Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Innowacyjny samorząd

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Innowacyjny samorząd

Data zamieszczenia: 2024-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Słupia Konecka
Slupia 30a
26-234 Słupia
powiat: konecki
413911147, faks 413911148
zamowienia@slupiakonecka.pl
https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Słupia
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 413911147, faks 4139
Termin składania ofert: 2024-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Innowacyjny samorząd
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa dróg na terenie Gminy Słupia Konecka
Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. 40 obr. Radwanów Kolonia w miejscowości Biały Ług.;
Przebudowa drogi gminnej Nr 001585 T Skąpe - Rytlów o długości 990mb;
Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej położonej na dz. 28 obręb ewid. 0024 Mnin o długości 924mb;
Przebudowa drogi gminnej nr 001582T Piaski - Piskorzeniec o długości 256mb;
Przebudowa drogi gminnej nr 003078T Biały Ług - gr. Gminy o długości 648mb;
Przebudowa drogi gminnej nr 001575 T Pijanów przez Wieś - Kajetanów długości 990mb;
Utwardzenie działki w m. Budzisław, działka ewid. Nr 1992;
Utwardzenie działki w m. Czerwona Wola, działka ewid. Nr 115/2, 116;
Utwardzenie działki w m. Mnin, działka ewid. Nr. 836;
Przebudowa drogi gminnej nr 001575 T Pijanów przez Wieś - Kajetanów o długości 560mb;
Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. ewid. 212 obr. 0005 Hucisko o długości 563mb;
Przebudowa drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Pilczycy na dz. 496 obr. ewid. 0032 Pilczyca o długości 500mb;
Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. 18,20 obr. ewid. 0024 Mnin o długości 330mb;
Przebudowa drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Skąpe na dz. 399 obr. ewid. Skąpe o długości 575mb;
Przebudowa drogi położonej w miejscowości Wólka , na dz. 978 obr. ewid. Wólka o długości 380mb;
Przebudowa drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Mnin, działka ewid. nr 79 obr. ewid. Mnin.
Opis ogólny przedmiotu zamówienia obejmuje: Termomodernizację budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Słupia Konecka.
o SZKOŁA PODSTAWOWA W WÓLCE
Budynek jest budynkiem dwukondygnacyjnym (parter strych nieużytkowy) oraz zamieszkałą częścią mieszkalną. Budynek w zabudowie wolnostojącej, wykonany w technologii tradycyjnej - murowanej. Dach kopertowy, pokryty blachą falistą. Na poddaszu znajdują się cztery wykusze. Stolarka zewnętrzna okienna PCV. Stolarka drzwiowa wejściowa PCV. Rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej. W budynku występują schody betonowe.
Do budynku prowadzą dwa wejścia oraz osobne wejście do budynku mieszkalnego. Powierzchnia zabudowy całego budynku wynosi - 758 m2. Stolarka okienna i drzwiowa PCV wymagająca wymiany.
o BUDYNEK SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PILCZYCY
Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej o podłużnym układzie konstrukcyjnym i wymiarach 24,50 m na 22,02 m i wysokości 8,96 m nad halą sportową i 5,26 m nad szatniami. Od strony północnej znajduje się wejście z zadaszeniem betonowym. Budynek kryty stropodachem płaskim, połączony z budynkiem głównym łącznikiem komunikacyjnym o wymiarach 4,52 m na 8,60 m i wysokości 5,64 m z wejściem od strony zachodniej z zadaszeniem betonowym. Zamówienie obejmuje wykonanie termomodernizacji Sali Gimnastycznej wraz z łącznikiem.
o PRZEDSZKOLE I ŚWIETLICA W SŁUPI
Budynek Przedszkola (o wymiarach około: szer. 15,5m, dł. 40m, wys. max. 11,2m) połączony jest łącznikiem (o wymiarach około: szer. 4,3m, dł. 4,0m, wys. max. 5,2m) z budynkiem świetlicy (o wymiarach około: szer. 13,2m, dł. 25m, wys. max. 8m). Całość tworzy obiekt składający się z dwóch brył funkcjonalnie ze sobą połączonych. Budynek przedszkola wykonane w technologii tradycyjnej murowanej z dachem o konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej ze stolcami pokryty blachą fałdową. Budynek świetlicy
jest budynkiem parterowym o konstrukcji murowanej z cegły z dachem dwuspadowym
o konstrukcji drewnianej, kryty blachą. Cała stolarka okienna i drzwiowa wykonana z PCV
z podokiennikami zewnętrznymi z blachy ocynkowanej. Stolarka okienna i drzwiowa PCV wymagająca wymiany. Ściany zewnętrzne budynków pokryte tynkami cementowo-wapiennymi, a także na budynku przedszkola cokół z płytek klinkierowych mrozoodpornych na zaprawie klejowej.
Zakresem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowych i wykonanie usługi związanej z termomodernizacją budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Słupia Konecka. Zakres opracowania obejmuje: termomodernizacja Szkoły podstawowej
w Wólce, termomodernizacja Sali gimnastycznej w Pilczycy, termomodernizacja budynku przedszkola w Słupi, termomodernizacja budynku świetlicy w Słupi. Jakość energetyczna budynku oprócz sprawności systemu grzewczego i ciepłej wody, wykorzystania promieniowania słonecznego zależy również od wielkość strat ciepła, które są znaczącą przyczyną wysokiego zużycia energii w budynkach. Udział ścian zewnętrznych w stratach ciepła jest znaczący bez względu na rodzaj i wielkość obiektu. Dlatego też zadbanie o wysoką izolacyjność termiczną ścian elewacyjnych, a zwłaszcza zewnętrznych części ich przekroju będzie owocować zmniejszeniem intensywności przepływu ciepła przez ściany, ograniczeniem i spowolnieniem zmian temperatury w pomieszczeniu. Lokalizacja inwestycji: gm. Słupia Konecka, woj. świętokrzyskie.
Jasne i bezpieczne drogi na terenie Gminy Słupia Konecka obejmuje zakres:
Zakres opracowania obejmuje system oświetlenia Gminy Słupia Konecka: Montaż 110 nowych ulicznych opraw oświetleniowych LED z indywidualną redukcją mocy ustawianą zdalnie za pomocą systemu sterowania, nowymi wysięgnikami, wymianę 38 szaf sterujących oświetleniem, wymianę 23 lamp parkowych wymianę 36 starych opraw oświetleniowych LED oraz 60 solarnych lamp ulicznych z akumulatorami i inwerterami zabudowanymi w szczelnej skrzyni usytuowanej w gruncie w pobliżu słupa.
W ramach inwestycji gmina przewiduje:
a) Montaż 110 nowych ulicznych opraw oświetleniowych LED z indywidualną redukcją mocy ustawianą zdalnie za pomocą systemu sterowania oraz z nowymi wysięgnikami.
b) Wymianę starych ulicznych opraw oświetleniowych LED - 36 szt.
b) Montaż 60 solarnych lamp ulicznych z akumulatorami i inwerterami zabudowanymi
w szczelnej skrzyni usytuowanej w gruncie w pobliżu słupa.
c) Wymianę 23 parkowych opraw oświetleniowych
d) Wymianę 38 szaf sterowania oświetleniem, instalując nowoczesne zegary, zabezpieczenia przeciwprzepięciowe, układy redukcji mocy i kompensatory mocy biernej, itp. punkty sterowania należy wyposażyć w jednostki umożliwiającą podgląd, sterowanie, zarządzenie strumieniem świetlnym opraw oświetleniowych przy jednoczesnej redukcji mocy czynnej i biernej.
e) System sterowania i zarządzania oświetleniem.
Zakres niniejszego projektu obejmuje montaż opraw oświetleniowych,
w celu spełnienia wymagań oświetleniowych dla modernizowanych odcinków dróg (gminnych, powiatowych).
Lokalizacja inwestycji: gm. Słupia Konecka, woj. świętokrzyskie.
Zakup Ciągnika i maszyn do utrzymania dróg
a. Wymagane parametry techniczne i wyposażenie ciągnika:
- fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2023 roku, gotowy do użytku,
- spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.),
- posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach pu-blicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przy-czep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z późn. zm.). Należy podać stan faktyczny. Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika,
okres gwarancji - 48 miesięcy (w cenie maszyny - gwarancja, przeglądy w okresie gwaran-cji, w tym: robocizna, materiały eksploatacyjne). Przebieg do 500 mth/ rok.
masa całkowita ciągnika bez obciążników min 7500 kg
ciągnik wyposażony w silnik wysokoprężny sześciocylindrowy turbodoładowany o pojem-ności skokowej minimum 6000 cm3 o mocy znamionowej minimum 190KM,
norma emisji spalin stage V
skrzynia biegów min. 18/6
prędkość maksymalna - min. 40 km/h,
napęd 4x4 (4WD),
most napędowy tylny: z blokadą mechanizmu różnicowego (mechaniczną lub/ oraz zwolni-cami portalowymi),
most napędowy przedni: ze zwolnicami planetarnymi ( opcjonalnie z blokadą mechaniczną),
amortyzowana przednia oś.
wyposażony w tylny wał odbioru mocy (WOM) niezależny z mechanicznym lub
elektrohydraulicznym sterowaniem sprzęgła WOM,
zaczep górny automatyczny
zaczep dolny
wyposażony w układ hydrauliczny z mechanicznym sterowaniem z regulacją:
min. 3 pary wyjść hydraulicznych do tyłu
radio
rozdzielacz hydrauliki min. czterosekcyjny
wydajność pompy - min. 100 l/min,
instalacja pneumatyczna hamulców przyczep jedno i dwu - obwodowa,
wyposażony w tylny podnośnik hydrauliczny EHR o udźwigu min. 8000 kg,
układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym,
hamulce robocze tarczowe lub wielotarczowe mokre, sterowane hydraulicznie
min. na 2 koła, hamulec postojowy mechaniczny, sterowany ręcznie,
kabina amortyzowana, klimatyzowane i ogrzewana,
siedzenie kierowcy pneumatyczne,
kabina wyposażona w fotel pasażera (homologacja na 2 osoby)
sprężarka pneumatyczna,
wyposażony w przedni TUZ z minimum jedną parą wyjść hydraulicznych gniazdem elek-trycznym oraz amortyzacją
przedni TUZ sterowany joystickiem o udźwigu min. 5000 kg
oświetlenie ostrzegawcze typu pomarańczowa lampa
oświetlenie drogowe,
oświetlenie robocze na kabinie maszyny 360 stopni ,
wymiary koła przedniego: min. 540 R30
wymiary koła tylnego min. 650 R42
odległość serwisu od siedziby zamawiającego maksimum 100km
b. Maszyny do utrzymania dróg:
Pług do śniegu 5-cio pozycyjny, szerokość robocza min. 3.2 m
Ramię wysięgnikowe:
- z zasięgiem min. 5.30m,
- z niezależna hydraulika wyposażona w pompę oraz chłodnicę,
- ze sterowaniem wysięgnikiem elektro-proporcjonalnym,
- z prędkością ruchu ramienia zależna od stopnia wychylenia joysticka,
Ramię wysięgnikowe wyposażone w osprzęt:
- głowicę kosząca o szerokości min. 120 cm wał bijakowy z nożami umożliwiającymi ko-szenie zarośli min 5cm średnicy,
- przycinarkę nożowa o szerokości roboczej min. 150cm,
- pilarkę tarczowa o szerokości roboczej min. 150 cm, bez wewnętrznych pasków kli-nowych, pilarka powinna posiadać min. 1 silnik, napęd hydrauliczny
- odmularkę do rowów o szerokości roboczej min. 80cm wyposażona noże oraz łopatki wyrzutowe, siłownik sterujący wyrzut urobku,
c. Dostarczony ciągnik rolniczy musi posiadać:
o instrukcję obsługi w języku polskim oraz katalog części zamiennych,
o książkę gwarancyjną,
o deklarację zgodności na znak CE.
Ponadto dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia w za-kresie bieżącej obsługi ciągnika rolniczego i maszyn dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45111200-0,45200000-9,45233000-9, 45233253-7,45236000-0, 45100000-8,45200000-9,45300000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00094371, ZP.271.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-21 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1)Platformy do obsługi postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, dostępnej pod adresem:
https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl/;
2) Zamawiający, w drodze wyjątku, dopuszcza również stosowanie poczty elektronicznej: bip@slupiakonecka.pl,
zamowienia@slupiakonecka.pl w komunikacji miedzy stronami - z zastrzeżeniem, iż oferta, wraz z oświadczeniami, o których mowa
w rozdziale XIII ust. 1 SWZ, mają zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.
2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zarejestrowania Wykonawcy do systemu na subdomenie Gminy Słupia Konecka:
https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z
Platformy.
4. Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, powtarza je, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika
polecenie ,,zarejestruj się".
5. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
6. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
,,Korespondencja".
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem
Platformy Zakupowej przez opcję ,,zadaj pytanie" lub przy użyciu zakładki ,,Korespondencja".
8. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.
9. Wykonawca winien korzystać z aktualnej Instrukcji dla Wykonawców dla postępowań opublikowanych od 08.09.2023 r., dostępnej
z poziomu strefy publicznej w zakładce "Baza Wiedzy" na stronie: https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl/
10. Zamawiający, określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
a. dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
11.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
d. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf. 12.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający odsyła
Wykonawcę do pkt XVII SWZ - ze względu na ograniczoną liczbę znaków.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art.
13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1.1. administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Słupia Konecka
1.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: inspek-tor.rodo@slupiakonecka.pl
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00568319/01 z dnia 2023-12-21
2023-12-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 74 PZP;
1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);
1.6. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w
przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;
1.7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do
postanowień art. 22 RODO;
1.8. posiadają Państwo:
1.8.1. zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy
skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać
zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia);
1.8.2. zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);
1.8.3. zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa
danych osobowych narusza przepisy RODO;
1.9 nie przysługuje Państwu:
1.9.1. zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3. zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi
jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-21 10:00
Miejsce składania ofert: https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.