Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Obsługa kominiarska budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Czarnków ul. Rybaki 3 64-700 Czarnków powiat: czarnkowsko-trzcianecki tel. 067 349 56 68, fax 067 255 30 79 urzad@czarnkowgmina.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Czarnków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 067 349 56 68, |
Termin składania ofert: | 2024-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Czarnków prowadząca postępowanie na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) w formie zapytania ofertowego zaprasza do złożenia oferty na: obsługę kominiarską budynków stanowiących mienie komunalne Gminy Czarnków w 2024 roku. 2. Przedmiot zamówienia: Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia to obsługa kominiarska budynków stanowiących mienie komunalne Gminy Czarnków w 2024 roku, wymienionych w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, polegająca na: 1) przeprowadzeniu okresowych przeglądów przewodów kominowych, 2) przeprowadzeniu okresowych przeglądów rocznych dotyczących sprawdzenia stanu technicznego i sprawności urządzeń grzewczo - kominowych, 3) czyszczeniu pieców kaflowych z wyjęciem i założeniem wyczystek, 4) wymianie i montażu dodatkowych drzwiczek wycierowych w kominie, itp. Dokument nr: IGK.271.2.1.2024 Składanie ofert: 9. Opis sposobu przygotowania oferty, miejsce oraz termin składania ofert: Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu, podpisaną przez osobę upoważnioną pod rygorem nieważności. Ofertę należy dostarczyć do siedziby zamawiającego drogą mailową, osobiście lub pocztą tradycyjną w terminie do 13 lutego 2024r. z dopiskiem ,,Oferta na obsługę kominiarską budynków stanowiących mienie komunalne Gminy Czarnków w 2024 roku" na adres: Urząd Gminy Czarnków, Ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków lub email: urzad@czarnkowgmina.pl. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dokumentach stanowiących ogólny schemat ofertowy przyjęty u Wykonawcy z uwzględnieniem wszystkich punktów stanowiących zapytanie ofertowe. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: Prace objęte przedmiotem umowy Wykonawca wykona w terminie najpóźniej do dnia 13.12.2024 r. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Czarnków - Budynki wchodzące w skład zasobu komunalnego. Wymagania: 5. Kryteria oceny ofert: - Cena - 100% 6. Dokumenty wymagane od Wykonawcy: - formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania, - dyplom mistrza kominiarskiego. 7. Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie cenowej: Cena wskazana w ofercie musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i słownie z wyodrębnieniem należytego podatku VAT, uwzględniać wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. 8. Wymagane minimalne warunki płatności: Wynagrodzenie płatne będzie po wykonaniu przeglądów okresowych z czyszczeniem i wystawieniem faktury raz na kwartał ( na koniec kwartału na kwotę faktycznie wykonanych usług jednak nie więcej niż ? całości przedmiotu umowy) w terminie do 14 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Kontakt: Osoba do kontaktu: Podinspektor Tomasz Czarnecki Tel. 606-956-167, email: tomasz.czarnecki@ugczarnkow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024