Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
3773z ostatnich 7 dni
23038z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na nowe w technologii LED

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na nowe w technologii LED

Data zamieszczenia: 2024-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kleczew
pl. Kościuszki 5
62-540 Kleczew
powiat: koniński
Telefon: 632700900
ugim@kleczew.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 632700900
Termin składania ofert: 2024-03-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na nowe w technologii LED na terenie Gminy Kleczew
Przedsięwzięcie będzie obejmowało wymianę istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED w ilości 792 sztuk oraz ok. 620 sztuk wysięgników w celu zapewnienia zgodności z normą PN-EN 13201 i zapewnienia efektywności energetycznej oświetlenia zgodne z wytycznymi programu Polskiego Ładu ,,Rozświetlamy Polskę"

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na nowe w technologii LED na terenie Gminy Kleczew
Opis: Przedsięwzięcie będzie obejmowało wymianę istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED w ilości 792 sztuk oraz ok. 620 sztuk wysięgników w celu zapewnienia zgodności z normą PN-EN 13201 i zapewnienia efektywności energetycznej oświetlenia zgodne z wytycznymi programu Polskiego Ładu ,,Rozświetlamy Polskę"
Wewnętrzny identyfikator: IGN.271.1.1.2024
Główna klasyfikacja (cpv): 31520000 Lampy i oprawy oświetleniowe
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45316100 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

CPV: 31520000, 45316100

Dokument nr: 82647-2024, IGN.271.1.1.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 13/03/2024 10:30:00 (UTC+1)

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Adres dokumentów zamówienia: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kleczew
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: Platforma zakupowa
Adres URL: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kleczew
Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie prowadzone jest wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kleczew 3. Na stronie internetowej prowadzonego postępowania jest udostępniona dokumentacja postępowania, a także będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, a dokumenty składane w postępowaniu muszą być sporządzane w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania, gdzie wykonawca: - po zalogowaniu się na uprzednio założone swoje konto wskazuje postępowanie i wchodzi w szczegóły wskazanego postępowania - przechodzi do zakładki ,,Komunikacja", która dotyczy wybranego postępowania - w celu przygotowania nowej wiadomości wybiera opcję ,,Utwórz wiadomość" - następnie wskazuje ,,Kategorię wiadomości" i wprowadza treść w polu ,,Wiadomość" - w ramach korespondencji można dodać załącznik poprzez opcję ,,Dołącz plik". 6. Osoba wyznaczona do kontaktu z Wykonawcami: Ireneusz Michalak, Stanisław Maciejewski. 7. Wykonawcy są zobowiązani do składania ofert, oświadczeń i innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania, po uprzedniej rejestracji wykonawcy. 8. Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. rejestrując się bezpłatnie lub w przypadku posiadania konta, logując się, akceptuje warunki korzystania ze strony prowadzonego postępowania, określone w regulaminie dostępnym pod adresem: https://app.sidaspzp.pl/static/media/regulamin-SIDAS-PZP.1353d0f3b6aaf676dd38.pdf oraz uznaje go za wiążący. 9. Szczegółowa instrukcja obsługi strony internetowej prowadzonego postępowania, zawierająca instrukcję korzystania przez Wykonawcę jest zamieszczona pod adresem: https://sidaspzp.pl/instrukcje/. Każdy załączany plik, zawierający ofertę, dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa, musi być uprzednio opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub wykonawców. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę wysłania wiadomości wraz z załącznikiem z poziomu zakładki ,,Komunikacja", która prezentowana jest również w wysłanej wiadomości. Zamawiający zgodnie z §2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, zwanym dalej ,,rozporządzeniem", zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Dodatkowo zamawiający informuje, że: - pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnętrznego XAdES należy załączać wraz z plikiem podpisu; formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAdES należy dodać w jeden z poniższych sposobów: - z poziomu zakładki ,,Moje pliki" w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik, który był podpisywany, a plik z podpisem należy dodać oddzielnie jako załącznik lub spakować razem plik oferty i plik z podpisem do paczki ,,zip" i dołączyć z poziomu zakładki ,,Moje pliki" w miejscu do dodania pliku oferty
Warunki zamówienia:
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą płatności elektroniczne
Zasady finansowe: 1. Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 9 Umowy rozliczone będzie na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę w oparciu o protokół odbioru końcowego Przedmiotu umowy. 2. Wykonawca wystawia faktury: 1) częściową (zgodnie z zapisami Wstępnej Promesy, o której mowa w § 5 ust. 3) w wysokości 5,0% kwoty wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1; 2) końcową po zrealizowaniu całego zamówienia i bezusterkowym protokolarnym odebraniu robót. 3. Wykonawca wystawiać będzie faktury na rzecz Zamawiającego w następujący sposób: Nabywca: Gmina Kleczew, pl. Kościuszki 5, 62-540 Kleczew, NIP 6652741719. 4. Termin zapłaty faktury końcowej nastąpi po wykonaniu całości Przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego robót przez Zamawiającego na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę. Datą zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
Informacje o terminach odwołania: 1 Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale IX ustawy. 2 Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu. 3 Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. 4 Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany. 5 Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 6 Terminy wnoszenia odwołań: 1) Odwołanie wnosi się w terminie: a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a. 2) Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej, 3) Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, 4) Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki - ogłoszenia o wyniku postępowania albo ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, zawierającego uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki; b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 7 Odwołanie zawiera: 1) imię i nazwisko albo nazwę, miejsce zamieszkania albo siedzibę, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej odwołującego oraz imię i nazwisko przedstawiciela (przedstawicieli); 2) nazwę i siedzibę zamawiającego, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej zamawiającego; 3) numer Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL) lub NIP odwołującego będącego osobą fizyczną, jeżeli jest on obowiązany do jego posiadania albo posiada go nie mając takiego obowiązku; 4) numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w przypadku jego braku - numer w innym właściwym rejestrze, ewidencji lub NIP odwołującego niebędącego osobą fizyczną, który nie ma obowiązku wpisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, jeżeli jest on obowiązany do jego posiadania; 5) określenie przedmiotu zamówienia; 6) wskazanie numeru ogłoszenia w przypadku zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej; 7) wskazanie czynności lub zaniechania czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, lub wskazanie zaniechania przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy; 8) zwięzłe przedstawienie zarzutów; 9) żądanie co do sposobu rozstrzygnięcia odwołania; 10) wskazanie okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie odwołania oraz dowodów na poparcie przytoczonych okoliczności; 11) podpis odwołującego albo jego przedstawiciela lub przedstawicieli; 12) wykaz załączników. 8 Do odwołania dołącza się: 1) dowód uiszczenia wpisu od odwołania w wymaganej wysokości; 2) dowód przekazania odpowiednio odwołania albo jego kopii zamawiającemu; 3) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odwołującego. 9 Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 13/03/2024 10:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Miejscowość: Kleczew
Kod pocztowy: 62-540
Podpodział krajowy (NUTS): Koniński (PL414)
Kraj: Polska

Miejsce realizacji
Adres pocztowy: pl. Kościuszki 5
Miejscowość: Kleczew
Kod pocztowy: 62-540
Podpodział krajowy (NUTS): Koniński (PL414)
Kraj: Polska

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 6 Miesiąc

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Gmina Kleczew
Numer rejestracyjny: 311019131
Adres pocztowy: pl. Kościuszki 5
Miejscowość: Kleczew
Kod pocztowy: 62-540
Podpodział krajowy (NUTS): Koniński (PL414)
Kraj: Polska
E-mail: ugim@kleczew.pl
Telefon: 632700900
Faks: 632700940
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.