śląskie (Żory)
dolnośląskie (Czarny Bór)
łódzkie (Wieluń)
małopolskie (Tarnów)
łódzkie (Czarnocin)
małopolskie (Nowy Sącz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace konserwatorskie przy ścianach i sklepieniu empory muzycznej w kościele |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jana Chrzciciela w Jeleniej Górze ul. Cieplickiej 9 58-560 Jelenia Góra powiat: Jelenia Góra tel: 75 642 88 10 lub 512 458 873; gsekulasp@gmail.com |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jelenia Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 75 642 88 10 lu |
Termin składania ofert: | 2024-03-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAKUPOWYM Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jana Chrzciciela w Jeleniej Górze przy Ul. Cieplickiej 9, posiadająca NIP 611 22 34 858 i Regon 040111240, reprezentowana przez Proboszcza Parafii - o. Grzegorza Sekułę SP, zwana dalej Beneficjentem, zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację usługi pn. Prace konserwatorskie przy ścianach i sklepieniu empory muzycznej w kościele pw. św. Jana Chrzciciela w Jeleniej Górze, na zasadach opisanych w niniejszym zaproszeniu. Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. V. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot prac konserwatorskich jest kontynuacja - zakończenie prowadzonych prac przy ścianach i sklepieniach nawy głównej kościoła. Dotychczas wykonano prace przy pięciu przęsłach nawy i do wykonania pozostają ostatnie prace przy przęśle empory muzycznej będące przedmiotem postępowania wraz z wymianą podłog 1. Zakres rzeczowy prac konserwatorskich obejmuje: a) Ściany, sklepienie, sztukaterie i medaliony: - wykonanie iniekcji podtynkowej w miejscach odspojonych; - usunięcie wtórnych nawarstwień, sklejenie i uzupełnienie pęknięć; - impregnację odsłoniętych warstw oryginalnych; - uzupełnienie ubytków zaprawy i pobiały; - usunięcie warstw szlagmetalu, wtórnych zapraw, kitów i niewłaściwie wykonanych uzupełnień; - pomalowanie powierzchnia farbami wapiennymi w pierwotnej kolorystyce. b) Drewniane barierki empory: - odczyszczenie powierzchni z kurzu i zanieczyszczeń; - usunięcie wtórnych nawarstwień z powierzchni stiuków; - usunięcie warstw szlagmetalu, wtórnych zapraw, kitów i niewłaściwie wykonanych uzupełnień; - uzupełnienie ubytków stiuku masą stiukową; - zabezpieczenie powierzchni stiuków wraz z wypolerowaniem tralkowej balustrady; - wykonanie pełnej dezynsekcji drewna; - wykonanie miejscowej impregnacji wzmacniającej, sklejenie pęknięć, uzupełnienie szczelin i ubytków drewna. Ogólnie rodzaj powierzchni poz. 1 a) i b): - elementy empory drewnianej, struktura polichromowana - ok. 46m2 - gzymsy i sztukateria - ok.23,2m2 - ściana prosta - ok.357,5m2 c) Drewniana podłoga empory muzycznej: - na emporze muzycznej rozebranie podłogi zniszczonej korozją biologiczną; - impregnacja owadobójcza miejsca po rozebraniu podłogi, w tym legarów, które po oczyszczeniu należy zaimpregnować impregnatem żywicznym w trzeciej klasie zabezpieczenia drewna; - opcjonalnie po rozebraniu podłogi - dołożenie do istniejącej konstrukcji legarów desek poziomujących i wzmacniających z tarcicy modrzewiowej- suszonej KD; uwaga: przy wycenie nie należy ujmować rozwiązania opcjonalnego, ale przyjąć jako oddzielną pozycję cenę brutto za 1 mb wzmocnienia. - wykonanie nowej akustycznej podłogi dębowej gr. 40mm [ok. 140m2] z: tarcicy suszonej KD, deski wykonanej na obce pióro, szlifowanej i olejowanej przed montażem w warunkach warsztatowych, nacinanej od spodu - frezem odprężnym, mocowanej wkrętami w systemie niewidocznym do wcześniej wypoziomowanych legarów. 2. Realizacja zamówienia przez zespół konserwatorski, bez udziału podwykonawców. 3. Beneficjent nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. 4. Prace konserwatorskie muszą być spójne z wcześniejszymi pracami konserwatorskimi wykonanymi na pozostałych pięciu przęsłach nawy głównej. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany w ciągu 30 dni kalendarzowych, licząc od informacji o wyborze do: a) opracowania programu prac konserwatorskich i uzyskania Decyzji konserwatorskiej zatwierdzającej program i udzielającej pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich przy ścianach i sklepieniu empory muzycznej oraz przy wymianie podłogi empory 6. Zalecana jest wizja miejsca przeprowadzenia prac konserwatorskich. Termin ewentualnej wizji należy uzgodnić telefonicznie bezpośrednio z Proboszczem Parafii kom. 516 400 907 lub za pośrednictwem poczty e-mail: gsekulasp@gmail.com 7. W zakresie obowiązków wykonawcy jest przeniesienie zbędnych przedmiotów znajdujących się na emporze muzycznej (w tym m.in. ławki, szafy, dodatkowe piszczałki organowe) i zabezpieczenie organów przed zakurzeniem podczas prac konserwatorskich. 8. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność oraz ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 9. W sytuacji, kiedy wykonawca wygrał przetarg, reklamacje dotyczące zmiany wartości oferty w świetle zobowiązań wykonawcy określonych powyżej nie będą rozpatrywane, ponieważ Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Beneficjentem wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. 10. Na wykonane prace konserwatorskie objęte przedmiotem zamówienia/ umowy wykonawca udzieli Beneficjentowi co najmniej 60 miesięcy gwarancji jakości i wydłużonej rękojmi za wady fizyczne do 60 miesięcy, liczonej od końcowego, bezusterkowego odbioru konserwatorskiego. Otwarcie ofert: 1. Beneficjent nie przewiduje jawnego otwarcia ofert. Składanie ofert: XI. Termin i miejsce składania ofert 2. Oferty w formie elektronicznej wraz z wymaganymi załącznikami, o których mowa w punkcie VI.1 oraz podpisanym Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia - Klauzula informacyjna należy złożyć na adres poczty elektronicznej: gsekulasp@gmail.com w terminie do 15 marca 2024 r.(włącznie). 3. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: VII. Termin realizacji: Od momentu podpisania umowy z wykonawcą - do 25 listopada 2024 r. uwaga: Zgodnie z zasadami i trybem udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków- podpisanie umowy z wykonawcą może nastąpić po zamianie otrzymanej wstępnej promesy na promesę inwestycyjną. Promesa inwestycyjna zostanie przyznana w ciągu 30 dni od zamieszczenia w generatorze informacji o wyborze wykonawcy. Planowany termin wyboru wykonawcy - ok. 25 marca 2024 r. Wymagania: I. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wykonawca udostępniający dane osobowe osób trzecich Beneficjentowi (w szczególności osób fizycznych wchodzących w skład zespołu konserwatorskiego wykonawcy) jest uprawniony i zobowiązany przez Beneficjenta do wykonania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Treść klauzuli informacyjnej dostępna jest w Załączniku nr 1 do Zaproszenia. II. Informacja o elektronicznym fakturowaniu Zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym Beneficjent informuje, że w przedmiotowym Postępowaniu Beneficjent nie stosuje ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. III. Biała lista podatników VAT Wykonawca będący czynnym podatnikiem VAT, dla celów rozliczeniowych winien w ofercie wskazać rachunek bankowy, który widnieje na białej liście podatników VAT, o której mowa w art. 96b ust. 1 ustawy o VAT. Jeśli okaże się, po weryfikacji na stronie internetowej https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat- wyszukiwarka, iż wskazany w ofercie rachunek bankowy nie widnieje na białej liście podatników VAT, Beneficjent wezwie Wykonawcę do przedłożenia odpowiednich dokumentów wskazujących na zgłoszenie przedmiotowego rachunku bankowego do Urzędu Skarbowego. Brak udokumentowania powyższego stanowi podstawę do odrzucenia. IV. Zapis sankcyjny Oferta zostanie odrzucona, gdy została złożona przez Wykonawcę podlegającemu wykluczeniu z postępowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadkach określonych tą ustawą. VI. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Do postępowania może przystąpić wykonawca dysponujący zespołem konserwatorskim w składzie minimum czterech osób, w tym : a) kierownikiem zespołu konserwatorskiego, który posiada dyplom ukończenia ASP zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, odbytą praktykę zgodnie z przepisami określonymi w art. 37a ustawy z 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz wyka że się co najmniej trzema realizacjami prac konserwatorskich , w tym minimum dwoma realizacjami przy wyprawach tynkarskich i sztukaterii barokowej, na powierzchni nie mniejszej niż 300m2 oraz minimum jedną realizacją przy konserwacji elementów drewnianych polichromowanych na powierzchni nie mniejszej niż 30m2. Na potwierdzenie spełnienie wymagań wykonawca do oferty dołączy skan dyplomu oraz referencje z bezusterkowego wykonania prac zgodnie z programem prac konserwatorskich; b) autorem zatwierdzonego programu prac konserwatorskich; c) konserwatorem, osobą fizyczną zatrudnioną przy pracach konserwatorskich; d) osobą wykonującą prace przy wymianie podłogi, która posiada nabyte doświadczenie m.in. przy wykonaniu podłogi akustycznej na emporze muzycznej , na powierzchni minimum 100m2. Na potwierdzenie spełnienia wymagania do oferty należy dołączyć stosowną referencję. oraz dysponujący pracownią konserwatorską/warsztatem o powierzchni użytkowej minimum 150 m2. Na potwierdzenie spełnienia wymagania do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie z podaniem adresu pracowni/warsztatu. 2. Beneficjent może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności realizacyjnych, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. VIII. Podstawy wykluczenia z postępowania: 1. Beneficjent może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności realizacyjnych, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 4. Beneficjent może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. IX. Opis sposobu obliczania ceny oferty: 1. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich: cyfrowo i jest wynagrodzeniem ryczałtowym. 2. Wymaga się aby cena podana była z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Cena musi zawierać wszystkie koszty i elementy związane z realizacją przedmiotu Zamówienia. 4. Przy ocenie oferty będzie brana pod uwagę cena brutto. 5. Przy wycenie oferty należy podać podstawę wyliczenia ceny, przedmiar= obmiar w dm2 oraz sposób wyliczenia ceny dla: - elementów empory drewnianej , struktura polichromowana - gzymsy, sztukateria - ściana prosta - elementy drewniane- podłoga uwaga: Przyjęcie do wyceny orientacyjnego przedmiaru podanego w punkcie V.1. przez Beneficjenta stanowi ryzyko wykonawcy i w przypadku innego obmiaru wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej zapłaty. 6. Cena podana w ofercie jest umowną (ryczałtową) ceną i nie podlega zmianie ani waloryzacji w okresie trwania umowy. X. Kryteria oceny ofert i zasady ich oceny ( 1%= 1 punkt ) 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Beneficjent będzie kierować się następującymi kryteriami i ich wagami: Kryterium A: Cena brutto - 85 % Punkty (do dwóch miejsc po przecinku) w niniejszym kryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru: A = cena (brutto) najkorzystniejszej oferty x 85 cena (brutto) ocenianej oferty przy czym cena brutto najkorzystniejszej oferty otrzymuje 85 pkt Kryterium B: Termin realizacji - 10% Wykonawcy, który deklaruje wykonanie przedmiotu zamówienia nie później niż do 25 października 2024 r. (włącznie) w niniejszym kryterium otrzymuje 10 punktów. Kryterium C: Cena brutto za wykonanie 1mb wzmocnienia - 5% ( rozwiązanie opcjonalne, o którym mowa w punkcie V.1. c) Punkty (do dwóch miejsc po przecinku) w niniejszym kryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru: C = najkorzystniejsza cena (brutto) za 1mb wzmocnienia x 5 cena (brutto) za 1mb wzmocnienia w ocenianej ofercie przy czym oferta z najkorzystniejszą (= najniższą) ceną brutto za wykonanie 1mb wzmocnienia otrzymuje 5 pkt. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w niniejszym Zaproszeniu i uzyska największą ilość punktów w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru oceny ofert, liczoną według wzoru: ? = A + B + C gdzie: ? - suma punktów przyznanych danej ofercie A - liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium A B - liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium B C- liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium C 3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny Beneficjent może wezwać wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Beneficjenta, ofert dodatkowych. 4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 5. Kiedy cena oferty, ocenionej jako najkorzystniejsza przekracza zaplanowaną wartość zamówienia Beneficjent zaprasza do przeprowadzenia negocjacji wykonawcę, którego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów przyznaną w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Jeżeli Beneficjent uzna to za celowe- do negocjacji może zaprosić dwóch wykonawców, których oferty uzyskały najwyższą ilość punktów. 6. Beneficjent może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w szczególności, jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Brak skutecznego wykazania, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, skutkuje odrzuceniem oferty. 7. Oferty składane w niniejszym Postępowaniu są niejawne, z wyjątkiem informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty. 4. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Beneficjent może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o oznaczony okres. 5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Parafii, w miejscu publikacji niniejszego Zaproszenia XII. Warunki płatności: 1. W niniejszym postępowaniu nie będą udzielane jakiekolwiek zaliczki . 2. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi jednorazowo, po wykonaniu całości zakresu zamówienia. 3. Dopuszcza się fakturowanie przez członków Zespołu konserwatorskiego, pod warunkiem zaznaczenia tego w ofercie i przypisania tym osobom należnego wynagrodzenia ( brutto). Warunkiem jest zarejestrowana działalność gospodarcza tych osób |
© eurobudowa.pl 2004-2024