Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
698z dziś
6564z ostatnich 7 dni
23747z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja ołtarza głównego, tabernakulum i obrazu

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja ołtarza głównego, tabernakulum i obrazu

Data zamieszczenia: 2024-01-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bełżyce
Lubelska 3
24-200 Bełżyce
powiat: lubelski
m.wegiel@belzyce.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/877382
Województwo: lubelskie
Miasto: Bełżyce
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konserwacja ołtarza głównego, tabernakulum i obrazu w Kościele Rzymskokatolickim pw. Nawrócenia św. Pawła Ap. w Bełżycach (w polu nie mieści się cała nazwa)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa zadania (nie mieści się w polu 2.3) brzmi
Zadanie obejmuje dwie promesy wstępne:
1. Konserwacja ołtarza głównego w Kościele Rzymskokatolickim pw. Nawrócenia św. Pawła Ap. w Bełżycach z wyłączeniem tabernakulum i obrazu.
2. Konserwacja tabernakulum i obrazu z ołtarza głównego w Kościele Rzymskokatolickim pw. Nawrócenia św. Pawła Ap. w Bełżycach.
Zamawiającym jest Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem
Nawrócenia św. Pawła Apostoła w Bełżycach
ul. Plac Kościelny 7, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
która udzieliła pełnomocnictwa Gminie Bełżyce do przygotowania i przeprowadzenia postępowania zakupowego.
Gmina Bełżyce jest Pełnomocnikiem Parafii, prowadzącym postępowanie w ramach pomocniczych działań zakupowych.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach ruchomych, wchodzących w skład wyposażenia Kościoła Parafialnego w Bełżycach.
Kierujący pracami konserwatorskimi i restauratorskimi musi posiadać kwalifikacje o których mowa w artykule 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Polskiego Ładu: Rządowy Program Odbudowy Zabytków - edycja pierwsza, zwany dalej ,,Programem", zgodnie z:
a) wstępną promesą nr RPOZ/2022/2347/PolskiLad dotyczącą zadania: Konserwacja ołtarza głównego w Kościele Rzymskokatolickim pw. Nawrócenia św. Pawła Ap. w Bełżycach z wyłączeniem tabernakulum i obrazu.
b) wstępną promesą nr RPOZ/2022/2342/PolskiLad dotyczącą zadania: Konserwacja tabernakulum i obrazu z ołtarza głównego w Kościele Rzymskokatolickim pw. Nawrócenia św. Pawła Ap. w Bełżycach.

CPV: 50800000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00056520, znak sprawy ZP.271/01/24/U/TP/MW

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/877382
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/877382
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje, które nie zmieściły się w
tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 11 i 13 SWZ
Oferty składane za pomocą platformy zakupowej.
Wszelką korespondencję Zamawiający zamierza prowadzić za pomocą platformy. W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia dokumenty oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy i bezpłatnego formularza ,,wyślij
wiadomość do Zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu), przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy
poprzez kliknięcie przycisku ,,wyślij wiadomość do Zamawiającego" oraz pojawienia się komunikatu, że wiadomość została wysłana
do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektroniczne
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na
ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 22 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Burmistrz Bełżyc (Kierownik
Zamawiającego) z siedzibą przy Ul. Lubelskiej 3, 24-200 Bełżyce, tel. 81-517-27-28.
Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Bełżycach jest Pan Robert Gostkowski e-mail: iodo@belzyce.pl

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/877382
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-23 09:00
Miejsce składania ofert: platforma zakupowa

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: znak sprawy ZP.271/01/24/U/TP/MW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 860544 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 595780,78 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa zadania (nie mieści się w polu 2.3) brzmi
Zadanie obejmuje dwie promesy wstępne:
1. Konserwacja ołtarza głównego w Kościele Rzymskokatolickim pw. Nawrócenia św. Pawła Ap. w Bełżycach z wyłączeniem tabernakulum i obrazu.
2. Konserwacja tabernakulum i obrazu z ołtarza głównego w Kościele Rzymskokatolickim pw. Nawrócenia św. Pawła Ap. w Bełżycach.
Zamawiającym jest Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem
Nawrócenia św. Pawła Apostoła w Bełżycach
ul. Plac Kościelny 7, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
która udzieliła pełnomocnictwa Gminie Bełżyce do przygotowania i przeprowadzenia postępowania zakupowego.
Gmina Bełżyce jest Pełnomocnikiem Parafii, prowadzącym postępowanie w ramach pomocniczych działań zakupowych.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach ruchomych, wchodzących w skład wyposażenia Kościoła Parafialnego w Bełżycach.
Kierujący pracami konserwatorskimi i restauratorskimi musi posiadać kwalifikacje o których mowa w artykule 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Polskiego Ładu: Rządowy Program Odbudowy Zabytków - edycja pierwsza, zwany dalej ,,Programem", zgodnie z:
a) wstępną promesą nr RPOZ/2022/2347/PolskiLad dotyczącą zadania: Konserwacja ołtarza głównego w Kościele Rzymskokatolickim pw. Nawrócenia św. Pawła Ap. w Bełżycach z wyłączeniem tabernakulum i obrazu.
b) wstępną promesą nr RPOZ/2022/2342/PolskiLad dotyczącą zadania: Konserwacja tabernakulum i obrazu z ołtarza głównego w Kościele Rzymskokatolickim pw. Nawrócenia św. Pawła Ap. w Bełżycach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane prace
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wstępne
składane wraz z ofertą w zakresie art. 108 ustęp 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego -
załącznik nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: brak warunków
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z rozdziałem 13.23 SWZ
1. druk oferta - załącznik nr 1 do SWZ
2. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 2 do SWZ
3. pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy)
4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie
wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu (jeżeli dotyczy)
5. informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem zastrzeżenia, (jeżeli dotyczy)
6. oświadczenie o obowiązku podatkowym (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 10 SWZ
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
Wspólnicy spółki cywilnej jako Wykonawcy składający ofertę wspólną, na podstawie art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumentami, które mogą zastąpić pełnomocnictwo w przypadku s. c. mogą być:
- jeżeli umocowanie do reprezentacji wynika z treści umowy spółki cywilnej - do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej umowy.
- jeżeli umocowanie do reprezentacji wynika z uchwały wspólników spółki cywilnej wskazującej osobę / osoby do reprezentacji spółki - do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej uchwały.
- jeżeli treść oświadczenia np. ofertę, podpisują wszyscy wspólnicy spółki cywilnej, pełnomocnictwo nie musi być dołączone do oferty.
W takich przypadkach nie będzie potrzebne odrębne pełnomocnictwo.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w załączniku nr 3 do
SWZ - projekt umowy - § 15 Zmiany umowy
a) możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia:
b) zmiana sposobu / zakresu świadczenia przedmiotu umowy:
c) możliwość zmiany wynagrodzenia w stosunku do treści umowy i oferty:
d) pozostałe zmiany:
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane prace
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-03-23

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.