Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
848z dziś
6715z ostatnich 7 dni
23897z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Realizacja zaleceń kominiarskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Realizacja zaleceń kominiarskich

Data zamieszczenia: 2024-01-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,PERSPEKTYWA''
ul. Ks. Ludwika Tunkla 147
41-707 Ruda Śląska
powiat: Ruda Śląska
tel. (32) 242-73-47, wew. 14.
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska
Wadium: 5.000,00 zł
Nr telefonu: tel. (32) 242-73-47,
Termin składania ofert: 2024-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Realizacja zaleceń kominiarskich w zasobach MGSM Perspektywa:
a) RON-1 (Ruda Śląska dzielnice: Kochłowice, Bykowina, Katowice-Ligota),
b) RON-2 (Ruda Śląska dzielnice: Wirek, Bykowina, Nowy Bytom, Czarny Las, Bielszowice),
c) RON-3 (Ruda Śląska dzielnice: Ruda, Orzegów, Godula, Chebzie),
d) RON-4 (Chorzów dzielnice: Centrum, Stary, Batory, Świętochłowice: Centrum, Zgoda).

Otwarcie ofert: 2. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w dniu 31.01.2024r. o godz. 09:00 w sali nr 111
w siedzibie Zamawiającego.
3. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Kancelarii Głównej MGSM ,,PERSPEKTYWA"
w Rudzie Śląskiej przy Ul. Ks. Ludwika Tunkla 147 w pokoju nr 210 nie później niż do dnia:
29.01.2024r. do godz. 15:00

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN I WARTOŚĆ WYKONANIA ZADANIA
Od 01-03-2024 do 28-02-2025

Wymagania:
Szacunkowa wartość robót: 550.000,00 zł.
Zamawiający dopuszcza wybór więcej niż jednego Wykonawcę.

IV. INFORMACJA NA TEMAT MOŻLIWOŚCI UCZESTNICTWA PODWYKONAWCÓW
Zamawiający nie dopuszcza w realizacji zadania uczestnictwa podwykonawców.

V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W PRZETARGU ORAZ INFORMACJA O DOKUMENTACH
JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Zapoznali się z przedmiotem i warunkami zamówienia - oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Zapoznali się z Regulaminem wyboru wykonawców robót remontowych w MGSM "Perspektywa".
3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
taki obowiązek - oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ.
W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub
potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert lub aktualny wydruk z elektronicznej bazy danych Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej (z datą nie wcześniejszą niż 14 dni
roboczych przed upływem terminu składania ofert).
4. Nie zalegają z opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić aktualne zaświadczenia:
- właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego,
- właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Powyższe zaświadczenia uznaje się za aktualne (ważne), jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia:
a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 2 latach przed dniem rozpoczęcia niniejszego
postępowania przetargowego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie)
wykonał roboty związane z realizacją zaleceń kominiarskich.
b) W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć:
- referencje potwierdzające wykonanie robót związanych z realizacją zaleceń kominiarskich
z podaniem ich wartości oraz okresu realizacji wystawione przez inwestorów.
UWAGA
Zwolniony z obowiązku przedstawiania referencji jest Wykonawca, który w ostatnich trzech latach
przed dniem rozpoczęcia niniejszego postępowania przetargowego, wykonywał na rzecz Spółdzielni
realizację zaleceń kominiarskich.
6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - oświadczenie
w załączniku nr 1 do SIWZ.
W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć sprawozdanie finansowe za dwa ostatnie
zamknięte lata obrachunkowe (część tego sprawozdania tj. bilans oraz rachunek zysków i strat
z wyłączeniem informacji dodatkowych, o których mowa w ustawie o rachunkowości), jeżeli podlega
ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią
o badanym sprawozdaniu.
W przypadku Wykonawców, którzy nie są zobowiązani do sporządzenia sprawozdania finansowego,
innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - załącznik nr 2 do SIWZ oraz
deklaracje o dochodach złożone do właściwego Urzędu Skarbowego (PIT, CIT) za okres nie dłuższy
niż dwa ostatnie zamknięte lata obrachunkowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
to za ten okres.

VI. INNE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Potwierdzenie rejestracji w Bazie Danych Odpadowych lub oświadczenie o rejestracji w BDO wraz
z podaniem numeru rejestrowego.
2. Kserokopia aktualnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej.

VII. OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SPECYFIKACJI ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
1. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów SIWZ najpóźniej na 6 dni
roboczych przed terminem składania ofert. Zamawiający niezwłocznie udzieli pisemnych
odpowiedzi.
2. SIWZ oraz wszelkie jego zmiany, modyfikacje, jak też wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania co do
treści SIWZ, Zamawiający zamieszczać będzie także pod wskazanym adresem:
www.perspektywa.com.pl.
3. Oferent jest zobowiązany do bieżącego śledzenia zapisów SIWZ z uwagi na możliwość dokonania
zmian przez Zamawiającego.

IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł
2. Wadium należy wnosić w pieniądzu przelewem na konto:
ING Bank Śląski S.A. o/Katowice Nr 71 1050 1214 1000 0010 0115 8334
3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 29.01.2024r. Zasady wnoszenia i zwrotu wadium zgodnie
z Regulaminem wyboru wykonawców robót remontowych w MGSM Perspektywa.

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Oferta musi obejmować całość zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty
częściowej lub wariantowej.
3. Do oferty należy dołączyć:
- spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści),
- dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ.
Dokumenty dołączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Oferenta (uwaga - przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania
Oferenta).
4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami (dokumentami i oświadczeniami) powinna być podpisana przez
osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta i stanowić jedną całość. Wszystkie strony należy
połączyć ze sobą w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację (np.: zszyć, spiąć,
zbindować itp.).
5. Upoważnienie do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do
parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych
przez Oferenta.
6. Wszelkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany, powinny być parafowane wraz z oznaczeniem daty,
przez osobę podpisującą ofertę.
7. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie w danym postępowaniu przetargowym,
Oferent składa dokumenty opisane w SIWZ tylko w jednym zadaniu. W pozostałych zadaniach
wskazuje ofertę do której załączył ww. dokumenty.
8. Oferent powinien umieścić ofertę w kopercie opisanej w następujący sposób:
- nazwa i adres Oferenta,
- adres Zamawiającego podany na wstępie SIWZ.
opis:
Oferta przetargowa
Realizacja zaleceń kominiarskich w zasobach MGSM Perspektywa
(uszczelnienia masą SKD oraz folią, montaż wkładów kominowych, frezowania,
odgruzowania, dobudowa przewodów kominowych)
Nie otwierać przed 31.01.2024 godz. 9:00
9. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem,
że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem
terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy umieścić
w kopercie, opisanej jak wyżej w pkt. 8. Koperta dodatkowo musi być oznaczona określeniami: ,,Zmiana"
lub ,,Wycofanie".

Kontakt:
VIII. OSOBY ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z OFERENTAMI:
Do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami, Zamawiający wyznacza Pana Rafała Operskalskiego
tel. (32) 242-73-47, wew. 14.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.