Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5804z ostatnich 7 dni
23114z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie przy ścianach i sklepieniu empory muzycznej w kościele

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie przy ścianach i sklepieniu empory muzycznej w kościele

Data zamieszczenia: 2024-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jana Chrzciciela w Jeleniej Górze
ul. Cieplickiej 9
58-560 Jelenia Góra
powiat: Jelenia Góra
tel: 75 642 88 10 lub 512 458 873;
gsekulasp@gmail.com
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jelenia Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 75 642 88 10 lu
Termin składania ofert: 2024-03-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAKUPOWYM
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jana Chrzciciela w Jeleniej Górze przy Ul. Cieplickiej 9, posiadająca NIP
611 22 34 858 i Regon 040111240, reprezentowana przez Proboszcza Parafii - o. Grzegorza Sekułę SP,
zwana dalej Beneficjentem, zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację usługi
pn. Prace konserwatorskie przy ścianach i sklepieniu empory muzycznej w kościele pw. św. Jana Chrzciciela
w Jeleniej Górze, na zasadach opisanych w niniejszym zaproszeniu.
Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych.
V. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot prac konserwatorskich jest kontynuacja - zakończenie prowadzonych prac przy ścianach
i sklepieniach nawy głównej kościoła. Dotychczas wykonano prace przy pięciu przęsłach nawy i do wykonania
pozostają ostatnie prace przy przęśle empory muzycznej będące przedmiotem postępowania wraz z wymianą
podłog
1. Zakres rzeczowy prac konserwatorskich obejmuje:
a) Ściany, sklepienie, sztukaterie i medaliony:
- wykonanie iniekcji podtynkowej w miejscach odspojonych;
- usunięcie wtórnych nawarstwień, sklejenie i uzupełnienie pęknięć;
- impregnację odsłoniętych warstw oryginalnych;
- uzupełnienie ubytków zaprawy i pobiały;
- usunięcie warstw szlagmetalu, wtórnych zapraw, kitów i niewłaściwie wykonanych uzupełnień;
- pomalowanie powierzchnia farbami wapiennymi w pierwotnej kolorystyce.
b) Drewniane barierki empory:
- odczyszczenie powierzchni z kurzu i zanieczyszczeń;
- usunięcie wtórnych nawarstwień z powierzchni stiuków;
- usunięcie warstw szlagmetalu, wtórnych zapraw, kitów i niewłaściwie wykonanych uzupełnień;
- uzupełnienie ubytków stiuku masą stiukową;
- zabezpieczenie powierzchni stiuków wraz z wypolerowaniem tralkowej balustrady;
- wykonanie pełnej dezynsekcji drewna;
- wykonanie miejscowej impregnacji wzmacniającej, sklejenie pęknięć, uzupełnienie szczelin i ubytków drewna.
Ogólnie rodzaj powierzchni poz. 1 a) i b):
- elementy empory drewnianej, struktura polichromowana - ok. 46m2
- gzymsy i sztukateria - ok.23,2m2
- ściana prosta - ok.357,5m2
c) Drewniana podłoga empory muzycznej:
- na emporze muzycznej rozebranie podłogi zniszczonej korozją biologiczną;
- impregnacja owadobójcza miejsca po rozebraniu podłogi, w tym legarów, które po oczyszczeniu należy
zaimpregnować impregnatem żywicznym w trzeciej klasie zabezpieczenia drewna;
- opcjonalnie po rozebraniu podłogi - dołożenie do istniejącej konstrukcji legarów desek poziomujących
i wzmacniających z tarcicy modrzewiowej- suszonej KD;
uwaga: przy wycenie nie należy ujmować rozwiązania opcjonalnego, ale przyjąć jako oddzielną pozycję
cenę brutto za 1 mb wzmocnienia.
- wykonanie nowej akustycznej podłogi dębowej gr. 40mm [ok. 140m2] z:
tarcicy suszonej KD, deski wykonanej na obce pióro, szlifowanej i olejowanej przed montażem
w warunkach warsztatowych, nacinanej od spodu - frezem odprężnym, mocowanej wkrętami w systemie
niewidocznym do wcześniej wypoziomowanych legarów.
2. Realizacja zamówienia przez zespół konserwatorski, bez udziału podwykonawców.
3. Beneficjent nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
4. Prace konserwatorskie muszą być spójne z wcześniejszymi pracami konserwatorskimi wykonanymi na
pozostałych pięciu przęsłach nawy głównej.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany w ciągu 30 dni
kalendarzowych, licząc od informacji o wyborze do:
a) opracowania programu prac konserwatorskich i uzyskania Decyzji konserwatorskiej zatwierdzającej
program i udzielającej pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich przy ścianach i sklepieniu
empory muzycznej oraz przy wymianie podłogi empory
6. Zalecana jest wizja miejsca przeprowadzenia prac konserwatorskich. Termin ewentualnej wizji należy
uzgodnić telefonicznie bezpośrednio z Proboszczem Parafii kom. 516 400 907 lub za pośrednictwem
poczty e-mail: gsekulasp@gmail.com
7. W zakresie obowiązków wykonawcy jest przeniesienie zbędnych przedmiotów znajdujących się na
emporze muzycznej (w tym m.in. ławki, szafy, dodatkowe piszczałki organowe) i zabezpieczenie organów
przed zakurzeniem podczas prac konserwatorskich.
8. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność oraz ponosi wszystkie koszty
związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych.
9. W sytuacji, kiedy wykonawca wygrał przetarg, reklamacje dotyczące zmiany wartości oferty w świetle
zobowiązań wykonawcy określonych powyżej nie będą rozpatrywane, ponieważ Wykonawca ma
obowiązek wyjaśnić z Beneficjentem wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty.
10. Na wykonane prace konserwatorskie objęte przedmiotem zamówienia/ umowy wykonawca udzieli
Beneficjentowi co najmniej 60 miesięcy gwarancji jakości i wydłużonej rękojmi za wady fizyczne do 60
miesięcy, liczonej od końcowego, bezusterkowego odbioru konserwatorskiego.

Otwarcie ofert: 1. Beneficjent nie przewiduje jawnego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
XI. Termin i miejsce składania ofert
2. Oferty w formie elektronicznej wraz z wymaganymi załącznikami, o których mowa w punkcie VI.1 oraz
podpisanym Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia - Klauzula informacyjna należy złożyć na adres poczty
elektronicznej: gsekulasp@gmail.com w terminie do 15 marca 2024 r.(włącznie).
3. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
VII. Termin realizacji:
Od momentu podpisania umowy z wykonawcą - do 25 listopada 2024 r.
uwaga: Zgodnie z zasadami i trybem udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków- podpisanie umowy z wykonawcą może nastąpić po zamianie otrzymanej wstępnej promesy
na promesę inwestycyjną. Promesa inwestycyjna zostanie przyznana w ciągu 30 dni od zamieszczenia
w generatorze informacji o wyborze wykonawcy.
Planowany termin wyboru wykonawcy - ok. 25 marca 2024 r.

Wymagania:
I. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Wykonawca udostępniający dane osobowe osób trzecich Beneficjentowi (w szczególności osób fizycznych
wchodzących w skład zespołu konserwatorskiego wykonawcy) jest uprawniony i zobowiązany przez
Beneficjenta do wykonania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Treść klauzuli informacyjnej dostępna jest
w Załączniku nr 1 do Zaproszenia.
II. Informacja o elektronicznym fakturowaniu
Zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych,
koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym Beneficjent informuje, że
w przedmiotowym Postępowaniu Beneficjent nie stosuje ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
III. Biała lista podatników VAT
Wykonawca będący czynnym podatnikiem VAT, dla celów rozliczeniowych winien w ofercie wskazać rachunek
bankowy, który widnieje na białej liście podatników VAT, o której mowa w art. 96b ust. 1 ustawy o VAT. Jeśli
okaże się, po weryfikacji na stronie internetowej https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-
wyszukiwarka, iż wskazany w ofercie rachunek bankowy nie widnieje na białej liście podatników VAT,
Beneficjent wezwie Wykonawcę do przedłożenia odpowiednich dokumentów wskazujących na zgłoszenie
przedmiotowego rachunku bankowego do Urzędu Skarbowego. Brak udokumentowania powyższego stanowi
podstawę do odrzucenia.
IV. Zapis sankcyjny
Oferta zostanie odrzucona, gdy została złożona przez Wykonawcę podlegającemu wykluczeniu z postępowania
zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
w przypadkach określonych tą ustawą.
VI. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Do postępowania może przystąpić wykonawca dysponujący zespołem konserwatorskim w składzie
minimum czterech osób, w tym :
a) kierownikiem zespołu konserwatorskiego, który posiada dyplom ukończenia ASP zakresie
konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, odbytą praktykę zgodnie z przepisami
określonymi w art. 37a ustawy z 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz wyka że
się co najmniej trzema realizacjami prac konserwatorskich , w tym minimum dwoma realizacjami przy
wyprawach tynkarskich i sztukaterii barokowej, na powierzchni nie mniejszej niż 300m2 oraz minimum
jedną realizacją przy konserwacji elementów drewnianych polichromowanych na powierzchni nie
mniejszej niż 30m2.
Na potwierdzenie spełnienie wymagań wykonawca do oferty dołączy skan dyplomu oraz referencje
z bezusterkowego wykonania prac zgodnie z programem prac konserwatorskich;
b) autorem zatwierdzonego programu prac konserwatorskich;
c) konserwatorem, osobą fizyczną zatrudnioną przy pracach konserwatorskich;
d) osobą wykonującą prace przy wymianie podłogi, która posiada nabyte doświadczenie m.in. przy
wykonaniu podłogi akustycznej na emporze muzycznej , na powierzchni minimum 100m2.
Na potwierdzenie spełnienia wymagania do oferty należy dołączyć stosowną referencję.
oraz dysponujący pracownią konserwatorską/warsztatem o powierzchni użytkowej minimum 150 m2.
Na potwierdzenie spełnienia wymagania do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie
z podaniem adresu pracowni/warsztatu.
2. Beneficjent może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych
zdolności realizacyjnych, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
VIII. Podstawy wykluczenia z postępowania:
1. Beneficjent może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych
zdolności realizacyjnych, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
2. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału
w postępowaniu.
3. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
4. Beneficjent może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
IX. Opis sposobu obliczania ceny oferty:
1. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich: cyfrowo i jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
2. Wymaga się aby cena podana była z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena musi zawierać wszystkie koszty i elementy związane z realizacją przedmiotu Zamówienia.
4. Przy ocenie oferty będzie brana pod uwagę cena brutto.
5. Przy wycenie oferty należy podać podstawę wyliczenia ceny, przedmiar= obmiar w dm2 oraz sposób
wyliczenia ceny dla:
- elementów empory drewnianej , struktura polichromowana
- gzymsy, sztukateria
- ściana prosta
- elementy drewniane- podłoga
uwaga: Przyjęcie do wyceny orientacyjnego przedmiaru podanego w punkcie V.1. przez Beneficjenta
stanowi ryzyko wykonawcy i w przypadku innego obmiaru wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej
zapłaty.
6. Cena podana w ofercie jest umowną (ryczałtową) ceną i nie podlega zmianie ani waloryzacji w okresie
trwania umowy.
X. Kryteria oceny ofert i zasady ich oceny ( 1%= 1 punkt )
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Beneficjent będzie kierować się następującymi kryteriami i ich
wagami:
Kryterium A: Cena brutto - 85 %
Punkty (do dwóch miejsc po przecinku) w niniejszym kryterium oceny ofert zostaną przyznane według
następującego wzoru:
A = cena (brutto) najkorzystniejszej oferty x 85
cena (brutto) ocenianej oferty
przy czym cena brutto najkorzystniejszej oferty otrzymuje 85 pkt
Kryterium B: Termin realizacji - 10%
Wykonawcy, który deklaruje wykonanie przedmiotu zamówienia nie później niż do 25 października 2024 r.
(włącznie) w niniejszym kryterium otrzymuje 10 punktów.
Kryterium C: Cena brutto za wykonanie 1mb wzmocnienia - 5%
( rozwiązanie opcjonalne, o którym mowa w punkcie V.1. c)
Punkty (do dwóch miejsc po przecinku) w niniejszym kryterium oceny ofert zostaną przyznane według
następującego wzoru:
C = najkorzystniejsza cena (brutto) za 1mb wzmocnienia x 5
cena (brutto) za 1mb wzmocnienia w ocenianej ofercie
przy czym oferta z najkorzystniejszą (= najniższą) ceną brutto za wykonanie 1mb wzmocnienia
otrzymuje 5 pkt.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym
w niniejszym Zaproszeniu i uzyska największą ilość punktów w oparciu o podane powyżej kryteria
wyboru oceny ofert, liczoną według wzoru: ? = A + B + C
gdzie:
? - suma punktów przyznanych danej ofercie
A - liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium A
B - liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium B
C- liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium C
3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty
przedstawiające taki sam bilans ceny Beneficjent może wezwać wykonawców, którzy złożyli te oferty, do
złożenia w terminie określonym przez Beneficjenta, ofert dodatkowych.
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
5. Kiedy cena oferty, ocenionej jako najkorzystniejsza przekracza zaplanowaną wartość zamówienia Beneficjent
zaprasza do przeprowadzenia negocjacji wykonawcę, którego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów
przyznaną w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Jeżeli Beneficjent uzna to za celowe-
do negocjacji może zaprosić dwóch wykonawców, których oferty uzyskały najwyższą ilość punktów.
6. Beneficjent może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w szczególności,
jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny,
spoczywa na Wykonawcy. Brak skutecznego wykazania, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym,
skutkuje odrzuceniem oferty.
7. Oferty składane w niniejszym Postępowaniu są niejawne, z wyjątkiem informacji o wyborze najkorzystniejszej
oferty.
4. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert. Beneficjent może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na
przedłużenie terminu związania ofertą o oznaczony okres.
5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Parafii,
w miejscu publikacji niniejszego Zaproszenia
XII. Warunki płatności:
1. W niniejszym postępowaniu nie będą udzielane jakiekolwiek zaliczki .
2. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi jednorazowo, po wykonaniu całości zakresu
zamówienia.
3. Dopuszcza się fakturowanie przez członków Zespołu konserwatorskiego, pod warunkiem zaznaczenia
tego w ofercie i przypisania tym osobom należnego wynagrodzenia ( brutto).
Warunkiem jest zarejestrowana działalność gospodarcza tych osób

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.