mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | DOSTAWA WYROBÓW HUTNICZYCH- KZR- SS.2110.14.2024 |
Data zamieszczenia: | 2024-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ENEA Wytwarzanie sp. z o.o Świerże Górne 26-900 Kozienice powiat: kozienicki stanislaw.stec@enea.pl https://enea-wytwarzanie.logintrade.net/zapytania_email,1552542,10b04a7b3c7327f8e6fc76a63ebbe694.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Kozienice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA WYROBÓW HUTNICZYCH- KZR- SS.2110.14.2024 Treść zapytania: Dzień dobry, ENEA Wytwarzanie sp. z o. o. zaprasza Państwa do złożenia oferty na przedmiot zamówienia opisany w niniejszym zaproszeniu. Miejsce oraz warunki dostawy: Magazyn ENEA Wytwarzanie Sp. z o.o. Świerże Górne, Ul. Aleja Józefa Zielińskiego 1, 26-900 Kozienice. Pytania dotyczące zapytania mogą być zadawane tylko i wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i nie powoduje powstania żadnych zobowiązań ze strony Enea Wytwarzanie sp. z o.o. W przypadku wybrania Państwa oferty otrzymają Państwo Zamówienie zakupu. Jednocześnie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do odwołania lub unieważnienia Zapytania ofertowego bez podania przyczyny oraz możliwość przeprowadzenia postępowania uzupełniającego/negocjacji z wybranym Wykonawcą lub Wykonawcami. Wybór Wykonawcy/ów do dalszych negocjacji nie stanowi przyjęcia oferty ani rozstrzygnięcia zapytania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. OKRES ZWIĄZANIA OFERTĄ: Wykonawca jest związany Ofertą przez okres 30 dni, a bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. UZUPEŁNIENIE DOKUMENTÓW LUB ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO: W toku rozpatrywania ważnych ofert, jeżeli jest to konieczne ze względu na potrzebę uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów do złożonych ofert, wybór Wykonawcy można poprzedzić wyjaśnieniami potwierdzonymi na piśmie. Wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany ceny lub innych danych będących przedmiotem oceny oferty. WYKLUCZENIE WYKONAWCY: 1) Zamawiający wyklucza Wykonawców z postępowania o udzielenie Zamówienia, jeżeli: - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wyrządził stwierdzoną prawomocnym orzeczeniem sądu szkodę Spółce w związku z realizacją zamówienia; - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu; - nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert (o ile wadium było wymagane), - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wyrządził szkodę Spółce, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wypowiedział Spółce umowę w sprawie zamówienia z przyczyn innych niż wina Spółki lub siła wyższa; -w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert odmówił zawarcia umowy w sprawie zamówienia po wyborze jego oferty przez Spółkę (w takim przypadku Wykonawca taki podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniach na okres 3 lat).; - otwarto w stosunku do niego likwidację, lub ogłoszono jego upadłość, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 2) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. ODRZUCENIE OFERT: 1) Zamawiający odrzuca ofertę w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, jeżeli: - jej treść nie odpowiada treści Zapytania, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić, - Wykonawca w terminie trzech dni od otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z Zapytaniem, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty. - jej treść narusza przepisy prawa powszechnie obowiązującego, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, - została złożona po terminie składania ofert, UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA: 1) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie Zamówienia: - jeżeli nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu - jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia, - w każdym przypadku, jeżeli dalsze prowadzenie postępowania lub jego realizacja nie leży w interesie Zamawiającego. - jeżeli kierownik zamawiającego nie zatwierdził przedstawionej mu rekomendacji wyboru najkorzystniejszej oferty, - wystąpiły inne uzasadnione przyczyny; W przypadku pojawienia się jakichkolwiek trudności uniemożliwiających złożenie oferty, proszę o kontakt z obsługą Logintrade: tel. +48 71787-35-34 71787-37-27 71787-37-27 email:helpdesk@logintrade.net Imię i nazwisko osoby prowadzącej postępowania- Stanisław Stec Stanowisko- Specjalista ds. zakupów Wydział: KZR Tel. (48) 6141026; e-mail: stanislaw.stec@enea.pl Produkty: Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi 1. PRĘT STALOWY OKRĄGŁY GAT.18G2A/S355J2 FI 8 MM 10 kg - 2. PRĘT STALOWY PŁASKI GAT.ST3S/S235JR WYM.80X8MM 300 kg - 3. PRĘT STALOWY PŁASKI GAT.ST3S/S235JR WYM.60X8 317 kg - 4. KĄTOWNIK RÓWNORAMIENNY GAT.ST3S/S235JR 60X60X5MM 110 kg - 5. KĄTOWNIK RÓWNORAMIENNY GAT.ST3S/S235JR 50X50X6MM 195 kg - 6. PRĘT STALOWY PŁASKI GAT.ST3S/S235JR WYM.50X8MM 113 kg - 7. PRĘT STALOWY PŁASKI GAT.ST3S/S235JR WYM.30X6MM 17 kg - 8. CEOWNIK NORMALNY GAT.ST3S/S235JR 50MM 1340 kg - 9. BLACHA STALOWA GAT.ST3S/S235JR WYM.16 X 1000 X2000MM 502 kg - 10. BLACHA STALOWA GAT.ST3S/S235JR GRUB.6MM 2130 kg - 11. BLACHA STALOWA KWASOODPORNA GAT.1H18N9T/1.4541 GRUB.10MM 491 kg - 12. BLACHA STALOWA TRUDNOŚCIERALNA TWARDOŚĆ 400HB WYM. 8 X 1000 X 3000MM 2166 kg - 13. BLACHA ŻEBERKOWA/ ŁEZKOWA GAT.ST3S/S235JR GRUB.6MM 2400 kg - 14. KSZTAŁTOWNIK PROFIL ZAMKNIĘTY ST3S/S235JR 20X20X2MM; DŁ. MIN. 3000MM. 38 kg - 15. KSZTAŁTOWNIK PROFIL ZAMKNIĘTY ST3S/S235JR 40X40X4MM; DŁ. MIN. 3000MM. 80 kg - 16. PRĘT STALOWY PŁASKI GAT.ST3S/S235JR WYM.50X5MM; DŁ. MIN. 3000MM. 47 kg - 17. PRĘT STALOWY PŁASKI GAT.ST3S/S235JR WYM.40X5MM; DŁ. MIN. 3000MM. 38 kg - 18. PRĘT STALOWY PŁASKI GAT.ST3S/S235JR WYM.20X5MM; DŁ. MIN. 3000MM. 29 kg - 19. KĄTOWNIK RÓWNORAMIENNY GAT.ST3S/S235JR 40X40X5MM; DŁ. MIN. 3000MM. 72 kg - 20. KĄTOWNIK RÓWNORAMIENNY GAT.ST3S/S235JR 35X35X4MM; DŁ. MIN. 3000MM. 50 kg - Dokument nr: Z798/261613 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://enea-wytwarzanie.logintrade.net/zapytania_email,1552542,10b04a7b3c7327f8e6fc76a63ebbe694.html Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert: 07- 02- 2024 12: 00 Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert: 13- 02- 2024 09: 00 Data i godz. zakończenia zadawania pytań: 07- 02- 2024 12: 00 Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://enea-wytwarzanie.logintrade.net/zapytania_email,1552542,10b04a7b3c7327f8e6fc76a63ebbe694.html Wymagania: Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu): Koszt transportu: po stronie dostawcy Termin płatności: 30 dni Miejsce dostawy: siedziba Oświadczam, iż w dniu podpisania umowy nie pozostaje (zgodnie z moją najlepszą wiedzą) w konflikcie interesów mającym lub potencjalnie mogącym mieć wpływ na sposób wykonywania obowiązków umownych, jak również nie są mi znane żadne inne okoliczności mogące wpłynąć na mają rzetelność, bezstronność i jakość wykonywania umowy. W związku ze złożeniem oferty oświadczamy, że nie zachodzą wobec nas przesłanki wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Uwagi: Kryteria oceny oferty Cena - 100% Dodatkowe warunki formalne: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Enea Wytwarzanie sp. z o.o. fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych wyrobów będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego wykonanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych. 3. Dopuszcza się składania ofert częściowych, każda pozycja stanowi oddzielną część i będzie indywidualnie rozpatrywana. 4. Do dostawy należy dołączyć odpowiednie atesty hutnicze i świadectwo dopuszczenia 3.1., a na poz. 12 Protokół z badania twardości. 5. Asortyment musi być trwale oznakowany umożliwiający identyfikację materiału. Oświadczenia Wykonawcy: Oświadczam, że oferowane przeze mnie produkty są oryginalne, fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane i nie są to zamienniki wyspecyfikowanego w niniejszym zapytaniu asortymentu. Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty do realizacji w niniejszym postępowaniu wraz z dostawą dostarczone zostaną bezpłatnie Świadectwa Jakości Producenta wyspecyfikowanego asortymentu. Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z zasadami wyrażonymi w ,,Kodeksie Kontrahentów Grupy ENEA" dostępnych na stronie internetowej Spółki* w treści aktualnej na dzień podpisania umowy i zobowiązuje się do ich przestrzegania w relacjach biznesowych z Grupą ENEA w szczególności: Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu oświadcza, że zapoznał się z ww. warunkami zamówienia i akceptuje je bez zastrzeżeń. WARUNKI DODATKOWE ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca dostarczy fakturę na adres: ENEA Wytwarzanie sp. z o.o., Świerże Górne, ul. Aleja Józefa Zielińskiego 1, 26-900 Kozienice, lub elektronicznie na adres: faktury.kozienice@enea.pl 2. Dostawa do magazynu Enea Wytwarzanie sp. z o.o. w dni powszednie w godzinach 8.00 - 14.00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. Do dostawy należy dołączyć dokument dostawy, na którym należy umieścić numer zamówienia ENEA Wytwarzanie sp. z o.o. 3. Warunki płatności: Zapłata wynagrodzenia nastąpi w ciągu 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę na adres podany powyżej, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze. Faktura powinna zawierać oznaczenie dokumentu/protokołu odbioru (w szczególności nr dokumentu odbioru i akceptacji zrealizowanych prac) - jeśli dotyczy. W przypadku gdy termin płatności przypada w sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, płatność wynagrodzenia nastąpi w pierwszy dzień roboczy przypadający po tych dniach. 4. Dopuszcza się przesyłanie faktur w wersji elektronicznej na dedykowany ku temu adres: faktury.kozienice@enea.pl jeśli Wykonawca skorzysta z elektronicznej formy przesyłania faktur - nie przesyła w takim wypadku wersji papierowej dokumentu. 5. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ENEA Wytwarzanie sp. z o.o. 26-900 Kozienice, Świerże Górne ul. Aleja Józefa Zielińskiego 1, na rzecz której świadczy Pan/Pani usługi, dostawy. Szczegółowe zapisy dot. administrowania danymi osobowymi i obowiązku informacyjnego dla Kontrahenta znajdują się pod adresem: https://www.enea.pl/pl/grupaenea/o-grupie/spolki-grupy-enea/wytwarzanie/obowiazek-informacyjny 6. Zamawiający oświadcza, że płatności za wszystkie faktury VAT realizuje z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment). Szczegółowe zapisy dot. mechanizmu podzielonej płatności (split payment) znajdują się pod adresem https://www.enea.pl/grupaenea/o_grupie/enea-wytwarzanie/split_payment.pdf . Wykonawca składając ofertę i /lub realizując zamówienie oświadcza, że zapoznał się z zapisami dot. obowiązku informacyjnego oraz mechanizmu podzielonej płatności (split payment) i akceptuje je bez zastrzeżeń. 7. W przypadku niedotrzymania terminów dostawy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w kwocie 0,2% wartości brutto opóźnionej dostawy za każdy dzień opóźnienia, nie więcej niż 100% łącznej wartości brutto zamówienia. W przypadku opóźnienia dostawy powyżej 30 dni, Zamawiający może w przeciągu 30 dni od powstania tego opóźnienia odstąpić od umowy (zawartej w wyniku przyjęcia przez Wykonawcę zamówienia) - według swojego wyboru w całości lub w części - ze skutkiem natychmiastowym (bez wyznaczania dodatkowego terminu), niezależnie od prawa do naliczenia kar, o których mowa w tym punkcie. W przypadku odstąpienia od umowy (zawartej w wyniku przyjęcia przez Wykonawcę zamówienia) przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub przez Wykonawcę z przyczyn leżących po jego stronie, Wykonawca zobowiązuje się do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 10% wartości brutto zamówienia (przez wartość brutto zamówienia Strony traktują łączną wartość wszystkich dostaw określonych w zamówieniu, zaś w przypadku odstąpienia od umowy w części, wartość niezrealizowanych dostaw). 8. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji liczonej od daty dostawy. W przypadku wystąpienia wad, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o wadach na piśmie, a Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia na swój koszt, w terminie 14 dni od daty powiadomienia. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w uzgodnionym terminie Zamawiający może podjąć własne działania na koszt i ryzyko Wykonawcy, nie tracąc żadnych uprawnień wynikających z gwarancji. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas usunięcia wad, a w przypadku wymiany towaru na nowy, wolny od wad, biegnie od początku. 9. Zakazuje się dokonywania przez Wykonawcę cesji należności wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich. 10. Przyjęcie niniejszego zamówienia do realizacji należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Osoba potwierdzająca przyjęcie zamówienia musi być uprawniona do dokonywania tych czynności. 11. W sprawie realizacji zamówienia proszę kontaktować się z Stanisław Stec tel. 48 6141026. Uwaga: 1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami. 2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową. 3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. 4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców. 5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców. 6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Kupiec: Stanisław Stec tel: e-mail: stanislaw.stec@enea.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024