lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełna konserwacja techniczno - estetyczna ołtarzy bocznych z należącymi do nich obrazami i figurami |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia rzymskokatolicka p.w. Św Augustyna Ul Bończyka 24 47-470 Borucin powiat: raciborski tel. 32 410 81 58 kontakt@parafiaborucin.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Borucin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 410 81 58 |
Termin składania ofert: | 2024-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Pełna konserwacja techniczno - estetyczna dwóch ołtarzy bocznych z należącymi do nich obrazami i figurami" II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie zadania 1. wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej stanu zachowania obiektów przed , w trakcie i po konserwacji 2. pełna konserwacja techniczno - estetyczna nastaw ołtarzowych 3. pełna konserwacja techniczno - estetyczna obrazów olejnych usytuowanych w ołtarzach 4. pełna konserwacja techniczno - estetyczna rzeźb drewnianych usytuowanych w ołtarzach 5. pełna konserwacja techniczno - estetyczna murowanych, tynkowanych i zdobionych sztukatorsko mens ołtarzowych Szczegółowy zakres prac opisany w programie prac konserwatorskich będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego dokumentu III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie przy dwóch ołtarzach bocznych(ołtarz Niepokalanego serca Maryi oraz ołtarz Najświętszego Serca Pana Jezusa) z kościoła parafialnego p.w. św. Augustyna w Borucinie wpisanego do rejestru zabytków A/401/13 z dnia 13.02.2013r oraz zgodnie z pozwoleniem nr K/1313/2022 z dnia 04.11.2022r. na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. Ołtarze w stylu neogotyckim z murowanymi, tynkowanymi mensami zdobionymi sztukatorsko. Nastawy drewniane, z malaturą w formie mazerunku, z bogatym detalem snycerskim złoconym szlakmetalem w technice mikstionowej. W ołtarzach obrazy olejne oraz rzeźby pełne, drewniane polichromowane. Dokument nr: BOR.271.1.2024 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 11.03.2024r., o godz. 9.30 w Kancelarii Parafialnej na probostwie parafii rzymskokatolickiej p.w Św Augustyna w Borucinie. Składanie ofert: 2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 11.03.2024r., godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: do15.11.2024r. Wymagania: współfinansowane ze środków: Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - edycja pierwsza IV. KRYTERIA OCENY OFERT 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: 1) cena ofertowa brutto 50 % 2) Doświadczenie wykonawcy 50% Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów: 1) Punkty w kryterium cena brutto oferty w PLN (C) wyliczone będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania trzeciego miejsca po przecinku - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę) wg poniższego wzoru: C = (Cmin : Cx) x 100 pkt x 50% gdzie: C - przyznane punkty w kryterium ceny brutto oferty w PLN; Cmin - najniższa cena brutto oferty w PLN spośród ofert niepodlegających odrzuceniu; Cx - cena brutto w PLN badanej oferty. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny brutto oferty za realizację zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa. Określona w ten sposób punktacja za kryterium ceny brutto oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 2) Punkty w kryterium doświadczenie wykonawcy (D), zostaną przyznane wg następujących zasad: Doświadczenie wykonawcy - maksymalnie 50 pkt. a) Wykonywanie prac konserwatorskich przy obiektach zabytkowych, wpisanych do rejestru zabytków przy ośmiu (8) obiektach, w tym pięciu (5) sakralnych - 0 pkt. b) Wykonywanie prac konserwatorskich przy obiektach zabytkowych, wpisanych do rejestru zabytków przy dziewięciu (9) obiektach, w tym pięciu (5) sakralnych - 25 pkt. c) Wykonywanie prac konserwatorskich przy obiektach zabytkowych, wpisanych do rejestru zabytków przy dziesięciu (10) obiektach, w tym pięciu (5) sakralnych - 50 pkt. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia kryterium oceny ofert powinien załączyć dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium (np. protokół odbioru robót, referencje). 3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. Zamawiający wyliczy ocenę łączą ocenianych ofert na podstawie poniższego wzoru: X=C+D gdzie: X - łączna liczba punktów otrzymana przez ofertę we wszystkich kryteriach oceny, C - liczba punktów w kryterium ceny brutto oferty w PLN, D - liczba punktów w kryterium doświadczenie i kwalifikacje wykonawcy Zamawiający będzie zaokrąglał punkty do dwóch miejsc po przecinku w każdym wskaźniku. Zasada zaokrąglenia dotyczy trzeciego miejsca po przecinku - poniżej 5 końcówkę pominie, powyżej i równe 5 zaokrągli w górę. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych. 5. W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 6. Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszą specyfikacją, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. DANE DOTYCZĄCE ZŁOŻENIA OFERTY V. 1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, na Formularzu Ofertowym (załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia ) i złożyć Zamawiającemu w jeden z następujących sposobów: o o Osobiście, w siedzibie Zamawiającego, tj. jak podano w pkt I, za pośrednictwem poczty, na adres Zamawiającego jw., Oferta musi być złożona w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy zamieścić nazwę i dokładny adres Wykonawcy oraz napisać: ,,Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert" Parafia rzymskokatolicka p.w. Św Augustyna Ul. Bończyka 24 47-470 Borucin Oferta na wykonanie zadania: ,,Pełna konserwacja techniczno - estetyczna dwóch ołtarzy bocznych z należącymi do nich obrazami i figurami" Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 5. Warunki płatności: do 30 dni po zakończeniu zadania, odbiorze komisyjnym prac oraz poprawnym dostarczeniu faktury końcowej 6. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia składnia ofert 7. Na ofertę składa się: a) Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, c) oświadczenie o dysponowaniu zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, d) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczeniu zawodowym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia ( dyplom ukończenia studiów z zakresu konserwacji dzieł sztuki oraz wykaz realizacji z ostatnich 5 lat) VI. WYBÓR OFERTY 1. Złożone oferty muszą być zgodne z opisem zamówienia i warunkami zawartymi w punkcie V. Oferty niezgodne z ww. punktami podlegają odrzuceniu. 2. Oferty złożone po terminie określonym w punkcie V.2. podlegają odrzuceniu. 3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium wyszczególnionym w Zapytaniu ofertowym. 4. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Za cenę oferty uważać się będzie cenę brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT). 5. Do czasu zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie, bez wyłonienia Wykonawcy oraz bez podania przyczyny. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Doświadczenie w wykonywaniu prac konserwatorskich przy obiektach zabytkowych, wpisanych do rejestru zabytków, nie mniej niż przy ośmiu (8) obiektach, w tym pięciu (5) sakralnych, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania w tym minimum: - Doświadczenie w wykonywaniu prac konserwatorskich przy ołtarzach drewnianych polichromowanych - min 3 obiekty - Doświadczenie w wykonywaniu prac konserwatorskich przy obrazach olejnych - min 3 obiekty - Doświadczenie w wykonywaniu prac konserwatorskich przy obiektach kamiennych i wykonanych w technice narzutowej - min 2 obiekty b) Wykonawca przedstawi dodatkowo: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - oświadczenie o dysponowaniu zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. c) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca przedstawi dokumenty: - oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczeniu zawodowym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia ( dyplom ukończenia studiów z zakresu konserwacji dzieł sztuki oraz wykaz realizacji z ostatnich 5 lat ) d) nie podlega sankcjom na podstawie prawodawstwa unijnego i krajowego wprowadzającego sankcje wobec podmiotów i osób, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne (w szczególności ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz Rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie). 2. Forma przekazania przedmiotu zamówienia: a) zakończenie zadania nastąpi na podstawie odbioru końcowego z udziałem przedstawiciela WKZ, z którego zostanie sporządzony protokół; b) na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na okres 2 lat od daty odbioru końcowego, z prolongatą po każdorazowej naprawie gwarancyjnej; 3. Zamawiający wraz z Zapytaniem Ofertowym przekazuje Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Wzór umowy. Uwagi: VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Parafii pw. Świętego Augustyna jest: Ksiądz Proboszcz, zamieszkały pod adresem: 47-470 Borucin ul. Bończyka 15. 2. Jeśli są pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Parafii pw. Św. Augustyna w Borucinie a także przysługujących uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Kurii Diecezjalnej w Opolu za pomocą adresu: diod@diecezja.opole.pl. Strona 5 z 8BOR.271.1.2024 3. Administrator danych osobowych - przetwarza dane osobowe na podstawie udzielonej zgody lub w ramach powszechnie obowiązującego prawa państwowego i kościelnego. 4. Dane osobowe przetwarzane są w zakresie i celu określonym w treści zgody lub prawie. 5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 4. odbiorcami danych osobowych mogą być: organy władzy publicznej i kościelnej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej i kościelnej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują osobie ,której dane dotyczą następujące uprawnienia: 1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; 2) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; 3) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: o dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, o osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, o osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych, o dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, o dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; 4) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy: o osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, o przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, o Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń, o osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu; 5) prawo do przenoszenia danych - w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: o przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę o przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; 6) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: o zaistnieją przyczyny związane z szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym przez Administratora, o przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem. 8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. ,,a" RODO), przysługuje prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem. 9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Parafii danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych w Kościele katolickim w Polsce, którym jest Kościelny Inspektor Ochrony Danych, korzystając z adresu: kiod@episkopat.pl. 10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. Uwaga: Inspektor Ochrony Danych szczebla diecezjalnego jest organem nadzorczym wobec parafii, lecz nieuprawnionym do rozpatrywania skarg. Jedynym organem rozpatrującym skargi dotyczące przetwarzania danych osobowych w Kościele katolickim w Polsce jest Kościelny Inspektor Ochrony Danych powołany przez Konferencję Episkopatu Polski. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu : Ks. Proboszcz Ginter Piotr Rychlikowski Email: kontakt@parafiaborucin.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024