Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
358z dziś
6224z ostatnich 7 dni
23408z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa ujęcia wody z uwzględnieniem naprawy płyty dennej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa ujęcia wody z uwzględnieniem naprawy płyty dennej

Data zamieszczenia: 2024-01-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kamienna Góra
Aleja Wojska Polskiego 10
58-400 Kamienna Góra
powiat: kamiennogórski
75-610-62-92, faks 75-744-28-57
przetargi@gminakg.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/877663
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kamienna Góra
Wadium: 7500,00 zł
Nr telefonu: 75-610-62-92, faks 7
Termin składania ofert: 2024-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa ujęcia wody ,,Betlejem" w Krzeszowie z uwzględnieniem naprawy płyty dennej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych przy ,,Letnim Pawilonie na wodzie w Betlejem" (Pawilonie Opata), stanowiącym zabytek położony w granicach działek nr 955/1 i 954/2 obr. Krzeszów, wpisanym decyzją nr 203/A/03 z dnia 3 września 2003 r., do rejestru zabytków.
Przebudowa ujęcia i naprawa płyty dennej stawu na której posadowiony jest zabytkowy ,,Letni Pawilon na wodzie w Betlejem" (Pawilon Opata) obejmuje wykonanie nowej warstwy izolacyjnej i żelbetowej płyty dociskowej na powierzchni istniejącej, popękanej i nieszczelnej płyty żelbetowej stanowiącej ograniczony obszar przykrycia ujęcia wody z samowypływem.
Wykonanie planowanych robót ma na celu zapewnienie szczelności płyty dennej stawu, czyli odtworzenie jej pierwotnej funkcji technicznej polegającej na zabezpieczeniu wody ujmowanej pod płytą denną przed wodą stojącą w stawie, wodą opadową, względnie zanieczyszczeniami. Zakres zaplanowanych do wykonania robót nie powoduje zmiany konstrukcji ujęcia wody, nie ingeruje w sposób i ilość wody pobieranej z ujęcia, jak też nie wprowadza zmian w zabytkowym obiekcie kubaturowym (tzw. "Letnim Pawilonie na wodzie"), ani zmian w ogólnym zagospodarowaniu terenu.
Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Oczyszczenie powierzchni istniejącej płyty żelbetowej (płyty dennej).
2. Nałożenie na powierzchnię istniejącej płyty warstw wyrównujących i uszczelniających.
3. Nadlanie nowej płyty betonowej wyrównawczej na istniejącą uszczelnioną płytę denną z zastosowaniem min.: zbrojenia rozproszonego.
4. Naprawę komory ujęcia wody z wykonaniem nowej płyty stropowej oraz elementów stalowych.
5. Demontaż istniejących elementów instalacyjnych i montaż nowych a w szczególności: montaż nowej zastawki szandorowej na odpływie wód przelewowych z niecki stawu;
6. Przebudowę odpływu wody znad płyty dennej.
7. Wymianę istniejącego włazu do studni wodomierzowej na nowy.
8. Uporządkowanie istniejącej skarpy w obrębie niecki poprzez jej wyprofilowanie oraz wyłożenie skarp płytami typu JOMB oraz kamieniem naturalnym (dotyczy rowu odprowadzającego wody przelewowe z ujęcia).
9. Wymianę istniejącego włazu do komory wód przelewowych na nowy.

CPV: 45252126-7, 45223500-1,45453000-7,45332200-5,45320000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00056082, RI.7013.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-15 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta
Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.: za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej pod
adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Kamienna Góra reprezentowana przez Wójta Gminy Kamienna Góra z/s Kamiennej Górze (58-400), Aleja Wojska Polskiego 10
2) z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@gminakg.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
2. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/877663
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-15 09:50
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.7013.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych przy ,,Letnim Pawilonie na wodzie w Betlejem" (Pawilonie Opata), stanowiącym zabytek położony w granicach działek nr 955/1 i 954/2 obr. Krzeszów, wpisanym decyzją nr 203/A/03 z dnia 3 września 2003 r., do rejestru zabytków.
Przebudowa ujęcia i naprawa płyty dennej stawu na której posadowiony jest zabytkowy ,,Letni Pawilon na wodzie w Betlejem" (Pawilon Opata) obejmuje wykonanie nowej warstwy izolacyjnej i żelbetowej płyty dociskowej na powierzchni istniejącej, popękanej i nieszczelnej płyty żelbetowej stanowiącej ograniczony obszar przykrycia ujęcia wody z samowypływem.
Wykonanie planowanych robót ma na celu zapewnienie szczelności płyty dennej stawu, czyli odtworzenie jej pierwotnej funkcji technicznej polegającej na zabezpieczeniu wody ujmowanej pod płytą denną przed wodą stojącą w stawie, wodą opadową, względnie zanieczyszczeniami. Zakres zaplanowanych do wykonania robót nie powoduje zmiany konstrukcji ujęcia wody, nie ingeruje w sposób i ilość wody pobieranej z ujęcia, jak też nie wprowadza zmian w zabytkowym obiekcie kubaturowym (tzw. "Letnim Pawilonie na wodzie"), ani zmian w ogólnym zagospodarowaniu terenu.
Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Oczyszczenie powierzchni istniejącej płyty żelbetowej (płyty dennej).
2. Nałożenie na powierzchnię istniejącej płyty warstw wyrównujących i uszczelniających.
3. Nadlanie nowej płyty betonowej wyrównawczej na istniejącą uszczelnioną płytę denną z zastosowaniem min.: zbrojenia rozproszonego.
4. Naprawę komory ujęcia wody z wykonaniem nowej płyty stropowej oraz elementów stalowych.
5. Demontaż istniejących elementów instalacyjnych i montaż nowych a w szczególności: montaż nowej zastawki szandorowej na odpływie wód przelewowych z niecki stawu;
6. Przebudowę odpływu wody znad płyty dennej.
7. Wymianę istniejącego włazu do studni wodomierzowej na nowy.
8. Uporządkowanie istniejącej skarpy w obrębie niecki poprzez jej wyprofilowanie oraz wyłożenie skarp płytami typu JOMB oraz kamieniem naturalnym (dotyczy rowu odprowadzającego wody przelewowe z ujęcia).
9. Wymianę istniejącego włazu do komory wód przelewowych na nowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Kierownika Budowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) w odniesieniu do sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający wymaga aby:
a) Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
2) w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wskazuje na konieczność:
A) dysponowania przez Wykonawcę co najmniej:
a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy.
B) posiadania stosownego doświadczenia polegającego na realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednego zadania o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych), polegającego na wykonaniu robót budowlanych obejmujących budowę lub przebudowę budowli hydrotechnicznej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania (wzór - załącznik nr 7 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu czynności wykonywanych przez te osoby oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór - Załącznik nr 5 do SWZ),
3) wykazu robót budowlanych (zadań) wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania, i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór - załącznik nr 6 do SWZ);
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
7500,00
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Kierownika Budowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-03-15

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.