Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1368z dziś
7216z ostatnich 7 dni
26581z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeglądy i naprawy klimakonwektorów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeglądy i naprawy klimakonwektorów

Data zamieszczenia: 2024-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: PGE GiEK SA/Centrala/Sekcja Realizacji Zakupów przy Oddziale EL. Turów
ul. Młodych Energetyków 12
59-916 Bogatynia
powiat: zgorzelecki
+48 75 773 4220
Danuta.Tomaszewska@gkpge.pl
https://swpp2.gkpge.pl/app/demand/notice/public/82115/details
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bogatynia
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 75 773 4220
Termin składania ofert: 2024-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przeglądy i naprawy klimakonwektorów ROLLER w obiektach nieprodukcyjnych w latach 2024-2025 dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Turów
Opis zamówienia:
Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji prac określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił i zagwarantował, że w ramach wykonywania umowy ani Wykonawca (w tym żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia), ani żaden z jego Podwykonawców/Dostawców/Podmiotów udostępniających zasoby, nie naruszą określonych w Rozporządzeniu UE 833/2014, Rozporządzeniu UE 765/2006 lub w innych aktach prawnych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, zakazów nabywania dostaw, usług lub robót budowlanych znajdujących się w lub pochodzących z Białorusi lub Rosji oraz zakazów przywozu lub transportowania produktów pochodzących lub wywożonych z Białorusi lub Rosji.
Na potwierdzenie powyższego wymogu Wykonawca złoży stosowne Oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym dostępnym w Systemie Zakupowym GK PGE.
W przypadku, gdy powyższy wymóg zawarty w niniejszym punkcie nie zostanie spełniony, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie pkt. pkt 5.5.5. SWZ .

Dokument nr: POST/GEK/CSS/IZE-ELT/00439/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert:
20-02-2024 14:30

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://swpp2.gkpge.pl/app/demand/notice/public/82115/details

TERMIN SKŁADANIA ofert:
20-02-2024 14:30

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji zamówienia:
PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Turów

Uwagi:
Dodatkowe informacje:
I. O udzielenie zamówienia niepublicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm. ) oraz z art. 5 k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie wprowadzonego rozporządzeniem (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022), tj. przesłanek wskazanych w pkt od III. 1. do III. 4. Ogłoszenia;
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanki wskazanej w pkt od III. 5. do III. 6. Ogłoszenia;
3. posiadają niezbędne zdolności techniczne lub zawodowe do zrealizowania Zakupu, w szczególności wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji Zakupu, a w szczególności:
3.1. posiadają niezbędne zdolności techniczne lub zawodowe do zrealizowania Zakupu,
w szczególności wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji Zakupu, a w szczególności:
3.1.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej jedno zadanie w zakresie serwisowania urządzeń klimatyzacyjnych;
3.1.2. dysponują pracownikami z kwalifikacjami do serwisowania urządzeń klimatyzacyjnych, w tym w szczególności posiadającymi certyfikaty i świadectwa określone w pkt. 4.2.b) Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ).
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zakupu przez dwóch lub więcej Wykonawców wystarczy, że Wykonawcy wspólnie spełnią warunek.
II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i forma oferty.
1. Zamawiający stosuje tzw. ,,procedurę odwróconą" tzn. najpierw dokona badania i oceny Ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego Oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2. Ocena spełniania warunków wymaganych w punkcie I. będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę, którego Oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawca który nie spełni któregokolwiek z warunków udziału lub nie wykaże braku podstaw do wykluczenia, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. W takiej sytuacji Zamawiający przystąpi do oceny podmiotowej kolejnego w rankingu Wykonawcy.
3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. I ogłoszenia Wykonawca wraz z ofertą złoży bezpośrednio na platformie zakupowej:
a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. od III. 1. do III. 4 Ogłoszenia;
b. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. od III. 5. do III. 6 Ogłoszenia;
c. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zakupowym;
d. odnośnie warunku określonego w pkt. I.3 ppkt. 3.1.3. - 3.1.5. Ogłoszenia:
o Wykaz zrealizowanych prac, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ze wskazaniem ich przedmiotu i zakresu, daty zakończenia realizacji, nazwy i danych Kontrahenta na rzecz którego prace te zostały zrealizowane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy prace te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane. Wykaz zrealizowanych prac należy sporządzić wg wzoru, który stanowi - Załącznik nr 5 do SWZ.
e. W celu weryfikacji przesłanek wykluczenia, o których mowa w pkt. I.1 Ogłoszenia, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej na wezwanie Zamawiającego złoży dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujących odpowiednio skład organów zarządzających, jednostkę dominującą Wykonawcy oraz beneficjentów rzeczywistych Wykonawcy.
Identyfikacji beneficjenta rzeczywistego dokonuje się na podstawie złożonej przez Wykonawcę informacji z odpowiedniego rejestru zawierającego informację o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, określający jego beneficjentów rzeczywistych. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy o beneficjentach rzeczywistych Wykonawcy, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Postanowienia niniejszego punktu Ogłoszenia dotyczą również podmiotów udostępniających zasoby, podwykonawców, dostawców gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.
4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu zakupowym Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, przedstawiając ich zobowiązanie do udziału w realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca do oferty dołączy Wykaz prac zlecanych podwykonawcom (Załącznik nr 4 do SWZ).
III. Zamawiający wyklucza z postępowania zakupowego o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) (dalej: Rozporządzenie 765/2006) i Rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) (dalej: Rozporządzenie 269/2014) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.) (dalej: Ustawa przeciwdziałania wspieraniu agresji),
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy przeciwdziałania wspieraniu agresji,
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.:.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy przeciwdziałania wspieraniu agresji,
4. Wykonawcę z udziałem:
- obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji,
- osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50% należą do podmiotu, o którym mowa w tiret 1. powyżej, lub
- osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, którym mowa w tiret 1 i 2 powyżej,
w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolnościach dany Wykonawca polega w celu wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu zakupowym, w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych (Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie udzielania zamówień przez podmioty działające w sektorach gospodarki wodnej, energetyki, transportu i usług pocztowych, uchylająca dyrektywę 2004/17/WE) w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości Zamówienia.
5. Wykonawcę, który nie spełnia lub nie wykazał spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zakupowym.
6. Wykonawcę umieszczonego na Liście Wykonawców o statusie ,,Zawieszona Współpraca".
7. Wykluczenie Wykonawcy następuje w przypadkach, o których mowa w pkt od 1. do 4. oraz 6. na okres trwania wskazanych w tych punktach okoliczności.
IV. UWAGI:
1. W postępowaniu nie obowiązują przepisy zawarte w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019). Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem zasad określonych w niniejszym dokumencie, zaś w zakresie w nim nieuregulowanym stosuje się zapisy zamieszczone w Procedurze Zakupów PGE GiEK S.A. oraz w Dobrych Praktykach Zakupowych, z uwzględnieniem Kodeksu Postępowania dla Partnerów Biznesowych Spółek GK PGE dostępnych na stronie: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe, jak również postanowienia Kodeksu Cywilnego. Wykonawca przystępując do udziału w Postępowaniu zakupowym oświadcza, że zapoznał się z zasadami określonymi w ww. dokumentach. Wykonawca zapewnia, że on, jego Pracownicy, Współpracownicy, osoby przy pomocy których będzie realizować Umowę Zakupową oraz jego Podwykonawcy będą przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa oraz postanowień ww. dokumentów.
2. Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie zawiadomień i wyjaśnień oraz dokumentów składanych w toku postępowania zakupowego odbywać się będzie poprzez platformę zakupową - SWPP 2. Pytania do treści zaproszenia do złożenia oferty należy kierować poprzez zakładkę ,,Pytania i odpowiedzi".
3. Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową - OnePlace - https://oneplace.marketplanet.pl.
4. W sprawach związanych z technicznymi problemami podczas poruszania się po Systemie Zakupowym GK PGE (SWPP2) oraz Platformie OnePlace, wsparcie Wykonawcom udzielane jest poprzez Usługę Help Desk - helpdesk.zakupy@gkpge.pl, numer infolinii: +48 22 576 87 87. Usługa świadczona jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
5. Okres związania ofertą: 90 dni.
6. Zamawiający dopuszcza jedynie składanie i wybór oferty na cały zakres przedmiotu Zamówienia.
7. Kryteria oceny ofert: Łączna cena ofertowa netto, wynikająca z uzupełnionego Formularza sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ - waga 100%.

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Danuta Tomaszewska
Adres mailowy do osoby kontaktowej:
Danuta.Tomaszewska@gkpge.pl
Telefon do osoby kontaktowej:
+48 75 773 4220

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.