Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
236z dziś
6527z ostatnich 7 dni
23292z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana instalacji domofonowej analogowej na cyfrową w budynkach mieszkalnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana instalacji domofonowej analogowej na cyfrową w budynkach mieszkalnych

Data zamieszczenia: 2024-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CHEMIK" w Kędzierzynie-Koźlu
ul. 9 Maja 6
47-220 Kędzierzyn-Koźle
powiat: kędzierzyńsko-kozielski
tel. 77 4822011
Województwo: opolskie
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Wadium: 1 100,00 zł
Nr telefonu: tel. 77 4822011
Termin składania ofert: 2024-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana instalacji domofonowej analogowej na cyfrową w budynkach mieszkalnych
wielorodzinnych J.U. Niemcewicza 3 - 3 klatki, Rynek 11 - 2 klatki, zgodnie z zakresem robót stanowiącym załącznik do ogłoszenia przetargowego.

Składanie ofert:
I. Oferty na wykonanie w/w robót należy składać w siedzibie Zarządu Spółdzielni przy Ul. 9 Maja 6 w Kędzierzynie-
Koźlu w terminie do 15.02.2024r do godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
termin wykonania - do 30.06.2024r.

Wymagania:
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
II. Oferta powinna zawierać:
- koszt brutto wymiany instalacji na każdy budynek
- koszt całkowity brutto
- stawkę roboczogodziny brutto dla robót dodatkowych.
- okres gwarancji
III. Do ofert należy załączyć:
a) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, na których należy
zaznaczyć na kolorowo rodzaj działalności, której przetarg dotyczy w zakresie przedmiotu przetargu.
Powyższe informacje powinny być potwierdzone aktualnym wydrukiem z systemu komputerowego Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
b) Oryginał zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płatnościach.
c) Oryginał zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w płatnościach.
d) Wykaz zatrudnionych przez oferenta pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotu przetargu.
e) Kopię uprawnień budowlanych, kopię zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów osoby
przewidzianej u oferenta do kierowania pracami będącymi przedmiotem przetargu
f) Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oferenta z tytułu prowadzonej działalności w zakresie
przedmiotu przetargu na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł
g) Oświadczenie oferenta o upoważnieniu reprezentantów Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CHEMIK" do
sprawdzenia u wystawców prawdziwości złożonych przez oferenta dokumentów przetargowych
h) Podpisana Klauzula Informacyjna RODO Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CHEMIK" (klauzula RODO
dostępna na stronie internetowej rsmchemik.pl)
i) Kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium.
Dokumenty wymagane w pkt. b), c) winne być wystawione w okresie 30 dni przed terminem złożenia oferty do
przetargu, chyba, że oferent składa więcej niż jedną ofertę. Wówczas wymagane oryginały winne znajdować się w
jednej ze złożonych ofert, a w pozostałych ofertach winne znajdować się informacje, gdzie znajdują się oryginały.
IV. Przystępujący do przetargu winni wpłacić wadium w kwocie: 1 100,00 zł na konto RSM ,,CHEMIK" - nr konta
31 1020 3714 0000 4202 0008 4640 PKO BP O/K-Koźle.
Kwota ta winna znaleźć się na koncie do dnia 15.02.2024r. do godz. 12.00
Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium tylko w pieniądzu. Oferent traci wadium w przypadku, gdy nie podpisze
umowy wg. warunków przedstawionych w swojej ofercie.
Zamawiający zwraca wadium w ciągu 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu oferentom, których oferta nie została
wybrana, a w przypadku wyboru oferty, wadium zostanie zwrócone w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.
Oferent zobowiązany jest w przypadku wygrania przetargu wpłacić na konto Spółdzielni kwotę 500,00 zł stanowiącą
gwarancję należytego wykonania przedmiotu umowy. Kwota ta zostaje zatrzymana na okres 12 m-cy od daty odbioru końcowego robót. Warunki wpłaty, zabezpieczenia zostaną określone w umowie.
* Przetarg może być unieważniony bez podania przyczyny
** Zasady przeprowadzania przetargu zawarte są w Regulaminie zlecania dostaw i usług obcym wykonawcom w
RSM ,,CHEMIK" znajdujących się u Kierownika Administracji Osiedla, w Dziale Gospodarki Mieszkaniowej przy
ul. 9 Maja 6 oraz na stronie internetowej rsmchemik.pl

Kontakt:
V. Inne informacje:
Bliższych informacji n/t przedmiotu przetargu udziela Kierownik Administracji Osiedla ,,Jedność" tel. 77 4822011

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.