małopolskie (Nowy Sącz)
mazowieckie (Płock)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług serwisu technicznego celem zapewnienia ciągłości pracy systemu monitoringu wizyjnego w systemie telewizji dozorowej |
Data zamieszczenia: | 2024-01-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Września Oddział: Sekcja Informatyki ul. Ratuszowa 1 62-300 Września powiat: wrzesiński https://platformazakupowa.pl/transakcja/875052 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Września |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług serwisu technicznego celem zapewnienia ciągłości pracy systemu monitoringu wizyjnego w systemie telewizji dozorowej Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Koszt konserwacji jednej kamery według czynności wymienionych w § 2 punkt 1 a) i b) a. Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu: ? sprawdzenie jakości zamocowania kamer - stan uchwytu kamerowego, elementów montażowych, słupa, obudów. ? wymiana elementów montażowych jeżeli ich stan uległ degradacji (takich jak opaski, kołki, śruby, itp.), ? sprawdzenie czy kamera jest kompletna (nie brakuje szybki, śrub, uszczelek, daszków, części obudów itp.) ? sprawdzenie puszek montażowych kamer oraz ich uszczelek czy nie wymagają wymiany, ? czyszczenie kamer (obiektywów i obudów), ? sprawdzenie okablowania kamery w miejscach widocznych czy nie uległy przetarciom lub uszkodzeniom dotyczy także widocznych peszli i rurek, ? sprawdzenie jakości zamocowania elementów systemu radiowego (maszty, elementy montażowe anten) ? sprawdzenie czy każda kamera i urządzenie sieciowe posiada naklejkę z nr inwentarzowym w przypadku braku uzupełnić, ? czyszczenie monitorów/telewizorów w punktach podglądu monitoringu, ? sprawdzenie rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia urządzeń (monitorów, komputerów, konsol) służących do obsługi systemu monitoringu, ? sprawdzenie poprawności działania urządzeń służących do obsługi systemu monitoringu, ? Sprawdzenie wnętrza skrzynek elektrycznych w których znajdują się switche i zasilacze, oraz wyczyszczenie z kurzy, zabrudzeń, nieczystości, oraz pilnowanie porządku w skrzynkach. ? wykonanie dokumentacji fotograficznej każdego pkt kamerowego na której będzie widoczny cały pkt, każda kamera osobno wraz z widokiem w jaki sposób jest zamontowana i zamieszczenie tej dokumentacji w zasobie sieciowym udostępnionym przez zamawiającego ? każdą wykonaną czynność należy zaznaczyć w protokole którego wzór dostarczy zamawiający, oraz w uwagach zbiorczo opisać wszelkie odstępstwa od prawidłowego działania, bądź stanu, usterki i uszkodzenia. b. Raz na kwartał: ? Sprawdzenie czy złącza rj45 od kamer są w osłonce i nie uległa ona degradacji. ? Sprawdzenie poprawności działania zasilania awaryjnego(UPSy, zasilacze buforowe) , przez odłączenie zasilania 230V z sieci i sprawdzenie czy pkt kamerowy zadziała co najmniej 10min na podtrzymaniu bateryjnym. ? Sprawdzenie i wyczyszczenie serwerów monitoringu znajdujących się w OPS przy Ratuszu c. Czynności wykonywane na bieżąco: ? założenie i prowadzenie książki konserwacji systemu w wersji elektronicznej według wzoru uzgodnionego z Zleceniodawcą, w której Zleceniobiorca zobowiązany jest opisać wszystkie uwagi i czynności wykonywane w ramach umowy w tym także dotyczących awarii systemu i wykonanych napraw, ? określenie, wyjaśnienie i przyczyn nieprawidłowości pracy systemu, 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Koszt czynności wymienionych w § 2 punkt 1 c) umowy c) Czynności wykonywane po zgłoszeniu przez Zleceniodawcę: ? usunięcie przyczyn nieprawidłowości pracy systemu, ? przeprogramowanie systemu pracy kamer, 1 rbg. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 875052 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/875052 Składania : 29-01-2024 09:42:00 Otwarcia : - Wymagania: Wymagania i specyfikacja Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 61 640 73 77 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Wzór umowy znajduje się w załączniku do zapytania. Czas trwania umowy od dnia podpisania do 31.12.2022 roku. Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Koszt czynności wymienionych w § 2 punkt 1 a) i b) 75% Ocena 75% (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Koszt czynności wymienionych w § 2 punkt 1 c) umowy 25% Ocena 25% (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Gmina Września Oddział: Sekcja Informatyki ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |
© eurobudowa.pl 2004-2024