mazowieckie (WARSZAWA)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie doposażenia w żaluzje i rolety pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ul. Księżycowa 5 01-934 Warszawa powiat: Warszawa tel(22) 22-99-931, tel. 785662304, 721901120. zte@lpr.com.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel(22) 22-99-931, t |
Termin składania ofert: | 2024-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto prowadzone jest bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Regulaminem planowania, zasad organizacji i udzielania zamówień publicznych w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym. Lotnicze Pogotowie Ratunkowe zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania następującego zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia, w tym inne istotne warunki zamówienia: Wykonanie doposażenia w żaluzje i rolety pomieszczeń HEMS i SOT Lotniczego Pogotowia Ratunkowego przy Ul. Księżycowej 5 w Warszawie. Warunki stawiane Wykonawcom: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy odbędą wizję lokalną przed złożeniem oferty. Dokładny termin wizji lokalnej Wykonawcy mogą uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w pkt. 4.5 Opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający sporządzi listę Wykonawców (przedstawicieli Wykonawców) obecnych na wizji lokalnej. Wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani będą do złożenia oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej. Dokument nr: LPR.ZTE.222.3.2024 Składanie ofert: 6.Ofertę należy przekazać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.02.2024 r. w wersji elektronicznej na adres e-mail: zte@lpr.com.pl. Miejsce i termin realizacji: 3.Termin realizacji zamówienia: Do 14 dni roboczych od dnia podpisania Umowy. Wymagania: 7.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na formularzu sporządzonym przez Wykonawcę, pod warunkiem, że jego treść odpowiadać będzie Formularzowi oferty określonemu przez Zamawiającego. 8.Zamawiający, zastrzega sobie prawo zmiany treści zapytania ofertowego. Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie ogłoszona w taki sam sposób, w jaki dokonano upublicznienia zapytania. 9.Dopuszcza się możliwość negocjacji złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania ponownego zapytania ofertowego lub zaproszenia do negocjacji do Wykonawców, nie więcej niż trzech, którzy złożyli w kolejności najkorzystniejsze oferty. Ponowne zapytanie ofertowe lub zaproszenie do negocjacji może być skierowane także jedynie do Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą. 10.Z udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 11.Zamawiający może odrzucić ofertę: 1) która nie spełnia warunków Zapytania ofertowego, ) Wykonawcy, który wcześniej wykonał nienależycie na rzecz Zamawiającego zamówienie publiczne, w szczególności: a. nie wykonał zamówienia w umówionym terminie, b. nie dostarczył przedmiotu zamówienia o właściwej jakości i parametrach, c. nie wywiązywał się w terminie z warunków gwarancji lub rękojmi, d. wykonał zamówienie, które było obarczone wadami powodującymi konieczność poniesienia dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez Zamawiającego. 12.Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, w oparciu o bilans wszystkich w/w kryteriów oceny ofert. 13.W przypadku, gdy treść oferty oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów jest niepełna, lub zawiera nieścisłości w stosunku do zakresu wymaganego w Zapytaniu, Zamawiający może, w uzasadnionych przypadkach, zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie braków lub udzielenie wyjaśnień, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania na każdym etapie, do czasu zawarcia umowy. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do zamknięcia postępowania bez wyboru oferty, jak i po jej wyborze do czasu podpisania umowy. Z tytułu zamknięcia postępowania Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca akceptuje warunki zastrzeżone przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Uwagi: 4.Kryteria oceny ofert (opis kryteriów i zasad przyznawania punktów): Lp. Kryterium 1. Cena brutto oferty 2. Okres gwarancji 3. Dostępność serwisu Łącznie Waga 60 20 20 100 1) Cena brutto oferty. Maksymalną liczbę 60 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C ? C min ?W Cob gdzie: C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin - najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob - Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W - waga 2) Okres gwarancji. Wykonawcy mogą otrzymać maksymalnie 20 punktów. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenia okresu gwarancji liczonej od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołów wykonania przeglądów okresowych przesuwnic oraz protokołów wykonania napraw, według następujących zasad: ? okres gwarancji 6 miesięcy - 0 punktów ? okres gwarancji 12 miesięcy - 10 punktów ? okres gwarancji 24 miesiące - 20 punktów Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia Wykonawcy w Formularzu ofertowym. W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji ze strony Wykonawcy wydłużenia okresu gwarancji, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w tym kryterium. 3) Czas reakcji serwisu. Wykonawcy mogą otrzymać maksymalnie 20 punktów. Zamawiający przyzna punkty według następujących zasad: ? 5 dni roboczych - 0 punktów ? 3 dni robocze - 20 punktów Kontakt: 5.Osoby uprawniona do kontaktu: Mariusz Janowski tel. 785662304, Ewa Serwach 721901120. |
© eurobudowa.pl 2004-2024