śląskie (Żory)
łódzkie (Wieluń)
małopolskie (Tarnów)
małopolskie (Chrzanów)
wielkopolskie (Poznań Krzesiny)
małopolskie (Nowy Sącz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej budowy platformy widokowej wraz z zejściem |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Postomino Postomino 30 76-113 Postomino powiat: sławieński ug@postomino.pl www.postomino.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Postomino |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej budowy platformy widokowej wraz z zejściem na "Plażę Dubaj" w Jarosławcu gmina Postomino Krótki opis przedmiotu konkursu Przedmiotem Konkursu jest opracowanie i przedstawienie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej budowy platformy widokowej wraz z zejściem z ca 20 m klifu na ,,Plażę DUBAJ" w Jarosławcu gm. Postomino. Obszar objęty konkursem obejmuje ponadto fragment promenady u podnóża klifu pomiędzy zejściami na plażę nr 5 i 4. Koncepcja archit.-urb., powinna zostać sporządzona z uwzględnieniem zasad opisanych w Regulaminie Konkursu. Celem konkursu jest uzyskanie najlepszej koncepcji dla w/w zadania, która może stać się wizytówką i symbolem gminy. Wyniki Konkursu stanowić będą podstawę do opracowania dokumentacji projektowej, a Autor zwycięskiej pracy zostanie zaproszony do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. CPV: 71000000-8, 71220000-6, 71320000-7, 71420000-8, 71248000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00097251, ZP.271.6.2024.SS Specyfikacja: UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW KONKURSU I KOMUNIKACJA 4.1.) Adres strony internetowej prowadzonego konkursu: https://architektsarp.pl/dubaj 4.3.) Komunikacja w konkursie wyłącznie elektroniczna: Tak. 4.4.) Adres WWW środka służącego do komunikacji w konkursie: https://epk.sarp.pl 4.5.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Uczestnikami konkursu odbywa się przy użyciu Elektronicznej Platformy Konkursowej, która jest dostępna pod adresem https://epk.sarp.pl oraz na stronie internetowej Konkursu https://architektsarp.pl/dubaj w zakładce ,,Elektroniczna Platforma Konkursowa". Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie: 2024-03-01 23:59 Organizator Konkursu dodatkowo wprowadza obowiązek złożenia postaci papierowej Pracy Konkursowej. Utajnioną postać papierową Pracy Konkursowej wykonaną i oznaczoną zgodnie z zapisami Regulaminu Konkursu należy składać osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej lub posłańca w siedzibie Organizatora Konkursu: Stowarzyszenie Architektów Polskich Oddział Koszalin 75-400 Koszalin, Ul. Piastowska 21, pok. Nr 5, zgodnie z terminami ustalonymi w Harmonogramie Konkursu zawartym w Regulaminie Konkursu. Prace niedostarczone w wersji papierowej w terminie uznaje się za niezłożone. Wymagania: Informacja o obiektywnych wymaganiach: 1.1. Uczestnikiem konkursu może być: 1. osoba fizyczna; 2. osoba prawna; 3. jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Ponadto Uczestnikiem konkursu może być każdy, kto: 1. Jest niezależny od Zamaw., od Sądu Konkurs. i od ekspertów, biegłych i doradców, biorących bezpośredni udział w przygotowaniu lub rozstrzygnięciu Konkursu; 2. wskaże w Karcie Identyfikacyjnej Pracy Konkursowej (wg Załącznik nr 5) Autorów i Współautorów PK; 3. spełnia warunki udziału w Konkursie określone w Regulaminie Konk. ( w tym dot. zdolności techn. i zawodowej) i nie podlega wykluczeniu z udziału w konkursie (patrz sekcja 7). 1.2. Podmioty wymienione w punkcie 1.1. mogą samodzielnie lub wspólnie brać udział w konkursie, 1.3. Przepisy dotyczące Uczestnika konkursu stosuje się odpowiednio do każdego z Uczestników konkursu wspólnie biorących udział w Konkursie. 1.4. Uczestnicy konkursu wspólnie biorący udział zobowiązani są ustanowić pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania Uczestników konkursu wspólnie biorących udział w konkursie - pełnomocnictwo wg Załącznik nr 2a do Regulaminu Konkursu. 1.5. Uczestnik konkursu samodzielnie biorący udział w konkursie może ustanowić pełnomocnika. Wzór pełnomocnictwa dla Uczestnika samodzielnie biorącego udział w Konkursie - wzór stanowi Załącznik nr 2b do Regulaminu Konkursu. 1.6. Każdy Uczestnik może złożyć tylko jeden Wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie. Uczestnik, który złoży więcej niż jeden Wniosek zostanie wykluczony z Konkursu. Każdy podmiot zainteresowany udziałem w Konkursie musi zarejestrować się na Elektronicznej Platformie Konkursowej. W przypadku podmiotu, który będzie uczestniczył w Konkursie jako Uczestnik Konkursu samodzielnie biorący udział konkursie, rejestracji dokonuje dany Uczestnik. W przypadku podmiotów, które będą uczestniczyć w Konkursie jako Uczestnicy Konkursu wspólnie biorący udział, rejestracji dokonuje powołany przez tych Uczestników pełnomocnik. Wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych (preferowany format *.pdf). Wniosek o dopuszczenie do udziału w Konkursie, a także oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw wykluczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej - opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym równoważnym pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany) lub podpisem osobistym (zaufanym podpisem elektronicznym - https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty). Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania plików w komunikacji elektronicznej znajduje się w dokumencie o nazwie: ,,Regulamin Platforma ZETO PZP EPK.pdf". Dokument dostępny jest na stronie EPK (https://epk.sarp.pl) w zakładce ,,Pomoc". Instrukcja składania wszelkich dokumentów elektronicznych oraz innych informacji (w tym pytań do Organizatora) poprzez EPK znajduje się w dokumencie o nazwie: ,,EPK - Instrukcja dla Uczestnika". Dokument dostępny jest na stronie EPK (https://epk.sarp.pl) w zakładce ,,Pomoc". Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Konkursowej wynosi 100 MB. W celu korzystania z Elektronicznej Platformy Konkursowej konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy EPK SARP użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu +48 81 718 42 27. 4.7.) Narzędzia elektronicznego modelowania danych budowlanych: Nie 4.11.) Język prac konkursowych i wniosków: polski 5.6.) Aspekty społeczne i środowiskowe w opisie przedmiotu konkursu: Zamawiający w opisie przedmiotu konkursu uwzględnił aspekty społeczne, w szczególności wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników Zamawiający w opisie przedmiotu konkursu uwzględnił aspekty środowiskowe KWALIFIKACJA PODMIOTOWA UCZESTNIKÓW KONKURSU 7.1.) Wymagania, jakie muszą spełnić uczestnicy konkursu: Wymagania, jakie muszą spełnić uczestnicy konkursu: 1. Nie podlega wykluczeniu na podstawie: a) art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4-5, pkt 6 oraz pkt 7-10 Ustawy PZP, b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, c) art. 5k ust. 1 Rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym Rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie 7.2.) Czy ustanowiono wymagania środowiskowe lub społeczne: Nie 7.3.) Czy przepisy szczególne wymagają posiadania uprawnień do opracowania pracy konkursowej lub opracowania studialnego: Tak 7.4.) Wymagany zawód/uprawnienia do wykonania pracy konkursowej lub opracowania studialnego: co najmniej 1 osoba do wykonania koncepcji konkursowej oraz dokumentacji projektowej posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń 7.5.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień: Na spełnienie powyższego warunku, Organizator wymaga złożenia, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w Konkursie, Oświadczenia o spełnieniu określonego przez Organizatora warunku udziału w konkursie dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej w zakresie wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wraz z wykazem tych osób oraz informacjami o posiadanych przez nie uprawnieniach oraz kwalifikacjach zawodowych wraz z podstawą do dysponowania tymi osobami (wg. Załącznika nr 3bb do Regulaminu). KRYTERIA OCENY PRAC KONKURSOWYCH/OPRACOWAŃ STUDIALNYCH 8.1.) Rodzaj i nazwa kryteriów oceny prac konkursowych/opracowań studialnych: Prace konkursowe oceniane będą według następujących równoważnych w swojej kategorii kryteriów: 1) jakość relacji przestrzennych, funkcjonalnych i programowych z otoczeniem w szczególności w aspekcie wpisania się w krajobraz nadmorski; 2) nowatorstwo i atrakcyjność rozwiązań architektonicznych, funkcjonalnych i estetycznych; 3) nowatorstwo i jakość rozwiązań proekologicznych i oszczędności energii; 4) spełnienie zasad inkluzywnego i uniwersalnego projektowania; 5) realność i optymalizacja ekonomiczna przyjętych rozwiązań; 6) zastosowanie rozwiązań technologicznych uwzględniających ograniczenia eksploatacyjne wynikające z lokalizacji obiektu w nieprzyjaznym środowisku. 8.2.) Znaczenie kryteriów oceny prac konkursowych/opracowań studialnych: Wszystkie kryteria są równoważne i rozpatrywane będą łącznie 3. Pod rygorem wykluczenia z udziału w konkursie, do czasu rozstrzygnieKonkursu nie należy komunikować się bezpośrednio z Organizatorem Konkursu i Semi Konkursowymi w inny sposób niż wskazany w Regulaminie 4. Odnośnie wymaganych uprawnień do wykonania pracy konkursowej: dopuszcza się także kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682, z późn. zm.), na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334). 5. Organizator Konkursu dodatkowo wprowadza obowiązek złożenia postaci papierowej Pracy Konkursowej. Utajnioną postać papierową Pracy Konkursowej wykonaną i oznaczoną zgodnie z zapisami Regulaminu Konkursu należy składać osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej lub posłańca w siedzibie Organizatora Konkursu: Stowarzyszenie Architektów Polskich Oddział Koszalin 75-400 Koszalin, ul. Piastowska 21, pok. Nr 5, zgodnie z terminami ustalonymi w Harmonogramie Konkursu zawartym w Regulaminie Konkursu. Prace niedostarczone w wersji papierowej w terminie uznaje się za niezłożone. 6. Regulamin Konkursu określa sposób w jaki należy sporządzić pracę konkursową i z jakich części winna się ona składać (punkty 67-70 Regulaminu Konkursu) 7. Informacje dotyczące: Konkursu, zmian w Regulaminie Konkursu, wyjaśnień Organizatora w zakresie wniosków o wyjaśnienie tresegulaminu Konkursu oraz inne komunikaty i informacje związane z Konkursem be zamieszczane na stronie internetowej Konkursu. 8. Udzielone przez Organizatora wyjaśnienia, uzupełnienia lub ewentualne zmiany tresegulaminu Konkursu są wiążala wszystkich podmiotów zainteresowanych udziałem w Konkursie oraz dla wszystkich Uczestników Konkursu z chwila umieszczenia na stronie internetowej Konkursu. 9. Organizator Konkursu nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez Uczestnika Konkursu powyższych wymogów. 10. Terminy przekazania danych poprzez Elektronicznatformę Konkursowatały okres w Rozdz. III Harmonogram konkursu w Regulaminie Konkursu. Uwagi: 4.12.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający; 2) Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym możliwy jest kontakt telefoniczny pod nr tel. 59 842 84 60 w. 56 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@postomino.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym Konkursem; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja Konkursu w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy PZP; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia Konkursu; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy PZP, związanym z udziałem w Konkursie; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy PZP; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/ Pana dotyczących, b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku Konkursu oraz nie może naruszać integralności protokołu z Konkursu oraz jego załączników, c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 4.13.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. NAGRODY 6.1.) Rodzaj nagrody: Zaproszenie do negocjacji w celu wykonania usługi na podstawie wybranej pracy konkursowej wraz z nagrodą pieniężną 6.2.) Liczba nagród dla autora wybranej pracy konkursowej lub autorów wybranych prac konkursowych: 1 6.3.) Liczba prac konkursowych, które zostaną nagrodzone: 3 6.4.) Wartość nagród pieniężnych lub rzeczowych: 100000 PLN 6.5.) Jeżeli nagrodą w konkursie jest zaproszenie autora lub autorów wybranych prac konkursowych do negocjacji w celu wykonania usługi na podstawie wybranej pracy konkursowej: 6.5.1.) Wartość zamówienia: 750000 INFORMACJE DODATKOWE 1. Skład Sądu Konkursowego 1.1. mgr inż. arch. Marcin Brataniec, Sędzia Konkursowy Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP) Oddział Kraków - Przewodniczący Sądu Konkursowego, 1.2. mgr inż. arch. Marek Perepeczo, Sędzia Konkursowy Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP) Oddział Koszalin - Sędzia referent 1.3. mgr inż. arch. Wojciech Subalski, Sędzia Konkursowy Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP) Oddział Koszalin - Sędzia konkursu 1.4. mgr inż. Adam Franczak, Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego i Inwestycji, Urzędu Gminy Postomino - Sędzia ze strony Organizatora 1.5. mgr inż. Karolina Sobczyk, Sędzia, Podinspektor w Referacie Planowania Przestrzennego i Inwestycji, Urząd Gminy Postomino - Sędzia ze strony Organizatora 1.6. mgr inż. arch. Agnieszka Chudy, Pomorska Okręgowa Izba Architektów RP -Sędzia konkursu 1.7. Marek Brzozowski, Urząd Morski w Szczecinie - Sędzia konkursu 1.8. mgr inż. arch. Bartosz Warzecha, Sędzia Konkursowy Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP) Oddział Koszalin - Zastępca Sędziego 1.9. mgr inż. Adam Kallaur, Inspektor w Referacie Planowania Przestrzennego i Inwestycji, Urząd Gminy Postomino - Zastępca Sędziego ze str. Organizatora Kontakt: 2. Osobą uprawnioną do kontaktów z Uczestnikami Konkursu w zakresie dozwolonym Regulaminem Konkursu jest Sekretarz Konkursu. Sekretarzem Konkursu jest mgr inż.arch. Olga Wojewoda. |
© eurobudowa.pl 2004-2024