zachodniopomorskie (Dziwnów)
śląskie (Żory)
małopolskie (Tarnów)
zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
dolnośląskie (Lubin)
pomorskie (Słupsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa wsparcia technicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SP ZOZ WSPR w Białymstoku Poleska 89 15-874 Białystok powiat: Białystok przetargi@wspr.bialystok.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
EOP.334.12.24 Usługa wsparcia technicznego Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych, wsparcie techniczne i merytoryczne w zakresie systemów łączności, systemów informatycznych i systemów powiadamiania zespołów ratownictwa medycznego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku, zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi integralną część SWZ CPV: 72000000-5, 72511000-0,72720000-3,72100000-6,72110000-9,72212180-4,71241000-9, 50312600-1,51612000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00097754, EOP.334.12.24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-19 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-291bbe43-c4db-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-291bbe43-c4db-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 2. Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-291bbe43-c4db-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1 Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy") - identyfikator postępowania: ocds-148610-291bbe43-c4db-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadać aktywne konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 7. Dokumenty elektroniczne wymienione w §2 ust 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie takie jak: oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 PZP, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 PZP, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Zamawiający w szczególności preferuje następujące formaty plików: .pdf, .doc, .docx, .odt. Pozostałe informacje zostały zawarte w treści SWZ udostępnionej na platformie e-Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiającego: http://pogotowie.bialystok.pl/. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych zwanym dalej "RODO")informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Białymstoku, Ul. Poleska89, 15-874 Białystok;2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą osoby lub podmioty upoważnione na podstawie przepisów obowiązującego prawa. Odbiorcami danych będą również podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. Jednocześnie informujemy, że posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. Jednakże, nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pozostałe informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej prowadzonego postępowania. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-19 09:00 Miejsce składania ofert: E-zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.334.12.24 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych, wsparcie techniczne i merytoryczne w zakresie systemów łączności, systemów informatycznych i systemów powiadamiania zespołów ratownictwa medycznego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku, zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi integralną część SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 72511000-0 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym 72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej 72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego 72110000-9 - Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego 72212180-4 - Usługi opracowywania oprogramowania medycznego 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 50312600-1 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji 51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA OFERTOWA (Cof) - waga 100 % liczona wg wzoru: Cof = ( Cmin / Cof bad x 100 % ) x 100 gdzie: Cof bad - cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin - najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 2. 1%=1 pkt 3. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach wskazanych powyżej, spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. 4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 6. Zgodnie z art. 246 ust 2 PZP Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny oferty. Zgodnie z wymogami ustanowionymi w w/w przepisie, w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, zawarto szczegółowe standardy jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, tj. usługę wsparcia technicznego. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100 gr). 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w sposób należyty co najmniej jedną usługę wsparcia technicznego, systemów łączności, systemów informatycznych o wartości co najmniej 180 000,00 zł brutto. b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a. minimum 1 osobą skierowaną do realizacji niniejszego zamówienia, która posiada co najmniej roczne doświadczenie w świadczeniu usług wsparcia technicznego w zakresie aplikacji SWD PRM; b. minimum 1 osobą skierowaną do realizacji niniejszego zamówienia, która posiada co najmniej roczne doświadczenie we wdrażaniu i serwisowaniu urządzeń radiokomunikacyjnych w standardzie DMR; c. minimum 1 osobą skierowaną do realizacji niniejszego zamówienia, która posiada co najmniej roczne doświadczenie w serwisowaniu urządzeń komputerowych. d. minimum 1 osobą skierowaną do realizacji niniejszego zamówienia, która posiada co najmniej roczne doświadczenie w serwisowaniu urządzeń telefonii przewodowej. e. minimum 1 osobą skierowaną do realizacji niniejszego zamówienia, która posiada co najmniej roczne doświadczenie w budowie i serwisowaniu sieci komputerowych, w tym sieci światłowodowych oraz rozległych sieci WAN. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych zdolności technicznych i zawodowych przez jedną lub kilka osób. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy: a. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 7 do SWZ). UWAGA: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w sposób należyty co najmniej jedną usługę wsparcia technicznego, systemów łączności, systemów informatycznych o wartości co najmniej 180.000,00 zł brutto. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b. Wykaz osób, przeznaczonych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg załącznika nr 6 do SWZ]. c. Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Ofertę sporządza się na Formularzu Ofertowym udostępnionym przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia jako Załącznik nr 2 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: a. Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 4 do SWZ] b. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzględniające podstawy wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - [wg Załącznika nr 3 do SWZ] c. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, że dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. d. W przypadku gdy oferta nie została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo do złożenia oferty powinno zostać złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach gdy: a) nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; w takim przypadku strony mogą dokonać zmiany wynagrodzenia zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych; b) wystąpienie konieczności zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy; przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w SWZ, przedmiotowa zmiana nie wymaga aneksu do umowy. 2. Zgodnie z art. 439 Pzp wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonanie Umowy może ulec zmianie (podwyższenie lub obniżenie) w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia przy zachowaniu poniższych zasad: a) jako podstawę maksymalnej wartości zmiany wynagrodzenia o którym mowa w § 5 ust. 1 przyjmuje się zmianę wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w pierwszym półroczu" ogłaszany komunikatem na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70) przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego - publikowanego w Monitorze Polskim i Biuletynie Statystycznym GUS [dalej: CPI], b) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia o której mowa w § 5 ust. 1 następować będzie pod warunkiem osiągnięcia przez Wskaźnik CPI poziomu większego niż 1,14 lub poziomu niższego niż 1,0; c) przewiduje się, że pierwsza waloryzacja może nastąpić po upływie 6 - miesięcy od dnia zawarcia Umowy i będzie dotyczyła usług, które będą zrealizowane po tym terminie; maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia o której mowa § 5 ust. 1 zostanie obliczona jako iloczyn należnego wynagrodzenia netto i zmiany Wskaźnika CPI. Do obliczenia zmiany wynagrodzenia zostanie przyjęty Wskaźnik CPI otrzymany w wyniku podzielenia wskaźnika opublikowanego przez 100; d) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia, nie może przekroczyć 2% wartości miesięcznego wynagrodzenia brutto wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy za wykonanie Przedmiotu Umowy; e) postanowień umownych w zakresie zmiany wynagrodzenia nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, wynoszącego 4% wartości łącznego wynagrodzenia brutto Wykonawcy za wykonanie Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 5 ust. 2 Umowy. Pozostałe warunki dokonywania zmian w trybie art. 439 Pzp zostały opisane w §11 umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA OFERTOWA (Cof) - waga 100 % liczona wg wzoru: Cof = ( Cmin / Cof bad x 100 % ) x 100 gdzie: Cof bad - cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin - najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 2. 1%=1 pkt 3. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach wskazanych powyżej, spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. 4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 6. Zgodnie z art. 246 ust 2 PZP Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny oferty. Zgodnie z wymogami ustanowionymi w w/w przepisie, w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, zawarto szczegółowe standardy jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, tj. usługę wsparcia technicznego. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-03-19 |
© eurobudowa.pl 2004-2024