Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
336z dziś
6132z ostatnich 7 dni
23442z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja oraz drobne naprawy instalacji wodno- kanalizacyjnej, gazowej, centralnego...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja oraz drobne naprawy instalacji wodno- kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, elektrycznej i ogólnobudowlanej

Data zamieszczenia: 2024-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa - Sąd Okręgowy w Tarnowie
ul. Jarosława Dąbrowskiego 27
33-100 Tarnów
powiat: Tarnów
telefon: (14) 688-74-05
gospodarczy@tarnow.so.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: (14) 688-74
Termin składania ofert: 2024-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zamówienia: Konserwacja oraz drobne naprawy instalacji wodno-
kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, elektrycznej i ogólnobudowlanej
w budynkach Sądu Okręgowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie
Tarnowskiej oraz Sądu Rejonowego w Bochni.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Konserwacja oraz drobne naprawy instalacji wodno-
kanalizacyjnej,
gazowej,
centralnego
ogrzewania,
elektrycznej
i ogólnobudowlanej w budynkach Sądu Okręgowego w Tarnowie, Sądu
Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Sądu Rejonowego w Bochni.
2. Lokalizacje siedziby Zamawiającego:
a) Sąd Okręgowy w Tarnowie: Ul. Jarosława Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów;
pomieszczenia wynajmowane na potrzeby Opiniodawczego Zespołu
Sądowych Specjalistów: Ul. Józefa Szujskiego 66, 33-100 Tarnów
b) Sąd Rejonowy w Dąbrowie Tarnowskiej - Ul. Jakuba Bojki 2, 33-200
Dąbrowa Tarnowska
c) Sąd Rejonowy w Bochni - Ul. Tadeusza Kościuszki 4, 32-700 Bochnia.
3. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz drobne naprawy instalacji
wodno-kanalizacyjnej,
gazowej,
centralnego
ogrzewania,
elektrycznej
i ogólnobudowlanej w budynkach Sądu Okręgowego w Tarnowie, Sądu
Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Sądu Rejonowego w Bochni.
4. Zakres czynności i dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia
znajdują się we wzorach umów stanowiących załącznik nr 2 i 3 do Zapytania
ofertowego

Dokument nr: BG.262.2.2024

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 lutego 2024 r. o godz. 10.15.
5. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
3. Ofertę składa się za pośrednictwem poczty, kuriera/gońca lub osobiście na
dzienniku podawczym pod adresem: Sąd Okręgowy w Tarnowie, Samodzielna
Sekcja Gospodarcza, Ul. Jarosława Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 lutego 2024 r. do godz. 10.00
z dopiskiem: ZAPYTANIE OFERTOWE ZNAK BG.262.2.2024

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin wykonania zamówienia
Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku.

Wymagania:
III. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia
1. Wykonawca
musi
posiadać
zdolność
do
występowania
w
obrocie
gospodarczym.
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
2. Wykonawca musi posiadać kompetencje i uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
Wykonawca musi posiadać zdolności techniczne lub zawodowe umożliwiające
wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
5. Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
a) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na okres
trwania okoliczności wskazanych w tym przepisie;
b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co
podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku
zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub
nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać
za pomocą stosownych środków dowodowych, jeżeli nie upłynęły 3 lata od
dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia,
c) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie
wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia
publicznego lub umowę koncesji, co doprowadziło do rozwiązania umowy
lub zasądzenia odszkodowania, jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia
zdarzenia będącego podstawą wykluczenia.
IV.
Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w jednej
lub kilku lokalizacjach wskazanych w Rozdziale II pkt 2 Zapytania ofertowego.
6. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do
niniejszego zapytania ofertowego.
Strona 3 z 117. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do
reprezentacji. W sytuacji reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do
oferty należy złożyć pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji nie wynika
wprost z wpisu do KRS lub CEIDG.
8. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
9. Zamawiający dopuszcza przesyłanie ofert w formie elektronicznej w postaci
zarchiwizowanego pliku z rozszerzeniem .zip zabezpieczonego hasłem. Nazwa
pliku powinna zawierać znak sprawy i nazwę oferenta. Hasło do pliku należy
przesłać w dniu składania i otwarcia ofert pomiędzy godziną 10.00, a 10.15. na
adres e-mail: gospodarczy@tarnow.so.gov.pl Nazwa pliku powinna zawierać
znak sprawy i nazwę oferenta.
10. Oferta złożona w formie elektronicznej, która nie została zabezpieczona hasłem
nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej
oferty.
11. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty
obcojęzyczne, Wykonawca winien złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Polska wersja językowa jest wersją wiążącą dokumentu.
12. Poprawki, zmiany, wykreślenia w treści oferty winny być naniesione czytelnie,
datowane i parafowane przez osobę(y) upoważnione.
13. Zamawiający może żądać dodatkowych dokumentów lub oświadczeń.
14. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w
formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
15. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym
postępowaniu.
16. Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie.
V. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena oferty musi wynikać z kalkulacji przedstawionej w formularzu ofertowym.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, związane z realizacją zamówienia,
obejmować
wszelkie
koszty
niezbędne
do
zrealizowania
przedmiotu
zamówienia wynikające wprost z dokumentacji zapytania ofertowego jak
również w niej nie ujęte z powodu wad spowodowanych jej niezgodnością z
zasadami wiedzy technicznej lub stanem faktycznym, a bez których nie można
wykonać przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na
zasadzie ryzyka z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z
realizacją przedmiotu zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak
rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do
żądania zmiany ceny oferty.
3. Cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. W przypadku braku cyfr po przecinku Zamawiający
przyjmuje, że występują zera.
4. Wszystkie wartości cenowe, w ramach niniejszego postępowania, określane są
w PLN
5. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek
akcyzowy. jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi)
podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.
VI.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Wybór oferty dla Sądu Okręgowego w Tarnowie zostanie dokonany na
podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) kryterium ceny (C) - waga 60 % na zasadzie im mniej tym lepiej
Wykonawcy zostanie przydzielona odpowiednia liczba punktów liczona
według wzoru: cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty
badanej x 60 % x 100
2) czas reakcji czas reakcji na zgłoszenia usterek wymagających pilnego
usunięcia (R) - waga 40 % na zasadzie im mniej tym lepiej
Wykonawcy zostanie przydzielona odpowiednia liczba punktów zgodnie z
poniższą tabelą:
Zaoferowany czas reakcjiLiczba punktów
Do 30 minut40 punktów
31-50 minut30 punktów
51-70 minut20 punktów
71-90 minut10 punktów
Powyżej 90 minut do 2 godzin0 punktów
Strona 5 z 11Poprzez
czas
reakcji
należy
rozumieć
czas
podjęcia
czynności
naprawczych od otrzymania powiadomienia przez Zamawiającego o
usterce.
Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, w
zakresie ceny, jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą, najwyższą
liczbę punktów.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą
ilość punktów (P) liczoną wg wzoru: P= C+R
2. Wybór oferty dla Sądu Rejonowego w Bochni i Sądu Rejonowego w
Dąbrowie Tarnowskiej zostanie dokonany na podstawie następujących
kryteriów oceny ofert:
1) kryterium ceny (C) - waga 100 % na zasadzie im mniej tym lepiej
Wykonawcy zostanie przydzielona odpowiednia liczba punktów liczona
według wzoru: cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty
badanej x 100
Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, w
zakresie ceny, jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą, najwyższą
liczbę punktów.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania cen.
VII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po
wyborze
oferty
w celu
zawarcia
umowy
w
sprawie
zamówienia
publicznego
1. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zamieści na swojej
stronie internetowej.
2. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta zgodnie z zapisami zapytania,
załączonego wzoru umowy oraz treścią złożonej oferty, w miejscu i terminie
podanym przez Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem. Zamawiający
dopuszcza podpisanie umowy w formie elektronicznej.
3. Jeżeli Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać,
czy nie podlega wykluczeniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną
spośród pozostałych ofert, jeśli zostały złożone.
4. W razie konieczności pilnego udzielenia zamówienia, w sytuacji, gdy nie
wpłynęła żadna oferta lub jedyny oferent uchyla się od podpisania umowy,
Zamawiający ma prawo udzielić zamówienia bez ponownego ogłaszania
zapytania ofertowego.
5. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny, a Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
VIII. Pozostałe informacje:
1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotu
zamówienia.
2. Oferty złożone po terminie składania ofert nie podlegają ocenie.
3. Oferty złożone po terminie nie podlegają zwrotowi i dołączane są do
dokumentacji zamówienia.
4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada uzasadnione obawy nienależytego wykonania zamówienia.
e) Oferta dodatkowa zawiera cenę wyższą niż zawarta w ofercie.
5. Zamawiający unieważni zapytanie ofertowe jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) oferty dodatkowe mają takie same ceny,
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie
zapytanie ofertowe nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć,
e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
6. W razie zaistnienia wątpliwości co do wskazanej przez Wykonawcę ceny
wykonania zamówienia, Zamawiający może zbadać cenę oferty. Obowiązek
wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
7. Procedura badania rażąco niskiej ceny: Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub
ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu
zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania
przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach
zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów - Zamawiający żąda od
Strona 7 z 11Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny
lub kosztu, lub ich istotnych części składowych, w szczególności w zakresie:
1) zarządzania procesem produkcji, świadczonych usług lub metody budowy;
2) wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo korzystnych warunków
dostaw, usług albo związanych z realizacją robót budowlanych;
3) oryginalności dostaw, usług lub robót budowlanych oferowanych przez
wykonawcę;
4) zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość
przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego
wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na
podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z
którymi związane jest realizowane zamówienie;
5) zgodności z prawem w rozumieniu przepisów o postępowaniu w sprawach
dotyczących pomocy publicznej;
6) zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia
społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest
zamówienie;
7) zgodności z przepisami z zakresu ochrony środowiska;
8) wypełniania obowiązków związanych z powierzeniem wykonania części
zamówienia podwykonawcy.
8. W przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od:
a) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług,
ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen
wszystkich złożonych ofert, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie
wyjaśnień, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które
nie wymagają wyjaśnienia.
b) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług,
zaktualizowanej z uwzględnieniem okoliczności, które nastąpiły po
wszczęciu postępowania, w szczególności istotnej zmiany cen rynkowych,
Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień w przedmiotowym
zakresie.
9. Zamawiający informuje, że do niniejszego postępowania nie stosuje się
przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
Strona 8 z 1110. Informacje o środkach odwoławczych:
Nie przysługują środki odwoławcze określone w ustawie Prawo zamówień
publicznych
11. Oferty wykonawców są jawne
Upublicznienie informacji zawartych w ofertach, a nie zastrzeżonych i właściwie
nie zabezpieczonych (np. tajemnica przedsiębiorstwa), odbędzie się na ryzyko
Wykonawcy.
Nie
przedsiębiorstwa
ujawnia
w
się
rozumieniu
informacji
przepisów
o
stanowiącychtajemnicę
zwalczaniunieuczciwej
konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert
zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał iż zastrzeżone
informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Uwagi:
Zamawiający działa w imieniu i na własną rzecz oraz na podstawie
art. 21a. § 1. Ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku - Prawo o ustroju sądów
powszechnych (t.j. Dz.U z 2023 roku, poz. 217ze zm.) w imieniu i na rzecz:
1. Skarbu Państwa - Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej,
z siedzibą przy ul. Jakuba Bojki 2, 33-200 Dąbrowa Tarnowska,
NIP 871-177-11-09, REGON 000570708-00033
2. Skarbu Państwa - Sądu Rejonowego w Bochni,
z siedzibą przy ul. Tadeusza Kościuszki 4, 32-700 Bochnia,
NIP 868-102-22-18, REGON 000570708-00040
IX.
Obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych
w procesie udzielania zamówień publicznych w Sądzie Okręgowym
w Tarnowie
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) - RODO informujemy, że:
1. Dane kontaktowe administratora - Administratorem Państwa danych
osobowych jest Dyrektor Sądu Okręgowego w Tarnowie z siedzibą przy
ul. J. Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - Kontakt z Inspektorem
Ochrony Danych w Sądzie Okręgowym w Tarnowie możliwy jest za pomocą
poczty tradycyjnej pod adresem: Sąd Okręgowy w Tarnowie,
ul. J. Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów lub poprzez e-mail:
iod@tarnow.so.gov.pl. Funkcję pełni Pani Sylwia Wardzała.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych - Państwa dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) lub b) w celu związanym
z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przewidzianym ustawą z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych - dalej ,,ustawa Pzp" lub
Strona 9 z 11zgodnie z regulacjami wewnętrznymi zamawiającego oraz w celu zawarcia,
realizacji i rozliczenia umowy.
4. Informacje o odbiorcach danych -Odbiorcami danych osobowych
przekazanych przez Państwa mogą być wyłącznie organy lub podmioty
upoważnione na podstawie odrębnych przepisów lub podmioty przetwarzające
dane w imieniu Administratora Danych.
5. Informacja o zamiarze przekazywania danych do państw trzecich - Państwa
dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji
międzynarodowych za wyjątkiem sytuacji przewidzianych w przepisach prawa.
6. Okresy przechowywania danych i kryteria ich ustalania - Państwa dane
osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do dochodzenia lub
obrony roszczeń, następnie zostaną zarchiwizowane, a usunięte zostaną
zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi kwestię archiwizacji
dokumentów. W tym celu będziemy postępować zgodnie z obowiązującą
w Sądzie Okręgowym w Tarnowie Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym
Rzeczowym Wykazem Akt.
7. Informacje o przysługujących podmiotom danych prawach na podstawie
RODO - Posiadają Państwo:
7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Państwa dotyczących,
7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia
Państwa danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa),
7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia),
Strona 10 z 117.4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uznają Państwo, że przetwarzanie
danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Państwu:
8.1. prawo do usunięcia danych osobowych zgodnie z przepisem art. 17 ust. 3 lit.
b), d) lub e) RODO,
8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
8.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art.
21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) lub b) RODO.
9. Informacja o obowiązku podania danych - Podanie przez Państwa danych
osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów określonych
w pkt 3.
10. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji - Państwa dane osobowe
nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowanego podejmowania decyzji,
w tym profilowania.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.