Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
738z dziś
6535z ostatnich 7 dni
23844z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywna dostawa masy na zimno

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa masy na zimno

Data zamieszczenia: 2024-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu
ul. Fabryczna 7
98-300 Wieluń
powiat: wieluński
43 843 14 50, tel. 534 709 999
zamowienia@pzdwielun.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Wieluń
Wadium: ---
Nr telefonu: 43 843 14 50, tel. 5
Termin składania ofert: 2024-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sukcesywna dostawa masy na zimno w ilości 30 ton
1. Przedmiot zamówienia:
Zakup wraz z dostawą masy na zimno ( loco siedziba zamawiającego ) - 30 ton rozładunek po stronie Wykonawcy.
* zamówienie będzie obejmowało trzy dostawy po 10 ton każda.
Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia.

Dokument nr: PZD.ZK.262.6.2024

Składanie ofert:
5. Termin i forma składania ofert:
5.1. Ofertę na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego należy złożyć w terminie do dnia 14 lutego 2024 r. do godz. 10.00 w Powiatowym Zarządzie Dróg w Wieluniu, 98-300 Wieluń, Ul. Fabryczna 7 lub przesłać w formie elektronicznej na e-mail zamowienia@pzdwielun.pl. W temacie wiadomości należy wpisać : ,, Oferta - dostawa masy na zimno ".

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia publicznego:
Rozpoczęcie w terminie: od dnia podpisania umowy, zakończenie w terminie: do dnia 15.12.2024 r. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, do 3 dni od daty otrzymania zamówienia.

Wymagania:
zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130.000 PLN
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. 2023, poz. 1605 ze zm.) i prowadzone jest w tiybie zapytania ofertowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych, wprowadzonego Zarządzeniem Nr 2/2021 Kierownika Powiatowego Zarządu Dróg w Wieluniu z dnia 18.02.2021
Wykonawca do realizacji zamówienia zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego.
3. Warunki płatności:
30 dni od daty otrzymania faktury.
4. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania ceny
Cena brutto oferty - 100 %, tj. za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta złożona zgodnie z niniejszym Zapytaniem ofertowym i przedstawiająca najniższą cenę brutto.
4.1. Ostateczną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym.
4.2. Cena oferty musi być podana w złotych polskich liczbowo i słownie,
z wyodrębnieniem podatku VAT. Przy wyliczaniu ceny netto oraz brutto w PLN należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku, stosując przybliżenie zgodnie z powszechnie obowiązującą zasadą matematyczną:
1) gdy wartość trzeciej cyfiy po przecinku będzie wynosiła 5 i więcej, wówczas drugą cyfrę po przecinku zwiększa się o jeden;
2) gdy wartość trzeciej cyfry po przecinku będzie mniejsza od 5, wówczas drugą cyfrę po przecinku pozostawia się bez zmian.
4.3. Ceny podane w ofercie obejmują wszystkie koszty związane z terminowym
i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszące się do przedmiotu zamówienia w tym koszt dostawy.
4.4. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszystkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.
4.5. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w obliczeniu ceny obciążają Wykonawcę zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności mające wpływ na cenę zamówienia.
4.6. Zamawiający dopuszcza po złożeniu oferty przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
Propozycja cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie zostanie rozpatrzona.
5.2. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający poprawia w ofercie inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie sposobu jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
6. Informacja o procedurze zapytania ofertowego:
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.
3. Wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie na cały zakres przedmiotu zamówienia.
4. Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego.
5. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należyte realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Oferty przesłane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
7. Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
8. Oferentowi nie przysługują środki odwoławcze.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym jego etapie bez podania przyczyny.
10. Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie podpisana Umowa na realizację niniejszego zamówienia.

Uwagi:
7. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 114 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE Nr 119) zwanym dalej RODO informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku
z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, e-mail: sekretariat@pzdwielun.pl tel. 43 843 14 50.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: slawek6808@op.pl.
3. Dane oferenta będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie Zapytania ofertowego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda Oferenta wyrażona poprzez akt uczestnictwa
w postępowaniu oraz Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych pozyskanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, np. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz.U. 2023 poz. 1270 ze zm.).
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
2) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
10. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd że w zależności od przedmiotu zamówienia Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1610).
11. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym.

Kontakt:
2. Osobą uprawnioną do:
1) kontaktów z Wykonawcą,
2) kontroli realizacji umowy przez Wykonawcę, będzie: Iwona Wieteska tel. 534 709 999

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.