Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu pieca wapiennego w zakresie wymiany wymurówki ogniotrwałej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu pieca wapiennego w zakresie wymiany wymurówki ogniotrwałej

Data zamieszczenia: 2024-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Krajowa Grupa Spożywcza S.A. Oddział ,,Cukrownia Dobrzelin" w Dobrzelinie
ul. Wł. Jagiełły 92
99-319 Dobrzelin
powiat: kutnowski
wlodzimierz.jazwinski@kgssa.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Dobrzelin
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert w trybie negocjacji nieograniczonych, na wykonanie
remontu pieca wapiennego V150 w zakresie wymiany wymurówki ogniotrwałej
w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. ,,Cukrownia Dobrzelin" w Dobrzelinie
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA I JEGO ZAKRES
Przedmiotem postępowania jest wykonanie remontu pieca wapiennego w zakresie wymiany
wymurówki ogniotrwałej w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. ,,Cukrownia Dobrzelin"
w Dobrzelinie, według specyfikacji stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.

Otwarcie ofert: MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
4.1. Otwarcie ofert odbędzie się w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. ,,Cukrownia Dobrzelin"
w Dobrzelinie, Ul. Wł. Jagiełły 92, 99-319 Dobrzelin, w dniu 21.02.2024 r.. W otwarciu ofert
uczestniczą wyłącznie przedstawiciele Organizatora.
4.2. Oferty, które zostaną dostarczone lub przesłane po terminie, jako odrzucone nie zostaną
otwarte i zostaną niezwłocznie zwrócone.

Składanie ofert:
MIEJSCE, TERMIN I TRYB SKŁADANIA OFERT
3.1. Pisemną ofertę należy złożyć w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. ,,Cukrownia
Dobrzelin" w Dobrzelinie, Ul. Wł. Jagiełły 92, 99-319 Dobrzelin, w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 21.02.2024 r. do godz. 13:00.
3.2. W przypadku przesłania oferty pocztą musi ona wpłynąć do miejsca wskazanego w pkt. 3.1.
w terminie do dnia 21.02.2024 r. do godz. 13:00.

Miejsce i termin realizacji:
MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA PRAC
6.1. Prace objęte przedmiotem postępowania zostaną wykonane w Oddziale Krajowej Grupy
Spożywczej S.A. ,,Cukrownia Dobrzelin" w Dobrzelinie Ul. Wł. Jagiełły 92, 99-319 Dobrzelin.
6.2. Realizacja całości
prac
objętych
przedmiotem
postępowania
do 31.07.2024r..

Wymagania:
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Oferenci będą związani swoją ofertą przez 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
NIEZBĘDNE DOKUMENTY I WARUNKI WYMAGANE OD OFERENTÓW
Oferent powinien dołączyć do oferty:
7.1. Formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia;
7.2. Oświadczenie o treści stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia;
7.3. Oświadczenie o treści stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia;
7.4. aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (wydruk ze strony internetowej CEIDG);
7.5. pełnomocnictwo udzielone osobie składającej ofertę do działania w imieniu Oferenta,
chyba że oferta zostanie złożona przez osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta
na podstawie odpisu z rejestru przedsiębiorców;
7.6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Oferent
nie zalega z płaceniem podatków, opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert;
7.7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS)
potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert;
7.8. harmonogram realizacji poszczególnych procesów/dostaw, z uwzględnieniem terminu,
o którym mowa w pkt 6.2. niniejszego Ogłoszenia;
7.9. opis techniczny oferowanego zakresu robót (aspekt techniczno-organizacyjny);
7.10. rysunek poglądowy pokazujący przekrój pieca po remoncie z zaznaczeniem projektowanych
stref i grubości wymurówki;
7.11. informację o ewentualnych podwykonawcach przewidzianych do realizacji zadania;
7.12. informację o planowanym producencie materiałów ogniotrwałych;
7.13. referencje potwierdzające doświadczenie w realizacji wykonanych remontów obmurza pieca
wapiennego w okresie ostatnich 5 lat oraz innych wymurówek ogniotrwałych.
8.
WYMAGANIA, JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ OFERTA
8.1. Oferent składa jedną ofertę.
8.2. Organizator wyłącza możliwość składania ofert przez konsorcja.
8.3. Oferent wskazuje datę sporządzenia oferty.
8.4. Ofertę należy sporządzić w sposób czytelny, w języku polskim.
8.5. Oferta nie może zawierać poprawek ani skreśleń. Wszystkie strony oferty wraz z Załącznikami
należy kolejno ponumerować.
8.6. Wszystkie strony (kartki) zaleca się spiąć (zszyć) w sposób uniemożliwiający dekompletację.
8.7. Oferta winna w szczególności zawierać dokumenty, o których mowa w pkt. 7 niniejszego
Ogłoszenia.
8.8. Załączniki, w szczególności dokumenty, o których mowa w pkt. 7 niniejszego Ogłoszenia,
stanowią integralną część oferty.
8.9. Organizator nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferenci nie mogą dokonać wyłączenia
części zakresu prac ujętych w specyfikacji stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego
Ogłoszenia.
8.10. Organizator dopuszcza składanie ofert wariantowych.
8.11. Oferta winna zawierać wskazanie osoby upoważnionej do
z postępowaniem, z podaniem numeru telefonu i adresu e-mail.
kontaktów
w
związku
28.12. Oferta oraz Załączniki, w tym dokumenty będące składnikami oferty muszą być podpisane
przez osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta i zaciągania na jego rzecz zobowiązań
majątkowych, z podaniem ich imion i nazwisk oraz stanowisk służbowych.
8.13. Wynagrodzenie podane przez Oferenta na Formularzu ofertowym winno być wyrażone
w pieniądzu (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi
zasadami zaokrągleń). Oferent zobowiązany jest wskazać wynagrodzenie w kwocie netto
i brutto, zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w tabeli Formularza ofertowego.
Wynagrodzenie podane przez Oferenta na Formularzu ofertowym winno obejmować wszelkie
koszty za wykonanie przedmiotu postępowania (w tym także koszty materiałów i robocizny,
sprzętu, urządzeń, ew. transportu, rozładunku, nadzoru, ewentualnych ceł, podatków innych
niż VAT, opłat administracyjnych, innych należności płatnych przez Oferenta, itp.).
8.14. Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opieczętowanej kopercie z napisem:
,,NIE OTWIERAĆ - OFERTA HANDLOWA - REMONT OBMURZA PIECA WAPIENNEGO
V150".
8.15. Oferta powinna zostać opakowana w taki sposób, aby nie można było zapoznać się z jej treścią
do czasu otwarcia ofert.
8.16. Na kopercie należy umieścić dane Oferenta oraz adres mailowy do kontaktu z Oferentem
w związku z prowadzonym postępowaniem. Skutki związane z nieoznaczeniem koperty
we wskazany powyżej sposób ponosi Oferent.
9.
INFORMACJA O FORMIE SKŁADANYCH PRZEZ OFERENTÓW OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
9.1. Oferent składa oświadczenia i dokumenty w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Oferenta albo w formie notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
9.2. W przypadku działania Oferenta przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty
pełnomocnictwo w oryginale lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem
w sposób, o którym mowa w pkt. 9.1.
10. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ
10.2. Oferent może wystosować pytanie do Organizatora dotyczące przedmiotu postępowania.
Pytania Oferentów powinny być wysyłane do dnia 16.02.2024 r., do godziny 10:00 na adres e-
mail: wlodzimierz.jazwinski@kgssa.pl .
10.3. Organizator zastrzega sobie prawo do nieudzielania odpowiedzi na pytania niemieszczące się
w zakresie Ogłoszenia lub złożone po terminie wyznaczonym do składania pytań
przez Oferentów.
10.4. Odpowiedzi na pytania będą udzielane za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany
przez danego Oferenta adres e-mail.
10.5. Wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez Organizatora
drogą elektroniczną na wskazane przez Oferentów adresy e-mail.
10.6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator może w każdym czasie,
przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść Ogłoszenia. Informacja o dokonanej
w ten sposób modyfikacji zostanie opublikowana na stronie internetowej Organizatora
i dodatkowo przekazana drogą elektroniczną wszystkim Oferentom, którzy przed dokonaniem
modyfikacji złożyli oferty z oznaczeniem (na kopercie) adresu e-mail do kontaktów z Oferentem
w związku z postępowaniem. W przypadku złożenia przez takiego Oferenta kolejnej oferty,
do oferty pierwotnej ma zastosowanie pkt 4.2. niniejszego Ogłoszenia.
10.7. Organizator może przedłużyć termin składania ofert, w szczególności w związku z dokonaną
modyfikacją treści Ogłoszenia. Informacja o przedłużeniu terminu składania Ofert zostanie
opublikowana na stronie internetowej Organizatora.
311. ZASADY I TRYB WYBORU OFERTY
11.1. Wybór oferty zostanie dokonany spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
11.2. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
11.2.1. zostanie złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu;
11.2.2. nie będzie zawierała informacji i dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu;
11.2.3. nie będzie spełniać wymagań i warunków wskazanych w Ogłoszeniu.
11.3. O odrzuceniu oferty Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zawiadamia niezwłocznie Oferenta
wskazując przyczynę odrzucenia oferty.
11.4. Spośród ofert niepodlegających odrzuceniu zostaną wybrane oferty zakwalifikowane
do negocjacji. Celem prowadzonych negocjacji będzie uzyskanie najlepszej oferty dla Krajowej
Grupy Spożywczej S.A.. Negocjacje zostaną przeprowadzone tylko z wybranymi Oferentami.
11.5. Negocjacje z Oferentami planuje się przeprowadzić do dnia 28.02.2024 r., szczegółowy termin
i miejsce przeprowadzenia negocjacji określony zostanie w zaproszeniu do negocjacji.
11.6. Po przeprowadzeniu negocjacji Oferenci będą zobowiązani do złożenia ofert końcowych
w terminie wskazanym przez Organizatora i zgodnie z wymogami oferty wskazanymi
w niniejszym Ogłoszeniu.
11.7. Oferty końcowe podlegają ponownej ocenie, w takim przypadku Oferent zwolniony jest
z obowiązku ponownego składania dokumentów, o których mowa w pkt. 7 pod warunkiem,
że dane w nich zawarte nie uległy zmianie.
11.8. Zawarcie umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania nastąpi po zaakceptowaniu
najkorzystniejszej oferty i podjęciu decyzji przez właściwy organ Krajowej Grupy Spożywczej
S.A..
11.9. Oferent, którego oferta zostanie wybrana otrzyma pisemną informację o przyjęciu jego oferty.
Pozostali Oferenci zostaną pisemnie powiadomieni o tym, że ich oferty nie zostały wybrane.
12. ZASTRZEŻENIA I INFORMACJE DODATKOWE
12.1. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych. Warunki postępowania zostały określone w niniejszym
Ogłoszeniu.
12.2. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zastrzega sobie prawo do częściowego skorzystania z oferty.
12.3. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty.
12.4. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. bez podania przyczyn może odstąpić od przeprowadzenia
postępowania lub przedłużyć termin do składania ofert.
12.5. Krajowej Grupa Spożywcza S.A. przysługuje prawo zamknięcia postępowania na każdym jego
etapie bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.
12.6. Krajowej Grupa Spożywcza S.A. przysługuje prawo unieważnienia postępowania w części
lub w całości w każdym czasie bez podania przyczyny.
12.7. Z tytułu odrzucenia oferty, niedokonania wyboru oferty, odstąpienia od przeprowadzenia
postępowania, zamknięcia postępowania bez wyboru oferty lub unieważnienia postępowania,
Oferentowi nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Krajowej Grupie Spożywczej S.A..
12.8. Złożona w postępowaniu oferta staje się własnością Krajowej Grupy Spożywczej S.A..
Organizator nie ma obowiązku ujawniania jakichkolwiek informacji dotyczących ofert
złożonych w postępowaniu.
12.9. Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną (warunek
formalny rozpatrzenia oferty) w celu dokładnego zapoznania się z miejscem wykonania
prac, w tym z panującymi tam regionalnymi, miejscowymi i okresowymi warunkami,
a szczególnie odnośnie do przestrzeni koniecznych dla urządzenia miejsca wykonywania
prac, miejsc składowania i miejsc pracy, z możliwościami dojazdu, z przyłączaniem do sieci
4wodnej i elektrycznej, pomieszczeniami socjalnymi itp., tak samo jak i z możliwymi
utrudnieniami wynikającymi z zakładowych interesów. Uzgodnienia terminu wizyty należy
dokonać z wytypowanym do kontaktów przedstawicielem Organizatora, o którym mowa
w pkt. 10.1. niniejszego Ogłoszenia. Oferent, na własne żądanie, ma prawo otrzymać w formie
utrwalonej (np. pisemnie albo pocztą elektroniczną) od Organizatora, potwierdzenie dokonania
przeprowadzenia wizji lokalnej przez Oferenta.
12.10. Oferent musi posiadać numer rejestrowy w BDO.
12.11. Aktualna dokumentacja pieca wapiennego będzie dostępna do wglądu dla Oferentów u osoby
upoważnionej do kontaktów z Oferentami, wskazanej w pkt 10.1. niniejszego Ogłoszenia.
Przed udostępnieniem dokumentacji Dyfuzora, Oferent zobowiązany jest do złożenia
pisemnego oświadczenia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszego
Ogłoszenia. W takim przypadku Oferent jest zwolniony z obowiązku ponownego składania
przedmiotowego oświadczenia przy składaniu oferty.
12.12. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Organizator w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta
w związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferentowi
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu w stosunku do Krajowej Grupy Spożywczej
S.A..
13. DODATKOWE POSTANOWIENIA UMOWY
13.1. W umowie zostaną zastrzeżone kary umowne dla Wykonawcy w przypadku:
13.1.1. opóźnienia w wykonaniu zobowiązań w toku realizacji umowy - w wysokości nie mniej
niż 0,5% max. wynagrodzenia kosztorysowego za każdy dzień opóźnienia;
13.1.2. opóźnienia w wykonaniu zobowiązań gwarancyjnych - w wysokości nie mniej niż 0,5%
max. wynagrodzenia kosztorysowego za każdy dzień opóźnienia;
13.1.3. odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn dotyczących Wykonawcy -
w wysokości nie mniej niż 10% max. wynagrodzenia kosztorysowego.
Szczegółowe uzgodnienia w zakresie przypadków nałożenia na Wykonawcę kar umownych,
jak i ich ostateczna wysokość będą przedmiotem negocjacji.
13.2. W przypadku poniesienia przez Zamawiającego szkody przewyższającej wysokość
zastrzeżonych kar umownych Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo dochodzenia
odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
13.3. Warunkiem wystawienia faktur będą podpisane przez Zamawiającego protokoły odbiorów
przewidziane w umowie z klauzulą ,,bez zastrzeżeń". Zapłata wynagrodzenia będzie
następowała na podstawie faktur doręczonych Zamawiającemu.
13.4. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie umowy.
13.5. Językiem umowy będzie język polski i prawem właściwym dla umowy będzie prawo polskie.
13.6. Właściwy do rozstrzygania sporów z tytułu wykonania Umowy będzie sąd powszechny
w Toruniu właściwy dla siedziby Organizatora.
13.7. Sposób i terminy płatności wynagrodzenia powiązane będą ściśle z ustalonym
harmonogramem realizacji inwestycji oraz okresem rozliczeniowym Zamawiającego (rokiem
obrotowym), który trwa od 1 października do 30 września kolejnego roku.
13.8. Wykonawca w przypadku zawierania umów z podwykonawcami będzie zobowiązany
do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zawarcie tych umów oraz do przekazania
Zamawiającemu kopii zawartych umów.
13.9. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbiór robót od podwykonawców i dostawców. W odbiorach
może brać udział Zamawiający, który będzie informowany o ich terminie przez Wykonawcę
z odpowiednim wyprzedzeniem.
13.10. Wykonawca będzie miał obowiązek składać Zamawiającemu dowody uiszczenia
5wynagrodzeń podwykonawcom. W przypadku niewykonania tego obowiązku, Zamawiający
będzie miał prawo wstrzymać bieżące płatności.
13.11. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za działania podwykonawców i dostawców.
13.12. Tytułem zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady oraz gwarancji jakości,
Wykonawca przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego zobowiązany będzie
do złożenia zabezpieczenia w formie kaucji albo gwarancji bankowej, bezwarunkowej,
nieodwołalnej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, obowiązującej do końca marca
2021 r. na kwotę nie mniej niż 5% max. wynagrodzenia kosztorysowego netto Wykonawcy
określonego w Umowie.
13.13. Wykonawca będzie miał obowiązek posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem postępowania,
z sumą ubezpieczenia w kwocie nie niższej niż wartość przedmiotu postępowania. Kopia
polisy będzie stanowić Załącznik do Umowy.
13.14. Wykonawca i Zamawiający zobowiązani będą do udostępniania sobie nawzajem danych
osobowych podmiotów z nimi współpracujących, osób odpowiedzialnych za wykonanie
umowy, tj. m.in. pracowników, osób działających na podstawie umów cywilnoprawnych
lub podwykonawców, stając się tym samym administratorem tych danych na podstawie
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(zwanego dalej: ,,RODO").
13.15. Wykonawca zobowiązany będzie wypełnić w imieniu Zamawiającego obowiązek
informacyjny wynikający z art. 14 RODO i poinformować odpowiednie osoby o przetwarzaniu
ich danych osobowych przez Zamawiającego w związku z wykonaniem umowy.
13.16. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy w terminie, zgodnie
z wiedzą, przepisami prawa i z najwyższą profesjonalną starannością z wykorzystaniem
materiałów właściwych dla tych celów, Polskimi normami, unijnymi aktami prawnymi,
zasadami wiedzy technicznej.
13.17. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przez swoich pracowników
i podwykonawców zasad BHP i ppoż. i innych zasad i zarządzeń wewnętrznych
obowiązujących u Zamawiającego, w szczególności zgodnie z wymaganiami i obostrzeniami
obowiązującymi na terenie Oddziału ,,Cukrownia Dobrzelin". Szczegółowe obowiązki
Wykonawcy w tym zakresie zostaną określone w umowie.
13.18. Zastosowane wyposażenie i urządzenia do prac muszą być zgodne z przepisami Unii
Europejskiej i przepisami krajowymi i wytycznymi obowiązującymi w prawie budowlanym.
13.19. Zamawiający wymaga, aby miejsce wykonywania przedmiotu umowy zostało odpowiednio
wydzielone i oznaczone. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostaną
określone w umowie.
13.20. Wykonawca będzie mógł korzystać z przyłączy wodnych i elektrycznych Zamawiającego
po uprzednim ustaleniu miejsc podłączenia oraz warunków rozliczenia.
13.21. Utylizacja zbędnych materiałów powstałych w trakcie prac zgodnie z przepisami prawa
pozostaje po stronie Wykonawcy.

Kontakt:
10.1. Osobą upoważnioną do kontaktów z Oferentami ze strony Organizatora, do momentu otwarcia
ofert jest Włodzimierz Jaźwiński e-mail: włodzimierz.jazwinski@kgssa.pl .

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.