Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5956z ostatnich 7 dni
22992z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rewitalizacja parku miejskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rewitalizacja parku miejskiego

Data zamieszczenia: 2024-01-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA ZŁOCZEW
ul. Szkolna 16
98-270 Złoczew
powiat: sieradzki
zamowienia@zloczew.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Złoczew
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rewitalizacja parku miejskiego w Złoczewie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na rewitalizacji części Parku Miejskiego w Złoczewie na podstawie załącznika nr 7.1 do SWZ - Dokumentacji projektowej. Zakres niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. budowę ciągów komunikacyjnych w tym budowę parkingów, zjazdów i pieszych ciągów komunikacyjnych (zakres: teren parku od Ul. Szkolnej do budynku pałacu),
2. budowę oświetlenia parkowego wraz z monitoringiem, usunięcie kolizji napowietrznej sieci energetycznej;
3. budowę fontanny wraz z przyłączem wodociągowym, budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej;
4. renowację elementów ogrodzenia - kolumnady;
5. budowę systemu nawadniania terenów zielonych;
6. montaż elementów małej architektury wraz z wykonaniem nasadzeń (zakres: teren parku od Ul. Szkolnej do budynku pałacu).
Powyższe zadanie obejmuje także wycinkę oraz zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew, pod nadzorem ornitologicznym. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót.

CPV: 45112711-2, 45233140-2,45233222-1,45316110-9,45231400-9,45231300-8,45232410-9,43323000-3,71420000-8,77211400-6

Dokument nr: 2024/BZP 00056660, Zp.272.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-09 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-zp.zloczew.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywała się za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Złoczew, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://e-zp.zloczew.pl Wszelkie informacje dotyczące postępowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, ogłoszenie wyników itp. będą zamieszczane na Systemie e-ZP.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W Systemie E-ZP znajdują się instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Złoczewa, administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: rodo@zloczew.pl, dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P,
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-09 11:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez System E-Zamówienia Publiczne Gminy Złoczew, dostępny pod adresem https://e-zp.zloczew.pl. Szczegółowe informacje zawarto w działe XVII. Sposób i termin składania i otwarcia ofert

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Wymagania:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 złotych); Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądza, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w
Rejonowym Banku Spółdzielczym Lututów Oddział Złoczew nr rachunku 52925600040040000220000080 z dopiskiem ,,Wadium - Zp.272.2.2024." Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały określone w dziale XV SW
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.272.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na rewitalizacji części Parku Miejskiego w Złoczewie na podstawie załącznika nr 7.1 do SWZ - Dokumentacji projektowej. Zakres niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. budowę ciągów komunikacyjnych w tym budowę parkingów, zjazdów i pieszych ciągów komunikacyjnych (zakres: teren parku od ul. Szkolnej do budynku pałacu),
2. budowę oświetlenia parkowego wraz z monitoringiem, usunięcie kolizji napowietrznej sieci energetycznej;
3. budowę fontanny wraz z przyłączem wodociągowym, budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej;
4. renowację elementów ogrodzenia - kolumnady;
5. budowę systemu nawadniania terenów zielonych;
6. montaż elementów małej architektury wraz z wykonaniem nasadzeń (zakres: teren parku od ul. Szkolnej do budynku pałacu).
Powyższe zadanie obejmuje także wycinkę oraz zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew, pod nadzorem ornitologicznym. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
43323000-3 - Sprzęt do nawadniania
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu: 1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 3.600.000,00 zł. 2. Zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie porównywalne do przedmiotu zamówienia, tzn. polegające na wykonaniu prac na terenie parku objętego ochroną konserwatorską w postaci wpisu do rejestru zabytków w skład której wchodziło: budowa układów komunikacyjnych, rewaloryzacja przyrodnicza polegająca na utworzeniu trawników oraz wykonaniu nasadzeń, montaż elementów małej architektury, likwidacja kolizji sieci energetycznych, budowa oświetlenia wraz z monitoringiem, budowa fontanny oraz wykonanie instalacji nawadniania. Wartość ww. zamówienia powinna wynosić minimum 3.500.000,00 PLN brutto (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy zł). Zamawiający dopuszcza również spełnienie przedmiotowego warunku poprzez wykazanie wykonania nie więcej niż dwóch zadań porównywalnych do przedmiotu zamówienia, tzn. polegających na wykonaniu prac na terenie parku objętego ochroną konserwatorską w postaci wpisu do rejestru zabytków w skład której wchodziło: budowa układów komunikacyjnych, rewaloryzacja przyrodnicza polegająca na utworzeniu trawników oraz wykonaniu nasadzeń, montaż elementów małej architektury, likwidacja kolizji sieci energetycznych, budowa oświetlenia wraz z monitoringiem, budowa fontanny oraz wykonanie instalacji nawadniania. Łączna wartość tych dwóch zamówień powinna wynosić minimum 3.500.000,00 PLN brutto (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy zł). Zakazuje się łączenia zamówień polegających na wykonaniu prac na terenie parku objętego ochroną konserwatorską w postaci wpisu do rejestru zabytków w skład której wchodziło: budowa układów komunikacyjnych, rewaloryzacja przyrodnicza polegająca na utworzeniu trawników oraz wykonaniu nasadzeń, montaż elementów małej architektury, likwidacja kolizji sieci energetycznych, budowa oświetlenia wraz z monitoringiem, budowa fontanny oraz wykonanie instalacji nawadniania o łącznej wartości wskazanego zamówienia wynoszącej min. 3.500.000,00 PLN brutto (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy zł) przez dwa lub więcej podmiotów (w przypadku, kiedy żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
a) kierownika budowy - do kierowania robotami budowlanymi, spełniający wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - minimalne doświadczenie w pracy przy zabytkach wpisanych do rejestru 18 miesięcy;
b) kierownika robót sanitarnych - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych na obiektach objętych ochroną konserwatorską w postaci wpisu do rejestru zabytków, zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
c) kierownika robót elektrycznych i AKPiA - o najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych na obiektach objętych ochroną konserwatorską w postaci wpisu do rejestru zabytków, zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
d) kierownika robót drogowych - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych na obiektach objętych ochroną konserwatorską w postaci wpisu do rejestru zabytków, zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
e) kierownika prac konserwatorskich - do kierowania pracami konserwatorskimi i restauratorskimi albo samodzielnego ich wykonywania, spełniający wymagania, o których mowa odpowiednio w art. 37b ust. 1 i 3 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
f) specjalistę ornitologa - osoba ta powinna posiadać wyższe wykształcenie w dziedzinie biologia, zoologia lub leśnictwo oraz wykazać, że wykonywała co najmniej 2 inwentaryzacje w dziedzinie ornitologii;
g) osobę do wykonywania nadzoru archeologicznego - osoba, która: posiada tytuł zawodowy magistra, uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia; odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę w zakresie badań archeologicznych; posiada co najmniej 12-miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu nadzoru nad pracami archeologicznymi związanymi z wykonywaniem prac budowlano konserwatorskich przy obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków (doświadczenie liczone od momentu uzyskania tytułu magistra po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia; do okresu posiadanego doświadczenia zawodowego nie wlicza się okresu odbytej praktyki, o której mowa powyżej).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstawy do wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich uprawnień, i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami dokumentów potwierdzających, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna minimum 3.600.000,00 zł. brutto.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 złotych); Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądza, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w
Rejonowym Banku Spółdzielczym Lututów Oddział Złoczew nr rachunku 52925600040040000220000080 z dopiskiem ,,Wadium - Zp.272.2.2024." Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały określone w dziale XV SW
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-03-09

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.