mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych nawierzchni boiska |
Data zamieszczenia: | 2024-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście powiat: Świnoujście tel. (91) 321 31 93, fax (91) 321 59 95, tel. 91 3278675 wiz@um.swinoujscie.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Świnoujście |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (91) 321 31 93, |
Termin składania ofert: | 2024-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych nawierzchni boiska ze sztucznej trawy na terenie kompleksu sportowego ,,ORLIK" przy Szkole Podstawowej nr 6 budynek ,,B" przy Ul. Kościuszki 11 oraz boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 4 Ul. Szkolna 1 w Świnoujściu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania): szczegółowy zakres robót jest określony w załączniku nr 1 CPV: 45236119-7 Dokument nr: WIZ.271.2.10.2024 Otwarcie ofert: 8. Data oraz miejsce otwarcia/rozpatrzenia ofert: 14.02.2024 r., godz.14.00, w pok. nr 1.9, Ul. Karsiborska 4D w Świnoujściu. Składanie ofert: c) ofertę należy złożyć w formie skanu podpisanych dokumentów. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: wiz@um.swinoujscie.pl d) termin złożenia oferty: do dnia 14.02.2024 r. godz. 10.00; Miejsce i termin realizacji: 5. Data realizacji zamówienia: 29.03.2024 r. Wymagania: 4. Kryteria oceny ofert: a) wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów: najniższa cena, b) za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów w ramach powyższych kryteriów. 6. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): 12 miesięcy. 7. Forma oferty. Sposób składania oferty: a) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego; b) oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę; e) oferta złożona po terminie zostanie odrzucona. 9. Warunki płatności: na konto bankowe w terminie do 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej FV. 10. Faktura może zostać wystawiona po protokolarnym potwierdzeniu przez Zamawiającego należytego wykonania usługi. Kontakt: 2. Dane do kontaktu: ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście wiz@um.swinoujscie.pl, lkozlowski@um.swinoujście.pl, tel. 91 3278675. |
© eurobudowa.pl 2004-2024