Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
3773z ostatnich 7 dni
23038z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI KONFERENCYJNYCH ORAZ REGAŁÓW METALOWYCH MAGAZYNOWYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI KONFERENCYJNYCH ORAZ REGAŁÓW METALOWYCH MAGAZYNOWYCH

Data zamieszczenia: 2024-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Instytut De Republica
aleja Jana Pawła II 29
00-867 Warszawa
powiat: Warszawa
zamowienia.publiczne@iderepublica.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Przedmiot zamówienia:
2.1.Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI KONFERENCYJNYCH ORAZ REGAŁÓW METALOWYCH
MAGAZYNOWYCH
Wymagania ogólne
Meble biurowe muszą być:
1. fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie
z normami branżowymi i posiadać gwarancję na okres minimum 24 miesięcy,
2. spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym
zakresie,
3. dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w
pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi,
4. muszą spełniać wszystkie parametry techniczne określone w OPZ,
5. produkty muszą posiadać instrukcję montażu, obsługi i konserwacji napisaną w języku
polskim,
6. meble muszą być zapakowane w paczki do montażu,
7. nie dopuszcza się mebli klejonych,
8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu
takiemu towarzyszą słowa ,,lub równoważne".
Wszędzie tam gdzie w OPZ znajduje się określenie typu "nazwa własna" należy
rozumieć typu " nazwa własna " lub równoważne.Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych
w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania
równoważności leży po stronie Wykonawcy.
9. Zamówienie obejmuje sprzedaż ,dostawę wraz z wniesieniem oraz montaż mebli
biurowych.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania
ofertowego.

Dokument nr: 5/2024

Składanie ofert:
8. Miejsce i termin składania ofert:
8.1 Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 14.02.2024 do godz. 12.00
8.2 Ofertę można złożyć:
8.2.1
Osobiście w siedzibie Instytutu De Republica (adres: aleja Jana Pawła II 29,
00-867 Warszawa) z dopiskiem na kopercie:
Zapytanie ofertowe nr 5/2024
DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI KONFERENCYJNYCH ORAZ REGAŁÓW METALOWYCH
MAGAZYNOWYCH
8.2.2.
Przesyłając pocztą (lub kurierem) na adres: Instytut De Republica, aleja Jana Pawła II 29,
00-867 Warszawa, z dopiskiem na kopercie - jak w pkt 8.2.1.
8.2.3.
Przesyłając drogą elektroniczną na adres e-mail: zamówienia.publiczne@iderepublica.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Miejsce wykonania zamówienia:
Atrium Plaza Al. Jana Pawła II 29, 00-867 Warszawa
4. Termin wykonania zamówienia lub czas trwania zamówienia:
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie nie dłuższym niż
podpisania umowy.

Wymagania:
2.3 Inne warunki zamówienia :
2.3.1 Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne części (3).
2.3.2
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2.3.3 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
W tym przypadku Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania
nazw ewentualnych podwykonawców.
2.3.4
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie z uwzględnieniem wymagań w
zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz projektowania
uniwersalnego, w szczególności z uwzględnieniem obowiązków wynikających z art.
6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi
potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.)
2.3.5 Jako jednostka budżetowa Instytut de Republica nie realizuje zaliczek. Płatność
zostanie zrealizowana po wykonanej usłudze w ciągu do 21 dni po przedłożeniu
prawidłowo wystawionej faktury.
Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Warunki udziału w zapytaniu:
8 tygodni
od daty5.1. Warunkiem udziału w zapytaniu jest dostępność usług i gotowość ich świadczenia na
rzecz Instytutu De Republica zgodnie z punktem 2 niniejszego zapytania ofertowego.
5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnym
do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, w tym niezalegania z uiszczeniem
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem
przypadków, gdy Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymania w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
5) wobec Wykonawcy nie została otwarta likwidacja lub ogłoszona upadłość, lub ogłoszono
upadłość wraz z zawarciem układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu,
który nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.
6) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835)
7) Dodatkowo oświadczą,
że : Oferowane produkty oraz usługi
są zgodne
z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami
związanymi z realizacją zamówienia.
5.3. Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu są oświadczenia
w ramach Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Ocena spełniania warunków udziału w zapytaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą
,,spełnia - nie spełnia", na podstawie informacji zawartych w ofercie Wykonawcy.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia ww.
warunki na dzień złożenia oferty.
6. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami:NrKryterium wyboruWaga
1.Cena70 %
2Termin realizacji30 %
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
Cena - 70 %
będzie liczone wg wzoru:
Liczba punktów w kryterium cena = (cena najniższa/cena oferowana) * 70
Termin realizacji - 30%
2 tygodnie i mniej - 30 pkt
3 - 4 tygodnie- 20 pkt
5 tygodni- 10 pkt
6 tygodni- 0 pkt
7. Dokumenty wymagane od Wykonawcy (zawartość oferty):
7.1 Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz dokumenty potwierdzające
spełnianie wymogów określonych w OPZ, w tym:
a) Oświadczenie ,że oferowane produkty oraz usługi są zgodne z wymaganiami
określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami związanymi z
realizacją zamówienia ( do każdej części);
b) Część nr 1
ozdjęcie z wizualizacją krzesła,
ojeżeli w oferowanej cenie znajdują się różne modele krzesła spełniające wymagania
Zamawiającego, Wykonawca może przedstawić kilka modeli krzeseł,
o
dokumenty potwierdzające zgodność produktów z normami dotyczącymi jakości mebli
biurowych / krzeseł konferencyjnych oraz użytymi technologiami produkcji wskazanymi
w OPZ;
c) Część nr 2
o
zdjęcie z wizualizacją stołu z poz.1 oraz poz.2o
dokumenty potwierdzające zgodność produktów z normami dotyczącymi jakości
mebli biurowych / krzeseł konferencyjnych oraz użytymi technologiami produkcji
wskazanymi w OPZ.
7.2 W przypadku prowadzenia przez osobę fizyczną działalności gospodarczej
działalności gospodarczej należy podać nr PESEL, nr dowodu osobistego oraz miejsce
zamieszkania.
7.3 Aktualny wpis do KRS/CEiDG (w przypadku spółki cywilnej należy załączyć dokumenty
rejestrowe dla każdego ze wspólników) lub wskazanie danych umożliwiających dostęp do
dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania wykonawcy (takie jak np.
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - dotyczy tylko bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych)
7.4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych
Wykonawcy. Wykonawcy występujący jako spółka cywilna mogą dołączyć do oferty umowę
spółki cywilnej, w której jednoznacznie będzie wskazany sposób reprezentowania spółki.
7.5 W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 7.4.
w terminie składania ofert, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich uzupełnienia,
a w przypadku nieuzupełnienia w wyznaczonym terminie odrzuci ofertę Wykonawcy.
(należy dołączyć podpisany i zeskanowany formularz oferty lub formularz oferty opatrzonypodpisem elektronicznym, zaufanym osobistym oraz pozostałe dokumenty, o których mowa
w pkt. 7 zapytania).
8.3 Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt. 8.1. nie będą brane pod uwagę.
8.4 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być podpisana przez
osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
10. Uwagi końcowe:
10.1 Komunikacja (nie dotyczy umowy) między Zamawiającym a Wykonawcami będzie
prowadzona za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia.publiczne@iderepublica.pl
a.januszko@iderepublica.pl
Zamawiający udzieli wyjaśnień do treści zapytania ofertowego, pod warunkiem, że wniosek
wykonawcy o jej wyjaśnienie wpłynął nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert.
10.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania bądź jego
unieważnienia bez podania przyczyny.
10.3 Wykonawcom uczestniczącym w zapytaniu nie przysługują żadne roszczenia
z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od zapytania albo jego unieważnienia.
10.4 Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod
warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak
i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
10.5 Zamawiający wykluczy z zapytania Wykonawców, którzy nie spełniają wymaganych
przez Zamawiającego warunków udziału w zapytaniu.
10.6 Ofertę Wykonawcy wykluczonego z zapytania uznaje się za odrzuconą.
10.7 Zamawiający
zastrzega
sobie
prawo
podjęcia
dodatkowych
negocjacji
ze wszystkimi Wykonawcami, którzy nie zostali wykluczeni z zapytania.
10.8 Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni od dnia upłynięcia terminu
składania ofert (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu upłynięcia terminu
składania ofert ).
10.9 Zamawiający poprawia w ofertach oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
10.10 Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to,
że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert
wybierze ofertą z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie,Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie
mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż te zaoferowane w złożonych ofertach.
10.11 Ocena zgodności oferty z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie
na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie wykonawca zawarł w swej ofercie.
Ocenie podlegać będzie zarówno formalna, jak i merytoryczna zgodność oferty z
wymaganiami.
10.12 Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności
przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji.
10.13 Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Instytutu De Republica do zawarcia
umowy, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych.

Kontakt:
9. Osoba ze strony Zamawiającego wyznaczona do kontaktu:
Marcin Łajca - Koordynator BAF IDR - m.lajca@iderepublica.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.