mazowieckie (Młodzieszyn)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa 1 sztuki używanego remontera do napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznej na nośniku samochodowym |
Data zamieszczenia: | 2024-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa powiat: Częstochowa 343229222, faks 43785468 pzd@czestochowa.powiat.pl https://pzd-czestochowa.logintrade.net/zapytania_email,155860,7068445b050e1956f7d8e0dc198a6a12.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Częstochowa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 343229222, faks 4378 |
Termin składania ofert: | 2024-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa 1 sztuki używanego remontera do napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznej na nośniku samochodowym dla ODM Nr 1 w Rudnikach. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa 1 sztuki używanego remontera do napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznej na nośniku samochodowym dla ODM Nr 1 w Rudnikach. Remonter musi być kompletny, wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), technicznych oraz prawnych dopuszczony do ruchu drogowego. Remonter musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu. Wykonawca załączy do oferty co najmniej 5 kolorowych zdjęć obrazujących oferowany sprzęt z każdej strony (przód, tył, prawa, lewa strona). DOSTAWA obejmuje (zakup i dowóz do baz Zamawiającego na koszt Wykonawcy) remontera z osprzętem o niżej wymienionych minimalnych parametrach techniczno-użytkowych: 1. Remonter - nośnik samochód ciężarowy- specjalny rok produkcji od 2004 liczba osi 3, sprawny technicznie, wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz posiadać ważny min. 6 miesięcy przegląd techniczny i ubezpieczenie OC. 2. Wyposażenie remontera: max. mtg. 300, Diesel chłodzony cieczą moc min. 42 kW, chłodnica z wentylatorem, pompa hydrauliczna napędzająca wszystkie funkcje, zbiornik oleju hydraulicznego z filtrem i wskaźnikiem temperatury / poziomu oleju, dmuchawa zapewniająca przepływ powietrza niezbędnego do transportu kruszywa, napędzana silnikiem hydraulicznym. 3. Zbiornik kruszywa: zasobnik na kruszywo o pojemności min. 6 m3, podzielony na dwie części pozwalające na wykorzystanie dwóch frakcji kruszywa, dwa podajniki ślimakowe z napędem hydraulicznym. 4. System dostarczania emulsji: pompa emulsji z napędem hydraulicznym, instalacja emulsji zabezpieczona filtrem, system cyrkulacji emulsji w celu skrócenia czasu nagrzewania, dwustopniowy system czyszczenia instalacji emulsji: za pomocą sprężonego powietrza oraz płukanie substancją czyszczącą. 5. Zbiornik emulsji: pojemność zbiornika min. 1 400 litrów, izolowany wełną mineralną, mechaniczny wskaźnik napełnienia zintegrowany z konstrukcją urządzenia, automatyczna instalacja grzewcza z palnikiem zasilanym olejem napędowym, termostat regulujący temperaturę emulsji. 6. Ramię robocze: Przedni wysięgnik roboczy umożliwia naprawę w promieniu min. 3,5 - 4,5 m Ramię robocze montowane jest z przodu pojazdu dla większego bezpieczeństwa operatora i najwyższej efektywności prac naprawczych Pierścień dysz tworzących mieszaninę kruszywa i emulsji umożliwiający jednorodne pokrycie kruszyw emulsją. Wyposażone w system by-pass, który pozwala na zmniejszenie prędkości kruszywa opuszczającego dyszę a tym samym strat materiału wokół naprawianego miejsca i zwiększenie dokładności aplikacji. Pneumatyczne zawieszenie ramienia roboczego - siłownik pneumatyczny podtrzymujący ramię. Łatwa regulacja wysokości ramienia roboczego zgodnie z wymaganiami eksploatacyjnymi. Panel operatora zamontowany na ramieniu roboczym umożliwiający regulację głównych funkcji maszyny Masa własna kg 3600 Masa całkowita kg 13000 7. Dokumenty remontera: DTR z instrukcją obsługi i katalog części zamiennych. 8. Informacje dodatkowe: Oferowany sprzęt powinien być nie pokrzywiony, nie pospawany, lakier nie porysowany - poza normalnym użytkowaniem. Dostarczony sprzęt ma być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalającej na poruszanie się po drogach publicznych oraz odpowiadające przepisom prawa. 9. Zakupiony remonter wraz z osprzętem Wykonawca dostarczy na swój koszt do miejsca garażowania sprzętu przez Zamawiającego: Siedziba ODM Nr 1 w Rudnikach - Ul. Dworcowa 26, 42-240 Rudniki. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 10. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie, ewentualną regulację po uruchomieniu oraz nieodpłatnie przeprowadzi pełne szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi remontera. 11. W dniu odbioru końcowego remontera z osprzętem Wykonawca przekaże Zamawiającemu: książkę serwisową, instrukcję obsługi. 12. Zamawiający przed podpisaniem umowy z Wykonawcą sprawdzi stan techniczny maszyny, tzn. zgodność ze specyfikacją techniczną oraz stan wizualny. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złego stanu technicznego nie odpowiadającego specyfikacji technicznej, Zamawiający odstąpi od zakupu. 13. W dniu odbioru końcowego remontera wraz z osprzętem zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego. Zamówienie zostanie uznane za wykonane, jeżeli maszyna będzie spełniała wszelkie wymagania określone w niniejszej SWZ, będzie dostarczona do siedziby Zamawiającego bez jakiegokolwiek uszkodzenia. CPV: 34920000-2, 34921000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00094314, PZD.262.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-20 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdczestochowa.logintrade.net 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z elektronicznej platformy usług Zamawiającego pod adresem: https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - dalej w skrócie zwane RODO, informujemy, iż: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie z siedzibą przy Ul. Jana III Sobieskiego 9, tel. 34/3229222, fax. 34/3785468 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: ido@czestochowa.powiat.pl 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: - art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy, - art. 6. ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, - art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym. 4. Państwa dane osobowe będą wykorzystywane w celu udzielenia zamówienia publicznego na podstawie przepisów Prawa zamówień publicznych (Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych z póżn. zmianami) dalej ,,ustawa Pzp" oraz po udzieleniu zamówienia, w celu realizacji umowy. 5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późniejszymi zmianami). 6. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania w zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Pzp oraz realizacji umowy do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa. Następnie dane osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Państwa dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków ich przetwarzania wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących archiwizacji. 7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 8. Posiadają Państwa następujące prawa: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora Danych Osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych Administratora narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, Warszawa 00-193). 10. Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. ** Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://pzd-czestochowa.logintrade.net/zapytania_email,155860,7068445b050e1956f7d8e0dc198a6a12.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-20 09:00 Miejsce składania ofert: https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.262.5.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa 1 sztuki używanego remontera do napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznej na nośniku samochodowym dla ODM Nr 1 w Rudnikach. Remonter musi być kompletny, wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), technicznych oraz prawnych dopuszczony do ruchu drogowego. Remonter musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu. Wykonawca załączy do oferty co najmniej 5 kolorowych zdjęć obrazujących oferowany sprzęt z każdej strony (przód, tył, prawa, lewa strona). Dostawa obejmuje (zakup i dowóz do baz Zamawiającego na koszt Wykonawcy) remontera z osprzętem o niżej wymienionych minimalnych parametrach techniczno-użytkowych: 1. Remonter - nośnik samochód ciężarowy- specjalny rok produkcji od 2004 liczba osi 3, sprawny technicznie, wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz posiadać ważny min. 6 miesięcy przegląd techniczny i ubezpieczenie OC. 2. Wyposażenie remontera: max. mtg. 300, Diesel chłodzony cieczą moc min. 42 kW, chłodnica z wentylatorem, pompa hydrauliczna napędzająca wszystkie funkcje, zbiornik oleju hydraulicznego z filtrem i wskaźnikiem temperatury / poziomu oleju, dmuchawa zapewniająca przepływ powietrza niezbędnego do transportu kruszywa, napędzana silnikiem hydraulicznym. 3. Zbiornik kruszywa: zasobnik na kruszywo o pojemności min. 6 m3, podzielony na dwie części pozwalające na wykorzystanie dwóch frakcji kruszywa, dwa podajniki ślimakowe z napędem hydraulicznym. 4. System dostarczania emulsji: pompa emulsji z napędem hydraulicznym, instalacja emulsji zabezpieczona filtrem, system cyrkulacji emulsji w celu skrócenia czasu nagrzewania, dwustopniowy system czyszczenia instalacji emulsji: za pomocą sprężonego powietrza oraz płukanie substancją czyszczącą. 5. Zbiornik emulsji: pojemność zbiornika min. 1 400 litrów, izolowany wełną mineralną, mechaniczny wskaźnik napełnienia zintegrowany z konstrukcją urządzenia, automatyczna instalacja grzewcza z palnikiem zasilanym olejem napędowym, termostat regulujący temperaturę emulsji. 6. Ramię robocze: Przedni wysięgnik roboczy umożliwia naprawę w promieniu min. 3,5 - 4,5 m Ramię robocze montowane jest z przodu pojazdu dla większego bezpieczeństwa operatora i najwyższej efektywności prac naprawczych Pierścień dysz tworzących mieszaninę kruszywa i emulsji umożliwiający jednorodne pokrycie kruszyw emulsją. Wyposażone w system by-pass, który pozwala na zmniejszenie prędkości kruszywa opuszczającego dyszę a tym samym strat materiału wokół naprawianego miejsca i zwiększenie dokładności aplikacji. Pneumatyczne zawieszenie ramienia roboczego - siłownik pneumatyczny podtrzymujący ramię. Łatwa regulacja wysokości ramienia roboczego zgodnie z wymaganiami eksploatacyjnymi. Panel operatora zamontowany na ramieniu roboczym umożliwiający regulację głównych funkcji maszyny Masa własna kg 3600 Masa całkowita kg 13000 7. Dokumenty remontera: DTR z instrukcją obsługi i katalog części zamiennych. 8. Informacje dodatkowe: Oferowany sprzęt powinien być nie pokrzywiony, nie pospawany, lakier nie porysowany - poza normalnym użytkowaniem. Dostarczony sprzęt ma być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalającej na poruszanie się po drogach publicznych oraz odpowiadające przepisom prawa. 9. Zakupiony remonter wraz z osprzętem Wykonawca dostarczy na swój koszt do miejsca garażowania sprzętu przez Zamawiającego: Siedziba ODM Nr 1 w Rudnikach - ul. Dworcowa 26, 42-240 Rudniki. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 10. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie, ewentualną regulację po uruchomieniu oraz nieodpłatnie przeprowadzi pełne szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi remontera. 11. W dniu odbioru końcowego remontera z osprzętem Wykonawca przekaże Zamawiającemu: książkę serwisową, instrukcję obsługi. 12. Zamawiający przed podpisaniem umowy z Wykonawcą sprawdzi stan techniczny maszyny, tzn. zgodność ze specyfikacją techniczną oraz stan wizualny. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złego stanu technicznego nie odpowiadającego specyfikacji technicznej, Zamawiający odstąpi od zakupu. 13. W dniu odbioru końcowego remontera wraz z osprzętem zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego. Zamówienie zostanie uznane za wykonane, jeżeli maszyna będzie spełniała wszelkie wymagania określone w niniejszej SWZ, będzie dostarczona do siedziby Zamawiającego bez jakiegokolwiek uszkodzenia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert. 1) kryterium oceny ofert jest: - cena - waga 90 %. (Kc) - rok produkcji remontera - waga 10 %(Kr) 2) sposób oceny a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena najniższa oferowana Cena = x 100 punktów x 90 % Cena badanej oferty b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium ROK PRODUKCJI REMONTERA Punkty będą przyznawane w następujący sposób: - 2021r-2024r - otrzymają 10,0 % - 10,00 pkt - 2010r-2015r - otrzymają 7,5% - 7,5 pkt - 2008r-2010r - otrzymają 5,0% - 5,0 pkt - 2004-2008r - otrzymają 2,5% - 2,5 pkt Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według poniższego wzoru: K = (Kc) + (Kr) gdzie: K - łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę Kc - punkty uzyskane w kryterium CENA Kr - punkty uzyskane w kryterium ROK REMONTERA UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w Formularzu OFERTA roku produkcji remontera, Zamawiający uzna, że wykonawca oferuje rok produkcji starszy niż wymagany w powyższych zapisach i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert. ,,Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019r: zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, ust. 4 pkt. 4.1 do 4.17. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania zadania. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny, jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%." 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji remontera 4.3.6.) Waga: 10,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert. 1) kryterium oceny ofert jest: - cena - waga 90 %. (Kc) - rok produkcji remontera - waga 10 %(Kr) 2) sposób oceny a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA Cena najniższa oferowana Cena = x 100 punktów x 90 % Cena badanej oferty b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium ROK PRODUKCJI REMONTERA Punkty będą przyznawane w następujący sposób: - 2021r-2024r - otrzymają 10,0 % - 10,00 pkt - 2010r-2015r - otrzymają 7,5% - 7,5 pkt - 2008r-2010r - otrzymają 5,0% - 5,0 pkt Termin związania ofertą: do 2024-03-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2024