Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1212z dziś
7078z ostatnich 7 dni
24260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja dróg - utwardzenie dróg kruszywem

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja dróg - utwardzenie dróg kruszywem

Data zamieszczenia: 2024-01-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MIEJSKA ŻORY
Aleja Wojska Polskiego 25
44-240 Żory
powiat: Żory
zp@um.zory.pl
https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Województwo: śląskie
Miasto: Żory
Wadium: 9.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja dróg - utwardzenie dróg kruszywem
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utwardzenie dróg z kruszywa o grubości 35 cm po zagęszczeniu - powierzchnia planowanych dróg do utwardzenia około 9 000 m2
Zakres robót:
organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
wykonanie korytowania po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi,
wykonanie nasypów lub wzmocnień istniejącego podłoża z łupku przepalonego (czerwony) 0/64 (w razie konieczności),
załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru
i opłatą za składowanie),
profilowanie i zagęszczenie podłoża,
wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym o różnych szerokościach i długościach z kruszywa 0/63 stabl. mechanicznie C 90/3 z dolomitu w tym:
a) warstwa konstrukcyjna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (fr. 31,5-63 mm) o gr. 25cm;
b) warstwa klinująca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (fr. 4-31,5 mm lub 0-31,5) o gr. 10cm,
o na górną warstwę klinującą z kruszywa nie dopuszcza się zastosowania materiału kamiennego zanieczyszczonego gliną.
regulacja pionowa włazów kanałowych studni, zaworów i zasuw (jeśli będzie konieczna),
wykonanie przepustu betonowego śr. 400 wraz z murkami czołowymi o długości 9,90 m zgodnie z dokumentacją (w razie konieczności),
pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy - wycenie nie podlega wznowienie granic działek),
ręczne plantowanie poboczy i porządkowanie terenu,
humusowanie i obsianie poboczy trawą.
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

CPV: 45000000-7, 45112700-2,45233142-6,45233222-1,34922100-7,45111200-0

Dokument nr: 2024/BZP 00057141, ZP.271.2.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-06 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzieleniu
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi
zamówień. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące
komunikacji zostały opisane SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Żory jest Prezydent Miasta Żory, Al.
Wojska
Polskiego 25, 44-240 Żory, tel. 32 4348200, email: umzory@um.zory.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Żory jest Pani Sylwia Chrapek, kontakt: tel. 32 4348133,
email:
iod@um.zory.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w
trybie podstawowym z możliwością negocjacji
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.),
dalej ,,ustawa Pzp", osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo kontroli, jak również
osoby lub podmioty którym dane, zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (Dz.U.2016.1764 z późn.zm);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie
instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w
przypadku dokumentacji zamówień publicznych;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie
do
art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-06 12:00
Miejsce składania ofert: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utwardzenie dróg z kruszywa o grubości 35 cm po zagęszczeniu - powierzchnia planowanych dróg do utwardzenia około 9 000 m2
Zakres robót:
organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
wykonanie korytowania po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi,
wykonanie nasypów lub wzmocnień istniejącego podłoża z łupku przepalonego (czerwony) 0/64 (w razie konieczności),
załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru
i opłatą za składowanie),
profilowanie i zagęszczenie podłoża,
wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym o różnych szerokościach i długościach z kruszywa 0/63 stabl. mechanicznie C 90/3 z dolomitu w tym:
a) warstwa konstrukcyjna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (fr. 31,5-63 mm) o gr. 25cm;
b) warstwa klinująca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (fr. 4-31,5 mm lub 0-31,5) o gr. 10cm,
o na górną warstwę klinującą z kruszywa nie dopuszcza się zastosowania materiału kamiennego zanieczyszczonego gliną.
regulacja pionowa włazów kanałowych studni, zaworów i zasuw (jeśli będzie konieczna),
wykonanie przepustu betonowego śr. 400 wraz z murkami czołowymi o długości 9,90 m zgodnie z dokumentacją (w razie konieczności),
pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy - wycenie nie podlega wznowienie granic działek),
ręczne plantowanie poboczy i porządkowanie terenu,
humusowanie i obsianie poboczy trawą.
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp.
1 analiza indywidualna Koszt okazania granic działek pasa drogowego, pomiar geodezyjny powykonawczy (pełna obsługa geodezyjna), Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym
m2 9 000,00
2 Kalk. Własna Organizacja placu budowy z zabezpieczeniem terenu inwestycji
kpl. 10,00
3 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębok. 20 cm
m2 9 000,00
4 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV za każde dalsze 5 cm (całkowita gł. koryt. 35cm) krotność 3 m2 9 000,00
5 Roboty ziemne wyk.koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 w gruncie kat.IIII z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl.do 1 km m3 4 500,00
6 Nakłady uzupełn.za każde dalsze rozp. 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po drogach utwardzonych ziemi kat.III-IV krotność 8 poz. 5
m3 4 500,00
7 Koszt składowania mas z korytowania
t 8 100,00
8 Formowanie nasypów / wzmocnienia istniejącego podłoża z łupku przepalonego (czerwony) 0/64 z odl. do 1 km; koparka 0,25 m3
m3 1 350,00
9 Dowóz materiału do budowy nasypu/wzmocnienia istniejacego podłoża m3 1 350,00
10 KNR 2-31 1406-03 Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 15,00
11 Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 15,00
12 Mechaniczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr.kat.I-IV
m2 9 000,00
13 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub.po zagęszcz. 15 cm (całkowita gr. podbudowy po zagęszczeniu 25 cm - tłuczeń 31,5/63 dolomit) krotność 1,67
m2 9 000,00
14 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grub.po zagęszcz. 8 cm (całkowita gr. podbudowy po zagęszczeniu 10 cm - kliniec 4/31,5 lub 0/31,5 dolomit) krotność 1,25
m2 9 000,00
15 Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego- analogia ręczne plantowanie poboczy
m2 5 000,00
16 Humusowanie skarp z obsianiem przy gr. warstwy humusu 5 cm
m2 5 000,00
17 Humusowanie skarp z obsianiem dodatek za każde nast.5 cm humusu m2 5 000,00
18 Nadzory branżowe m.in. PwiK Żory
kpl. 10,00
19 Porządkowanie terenu po robotach budowlanych
kpl. 10,00
20 Wykonanie przepustu betonowego śr 400 wraz z murkami czołowymi o długości 9,90 m zgodnie z dokumentacją
kpl. 1,00
21 Badania nośności lekką płytą dynamiczną kpl. 10,00
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: amawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o
następujące kryteria: Cena - 60 punktów, Gwarancja na roboty budowlane - 40punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli:
1) Wykonawca skieruje osobę, do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności obejmującej uprawnienia do budowy lub przebudowy dróg (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy -
w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2019.1186 ze zm.).
2) Wykonawca wskaże, iż posiada dostęp do narzędzi, wyposażenia zakładu
lub urządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia, tj. posiada dostęp do 1 pojazdu elektrycznego lub 1 pojazdu napędzanego gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu ustawy art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 - prawo o ruchu drogowym, używanych przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień składania, chyba że zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem odrzucenia oferty
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
wykonawcy wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja
będzie
prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp,
zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia
są wymagane.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa o wykonanie zamówienia zostanie zawarta stosownie do przedstawionych istotnych jej warunków, zawartych w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 2 do niniejszej SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sposób przewidziany przepisami art. 455 ustawy pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: amawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o
następujące kryteria: Cena - 60 punktów, Gwarancja na roboty budowlane - 40punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.