mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
lubuskie (Zielona Góra)
zachodniopomorskie (Szczecin)
śląskie (Sosnowiec)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi sprzątania budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kup ul. 1 Maja 9 46-082 Kup powiat: opolski tel. 668 817 733, tel. 534 270 884. kup@katowice.lasy.gov.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Kup |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | tel. 668 817 733, te |
Termin składania ofert: | 2024-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa zamówienia Usługi sprzątania budynków w siedzibie Nadleśnictwa Kup w miejscowości Kup, Ul. 1 Maja 9 w okresie od 01.03.2024 roku do 28.02.2025 roku. 3. Przedmiot zamówienia 3.1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót: o codzienne sprzątanie budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kup w miejscowości Kup Ul. 1 Maja 9, środkami i sprzętem Wykonawcy, w tym pomieszczeń biurowych, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, korytarzy i klatek schodowych oraz świetlicy. Powierzchnia do sprzątania wynosi około 531,50 m2 i obejmuje 3 kondygnacje: parter, piętro oraz piwnicę; o okresowe (w miarę potrzeb) sprzątanie pomieszczeń Izby Leśnej i magazynu o łącznej powierzchni około 370,60 m2; o okresowe (w miarę potrzeb) sprzątanie pokoi gościnnych, pomieszczenia zakładowej składnicy akt, klatki schodowej w budynku biurowo-gospodarczym o łącznej powierzchni około 100,60 m2 (parter + piętro). 3.2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w załączniku nr 1 do umowy (załącznik nr 3). 3.3. Do sprzątania Wykonawca będzie używał własnego sprzętu i środków czystości za wyjątkiem papieru toaletowego, mydła w płynie, ręczników papierowych oraz płynu do mycia naczyń, które będą zakupywane przez Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający wymaga ciągłej obecności Wykonawcy w celu wykonywania zamówienia w godz.ch od 12.00 do 20.00 (po 8 godzin dziennie). 4. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Nazwa zamówienia: Usługi sprzątania budynków w siedzibie Nadleśnictwa Kup w miejscowości Kup, Ul. 1 Maja 9 w okresie od 01.03.2024 do 28.02.2025 roku. Kategoria usług: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur Kategoria usług: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków CPV: 90919200-4, 90911200-8 Dokument nr: SA.270.1.1.2024 Składanie ofert: 6. Termin i miejsce składania ofert Podpisaną ofertę z dopiskiem ,,Oferta na wykonanie usługi sprzątania budynków w siedzibie Nadleśnictwa Kup" należy dostarczyć do siedziby Nadleśnictwa Kup lub przesłać na adres mailowy: kup@katowice.lasy.gov.pl do dnia 15.02.2024r. Oferta musi zawierać cenę netto i brutto za cały zakres zamówienia. Na ofercie muszą być podane dane oferenta: nazwa, adres, telefon kontaktowy, email, nr NIP. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.03.2024 do 28.02.2025 roku. Wymagania: 2. Tryb udzjelenia zamówienia Postępowanie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000 PLN prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 7/2021 Nadleśniczego Nadleśnictwa Kup z dnia 18.01.2021 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych w Nadleśnictwie Kup, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto wydanego w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.). Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Termin związania ofertą Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Kryteria oceny ofert Jedynym kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu jest cena ofertowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (waga 100%). 9. Przesłanki odwołania postępowania Zamawiający dopuszcza odwołanie postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. 10. Wymagania dotyczące wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu. 11. Inne istotne informacje dotyczące prowadzonego postępowania o oferta powinna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1); 2) wypełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 2); 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4); 4) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (załącznik nr 5), 5) doświadczenie zawodowe - wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat tożsamych z przedmiotem zamówienia wraz z referencjami od Zamawiających (załącznik nr 6), o każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, o Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych ani wariantowych, o wybór Wykonawcy nastąpi w oparciu o warunki konkurencyjności, o zamówienie nastąpi w drodze zawarcia umowy, o szczegółowe warunki określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 3) -załączona wersja umowy w chwili przesyłania nie jest wiążąca dla stron, mocy prawnej nabywa po podpisaniu jej przez Nadleśnictwo i wybranego Wykonawcę, Kontakt: o osobami do kontaktu są Pan Marcin Ślusarczyk tel. 668 817 733 oraz Pani Amelia Rydz tel. 534 270 884. |
© eurobudowa.pl 2004-2024