznaczeniem ,,ZMIANA". Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez złożenie powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Powiadomienie o wycofaniu oferty musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym oznaczeniem ,,WYCOFANIE OFERTY". OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 8.1. 8.2. 8.3. 8.4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, na realizację zamówienia. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny butto za wykonanie całego zamówienia. Cenę podaną w formularzu oferty Wykonawca wylicza w oparciu o Zaproszenie do składania ofert wraz z załącznikami. Cena ofertowa to cena ryczałtowa należna wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje ryzyko Wykonawcy i jego odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ilości prac oraz materiałów, robocizny i sprzętu koniecznych do wykonania Przedmiotu umowy. Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto, jaką poniesie na realizację przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie będzie płatne zgodnie z projektem umowy (Załącznik Nr 4 do Zapytanie Ofertowego). Rozdział 9 BADANIE OFERT 9.1. 9.2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytania Ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, ? niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Rozdział 10 OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 10.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 10.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: L. p.KryteriumZnaczenie procentowe kryterium 1Oferowana cena (C)100% Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 100 pkt 10.3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. 10.4. Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru: PN PC = ------- x 100 pkt PB gdzie, P C - ilość punktów za kryterium cena, P N - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych, P B - cena oferty badanej. W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. 10.5. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w powyższym kryterium. Rozdział 11 OCENA OFERT, OGŁOSZENIA WYNIKÓW, UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 11.1. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych Rozdziale 4 Zapytania Ofertowego. 11.2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) będzie złożona w niewłaściwej formie; b) jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego; c) jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji; d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 11.3. Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty. 11.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 11.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji. 11.6. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby punktów, Zamawiający zwróci się do nich o przedstawienie nowej oferty. 11.7. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.8. Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego braku na fax lub adres pocztowy). 11.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadkach uzasadnionych, w szczególności: a) jeżeli najniższa oferta przekroczy cenę zakontraktowaną w budżecie Zamawiającego; b) z innych ważnych powodów. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 12.1. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego. O terminie i godzinie podpisania umowy, Wykonawca powiadomiony zostanie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. 12.2. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. 12.3. Przez odmowę zawarcia umowy Zamawiający rozumie przesłanie przez wykonawcę pisma informującego o tym fakcie lub nie stawienie się w miejscu i terminie wyznaczonym do zawarcia umowy, a także nie odesłanie w wyznaczonym terminie podpisanej umowy w przypadku zawierania jej w trybie korespondencyjnym. 12.4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Wykonawcy mogą zostać wezwani do złożenia umowy regulującej ich współpracę. 12.5. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedkłada: dokumenty zaświadczające, że osoba wyznaczona przez Wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiada czynne uprawnienia budowlane. Rozdział 13 POSTANOWIENIA UMOWY 13.1. Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, której istotne postanowienia zawarto we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego. 13.2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt. 13.1. Rozdział 14 OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ I ZMIAN TREŚCI ZAPYTANIA 14.1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego. 14.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie przekazana w formie elektronicznej Wykonawcom. 14.3. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania Ofertowego. 14.4. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zapytania Ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenia zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano Zapytania Ofertowe. 14.5. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zapytania Ofertowego a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie zamawiającego. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI, OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU 15.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym a Wykonawcami odbywają się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 2 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy w dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 15.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. 15.3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez wykonawcę, zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez zamawiającego na adres email, podany przez wykonawcę, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią. 15.4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres: Gmina Ryki ul. Karola Wojtyły 29 08-500 Ryki Adres poczty elektronicznej: radoslaw.bagrowski@ryki.pl 15.5. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania: PNNMP nr 02/2024 Uwagi: OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 16.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sprawowanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego zadania pn. ,,Remont i konserwacja więźby dachowej oraz wymiana pokrycia dachu w kościele rzymskokatolickim pw. WNMP w Puchaczowie", 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6) Wykonawca posiada: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Zapytaniem ofertowym oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO1; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO; 7) Wykonawcy nie przysługuje: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 15.6. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Radosław Bagrowski. |
© eurobudowa.pl 2004-2024