Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy szkody

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy szkody

Data zamieszczenia: 2024-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: WARMIŃSKO-MAZURSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 KĘTRZYN
powiat: kętrzyński
tel. 89 750 31 09, 797-337-410, tel. 89/750 36 69, Tel. +48 89 750-30-00, Fax. +48 89 750-37-00
sbion.wtiz.wmosg@strazgraniczna.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: KĘTRZYN
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 89 750 31 09, 7
Termin składania ofert: 2024-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE

do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy szkody (nr 1/SBiON/2023) dotyczącej uszkodzonego słupa oświetleniowego S-40 zlokalizowanego przy budynku nr 5 na terenie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej przy ulicy Gen. Władysława Sikorskiego 78
w Kętrzynie.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130.000 PLN zapraszam Państwa do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy szkody dotyczącej uszkodzonego słupa oświetleniowego S-40 zlokalizowanego przy budynku nr 5 na terenie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej przy ulicy Gen. Władysława Sikorskiego 78 w Kętrzynie. Zamówienie zwolnione jest ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
I. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z naprawą uszkodzonej latarni oświetleniowej (parkowej typu S-40). Zakres robót został przedstawiony
w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do umowy.

Dokument nr: 1/SBiON/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 16 lutego 2024 r. Wypełniony formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami, o których mowa w punkcie IX, podpisany przez osobę upoważnioną, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert, należy zeskanować i wysłać na adres skrzynki e-mail: sbion.wtiz.wmosg@strazgraniczna.pl

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Podpisanie umowy planowane jest okresie wiosennym (marzec - kwiecień 2024 r.)

Wymagania:
II. Wymagania w stosunku do Wykonawcy.
Wykonawca winien posiadać potencjał techniczno - ekonomiczny oraz kwalifikacje w takim zakresie, aby wykonać prawidłowo prace wynikające z opisu zamówienia stanowiącego załącznik do umowy.
Po wysłaniu oferty prosimy o telefoniczne upewnienie się pod numerem telefonu tel. 89 750 31 09 lub 797-337-410, że została ona otrzymana przez Zamawiającego. Może się zdarzyć, że centralnie funkcjonujące zabezpieczenie antyspamowe uzna Państwa adres e-mail za spam i dokona blokady korespondencji.
2) W ramach prowadzonego rozpoznania rynku Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. Ofertę należy złożyć w języku polskim.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty złożonej przez Wykonawcę po terminie określonym w ppkt.1, niekompletnej, niespełniającej warunków zapytania, niezgodnej z treścią zaproszenia, zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi.
4) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
V. Sposób obliczenia ceny.
1) Podana w ofercie cena, łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT, musi być wyrażona w PLN i podana z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku. Zamawiający nie dokonuje wpłat zaliczkowych;
2) Cena nie podlega waloryzacji;
3) Należy podać cenę zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert. Podana cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem należnego podatku VAT (brutto) winna być obliczona na podstawie opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy oraz zapisów projektu umowy i zaproszenia do składania ofert. Cena ofertowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia zawierać powinna wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia. Są to w szczególności koszty przygotowania oferty, wizji lokalnej, wszelkich robót przygotowawczych, prac porządkowych, wykonania robót budowlanych, wywozu i utylizacji odpadów budowlanych, związanych z odbiorem robót budowlanych oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
VI. Sposób oceny ofert.
Kryterium oceny ofert - cena - waga 100%. Za najkorzystniejszą z ofert Zamawiający uzna ofertę o najniższej cenie brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
VII. Zawarcie umowy.
Zamawiający po dokonaniu wyboru oferty zgodnie z warunkami określonymi w pkt. VI zaproszenia do składania ofert, poinformuje drogą elektroniczną (e-mail) Wykonawcę o terminie zawarcia umowy.
2) informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się na stronie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pod adresem:
http://wm.strazgraniczna.pl/wm/rodo/28503,RODO.html;
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zaproszenia do składania ofert i zmiany terminu na składanie ofert.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury wyboru Wykonawcy na każdym etapie przed zawarciem umowy bez podania przyczyny, również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert.
5) z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców znajdujących się na liście osób i podmiotów objętych sankcjami prowadzonej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497). Oferty osób i podmiotów znajdujących się na ww. liście zostaną odrzucone.
6) dla celów przygotowania oferty Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej terenu po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.

IX. Wymagane dokumenty załączone do oferty.
1) ofertę należy złożyć w postaci wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną
wzoru Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert. Do formularza ofertowego należy dołączyć:
o podpisaną przez osobę upoważnioną Klauzulę informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.,
o kosztorys ofertowy.
2) formularz ofertowy oraz Klauzula informacyjna RODO muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym w sposób umożliwiający identyfikację osób, które złożyły podpisy w jego imieniu (np. wraz z imiennymi pieczątkami tych osób).
3) w przypadku złożenia podpisu przez osoby upoważnione do podpisania oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika.
4) kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą szczegółową w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Wartość wyliczona w kosztorysie ofertowym powinna być zgodna z ceną ofertową wskazaną w formularzu ofertowym.

X. Inne informacje związane z zamówieniem
1) Płatność za wykonanie zamówienia realizowana będzie przez TUiR Allianz Polska S.A. w związku z tym przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy przekazany zostanie do akceptacji dla wymienionego ubezpieczyciela.
2) Podstawą do rozliczenia za wykonane roboty budowlane będzie prawidłowo wystawiona przez Wykonawcę faktura VAT na adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
3) Fakturę Zamawiający przekaże dla ubezpieczyciela TUiR Allianz Polska S.A. celem zapłaty za wykonany przedmiot umowy - naprawioną szkodę - w ramach cesji praw z ubezpieczenia sprawcy szkody.
4) Należność za wykonanie przedmiotu umowy ubezpieczyciel wpłaci na konto Wykonawcy wskazane na fakturze VAT.
5) Podstawą wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę będzie zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru przedmiotu umowy bez uwag i zastrzeżeń, wykonany przez komisję odbiorową. W skład komisji odbiorowej wchodzić będą przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy.

Kontakt:
VIII. Dodatkowe informacje.
1) do kontaktu z wykonawcami upoważniony będzie:
Wiesław Banach tel. 89/750 36 69
e-mail: wieslaw.banach@strazgraniczna.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.