Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
806z dziś
4576z ostatnich 7 dni
23840z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi sprzątania budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi sprzątania budynków

Data zamieszczenia: 2024-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kup
ul. 1 Maja 9
46-082 Kup
powiat: opolski
tel. 668 817 733, tel. 534 270 884.
kup@katowice.lasy.gov.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Kup
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 668 817 733, te
Termin składania ofert: 2024-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zamówienia
Usługi sprzątania budynków w siedzibie Nadleśnictwa Kup w miejscowości Kup, Ul. 1 Maja 9 w okresie od 01.03.2024 roku do 28.02.2025 roku.
3. Przedmiot zamówienia
3.1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:
o codzienne sprzątanie budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kup w miejscowości Kup Ul. 1 Maja 9, środkami i sprzętem Wykonawcy, w tym pomieszczeń biurowych, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, korytarzy i klatek schodowych oraz świetlicy. Powierzchnia do sprzątania wynosi około 531,50 m2 i obejmuje 3 kondygnacje: parter, piętro oraz piwnicę;
o okresowe (w miarę potrzeb) sprzątanie pomieszczeń Izby Leśnej i magazynu o łącznej powierzchni około 370,60 m2;
o okresowe (w miarę potrzeb) sprzątanie pokoi gościnnych, pomieszczenia zakładowej składnicy akt, klatki schodowej w budynku biurowo-gospodarczym o łącznej powierzchni około 100,60 m2 (parter + piętro).
3.2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w załączniku nr 1 do umowy (załącznik nr 3).
3.3. Do sprzątania Wykonawca będzie używał własnego sprzętu i środków czystości za wyjątkiem papieru toaletowego, mydła w płynie, ręczników papierowych oraz płynu do mycia naczyń, które będą zakupywane przez Zamawiającego.
Uwaga: Zamawiający wymaga ciągłej obecności Wykonawcy w celu wykonywania zamówienia w godz.ch od 12.00 do 20.00 (po 8 godzin dziennie).
4. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
Nazwa zamówienia: Usługi sprzątania budynków w siedzibie Nadleśnictwa Kup w miejscowości Kup, Ul. 1 Maja 9 w okresie od 01.03.2024 do 28.02.2025 roku.
Kategoria usług: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
Kategoria usług: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

CPV: 90919200-4, 90911200-8

Dokument nr: SA.270.1.1.2024

Składanie ofert:
6. Termin i miejsce składania ofert
Podpisaną ofertę z dopiskiem ,,Oferta na wykonanie usługi sprzątania budynków w siedzibie Nadleśnictwa Kup" należy dostarczyć do siedziby Nadleśnictwa Kup lub przesłać na adres mailowy: kup@katowice.lasy.gov.pl do dnia 15.02.2024r. Oferta musi zawierać cenę netto i brutto za cały zakres zamówienia. Na ofercie muszą być podane dane oferenta: nazwa, adres, telefon kontaktowy, email, nr NIP.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.03.2024 do 28.02.2025 roku.

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia
Postępowanie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000 PLN prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 7/2021 Nadleśniczego Nadleśnictwa Kup z dnia 18.01.2021 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych w Nadleśnictwie Kup, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto wydanego w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.).
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Termin związania ofertą
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
8. Kryteria oceny ofert
Jedynym kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu jest cena ofertowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (waga 100%).
9. Przesłanki odwołania postępowania
Zamawiający dopuszcza odwołanie postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
10. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
11. Inne istotne informacje dotyczące prowadzonego postępowania
o oferta powinna zawierać:
1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1);
2) wypełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 2);
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik
nr 4);
4) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (załącznik nr 5),
5) doświadczenie zawodowe - wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat tożsamych z przedmiotem zamówienia wraz z referencjami od Zamawiających (załącznik nr 6),
o każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
o Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych ani wariantowych,
o wybór Wykonawcy nastąpi w oparciu o warunki konkurencyjności,
o zamówienie nastąpi w drodze zawarcia umowy,
o szczegółowe warunki określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 3) -załączona wersja umowy w chwili przesyłania nie jest wiążąca dla stron, mocy prawnej nabywa po podpisaniu jej przez Nadleśnictwo i wybranego Wykonawcę,

Kontakt:
o osobami do kontaktu są Pan Marcin Ślusarczyk tel. 668 817 733 oraz Pani Amelia Rydz tel. 534 270 884.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.