mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu pieca wapiennego w zakresie wymiany wymurówki ogniotrwałej |
Data zamieszczenia: | 2024-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Krajowa Grupa Spożywcza S.A. Oddział ,,Cukrownia Dobrzelin" w Dobrzelinie ul. Wł. Jagiełły 92 99-319 Dobrzelin powiat: kutnowski wlodzimierz.jazwinski@kgssa.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Dobrzelin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do składania ofert w trybie negocjacji nieograniczonych, na wykonanie remontu pieca wapiennego V150 w zakresie wymiany wymurówki ogniotrwałej w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. ,,Cukrownia Dobrzelin" w Dobrzelinie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA I JEGO ZAKRES Przedmiotem postępowania jest wykonanie remontu pieca wapiennego w zakresie wymiany wymurówki ogniotrwałej w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. ,,Cukrownia Dobrzelin" w Dobrzelinie, według specyfikacji stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia. Otwarcie ofert: MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT 4.1. Otwarcie ofert odbędzie się w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. ,,Cukrownia Dobrzelin" w Dobrzelinie, Ul. Wł. Jagiełły 92, 99-319 Dobrzelin, w dniu 21.02.2024 r.. W otwarciu ofert uczestniczą wyłącznie przedstawiciele Organizatora. 4.2. Oferty, które zostaną dostarczone lub przesłane po terminie, jako odrzucone nie zostaną otwarte i zostaną niezwłocznie zwrócone. Składanie ofert: MIEJSCE, TERMIN I TRYB SKŁADANIA OFERT 3.1. Pisemną ofertę należy złożyć w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. ,,Cukrownia Dobrzelin" w Dobrzelinie, Ul. Wł. Jagiełły 92, 99-319 Dobrzelin, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.02.2024 r. do godz. 13:00. 3.2. W przypadku przesłania oferty pocztą musi ona wpłynąć do miejsca wskazanego w pkt. 3.1. w terminie do dnia 21.02.2024 r. do godz. 13:00. Miejsce i termin realizacji: MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA PRAC 6.1. Prace objęte przedmiotem postępowania zostaną wykonane w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. ,,Cukrownia Dobrzelin" w Dobrzelinie Ul. Wł. Jagiełły 92, 99-319 Dobrzelin. 6.2. Realizacja całości prac objętych przedmiotem postępowania do 31.07.2024r.. Wymagania: TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Oferenci będą związani swoją ofertą przez 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. NIEZBĘDNE DOKUMENTY I WARUNKI WYMAGANE OD OFERENTÓW Oferent powinien dołączyć do oferty: 7.1. Formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia; 7.2. Oświadczenie o treści stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia; 7.3. Oświadczenie o treści stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia; 7.4. aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (wydruk ze strony internetowej CEIDG); 7.5. pełnomocnictwo udzielone osobie składającej ofertę do działania w imieniu Oferenta, chyba że oferta zostanie złożona przez osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta na podstawie odpisu z rejestru przedsiębiorców; 7.6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Oferent nie zalega z płaceniem podatków, opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.8. harmonogram realizacji poszczególnych procesów/dostaw, z uwzględnieniem terminu, o którym mowa w pkt 6.2. niniejszego Ogłoszenia; 7.9. opis techniczny oferowanego zakresu robót (aspekt techniczno-organizacyjny); 7.10. rysunek poglądowy pokazujący przekrój pieca po remoncie z zaznaczeniem projektowanych stref i grubości wymurówki; 7.11. informację o ewentualnych podwykonawcach przewidzianych do realizacji zadania; 7.12. informację o planowanym producencie materiałów ogniotrwałych; 7.13. referencje potwierdzające doświadczenie w realizacji wykonanych remontów obmurza pieca wapiennego w okresie ostatnich 5 lat oraz innych wymurówek ogniotrwałych. 8. WYMAGANIA, JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ OFERTA 8.1. Oferent składa jedną ofertę. 8.2. Organizator wyłącza możliwość składania ofert przez konsorcja. 8.3. Oferent wskazuje datę sporządzenia oferty. 8.4. Ofertę należy sporządzić w sposób czytelny, w języku polskim. 8.5. Oferta nie może zawierać poprawek ani skreśleń. Wszystkie strony oferty wraz z Załącznikami należy kolejno ponumerować. 8.6. Wszystkie strony (kartki) zaleca się spiąć (zszyć) w sposób uniemożliwiający dekompletację. 8.7. Oferta winna w szczególności zawierać dokumenty, o których mowa w pkt. 7 niniejszego Ogłoszenia. 8.8. Załączniki, w szczególności dokumenty, o których mowa w pkt. 7 niniejszego Ogłoszenia, stanowią integralną część oferty. 8.9. Organizator nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferenci nie mogą dokonać wyłączenia części zakresu prac ujętych w specyfikacji stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia. 8.10. Organizator dopuszcza składanie ofert wariantowych. 8.11. Oferta winna zawierać wskazanie osoby upoważnionej do z postępowaniem, z podaniem numeru telefonu i adresu e-mail. kontaktów w związku 28.12. Oferta oraz Załączniki, w tym dokumenty będące składnikami oferty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta i zaciągania na jego rzecz zobowiązań majątkowych, z podaniem ich imion i nazwisk oraz stanowisk służbowych. 8.13. Wynagrodzenie podane przez Oferenta na Formularzu ofertowym winno być wyrażone w pieniądzu (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń). Oferent zobowiązany jest wskazać wynagrodzenie w kwocie netto i brutto, zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w tabeli Formularza ofertowego. Wynagrodzenie podane przez Oferenta na Formularzu ofertowym winno obejmować wszelkie koszty za wykonanie przedmiotu postępowania (w tym także koszty materiałów i robocizny, sprzętu, urządzeń, ew. transportu, rozładunku, nadzoru, ewentualnych ceł, podatków innych niż VAT, opłat administracyjnych, innych należności płatnych przez Oferenta, itp.). 8.14. Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opieczętowanej kopercie z napisem: ,,NIE OTWIERAĆ - OFERTA HANDLOWA - REMONT OBMURZA PIECA WAPIENNEGO V150". 8.15. Oferta powinna zostać opakowana w taki sposób, aby nie można było zapoznać się z jej treścią do czasu otwarcia ofert. 8.16. Na kopercie należy umieścić dane Oferenta oraz adres mailowy do kontaktu z Oferentem w związku z prowadzonym postępowaniem. Skutki związane z nieoznaczeniem koperty we wskazany powyżej sposób ponosi Oferent. 9. INFORMACJA O FORMIE SKŁADANYCH PRZEZ OFERENTÓW OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 9.1. Oferent składa oświadczenia i dokumenty w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta albo w formie notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9.2. W przypadku działania Oferenta przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem w sposób, o którym mowa w pkt. 9.1. 10. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ 10.2. Oferent może wystosować pytanie do Organizatora dotyczące przedmiotu postępowania. Pytania Oferentów powinny być wysyłane do dnia 16.02.2024 r., do godziny 10:00 na adres e- mail: wlodzimierz.jazwinski@kgssa.pl . 10.3. Organizator zastrzega sobie prawo do nieudzielania odpowiedzi na pytania niemieszczące się w zakresie Ogłoszenia lub złożone po terminie wyznaczonym do składania pytań przez Oferentów. 10.4. Odpowiedzi na pytania będą udzielane za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany przez danego Oferenta adres e-mail. 10.5. Wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez Organizatora drogą elektroniczną na wskazane przez Oferentów adresy e-mail. 10.6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść Ogłoszenia. Informacja o dokonanej w ten sposób modyfikacji zostanie opublikowana na stronie internetowej Organizatora i dodatkowo przekazana drogą elektroniczną wszystkim Oferentom, którzy przed dokonaniem modyfikacji złożyli oferty z oznaczeniem (na kopercie) adresu e-mail do kontaktów z Oferentem w związku z postępowaniem. W przypadku złożenia przez takiego Oferenta kolejnej oferty, do oferty pierwotnej ma zastosowanie pkt 4.2. niniejszego Ogłoszenia. 10.7. Organizator może przedłużyć termin składania ofert, w szczególności w związku z dokonaną modyfikacją treści Ogłoszenia. Informacja o przedłużeniu terminu składania Ofert zostanie opublikowana na stronie internetowej Organizatora. 311. ZASADY I TRYB WYBORU OFERTY 11.1. Wybór oferty zostanie dokonany spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 11.2. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli: 11.2.1. zostanie złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu; 11.2.2. nie będzie zawierała informacji i dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu; 11.2.3. nie będzie spełniać wymagań i warunków wskazanych w Ogłoszeniu. 11.3. O odrzuceniu oferty Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zawiadamia niezwłocznie Oferenta wskazując przyczynę odrzucenia oferty. 11.4. Spośród ofert niepodlegających odrzuceniu zostaną wybrane oferty zakwalifikowane do negocjacji. Celem prowadzonych negocjacji będzie uzyskanie najlepszej oferty dla Krajowej Grupy Spożywczej S.A.. Negocjacje zostaną przeprowadzone tylko z wybranymi Oferentami. 11.5. Negocjacje z Oferentami planuje się przeprowadzić do dnia 28.02.2024 r., szczegółowy termin i miejsce przeprowadzenia negocjacji określony zostanie w zaproszeniu do negocjacji. 11.6. Po przeprowadzeniu negocjacji Oferenci będą zobowiązani do złożenia ofert końcowych w terminie wskazanym przez Organizatora i zgodnie z wymogami oferty wskazanymi w niniejszym Ogłoszeniu. 11.7. Oferty końcowe podlegają ponownej ocenie, w takim przypadku Oferent zwolniony jest z obowiązku ponownego składania dokumentów, o których mowa w pkt. 7 pod warunkiem, że dane w nich zawarte nie uległy zmianie. 11.8. Zawarcie umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania nastąpi po zaakceptowaniu najkorzystniejszej oferty i podjęciu decyzji przez właściwy organ Krajowej Grupy Spożywczej S.A.. 11.9. Oferent, którego oferta zostanie wybrana otrzyma pisemną informację o przyjęciu jego oferty. Pozostali Oferenci zostaną pisemnie powiadomieni o tym, że ich oferty nie zostały wybrane. 12. ZASTRZEŻENIA I INFORMACJE DODATKOWE 12.1. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Warunki postępowania zostały określone w niniejszym Ogłoszeniu. 12.2. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zastrzega sobie prawo do częściowego skorzystania z oferty. 12.3. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty. 12.4. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. bez podania przyczyn może odstąpić od przeprowadzenia postępowania lub przedłużyć termin do składania ofert. 12.5. Krajowej Grupa Spożywcza S.A. przysługuje prawo zamknięcia postępowania na każdym jego etapie bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny. 12.6. Krajowej Grupa Spożywcza S.A. przysługuje prawo unieważnienia postępowania w części lub w całości w każdym czasie bez podania przyczyny. 12.7. Z tytułu odrzucenia oferty, niedokonania wyboru oferty, odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, zamknięcia postępowania bez wyboru oferty lub unieważnienia postępowania, Oferentowi nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Krajowej Grupie Spożywczej S.A.. 12.8. Złożona w postępowaniu oferta staje się własnością Krajowej Grupy Spożywczej S.A.. Organizator nie ma obowiązku ujawniania jakichkolwiek informacji dotyczących ofert złożonych w postępowaniu. 12.9. Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną (warunek formalny rozpatrzenia oferty) w celu dokładnego zapoznania się z miejscem wykonania prac, w tym z panującymi tam regionalnymi, miejscowymi i okresowymi warunkami, a szczególnie odnośnie do przestrzeni koniecznych dla urządzenia miejsca wykonywania prac, miejsc składowania i miejsc pracy, z możliwościami dojazdu, z przyłączaniem do sieci 4wodnej i elektrycznej, pomieszczeniami socjalnymi itp., tak samo jak i z możliwymi utrudnieniami wynikającymi z zakładowych interesów. Uzgodnienia terminu wizyty należy dokonać z wytypowanym do kontaktów przedstawicielem Organizatora, o którym mowa w pkt. 10.1. niniejszego Ogłoszenia. Oferent, na własne żądanie, ma prawo otrzymać w formie utrwalonej (np. pisemnie albo pocztą elektroniczną) od Organizatora, potwierdzenie dokonania przeprowadzenia wizji lokalnej przez Oferenta. 12.10. Oferent musi posiadać numer rejestrowy w BDO. 12.11. Aktualna dokumentacja pieca wapiennego będzie dostępna do wglądu dla Oferentów u osoby upoważnionej do kontaktów z Oferentami, wskazanej w pkt 10.1. niniejszego Ogłoszenia. Przed udostępnieniem dokumentacji Dyfuzora, Oferent zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia. W takim przypadku Oferent jest zwolniony z obowiązku ponownego składania przedmiotowego oświadczenia przy składaniu oferty. 12.12. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Organizator w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferentowi nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu w stosunku do Krajowej Grupy Spożywczej S.A.. 13. DODATKOWE POSTANOWIENIA UMOWY 13.1. W umowie zostaną zastrzeżone kary umowne dla Wykonawcy w przypadku: 13.1.1. opóźnienia w wykonaniu zobowiązań w toku realizacji umowy - w wysokości nie mniej niż 0,5% max. wynagrodzenia kosztorysowego za każdy dzień opóźnienia; 13.1.2. opóźnienia w wykonaniu zobowiązań gwarancyjnych - w wysokości nie mniej niż 0,5% max. wynagrodzenia kosztorysowego za każdy dzień opóźnienia; 13.1.3. odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn dotyczących Wykonawcy - w wysokości nie mniej niż 10% max. wynagrodzenia kosztorysowego. Szczegółowe uzgodnienia w zakresie przypadków nałożenia na Wykonawcę kar umownych, jak i ich ostateczna wysokość będą przedmiotem negocjacji. 13.2. W przypadku poniesienia przez Zamawiającego szkody przewyższającej wysokość zastrzeżonych kar umownych Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych. 13.3. Warunkiem wystawienia faktur będą podpisane przez Zamawiającego protokoły odbiorów przewidziane w umowie z klauzulą ,,bez zastrzeżeń". Zapłata wynagrodzenia będzie następowała na podstawie faktur doręczonych Zamawiającemu. 13.4. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. 13.5. Językiem umowy będzie język polski i prawem właściwym dla umowy będzie prawo polskie. 13.6. Właściwy do rozstrzygania sporów z tytułu wykonania Umowy będzie sąd powszechny w Toruniu właściwy dla siedziby Organizatora. 13.7. Sposób i terminy płatności wynagrodzenia powiązane będą ściśle z ustalonym harmonogramem realizacji inwestycji oraz okresem rozliczeniowym Zamawiającego (rokiem obrotowym), który trwa od 1 października do 30 września kolejnego roku. 13.8. Wykonawca w przypadku zawierania umów z podwykonawcami będzie zobowiązany do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zawarcie tych umów oraz do przekazania Zamawiającemu kopii zawartych umów. 13.9. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbiór robót od podwykonawców i dostawców. W odbiorach może brać udział Zamawiający, który będzie informowany o ich terminie przez Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem. 13.10. Wykonawca będzie miał obowiązek składać Zamawiającemu dowody uiszczenia 5wynagrodzeń podwykonawcom. W przypadku niewykonania tego obowiązku, Zamawiający będzie miał prawo wstrzymać bieżące płatności. 13.11. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za działania podwykonawców i dostawców. 13.12. Tytułem zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady oraz gwarancji jakości, Wykonawca przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego zobowiązany będzie do złożenia zabezpieczenia w formie kaucji albo gwarancji bankowej, bezwarunkowej, nieodwołalnej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, obowiązującej do końca marca 2021 r. na kwotę nie mniej niż 5% max. wynagrodzenia kosztorysowego netto Wykonawcy określonego w Umowie. 13.13. Wykonawca będzie miał obowiązek posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem postępowania, z sumą ubezpieczenia w kwocie nie niższej niż wartość przedmiotu postępowania. Kopia polisy będzie stanowić Załącznik do Umowy. 13.14. Wykonawca i Zamawiający zobowiązani będą do udostępniania sobie nawzajem danych osobowych podmiotów z nimi współpracujących, osób odpowiedzialnych za wykonanie umowy, tj. m.in. pracowników, osób działających na podstawie umów cywilnoprawnych lub podwykonawców, stając się tym samym administratorem tych danych na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: ,,RODO"). 13.15. Wykonawca zobowiązany będzie wypełnić w imieniu Zamawiającego obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO i poinformować odpowiednie osoby o przetwarzaniu ich danych osobowych przez Zamawiającego w związku z wykonaniem umowy. 13.16. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy w terminie, zgodnie z wiedzą, przepisami prawa i z najwyższą profesjonalną starannością z wykorzystaniem materiałów właściwych dla tych celów, Polskimi normami, unijnymi aktami prawnymi, zasadami wiedzy technicznej. 13.17. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przez swoich pracowników i podwykonawców zasad BHP i ppoż. i innych zasad i zarządzeń wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego, w szczególności zgodnie z wymaganiami i obostrzeniami obowiązującymi na terenie Oddziału ,,Cukrownia Dobrzelin". Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostaną określone w umowie. 13.18. Zastosowane wyposażenie i urządzenia do prac muszą być zgodne z przepisami Unii Europejskiej i przepisami krajowymi i wytycznymi obowiązującymi w prawie budowlanym. 13.19. Zamawiający wymaga, aby miejsce wykonywania przedmiotu umowy zostało odpowiednio wydzielone i oznaczone. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostaną określone w umowie. 13.20. Wykonawca będzie mógł korzystać z przyłączy wodnych i elektrycznych Zamawiającego po uprzednim ustaleniu miejsc podłączenia oraz warunków rozliczenia. 13.21. Utylizacja zbędnych materiałów powstałych w trakcie prac zgodnie z przepisami prawa pozostaje po stronie Wykonawcy. Kontakt: 10.1. Osobą upoważnioną do kontaktów z Oferentami ze strony Organizatora, do momentu otwarcia ofert jest Włodzimierz Jaźwiński e-mail: włodzimierz.jazwinski@kgssa.pl . |
© eurobudowa.pl 2004-2024