Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22863z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Nabycie kompletu regału magazynowego przejezdnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Nabycie kompletu regału magazynowego przejezdnego

Data zamieszczenia: 2024-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: EMMAROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Przemysłowa 15, Głobino
76-200 Słupsk
powiat: Słupsk
48 600 125 062
krasicki@emmarol.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/184555
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Wadium: 15 000,00 PLN
Nr telefonu: 48 600 125 062
Termin składania ofert: 2024-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na nabycie kompletu regału magazynowego przejezdnego na potrzeby firmy EMMAROL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością do realizacji projektu pt. ,,Wdrożenie nowej technologii wytwarzania przystawek do zbioru kukurydzy o ulepszonych właściwościach" realizowanego w ramach Programu FENG - Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki w ramach Działania 2.32 programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027.
Powstaje w kontekście projektu
FENG.02.32-IP.03-0007/23 - Wdrożenie nowej technologii wytwarzania przystawek do zbioru kukurydzy o ulepszonych właściwościach

Część 1
Nabycie kompletu regału magazynowego przejezdnego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie kompletu regału magazynowego przejezdnego na potrzeby firmy EMMAROL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością do realizacji projektu pt. ,,Wdrożenie nowej technologii wytwarzania przystawek do zbioru kukurydzy o ulepszonych właściwościach" realizowanego w ramach Programu FENG - Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki w ramach Działania 2.32 programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
W skład 1 kompletu regału magazynowego wchodzi system regałów przejezdnych:
Parametry techniczne nie gorsze niż:
- nośność jednostki ładunkowej 1 000 kg,
- wymiar jednostki 800 x 1 200 mm,
- wysokość jednostki 400 mm,
- miejsc paletowych 900.
Wykonawca winien zamontować szyny oraz elementy mocujące niezbędne do instalacji regału przed wylaniem posadzki w hali produkcyjnej, w której będzie zamontowany magazyn. Wszelkie prace winny być uzgodnione z Generalnym Wykonawcą hali produkcyjnej. Montaż szyn i elementów mocujących winien być wykonany w terminie do 30 kwietnia 2024r.
Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 8 ,,Wytyczne dla ,,kompletu regału magazynowego przejezdnego"", który stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wyłoniony Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia dostawę, uruchomienie, montaż, przeprowadzenie prób, testów i innych czynności niezbędnych do uruchomienia Przedmiotu zamówienia.
4. Oddanie Przedmiotu zamówienia do eksploatacji oraz rozruch dokona Wykonawca w miejscu realizacji projektu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia winny być fabrycznie nowe.
6. Koszty transportu i ubezpieczenia Przedmiotu zamówienia od wszelkich ryzyk utraty i uszkodzenia w trakcie dostawy do miejsca realizacji wskazanego przez Zamawiającego (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem) obciążają Wykonawcę;
7. Wykonawca w trakcie odbioru Przedmiotu zamówienia dokona instruktażu obsługi Przedmiotu zamówienia dla co najmniej 3 pracowników Zamawiającego odnośnie prawidłowego wykorzystania i utrzymania Przedmiotu zamówienia.
8. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z punktem VII zapytania ofertowego.
9. Wykonawca winien wraz z ofertą przedstawić wzór umowy serwisowej wraz z kosztami / cennikiem serwisu dla przedmiotu zamówienia.
10. Przedmiot zamówienia będzie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych i obciążeń prawami osób trzecich, nie będzie stanowił przedmiotu zabezpieczenia.
11. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
12. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest miejsce realizacji projektu wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z niniejszym Zapytaniem Ofertowym.
13. Mogące wystąpić w Zapytaniu ofertowym znaki towarowe, pochodzenia czy patenty mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań.
14. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W takim wypadku Oferent zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 4 - Parametry techniczne Przedmiotu zamówienia, w kolumnie ,,uwagi" zakresu równoważności. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
15. Za rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym np. znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, normą, czy aprobatą. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
16. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub rozwiązania zaproponowane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
17. Przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat CE lub równoważny.
18. Wykonawca wraz z Przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:
a. instrukcja obsługi, konserwacji (dokumentacja DTR) w języku polskim (2 egzemplarze w formie pisemnej)
b. instrukcję oraz opis procedury integracji przedmiotu zamówienia np. z WMS (Systemem zarządzania magazynem) oraz z systemem automatycznego załadunku i rozładunku przy użyciu wózków autonomicznych np. typu AGV, AMR
c. dokument gwarancyjny w języku polskim (1 egzemplarz w formie pisemnej),
d. deklarację zgodności CE oraz wszelkie wymagane certyfikaty i atesty w języku polskim (1 egzemplarz w formie pisemnej).
Okres gwarancji
Minimum 12 miesięcy_stanowi kryterium oceny ofert

CPV: 42965100-9, 42965110-2

Dokument nr: 2024-55461-184555

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-02-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
słupski
Gmina
Słupsk
Miejscowość
Głobino

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z zapisami zapytania ofertowego.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności,
lub,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
d) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 EUR i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
e) zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek,
f) wystąpienia siły wyższej,
2. Ponadto Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów podatkowych, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
d) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
e) zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy w ramach całego projektu wynikającej z potrzeb Zamawiającego w przypadku zaakceptowania przez Instytucję będącą stroną Umowy o dofinansowanie projektu zmian we Wniosku o dofinansowanie.
3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy (potwierdzone dowodem, że zostały wykonane należycie) polegające na wdrożeniu systemu regałów przejezdnych.
Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-02-06
Data ostatniej zmiany
2024-02-06 15:28:53

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Oferta za kryterium ,,Łączna cena netto" może otrzymać maksymalnie 70,00 pkt. Szczegółowy opis kryterium oceny ofert znajduje się w punkcie VII zapytania ofertowego dołączonego do niniejszego ogłoszenia.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Oferta za kryterium ,,Okres gwarancji" może otrzymać maksymalnie 20,00 pkt. Szczegółowy opis kryterium oceny ofert znajduje się w punkcie VII zapytania ofertowego dołączonego do niniejszego ogłoszenia.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Oferta za kryterium ,,Czas reakcji serwisu" może otrzymać maksymalnie 10,00 pkt. Szczegółowy opis kryterium oceny ofert znajduje się w punkcie VII zapytania ofertowego dołączonego do niniejszego ogłoszenia.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Marek Krasicki
tel.: 48 600 125 062
e-mail: krasicki@emmarol.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.